Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitsit kävin kaupassa sovittamassa juoksulegginsejä ja järkytyin

Vierailija
11.09.2017 |

Ajattelin että jos seuraisin aikaani ja ostaisin muodikkaat juoksulegginsit iänikuisten verkkarien sijaan.
Puin koon M housut päälleni (olen kokoa M, en XXXXL kuten monet varmaan otsikosta jo ajatteli) ja ne olivat mukavat ja pehmeät päällä. Persiin yläpuolella oli pieni vetoketjutasku, ehkä avainta varten, kätevää.
Käännyin katsomaan peilistä: KÄÄÄK!!!
Näytin ihan sammakolta. Kuin minulla olisi sammakonreidet. Legginsit näyttivät tiukoilta aluskalsareilta! Väri oli muodikas khakinvihreä.
En ikinä kehtaisi kävellä tuollaisilla pukukopin ulkopuolella! Edes polvesta saisi levetä. Tuo oli äärimmäisen nolon näköistä. Kuin alushousuilla hiippailisi.
Riisuin housut äkkiä, sovitin urheiluliivit mitä halusin myös kokeilla (täydelliset) ja palautin housut takaisin. Maksoin liivit ja juoksin kotiin.

Huh huh eikö ihmisiä oikeasti nolota liikkua tuollaisilla legginseillä ulkona??

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päättää itse mitä päälleen laittaa, mutta myönnän että joidenkin päällä ne juoksutrikoot näyttävät todella irvokkailta. Tässä naapurustossa lenkkeilee joku kolmekymppinen nainen sellaiset kuviolliset pinkit tiukat trikoot päällä. Kuvitelkaa sellainen hieman pullea, pihtipolvinen nainen, jonka juoksutrikoot ovat aivan ihoa myöten, nousevat haaroissa sekä persvakoon että "etuvakoon" sekä tuohon eteen alushousujen kanssa (siis kuvitelkaa että naisen alapää on Y-kirjain, tuon kirjaimen kaksi ylintä viivaa ovat se mitä tarkoitan) ja pullea häpykumpu korostuu. Siis aivan kuin housuitta olisi, maalattu vain pinkillä maalilla jalat.

Jaloissa ja takapuolessa ei saisi olla paljoa läskiä että juoksutrikoot näyttäisivät hyviltä. Lihavat reidet ovat juoksutrikookansan suurin "ongelmakohta". Käytin itsekin lenkkeillessä trikoita kunnes näin kuvan, jossa olin ne trikoot päällä. Näytti aivan erilaiselta kuin peilistä yläviistosta katsoessa, eikä siis omalla kohdallani positiivisella tavalla :D 

"Mutta kun ne tuntuvat kivoilta jalassa" 

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/02/13/article-2278052-178803A000000…

https://welcometosandyland.files.wordpress.com/2012/08/too-tight-pants…

https://i1.wp.com/www.bajiroo.com/wp-content/uploads/2014/02/funny-fail…

Vierailija
122/133 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alempien sosiaaliluokkien kotkotuksia. Ilmeisen halvat ja monikäyttöiset kun niitä pitää joka paikassa pitää. Tilanteen mukainen pukeutuminen, jotkut senkin hallitsee. Paljon näkee lihavilla näitä tiukkoja ja venyneitä trikoita, ilmeisesti ei muut vaatteet mahdu.

Olen rasvaprossaltani 8% ja olen treenattu, vaikea saada mahtumaan hyvin istuvia vaatteita koska peppuni on iso samoin kuin reidet kun taas vyötärö kapea, treenipöksyt ja joustavat legginsit sopivat hyvin jos eivät ole samaa mallia kun tuolla kimillä. Töissä käyn ja Paljo lähemmäs 5000 e/kk joten enpä taida kuulua edes siihen sun luokittelemaan kategoriaan. Kaikki treenihousuni ovat maksaneet yli 70 e Eli laatuun kannattaa panostaa. Omistan vaatehuoneellisen vaatteita, kenkiä, mekkoja jne. Vapaa-ajalla käytän kuitenkin sellasia housuja ja vaatteita kun haluan.

T. Fitness-mimmi

Rasvaprosentti 8? Siis kuukautisiakaan ei ole. Aika vaarallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moraalimittari on peppulegginsit. Niihin se on loppunut ja niihin se päättyy.

Ei kun seuraavaksi Kardashian ja kumppanit pukevat ylleen ihonvärisen kokotrikoopuvun, johon on maalattu rinnat ja karvakolmio sekä pyllyvako. "En ole alasti, ylläni on vaate." Ja suuri joukko seuraa, koska se on muotia. Kadut täyttyvät ihotrikoissa kulkevista kansalaisista, eikä se katoa muodista kuin 30 vuoden kuluttua, koska "Se on vaan niin mukava, kun ei kiristä mistään."

Tulisi jo tason 12 taifuuni ja veisi mennessään kaikki persehousutehtaat.

Vierailija
125/133 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä trikoidenhaukkumiskeskustelu ole jo käyty moneen otteeseen :DD. Antakaa ihmiset sen jo olla. Ne käyttää jotka haluaa ja ne jotka ei halua ei vaan käytä. Ei minua ainakaan kiinnosta toisten vaatteet noin paljon.

