Hitsit kävin kaupassa sovittamassa juoksulegginsejä ja järkytyin
Ajattelin että jos seuraisin aikaani ja ostaisin muodikkaat juoksulegginsit iänikuisten verkkarien sijaan.
Puin koon M housut päälleni (olen kokoa M, en XXXXL kuten monet varmaan otsikosta jo ajatteli) ja ne olivat mukavat ja pehmeät päällä. Persiin yläpuolella oli pieni vetoketjutasku, ehkä avainta varten, kätevää.
Käännyin katsomaan peilistä: KÄÄÄK!!!
Näytin ihan sammakolta. Kuin minulla olisi sammakonreidet. Legginsit näyttivät tiukoilta aluskalsareilta! Väri oli muodikas khakinvihreä.
En ikinä kehtaisi kävellä tuollaisilla pukukopin ulkopuolella! Edes polvesta saisi levetä. Tuo oli äärimmäisen nolon näköistä. Kuin alushousuilla hiippailisi.
Riisuin housut äkkiä, sovitin urheiluliivit mitä halusin myös kokeilla (täydelliset) ja palautin housut takaisin. Maksoin liivit ja juoksin kotiin.
Huh huh eikö ihmisiä oikeasti nolota liikkua tuollaisilla legginseillä ulkona??
Kommentit (133)
Karsean näköisiä ovat. Olisi nyt kaupungilla edes jokin tunika tai pitkä takki päällä. Kuosit ovat kamalia. Tulee mieleen faijan kalsarit jostain 80 -luvulta.
Ei tarvita juoksemiseen pussihousuja. On sitä olemassa esimerkiksi verkkareita.
Jos joku ottaisi valokuvan niin, että kyseisten vermeiden käyttäjä näkisi takalistonsa, niin voi olla, että jäisivät leggarit kotivaatteiksi.
Vierailija kirjoitti:
No jaa, kukin tyylillään. Itselläni on pienikokoinen, sopusuhtainen ja selluliittivapaa vartalo, mutten todellakaan halua laittaa jotain niin pljastavaa päällein kuin juoksutrikoot. Mukavat ne varmaan on ja sitten on toki tuo vapaan pukeutumisen emansipaatioaspekti jota kovasti aina tätä aihetta sivuavissa langoissa liputetaan. Itse kylläkin tunnen oloni kiusalliseksi juurikin miesten tuijotuksen vuoksi, ja ylipäätään siksi ettei se ole mielestäni sivistynyttä tai soveliasta. Ergo, en siis julkisesti pukeutuisi noin. Antaahan se tietyn kuvan ihmisestä, muuten en kyllä piittaa vaikka todellakin mieluummin katson toisaalle.
Huhhuh. Nämä on vissiin samoja ahdasmielisiä ihmisraunioita, jotka haluaa kieltää esimerkiksi homoseksuaalisuuden. "Koska mulle tulee kiusallinen olo katsoessa!" Anna kuule kaikkien kukkien kukkia, miksi ihmeessä kuvittelet pystyväni päättelemään jotain ihmisestä vain koska hän pitää treenitrikoita jalassa? Olen todennäköisesti sua paljon kouluttautuneempi ja sivistyneempi, akateemisia juhlatilaisuuksia kuukausittain kun tutkimusryhmän jäsenet ja ohjaamani väikkärit valmistuu eli pukeutumisetiketti on hallussa. Silti käyn treenien jälkeen kaupassa trikoissani tai salille mennessä. Kyse on käytännöllisyydestä, mutta myös siitä että jos miettii miten ei miehiä vaan vahingossakaan kiihota voi pukeutua niqabiin. En myöskään ymmärrä mikä ero on pillifarkuissa ja juoksutrikoissa? Ihan yhtä ihoa myötäilevät ne on, lisäksi farkut yleensä suunnitellaan korostamaan persettä taskujen avulla kun trikoissa saa pärjätä omilla avuillaan. Vai käytättekö te julkisilla paikoilla vain takapuolen peittäviä yläosia? Kertooko tällaisen käyttämättä jättäminen taas ihmisestä jotain? Pitääkö kauniin naisen peittää naama ettei kukaan vaan huomaa häntä? Koska mitähän sekin hänestä kertoo...
Alempien sosiaaliluokkien kotkotuksia. Ilmeisen halvat ja monikäyttöiset kun niitä pitää joka paikassa pitää. Tilanteen mukainen pukeutuminen, jotkut senkin hallitsee. Paljon näkee lihavilla näitä tiukkoja ja venyneitä trikoita, ilmeisesti ei muut vaatteet mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa, kukin tyylillään. Itselläni on pienikokoinen, sopusuhtainen ja selluliittivapaa vartalo, mutten todellakaan halua laittaa jotain niin pljastavaa päällein kuin juoksutrikoot. Mukavat ne varmaan on ja sitten on toki tuo vapaan pukeutumisen emansipaatioaspekti jota kovasti aina tätä aihetta sivuavissa langoissa liputetaan. Itse kylläkin tunnen oloni kiusalliseksi juurikin miesten tuijotuksen vuoksi, ja ylipäätään siksi ettei se ole mielestäni sivistynyttä tai soveliasta. Ergo, en siis julkisesti pukeutuisi noin. Antaahan se tietyn kuvan ihmisestä, muuten en kyllä piittaa vaikka todellakin mieluummin katson toisaalle.
