Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitsit kävin kaupassa sovittamassa juoksulegginsejä ja järkytyin

Vierailija
11.09.2017 |

Ajattelin että jos seuraisin aikaani ja ostaisin muodikkaat juoksulegginsit iänikuisten verkkarien sijaan.
Puin koon M housut päälleni (olen kokoa M, en XXXXL kuten monet varmaan otsikosta jo ajatteli) ja ne olivat mukavat ja pehmeät päällä. Persiin yläpuolella oli pieni vetoketjutasku, ehkä avainta varten, kätevää.
Käännyin katsomaan peilistä: KÄÄÄK!!!
Näytin ihan sammakolta. Kuin minulla olisi sammakonreidet. Legginsit näyttivät tiukoilta aluskalsareilta! Väri oli muodikas khakinvihreä.
En ikinä kehtaisi kävellä tuollaisilla pukukopin ulkopuolella! Edes polvesta saisi levetä. Tuo oli äärimmäisen nolon näköistä. Kuin alushousuilla hiippailisi.
Riisuin housut äkkiä, sovitin urheiluliivit mitä halusin myös kokeilla (täydelliset) ja palautin housut takaisin. Maksoin liivit ja juoksin kotiin.

Huh huh eikö ihmisiä oikeasti nolota liikkua tuollaisilla legginseillä ulkona??

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne onkin kalsarit. Nykyajan ihmisillä ei ole häpyä.

Kylää niillä on. Sehän näkyy niistä kalsareista läpi.

Just meinasin kirjoittaa. Aika hyvin näkyy häppärit ja joillain törkeä kamelinvarvas. Pahimmillaan jopa karvat tulee läpi.

Vierailija
62/133 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on niin järkyttävää ja kamalaa kun trikoot paljastavat ihmisen muodot? Eiköhän kaikki nyt suunnilleen tiedä miltä ihminen näyttää alasti. Että meillä kaikilla on esim. pylly.

Niin miksi osoittaa että on pylly? Miksi jokainen asia pitää osoittaa jonka jokainen tietää kyllä muutenkin?

Osoitanko mä sitten sen että mulla on käsivarret, jos kuljen t-paita päällä? :D Tai että mulla on varpaat, jos kuljen sandaaleissa? Makes perfect sense.

Niilläkö sinä seksiä äheltelet? Persiillä tehdään muutakin kuin istutaan ja sieltä tulee eri lailla tavaraa kuin käsitäsi tai jaloistasi. Treenileggarit ovat epähygieeniset ruokakauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165cm, 53kg ja 29 vuotias yhden lapsen äiti. Käytän kokoa xs tai S. Ja oi kyllä, käytän legginsejä arkielämässä, niin kotona kuin töissäkin. Ne ovat mukavat päällä, rennot, ei kiristä eikä purista mistään. Tosin töissä käytän usein tunikoiden kanssa, joten peittää pepun. En näe tässä mitään ihmeellistä? Jotenkin kummallista, että tästä joku pahoittaa mielensä? Siis toisen ihmisen housuista? :D 

Vierailija
64/133 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nämä

https://cdn-media.sportamore.se/uploads/products/826216300440_nike_001…

tosin mustat tai tummanharmaat ovat parhaimman näköiset ja klassiset eli aina muodissa, kannattaa jättää ne kummalliset trendivärit kauppaan.

Vierailija
65/133 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milä on se yksi minos jossa iäkäs nainen levittäö revansa lötkön kamelinvarpaan paljastaen suoraan edestä jalat levittäen kameralle. Se on etova mainos!

Vierailija
66/133 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin elämäni ekat juoksutrikoot muutama viikko sitten. Olen käyttänyt niitä kaksi kertaa lenkillä. Ekan kerran olo oli kuin olisin unohtanut laittaa jonkun vaatekappaleen. Aivan kuin olisi ollut pelkät paksut sukkahousut jalassa! Mutta näistä mun trikoista ei todellakaan näkynyt läpi ja kompressiotrikoot kursi paikkoja vielä kasaan.

