Mitä normaalia asiaa ihmiset ei "usko" sinussa?
Joudut siis asiaa selittämään. Mulla on ripset. Ne on pitkät ja kaartuvat ja edelleen melko tuuheat vaikka jo 48v. Ne ei ole irtoripset. Kerran Sokoksen meikkimyyjä lähes loukkaantui kun en kertonut että missä olin ripseni laittanut. Muuten naama on kun riihenseinästä revitty.
Kommentit (82)
Tuo ripsien aitous aiheuttaa epäuskoa täälläkin.
Mun ikää ei meinata uskoa eikä sitä että olen kahden teinin äiti.
Itsevarmuuttani ihaillaann. Harva uskoo tai ymmärtää että olen sisältä rikki, vihaan itseäni ja kärsin masennuksesta.
Ikä. Aina on luultu nuoremmaksi ja vanhemmiten yhä enemmän vuosia nuoremmaksi. Ei varsinaisesti haittaa 😊
Aluksi luullaan ulkomaalaiseksi, vaikka supisuomalainen olenkin - nimestä ja tummista piirteistä huolimatta.
Toinen sitten myöhemmin selviävä seikka on, että olen ollut koulukiusattu. Olen kuitenkin sosiaalinen ja iloinen nainen, joten se on toisinaan joillekin hankala yhtälö ymmärtää.
Naiset ei usko, että olisin ihanteellinen parisuhdekumppani
Jalan koko. Tää ei kyllä itsellä vaan miehellä. Hän on n 183cm pitkä ja kenkä on 39 tai 40. Aina saa kuulla vitsailua että kuinka hän pysyy pystyssä. Ja että ei nyt voi olla. Onneksi mä olen siro ja jalan koko 35-37, muuten se vois käydä hänen tunnon päälle.
Olen hiljainen ja vähäpuheinen ja siksi ihmiset tuntuvat kuvittelevan että olen jotenkin hirveän herkkä ja helposti järkyttyvä. Mitä siis en todellakaan ole, päinvastoin. Esimerkiksi äskettäin töissä meillä oli kokous missä tilanne vähän kärjistyi ja voimakkaitakin ilmaisuja käytettiin ja jälkeenpäin moni työkaveri tuli huolestuneena kysymään minulta että ei kai se kokous järkyttänyt sinua. Vaikka koko hulabaloo ei mitenkään edes koskenut minua vaan olin pelkkä sivustaseuraaja.
Se, etten värjää hiuksiani. Oudointa on, kun minut lapsesta saakka tuntenut tivaa, että kai kuitenkin edes sävytän hieman. Jopa lääkärinlausunnossa on maininta, ulkoista olemustani kuvattaessa, että hiukseni ovat värjätyt..... :D!!
Olen hyvin lyhyt mies ja minut mielletään pieneksi, kukaan ei meinaa uskoa, että painoindeksini on 30. Eipä haittaa...
Että olen normaalipainoinen. Olen kuulemma kamalan laiha (mielestäni sopivampi kuvaus olisi hoikka, ainakin kamalan voisi jättää laihan edestä pois), anorektikko, luuranko tai minulla ei ole kaikkia sisäelimiä. Jos BMI:tä katsoo, painoindeksini on 20 enkä tosiaan ole mikään kävelevä luuranko - mulla on jopa tissit ja pyllyä.
Kukaan ei usko kun kerron kuinka pätkä olen. En tiedä mikä olemuksessani on suurta.
Se, että olen vähäsanainen ja hiljainen ei tarkoita, että olisin ujo. Moni näin luulee. Olen vain surkea keksimään tikusta asiaa..
Miehet eivät usko että olen epävarma ulkonäöstäni eivätkä sitä että menetin neitsyyteni vasta 26-vuotiaana.
Minua luullaan vähän yli kakskymppiseksi. Olen kohta 40.
Minua luullaan monesti 16v teinitytöksi, vaikka olen oikeasti 28. Onko se sitten hyvä vai huono, en osaa päättää
Olen absolutisti ja muutenkin täysin päihteetön. Ihmiset aina olettavat että tämä johtuu uskovaisuudestani. Ikinä ei meinata uskoa kun sanon olevani ateisti. Jotkut vaan olettavat että päihteettömyys voi johtua vain uskosta tai esim. raskaudesta.
Yleensä minua luullaan perheelliseksi ja menestyneeksi - en ole kumpaakaan.
M 43
Se että sairastan tyypin 2 kaksisuuntaista mielialahäiriötä. Käyn vakitöissä, olen äiti, huolehdin kotitöistä ja omakotitalon hoitamisesta. Jotenkin monen mielikuva on se, että pitäisi olla AINA tosi huonossa kunnossa ja elää Kelan tuilla kaupungin vuokrakasarmeissa. Lääkitys toimii, välillä on huonompia jaksoja, mutta niistä olen selvinnyt.
Harva uskoo, että todellisuudessa olen hirveän arka ja ujo, vaikka tulen hyvin ihmisten kanssa toimeen ja olen sosiaalinen sekä tehnyt työni ihmisten parissa. Nyt kun en enää ole työelämässä, niin nuo peruspiirteet ovat taas alkaneet korostua. Monien asioiden hoitoon tai tilaisuuksiin osallistumiseen minun on todella tsempattava itseäni. Asiat hoidan, mutta tilaisuudet jätän välistä pois.
Että olen todellisuudessa ylipainoinen, BMI on 26. Ihmiset pitävät mua hoikkana ja hoikkuuttani ihaillaan. En voi käsittää. Mulla on jopa selkeä vatsalöllö.
Joillekin tulee yllätyksenä, että olen ollut jo useamman vuoden naimisissa ja äiti. Varsinkin monet vanhemmat asiakkaat töissä ihan hämmästyvät, kun en olekaan "neitihenkilö". En sitten tiedä, vaikutanko jotenkin hupakolta tms.