Huhhuh. Nämä on vissiin samoja ahdasmielisiä ihmisraunioita, jotka haluaa kieltää esimerkiksi homoseksuaalisuuden. "Koska mulle tulee kiusallinen olo katsoessa!" Anna kuule kaikkien kukkien kukkia, miksi ihmeessä kuvittelet pystyväni päättelemään jotain ihmisestä vain koska hän pitää treenitrikoita jalassa? Olen todennäköisesti sua paljon kouluttautuneempi ja sivistyneempi, akateemisia juhlatilaisuuksia kuukausittain kun tutkimusryhmän jäsenet ja ohjaamani väikkärit valmistuu eli pukeutumisetiketti on hallussa. Silti käyn treenien jälkeen kaupassa trikoissani tai salille mennessä. Kyse on käytännöllisyydestä, mutta myös siitä että jos miettii miten ei miehiä vaan vahingossakaan kiihota voi pukeutua niqabiin. En myöskään ymmärrä mikä ero on pillifarkuissa ja juoksutrikoissa? Ihan yhtä ihoa myötäilevät ne on, lisäksi farkut yleensä suunnitellaan korostamaan persettä taskujen avulla kun trikoissa saa pärjätä omilla avuillaan. Vai käytättekö te julkisilla paikoilla vain takapuolen peittäviä yläosia? Kertooko tällaisen käyttämättä jättäminen taas ihmisestä jotain? Pitääkö kauniin naisen peittää naama ettei kukaan vaan huomaa häntä? Koska mitähän sekin hänestä kertoo...
Elä nyt viitsi höpsiä kuukausittaisten akateemisten juhlatilaisuuksien kanssa. Mistä provo-akatemiassa oikein olet oppinut, että sellaiset olisivat jonkinlainen fiiniyden ylin muoto?
Vierailija kirjoitti:
Alempien sosiaaliluokkien kotkotuksia. Ilmeisen halvat ja monikäyttöiset kun niitä pitää joka paikassa pitää. Tilanteen mukainen pukeutuminen, jotkut senkin hallitsee. Paljon näkee lihavilla näitä tiukkoja ja venyneitä trikoita, ilmeisesti ei muut vaatteet mahdu.
Olen rasvaprossaltani 8% ja olen treenattu, vaikea saada mahtumaan hyvin istuvia vaatteita koska peppuni on iso samoin kuin reidet kun taas vyötärö kapea, treenipöksyt ja joustavat legginsit sopivat hyvin jos eivät ole samaa mallia kun tuolla kimillä. Töissä käyn ja Paljo lähemmäs 5000 e/kk joten enpä taida kuulua edes siihen sun luokittelemaan kategoriaan. Kaikki treenihousuni ovat maksaneet yli 70 e Eli laatuun kannattaa panostaa. Omistan vaatehuoneellisen vaatteita, kenkiä, mekkoja jne. Vapaa-ajalla käytän kuitenkin sellasia housuja ja vaatteita kun haluan.
T. Fitness-mimmi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se hieman sairasta on perse paljaana painaa - niistä kun kuultaa pakarat ja ne pikkarinarut aivan läpi koska persiistä ne joutuvat virumaan eniten. Ei sitä näe kotona hämärässä peilistä vaan auringonvalossa vasta. Pakarat kuultavat lihanvärisinä mustissa etenkin. Inhottavan näköistä ja kaupan valoissa sama.
Olen kanssasi samaa mieltä, mutta "joutuvat virumaan eniten"? Anteeksi mitä??
Viruminen on käsittääkseni sitä, kun joku esim. viruu sairaalasängyllä kuolemankielissä, enkä käsitä miten trikoot voisivat tehdä niin.
Viruminen on venymistä mutta et varmaan vieläkään käsitä että sanoja käytetään eri tavoilla. Etkä varmaan käsitä ettei ruokakaupassa ole kiva katsella paljaita perseitä ja mehuja treenisi jälkeen hyi hittolainen! Ne perseenpaljastavasi kun ovat hikisetkin yök!!!
Ihme raivoaja. Jos olen kerran kanssasi samaa mieltä, niin miksi käyttäisin "perseenpaljastavia"?
Missä perähikiän murteessa viruminen on venymistä?
Hahhah, sarkastinen hyökkäys päättyy siihen, ettei idiootti itse tunne ihan yleisiä suomen kielen sanoja. Nolous maximus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se hieman sairasta on perse paljaana painaa - niistä kun kuultaa pakarat ja ne pikkarinarut aivan läpi koska persiistä ne joutuvat virumaan eniten. Ei sitä näe kotona hämärässä peilistä vaan auringonvalossa vasta. Pakarat kuultavat lihanvärisinä mustissa etenkin. Inhottavan näköistä ja kaupan valoissa sama.
Viruminen on käsittääkseni sitä, kun joku esim. viruu sairaalasängyllä kuolemankielissä, enkä käsitä miten trikoot voisivat tehdä niin.
Opettele nyt saatana suomea, ennen kuin tulet mölyämään siihen. Miten meni omasta mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele nyt saatana suomea, ennen kuin tulet mölyämään siihen. Miten meni omasta mielestä?
Tarkoitaksä virumisella venymistä? Ja sitten käsket ihmisten opetella suomea? :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitaksä virumisella venymistä? Ja sitten käsket ihmisten opetella suomea? :'D
Ja sulleko nyt tuli ihan ensimmäisen kerran vastaan, että rikkaassa suomen kielessä voi olla useita sanoja samaa tarkoittavalle asialle? Viruminen on just sitä venymistä. Enkä ole tuo jolle hirnut. Pakko oli vain puuttua näin idiootiin kommentointiin.
Joo tuo joka ei tiedä virumisen olevan venymisen muoto äärimmillään kuten leggaripehvalla niin saattaa kyllä virua siellä linnassakin vielä lol! On perustaidot o hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Joo tuo joka ei tiedä virumisen olevan venymisen muoto äärimmillään kuten leggaripehvalla niin saattaa kyllä virua siellä linnassakin vielä lol! On perustaidot o hukassa.
Legginseillä kannattaa virua kyllä linnassa niin saa varmaan nostaa saippuapalankin rauhassa kyllä ne legginsit viruvat siihenkin
Vierailija kirjoitti:
Ne onkin kalsarit. Nykyajan ihmisillä ei ole häpyä.
Sehän niistä näkyykin selvästi. Miehille kiva käydä kuntosalilla, kun saavat katsella häpyjä urheillessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne onkin kalsarit. Nykyajan ihmisillä ei ole häpyä.
Sehän niistä näkyykin selvästi. Miehille kiva käydä kuntosalilla, kun saavat katsella häpyjä urheillessaan.
Millähän salilla sinä käyt:D siellä ei vissii. Treenata kunnolla. Meidän salilla ei kukaan pahemmin kerkiä katella toisia kub kaikki keskittyy siihen omaan treenaamiseen, tosin meillä käykin siellä painonnostajia, kehonrakennuksen ammattilaisia ja fitness-kissajia jne. Ei mitään kaltaisiasi tuijottelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki nuo näyttää parhaimmalta jonkun Kim Kardashianin muotoisen naisen päällä.
Eikä leveillä lättäpersauksisilla tai poikamaisilla pötkövartaloilla jossa ei ole erottuvaa lantiota.
Mutta Kim Kardashianhan on LÄSKI. Peffa laakea kuin Niskavuoren emännällä.
Ei muuten ole, vaan aika siro ja kurvikas. Yllättävän lyhyt. Olen nähnyt hänet Losissa pari kertaa. Peppunsa on aika pysty, tulee 20 senttiä muun kropan perässä, mutta siitähän etenkin amerikkalaiset miehet tykkää.
Nythän kaikki urheilukengät ja -vaatteet ovat suurta muotia maailmalla, joten miksei Suomessakin!
Verkkareita yhdistellään korkkareihin, tennareita hameisiin.
Kaikilla luksusmuotitalojen huippusuunnittelijoilla on tennareita mallistoissaan juuri nyt.
Kävin New Yorkin toimistollamme 2 viikkoa sitten ja siellä paikallisilla naisilla oli vielä vuosi sitten jakkupuvut ja housupuvut korkkareineen, mutta nyt heillä oli bleiserit, klassiset t-paidat, ja paksut juoksutrikoon näköiset housut ja siistit tennarit jalassa.
Hyvännäköiset ovat ja mukavat. Kiva kun keksitään jotain uusia juttuja vaatetukseen.
HAHA! Kard-ass-hiaaneista puheenollen, nyt ne aikoo tuoda muotiin tällaiset läpikuultavat sukkahousu-leggingsit. Kanyen suunnittelemat, tottakai. Kanyehän suunnitellut läpinäkyviä muovikenkiäkin joista näkyy vaivaisenluut ja liikavarpaat eli jokin fetissi lienee läpikuultaviin juttuihin hällä.
Ap voisi sovittaa ensi kerralla oikean kokoisia housuja.
Ei ne paksut urheilutrikoot niin pahoja ole, mutta kyllä itsekkin ihmettelen että eikö ole mitään häpyä kun osa naisista käyttää niitä ohutkankaisia malleja jotka imeytyy persvakoon ja noh toisella puolella siihen toiseen vakoon.
Ei muuta ku hyviä treenejä.