Mutta kyllä se oudolta tuntuu vaikka käytän pillifarkkuja. Totuttelua vaatii paljonkin vaikka en ylipainoinen olekaan. On mulla kuitenkin se takapuoli 174 cm varressa!

Vierailija
67/133 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei teitä ketkään muut katsi kuin JUURI NE TOISET noissa perseteikoissa joutuvat katselemaan. Ja tietysti sen takinkin pitää treenin jälkeen olla perseen päälle juuri ylettyvä ei millään siitä ohi. Siinä on kiva hedelmähyllyllä poimia hedelmiä kun on tämmönen perse edessä hyllymässä lihanvärisine pakaroineen yök!!! Kaikki hiki siinä suoraan ja mehut ... uh uh

Siis kun ei ole mikään pakko katselle mun peräsintä tai etumusta :D En nyt oikein ymmärrä tätä. Mitkä hemmetin lihan väriset pakarat? :D

Iho paistaa ihonvärisenä pakaroista

Vierailija
68/133 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M1ES kirjoitti:

Ai että kun on maukkaat näkymät kun nykyajan naisilla nämä aivan muotoja nuolevat housut jalassa. Kyllä mieli ja silmä lepää kun ulkona kulkee. Toisinaan käy niin, että fillarilla ajaessa osuu leidi polkupyörineen leggareissaan eteen. Paistaa makoisasti stringit ja koko tarjotin siinä edessä ja eihän siitä malta ohikaan mennä.

Monikaan ei ilmeisesti tajua että useista niistä johonkin salikäyttöön tarkoitetuista ohuista pöksyistä näkyy todella selvästi ulkona kaikki läpi. Ja varsinkin fillarin satulassa ne pakarat stringeineen on oikein tarjottimella.

Mikäs siinä tietysti jos tajuaa ja tykkää siitä että kaikki näkyy, jokainen toki pukeutuu niinkuin huvittaa. Mutta jos tykkää esitellä stringipebaansa muille niin miksi esim. lämpöisillä ilmoilla näkee sen vaivan että vetää ne tiukat leggarit hiostamaan, miksi ei voi lähteä ilman jos se ei kerta haittaa että kaikki näkyy?

Vierailija
69/133 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggarit pestään treenin jälkeen eikä niissä saa kuljeskellakaan ympäriinsä . Se on epähygieenistä ja se perse näkyy, housujakin olisi juuri siksi.

Vierailija
70/133 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se hieman sairasta on perse paljaana painaa - niistä kun kuultaa pakarat ja ne pikkarinarut aivan läpi koska persiistä ne joutuvat virumaan eniten. Ei sitä näe kotona hämärässä peilistä vaan auringonvalossa vasta. Pakarat kuultavat lihanvärisinä mustissa etenkin. Inhottavan näköistä ja kaupan valoissa sama.

Olen kanssasi samaa mieltä, mutta "joutuvat virumaan eniten"? Anteeksi mitä??

Viruminen on käsittääkseni sitä, kun joku esim. viruu sairaalasängyllä kuolemankielissä, enkä käsitä miten trikoot voisivat tehdä niin.

Viruminen on venymistä mutta et varmaan vieläkään käsitä että sanoja käytetään eri tavoilla. Etkä varmaan käsitä ettei ruokakaupassa ole kiva katsella paljaita perseitä ja mehuja treenisi jälkeen hyi hittolainen! Ne perseenpaljastavasi kun ovat hikisetkin yök!!!

Ihme raivoaja. Jos olen kerran kanssasi samaa mieltä, niin miksi käyttäisin "perseenpaljastavia"?

Missä perähikiän murteessa viruminen on venymistä?

Vierailija
71/133 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M1ES kirjoitti:

Ai että kun on maukkaat näkymät kun nykyajan naisilla nämä aivan muotoja nuolevat housut jalassa. Kyllä mieli ja silmä lepää kun ulkona kulkee. Toisinaan käy niin, että fillarilla ajaessa osuu leidi polkupyörineen leggareissaan eteen. Paistaa makoisasti stringit ja koko tarjotin siinä edessä ja eihän siitä malta ohikaan mennä.

Monikaan ei ilmeisesti tajua että useista niistä johonkin salikäyttöön tarkoitetuista ohuista pöksyistä näkyy todella selvästi ulkona kaikki läpi. Ja varsinkin fillarin satulassa ne pakarat stringeineen on oikein tarjottimella.

Mikäs siinä tietysti jos tajuaa ja tykkää siitä että kaikki näkyy, jokainen toki pukeutuu niinkuin huvittaa. Mutta jos tykkää esitellä stringipebaansa muille niin miksi esim. lämpöisillä ilmoilla näkee sen vaivan että vetää ne tiukat leggarit hiostamaan, miksi ei voi lähteä ilman jos se ei kerta haittaa että kaikki näkyy?

Kannattaa mennä saudeihin pyöräilemaan tai Iraniin niin piankin huomaat että pukeutumista säännellään eikä se ole lainkaan ollenkaan oma asiasi.

Vierailija
72/133 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkkarithan näyttää kauheilta ja varmaan juoksulegginsitkin jollain.Kuitenkin aika monella tavan legginsit käytössä samalla kun moititaan juoksulegginsejä.

Ehkä sitten tässä taustalla on usein joku kateus toisen urheilullisuudesta,kun ei itse viitsi.Harvoin niillä,jotka on tikissä ne juoksuleggarit nimittäin mitenkään huonolta näyttää... Kauhistellaan,kun kaupassa käydään juoksulegginseissä samalla kun itsellä on päällä esim.ne verkkarit ja pahimmillaan croksit ja kärryssä sipsit.Tosin en jaksa kiinnostua.

Käyn muuten kaupassa usein juoksulegginsit,shortsit tai muut vastaavat päällä.Salin vieressä,kun on kauppa ja siitä menee sen kautta kotiin,niin ei niitä upeita verkkareita huvita vaihtaa.Paitsi,että ei mulla edes ole.

Ei mua hävetä kävellä urheiluvaatteet päällä ja näky on ok, 170cm,56kg ja ikää 37.Voisi olla huonompikin homma,mutta koko on sama kuin kasiluokalla.

Vierailija
73/133 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se hieman sairasta on perse paljaana painaa - niistä kun kuultaa pakarat ja ne pikkarinarut aivan läpi koska persiistä ne joutuvat virumaan eniten. Ei sitä näe kotona hämärässä peilistä vaan auringonvalossa vasta. Pakarat kuultavat lihanvärisinä mustissa etenkin. Inhottavan näköistä ja kaupan valoissa sama.

Viruminen on käsittääkseni sitä, kun joku esim. viruu sairaalasängyllä kuolemankielissä, enkä käsitä miten trikoot voisivat tehdä niin.

Viruminen on venymistä mutta et varmaan vieläkään käsitä että sanoja käytetään eri tavoilla. Etkä varmaan käsitä ettei ruokakaupassa ole kiva katsella paljaita perseitä ja mehuja treenisi jälkeen hyi hittolainen! Ne perseenpaljastavasi kun ovat hikisetkin yök!!!

Ihme raivoaja. Jos olen kerran kanssasi samaa mieltä, niin miksi käyttäisin "perseenpaljastavia"?

Kylläpä sinulla on huono kielitaito omassa kielessäsi:

Wiki :

Viruminen on vakiokuormituksen tai -jännityksen vaikutuksesta tapahtuvaa ajasta ja lämpötilasta riippuvaa pysyvää eli plastista muodonmuutosta. Virumisessa muodonmuutosmekanismeina toimivat dislokaatioliike, diffuusio ja raerajaliukuminen. Koska viruminen on lämpötilasta riippuvaa, muoveilla viruminen on merkittävää jo alhaisissa lämpötiloissa ja metalleilla ilmiö tapahtuu yleensä vasta korkeammissa lämpötiloissa. Toisin kuin venyminen, viruminen alkaa materiaalin venyttyä kimmoisuutensa rajan yli.[1] Virumisesta käytetään toisinaan nimitystä staattinen väsyminen.[2]

Vierailija
74/133 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wiki :

Viruminen on vakiokuormituksen tai -jännityksen vaikutuksesta tapahtuvaa ajasta ja lämpötilasta riippuvaa pysyvää eli plastista muodonmuutosta. Virumisessa muodonmuutosmekanismeina toimivat dislokaatioliike, diffuusio ja raerajaliukuminen. Koska viruminen on lämpötilasta riippuvaa, muoveilla viruminen on merkittävää jo alhaisissa lämpötiloissa ja metalleilla ilmiö tapahtuu yleensä vasta korkeammissa lämpötiloissa. Toisin kuin venyminen, viruminen alkaa materiaalin venyttyä kimmoisuutensa rajan yli.[1] Virumisesta käytetään toisinaan nimitystä staattinen väsyminen.[2]

Ja lisäys: nimenomaan puhun legginsiperseosan VIRUMISESTA sillä niitä leggareita ei käytetä vaan yhdesti ja monesti juuri perse kuultaa läpi niistä koska ne VIRUNEET ihan läpinäkyviksi.

Vierailija
75/133 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wiki :

Oho, enpä olisi uskonut, että tuo persehikivaahtoaja on tietoinen tällaisesta :D

Vierailija
76/133 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän ärsytti aiemmin hyvät pylly juoksutrikoissa, koska itse olin sellainen löysä ja en saanut aikaiseksi liikkua ja syödä hyvin. Nyt kun oma takamus ja muu kroppa on kunnossa, ei enää muiden vartalot häiritse. Uskoisin monella tämän olevan syynä. Sitten osa on vaan sellaisia mielensäpahoittajia, sekopäitä tai muuten erikoisia kyttääjiä, joita nämä trikoot ja pyllyt häiritsee.

Vierailija
77/133 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wiki :

Oho, enpä olisi uskonut, että tuo persehikivaahtoaja on tietoinen tällaisesta :D

Enkä minäkään oikein ollut tietoinen vaan hyvin ihmeissäni että perselegginstyyppi ei olisi tietoinen näin wikipediasta vaan sekoilee keksityillä käsitteillään.

Vierailija
78/133 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moraalimittari on peppulegginsit. Niihin se on loppunut ja niihin se päättyy.

Ei kun seuraavaksi Kardashian ja kumppanit pukevat ylleen ihonvärisen kokotrikoopuvun, johon on maalattu rinnat ja karvakolmio sekä pyllyvako. "En ole alasti, ylläni on vaate." Ja suuri joukko seuraa, koska se on muotia. Kadut täyttyvät ihotrikoissa kulkevista kansalaisista, eikä se katoa muodista kuin 30 vuoden kuluttua, koska "Se on vaan niin mukava, kun ei kiristä mistään."

Vierailija
79/133 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenivaatteet riisutaan heti treenattua ja ne pestään jo tunnissa bakteeripesät räjähtävät. Se on vaan inhottavaa sen perseen näkymisen päälle ruokakaupassa. Opetelkaa käytöstapoja. Se merkitsee toisten kannalta itsensä katselua.

Vierailija
80/133 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan sama onko pyllynne huono tai hyvä sen ei kuulu olla jokaisen nähtävissä sitä kutsutaan yksityiseksi paikaksi. Jos pakotatte muut katselemaan perseitänne niin se on tyrkyttäytymustä. TYRKKY on halpa. Epätoivoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi