Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä normaalia asiaa ihmiset ei "usko" sinussa?

Vierailija
11.09.2017 |

Joudut siis asiaa selittämään. Mulla on ripset. Ne on pitkät ja kaartuvat ja edelleen melko tuuheat vaikka jo 48v. Ne ei ole irtoripset. Kerran Sokoksen meikkimyyjä lähes loukkaantui kun en kertonut että missä olin ripseni laittanut. Muuten naama on kun riihenseinästä revitty.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Että olen muslimi. En käytä huivia vaan tavallisia vaatteita kuten hameita, mekkoja jne.

-Että hiukseni ovat aidot. Ovat todella pitkät ja ihmiset välillä kysymättä röyhkeästi alkavat koskettelemaan.

Vierailija
62/82 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva uskoo, että poltan tai sitä ihmetellään. Ei kuulemma sovi minun persoonani ja ulkonäköön ollenkaan. Ja poltan vain vähän, mutta päivittäin, toki jäähän haju silloin jos olet vasta polttanut, mutta ilmeisesti haihtuu melko nopeasti, kun kukaan ei näköjään haista ja vielä punaista poltan.

Siitä saa aina ihmettelyjä, että ai mitä sä poltat en tiennykkään. Ei tietääkseni muutkaan tupakoitsijat ensimmäisenä ilmoita polttavansa? :D

T. N19

Jos jatkat tupakointia muutaman vuoden, niin se alkaa sitten jo selvästi näkymään olemuksessasi eikä kukaan enää kommentoi sinulle tuollaista.

Tämä totta. Mulla alkoi tupakoinnin haitat näkyä ja tuntua vasta nelikymppisenä. Aloitin polttamisen 16 vuotiaana.

Ne ikävyydet tuleekin sitten kertarysäyksellä .

19 vuotiaana on helppo vielä tehdä ratkaisu ja lopettaa. Mä en pysty enää lopettamaan. Olen viisikymppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä, etten missään nimessä halua omia lapsia, vaikka olenkin lapsirakas ja työskentelen lasten parissa. 

Niin niin! Niinpä vissiin joo. Juu juu...Kyllä se mieli siitä vielä muuttuu. Mikään ei ole parempaa kuin pitää omaa vasta leivottua vauvvaa sylissä. Sen tietää sitten! Ja sulle tulee yksinäinen vanhuus. Ja veronmaksaja pitää suomalaisille tehdä. Ja kyllästythän sitä sinäkin siihen jatkuvaan 24/7 biletykseen, matkusteluun ja riehumiseen baareissa =D =D =D

-pienten jalkojen töminä on paras ääni

Tässä oli kaikki veloja ymmärtämättömien kliseiset perustelut oman mielipiteensä pönkitämiseksi, mutta oliko tämä siis sarkastisesti kirjoitettu vai ei?

Pitäisi jokaisen osata nyt itse päätellä jo.

Vierailija
64/82 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääni harva uskoo. Tosin saman ikäiset tai nuoremmatkin naiset pojittelevat usein ihan halventamis/alentamistarkoituksessa.

Vierailija
65/82 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hiljainen ja vähäpuheinen ja siksi ihmiset tuntuvat kuvittelevan että olen jotenkin hirveän herkkä ja helposti järkyttyvä. Mitä siis en todellakaan ole, päinvastoin. Esimerkiksi äskettäin töissä meillä oli kokous missä tilanne vähän kärjistyi ja voimakkaitakin ilmaisuja käytettiin ja jälkeenpäin moni työkaveri tuli huolestuneena kysymään minulta että ei kai se kokous järkyttänyt sinua. Vaikka koko hulabaloo ei mitenkään edes koskenut minua vaan olin pelkkä sivustaseuraaja.

Minuakin luullaan usein herkäksi, koska olen suht hiljainen. Todellisuudessa muiden ihmisten väliset konfliktit ovat mielestäni usein vain viihdyttäviä. Minulla on myös vaikeuksia asettua muiden asemaan mutta tätäkään ei uskota, vaan minunhan täytyy olla hyvin herkkä aistimaan muiden tunteita koska olen hiljainen ja ujohko.

Vierailija
66/82 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en olekaan niin tunteellinen ja empatiakykyinen kuin annan itsestäni kuvan. Minua pidetään tukipylväänä, ja minulle avaudutaan, mutta kaikki reaktioni näihin ovat opittuja; aikojen saatossa on oppinut, miten näihin pitää reagoida, jotta pidetään normaalina. Oikeasti ei voisi vittuakaan kiinnostaa muiden murheet. 

Vierailija
67/82 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskota, että olen kolmen lapsen äiti. Sitä saa aina selitellä, että miten on kerennyt ne tehdä ja kaksi ammattiakin opiskella + työt (olen alle 30v). Ei siihen kummempaa tarvita kuin hyvä, kotona viihtyvä perhekeskeinen mies.

Vierailija
68/82 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä, etten missään nimessä halua omia lapsia, vaikka olenkin lapsirakas ja työskentelen lasten parissa. 

Niin niin! Niinpä vissiin joo. Juu juu...Kyllä se mieli siitä vielä muuttuu. Mikään ei ole parempaa kuin pitää omaa vasta leivottua vauvvaa sylissä. Sen tietää sitten! Ja sulle tulee yksinäinen vanhuus. Ja veronmaksaja pitää suomalaisille tehdä. Ja kyllästythän sitä sinäkin siihen jatkuvaan 24/7 biletykseen, matkusteluun ja riehumiseen baareissa =D =D =D

-pienten jalkojen töminä on paras ääni

Tässä oli kaikki veloja ymmärtämättömien kliseiset perustelut oman mielipiteensä pönkitämiseksi, mutta oliko tämä siis sarkastisesti kirjoitettu vai ei?

Pitäisi jokaisen osata nyt itse päätellä jo.

No, tällä palstalla on em. tyylisiä kommentteja vaikea arvioida, koska niin usein vastaan tulee niin äärimmäisen kärjistettyjen mielipiteiden esittäjiä, jotka ihan tosissaan ovat sitä mieltä että esim. lasten hankinta on elämän tarkoitus, homous paranee kun itse sitä vain rukoilee, kaikki naiset ovat lompakkoloisia jne. Ensin sitä luulee, että ko. henkilö on huono trolli, mutta keskustelun edetessä paljastuukin, että tyyppi ihan oikeasti uskoo oman maailmankuvansa olevan se ainoa oikea.

Eli on välillä hanka päätellä ja siksi kysyin.

Vierailija
69/82 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
70/82 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen 54- vuotias nainen. Näytän kuulemma 40-vuotiaalta tyttöseltä. 

t. Tumma ja tulinen. 

Vierailija
71/82 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit ei taida uskoa että mulla on ihan oikeita ystäviä ja varsin paljon sosiaalista elämää, vaikka en työpaikalla ole kenenkään kanssa tekemisissä juurikaan kuin työasioissa enkä omaa esim. sometilejä, josta henk.koht.elämääni voisi seurata. Mä oon varmaan sit vähän outo ja pelottava hahmo jotenkin, kun mulla on työminä ja sitten se oma elämä, jota en availe swn kummemin. 

Vierailija
72/82 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääni. Olen 20-vuotias, mutta minua luullaan 40-vuotiaaksi opettajaksi. Ei voi mitään.

Vierailija
73/82 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en juo kahvia, enkä teetä.

Ja että olen 55-vuotias. Veikkaukset menevät aina noin 15 vuotta nuorempaan.

Vierailija
74/82 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en ole Minttu.

Vierailija
75/82 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeasti koulutettu, mulla on neljä akateemista loppututkintoa. Jos ihmiset ei tunne mua hyvin, ne luulee, että oon hillitty, hallittu ja kaikinpuolin järkevä. Mutta kun puhe kääntyy jääkiekkoon, mun hillitty hallittu ulkokuori repeää pahan kerran, ja sisältä paljastuu omaa joukkuettaan intohimoisesti rakastava fani. Ja sen jälkeen puhetta tulvii niin ettei muut saakaan enää puheenvuoroa. Kannattajaporukoissa mut tunnetaan siitä, että aika usein pyörryn kun oon hallilla peliä seuraamassa. 

Vierailija
76/82 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että älykkyyteni on lähes neron luokkaa

Vierailija
77/82 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidetään kauhean älykkäänä. Mutta olen aina vain teeskennellyt älykkyyttä. 

Vierailija
78/82 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku työpaikkakiusaaja oli vuosia lebitellyt juttuja selän takana. Panettelua. No lopulta olikin niin että oli ihan itse rikollisen äiti huumeista vankilassa ja molemmilla lapsilla eri isä vaikka muita nimitteli. Niin miehensä lähti thaimaalaisen matkaan ja poikansa aloitti homon elämän. Tollanen kiusaa muita töissä. Helluntaiortodoksi uskonto sekopäät. 

Vierailija
79/82 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku juutalainen joka haukkuu suomalaisia natsiksi voisi poistua maasta missä on taisteltu vapauden puolesta ja naisten vapauden. Hyvästi kerro terveiset juudeassa. Menet sinne omaan MAAHASI ulisemaan. Muiden maissa asustat. 

Vierailija
80/82 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ulkokuori ei kerro yhtään mitään siitä, mitä todellisuudessa on meneillään.