Vierailija
126/133 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen päättää itse mitä päälleen laittaa, mutta myönnän että joidenkin päällä ne juoksutrikoot näyttävät todella irvokkailta. Tässä naapurustossa lenkkeilee joku kolmekymppinen nainen sellaiset kuviolliset pinkit tiukat trikoot päällä. Kuvitelkaa sellainen hieman pullea, pihtipolvinen nainen, jonka juoksutrikoot ovat aivan ihoa myöten, nousevat haaroissa sekä persvakoon että "etuvakoon" sekä tuohon eteen alushousujen kanssa (siis kuvitelkaa että naisen alapää on Y-kirjain, tuon kirjaimen kaksi ylintä viivaa ovat se mitä tarkoitan) ja pullea häpykumpu korostuu. Siis aivan kuin housuitta olisi, maalattu vain pinkillä maalilla jalat.

Jaloissa ja takapuolessa ei saisi olla paljoa läskiä että juoksutrikoot näyttäisivät hyviltä. Lihavat reidet ovat juoksutrikookansan suurin "ongelmakohta". Käytin itsekin lenkkeillessä trikoita kunnes näin kuvan, jossa olin ne trikoot päällä. Näytti aivan erilaiselta kuin peilistä yläviistosta katsoessa, eikä siis omalla kohdallani positiivisella tavalla :D 

Eiköhän jokainen saa päättää mitä päällensä laittaa, keskity sinä omiin juttuihisi ja jos tyttö on pullea eikö ole hyvä,

Että lenkkeilee! En usko että sinä olet yhtään sen paremmassa kunnossa.

Vierailija
127/133 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän ärsytti aiemmin hyvät pylly juoksutrikoissa, koska itse olin sellainen löysä ja en saanut aikaiseksi liikkua ja syödä hyvin. Nyt kun oma takamus ja muu kroppa on kunnossa, ei enää muiden vartalot häiritse. Uskoisin monella tämän olevan syynä. Sitten osa on vaan sellaisia mielensäpahoittajia, sekopäitä tai muuten erikoisia kyttääjiä, joita nämä trikoot ja pyllyt häiritsee.

Minulla on ihan normaali urheilullinen kroppa enkä koe olevani sekopää, mielensäpahoittaja tai erikoinen kyttääjä. Mutta, kun jouduin kävelemään tällaisen treenitrikoomamman perässä puolisen kilometriä niin katse lähes väkisin jumittui siihen takamukseen. Jokaisella askeleella puristui selluliittimuhkurat näkyviin kankaan läpi. Se oli suorastaan hypnoottinen näky kaikessa karmeudessaan.

En toki tuomitse ja jatkossa pidän katseen tiukasti maassa.

Ok. Kiitos että jaoit tämän tarinan meille.

Vierailija
128/133 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses kirjoitti:

Eiköhän tämä trikoidenhaukkumiskeskustelu ole jo käyty moneen otteeseen :DD. Antakaa ihmiset sen jo olla. Ne käyttää jotka haluaa ja ne jotka ei halua ei vaan käytä. Ei minua ainakaan kiinnosta toisten vaatteet noin paljon.

Tämä on kyllä hyvin erikoinen pakkomielle ihmisille. Aiheesta on vaikka kuinka monta aloitusta täällä palstalla. Mä en oikeasti tiedä että ovatko nämä ihmiset tosissaan näiden kommenttien kanssa, siis ihan oikeasti o_O

Vierailija
129/133 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten trikoot eroavat tiukoista farkuista, kun ajatellaan perseen esittelyä?

Sellaiset laadukkaat juoksutrikoot, joissa kangas EI ole läpikuultavaa tai liian ohutta jotta imeytyisi takapuoleen. Kun täällä niin moni on sitä mieltä että trikoissa on hyvä esitellä persettä, tulee muodot hyvin esiin. Miten ne eroavat tiukoista farkuista?

Onko ongelma siis siinä, että trikoissa perse saa liiaksi huomiota, vai siinä, että ne ovat mielestänne tyylittömät? Vai molemmatko vaivaavat?

Vierailija
130/133 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten trikoot eroavat tiukoista farkuista, kun ajatellaan perseen esittelyä?

Sellaiset laadukkaat juoksutrikoot, joissa kangas EI ole läpikuultavaa tai liian ohutta jotta imeytyisi takapuoleen. Kun täällä niin moni on sitä mieltä että trikoissa on hyvä esitellä persettä, tulee muodot hyvin esiin. Miten ne eroavat tiukoista farkuista?

Onko ongelma siis siinä, että trikoissa perse saa liiaksi huomiota, vai siinä, että ne ovat mielestänne tyylittömät? Vai molemmatko vaivaavat?

Farkut edes yrittävät leikkauksillaan ja kankaallaan simuloida perinteisiä vaatteita.

Trikoot ovat maalattua ihoa.

Vierailija
131/133 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan juoksemista, viikosta riippuen kilometrejä voi tulla jopa 100. Juoksutrikoot kuivuu pesun jälkeen nopeasti, istuu hyvin eivätkä kiristä tai hierrä. Miksi minun pitäisi vaihtaa ne johonkin muuhun vain siksi, että jonkun muun mielestä ne on rumat.

Vierailija
133/133 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikkien lihavien tulisi käyttää lenkillä vain peittäviä vaatteita? Ei väliä millä on helpoin ja mukavin liikkua, vaan sillä että miltä näyttää? En ymmärrä. Kyllä minäkin näytän uimalasit päässä aivan järkyttävän typerältä ja hauskalta, mutta kummasti se parantaa sitä liikuntasuoritusta kun ne lasit on päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan