Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies oli ennen suhdettamme ja ihan suhteemme alussa miehekkäämpi ja jotenkin kuumempi, nyt sellainen lässy ja lempeä, ei enää ollenkaan niin miehekäs ja hot?

Vierailija
11.09.2017 |

Kuulostan varmaan teiniltä, mutta en voi sille mitään, että minua harmittaa mieheni muuttunut olemus.

Suhdettamme ennen mieheni oli hieman vihaisen oloinen ja jotenkin kovemman näköinen. Tavattuamme hänen käytöksensä alkoi pehmentyä ja mitä pidemmälle suhteemme on mennyt, sitä lempeämmäksi mies on muuttunut. Hänestä on tullut mustasukkainen. Hänen katseessaan ei ole enää sitä äijämäisyyttä, mitä aiemmin oli. Hänestä on tullut liian lässy. Minusta se ei ole seksikästä. Haluaisin että mies olisi taas sellainen itsevarma ja vähän ylimielinen, vihainen äijä.

Miksi mieheni muuttui? Miten saisin hänet takaisin sellaiseksi, millainen hän oli aiemmin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse enää esittää vaan voi olla oma itsensä sun seurassa. Tai niin ainakin luulee

Vierailija
2/20 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan et muuttua saa.. pelottavaa.

Vierailija
4/20 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, kuulostat teiniltä.

Vierailija
5/20 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoksi, kun silloin kun et tuntenut häntä, tulkitsit itse sitä, mitä hän mielestäsi on. Nyt kun tunnet jo hänet, et voi enää täyttää niitä tyhjiä aukkoja kuvitelmilla, mitä sinulla oli aiemmin.

Vierailija
6/20 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo aloitusviestissä itsekin mainitsin. Miksi sinun pitää mainita siitä vielä uudestaan? Mitä se hyödyttää?

Ap

Vierailija
7/20 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että kaipaat sitä äijää joka ennen oli. Vaimoni sanoi ja se toimi meillä.

Vierailija
8/20 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies muuttui omaksi itsekseen, kun rakastui. Saan todella hyvin tietynlaisia naisia tuollaisella etäisellä taktiikalla. Tyttöystäväkandidaatteja kohtelen sitten eri tavalla.

Vierailija
9/20 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni oli myös alkuun tosi sellainen "kova" ja vahva, itsevarma, naistenmiesmäinen ja viriili. Nykyään melko lailla päinvastainen :D Eiköhän se johdu ihan siitä että alkuun me kaikki halutaan antaa itsestämme omasta mielestämme hyvä, viehättävä ja mysteerinen kuva, jotta toinen kiinnostuisi ja ihailisi. Sitten kun on oltu useampi vuosi yhdessä, voi rentoutua ja olla ihan tavallinen.

Vierailija
10/20 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei ole muuttunut. Sinä olet vain sellainen tuuliviiri ja huithapeli.

Vierailija
11/20 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä oikeasti muuttuu hormonitoiminta perheen perustamisen jälkeen.

Vierailija
12/20 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytä sitä. Keskeytä unet. Soita jatkuvasti työpaikalle turhan takia ym

Vierailija
13/20 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa panemista ---> testosteroni laskee.

Vierailija
14/20 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan! Oma oli alussa tosi tunteellinen ja kiinnostunut minusta, mutta muuttui ilkeäksi lyttääjäksi suhteen vakiinnuttua. Ihan piirrevihanen on ja valittaa kaikesta. Tosin pihtaa myös. Sopis just sulle!

Vierailija
15/20 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies runkkaa useammin sinkkuna kuin panee suhteessa ollessaan. Eli miehen testot ovat nousseet itse asiassa. Testosteroni tekee itse asiassa miehestä rennomman ja itsevarmemman. Jokainen mies voi kokeilla tätä nofapilla. Vähätestoiset miehet ovat aggressiivisia ja epävarmoja.

Vierailija
16/20 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala, miksi tykkäät ilkeistä miehistä?

Vierailija
17/20 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies runkkaa useammin sinkkuna kuin panee suhteessa ollessaan. Eli miehen testot ovat nousseet itse asiassa. Testosteroni tekee itse asiassa miehestä rennomman ja itsevarmemman. Jokainen mies voi kokeilla tätä nofapilla. Vähätestoiset miehet ovat aggressiivisia ja epävarmoja.

Jokainen tavallinen mies ehkä runkkaa, mutta kunnon mies ei runkkaa. Nofap nostaa aggressiivisuutta, mutta se on erillaista agroa, hallittua.

Jos haluat valjastaa nofapin kunnolla kannattaa treenata painoilla ja syödä kunnolla, mielellään olla runkkaamatta yli 6kk.

T: Monk

Vierailija
18/20 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittauta testosteroni-tasot. Sano että kiihotut paremmin jos se ei oo niin lässy.

Vierailija
19/20 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo aloitusviestissä itsekin mainitsin. Miksi sinun pitää mainita siitä vielä uudestaan? Mitä se hyödyttää?

Ap

Halusin kertoa, että havaintosi on täysin oikea, komppaan sinua tässä asiassa, ajatuksesi tosiaan ovat kuin teinin. Olet hyvin havainnoinut ajatustesi tasoa. Tarkoitukseni ei ollut tehdä mitään hyödyllistä, vain kompata sinua. Tosin minusta on outoa, ettet itse hyödynnä ymmärrystäsi siitä, että ajatuksesi on teinitasoa.

Vierailija
20/20 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Halusin kertoa, että havaintosi on täysin oikea, komppaan sinua tässä asiassa, ajatuksesi tosiaan ovat kuin teinin. Olet hyvin havainnoinut ajatustesi tasoa. Tarkoitukseni ei ollut tehdä mitään hyödyllistä, vain kompata sinua. Tosin minusta on outoa, ettet itse hyödynnä ymmärrystäsi siitä, että ajatuksesi on teinitasoa.

En minä aikuismainen ole muutoinkaan. En esimerkiksi halua perhettä. Viihdyn yksin. Mies on minulle lähinnä seksiobjekti, sillä hän ei ole niin fiksu, että hänen kanssaan jaksaisi viettää aikaa muissa merkeissä. Jos siis mies olisi fiksu en näkisi häntä pelkästään seksiobjektina vaan kestäisin sen pehmoilun paremmin. Tämän nykyisen mieheni vahvuus on siis ehdottomasti hänen ulkonäkönsä, aiemmin se oli sekä ulkonäkö että seksikäs olemus. Nyt on jäljellä vain ulkonäkö, mutta sekin on alkanut mennä huonompaan suuntaan, kun on muuttunut lässymmäksi. On myös lihonut, mikä ei hänelle sovi. Jotkut lihavammat voivat olla ihan vetäviä, mutta nykyinen mies on parempi hoikempana.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän