Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis luuleko ihmiset että juoksutrikoot treeneistä tullessa = paljastelunhalua?

Vierailija
09.09.2017 |

Kuulin sivukorvalla bussissa kun pari naista puhui "perseen esittelijöistä", itse siis matkalla treeneihin trikoissa ja lyhyessä (urheilu)takissa. Pitkiä urheilupaitoja en edes omista, siis perseen peittäviä, eivät ole käytännöllisiä liikkuessa.

En ole muunlaisia hengittäviä pitkiä treenihousuja edes löytänyt. Mutta siis tosiaanko treenaava ihminen jonka pyllyä ei ole erikseen piilotettu = esittelee itseään? Aika kapeaksi alkaa käydä tila naisena, kuulostaa ennemmin erinäisten uskonnollisten ryhmien ajatuksilta kuin normaaleilta länsimaalaisilta.

Kommentit (469)

Vierailija
141/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rupesin muistelemaan, että mitä mä käytin salilla ennen kuin juoksutrikoot tulivat "muotiin"? Adidaksen leveitä verkkareita (olivat pirun kuumat ja leveät lahkeet olivat hankalat, kun niistä jäi ihan kiinni johonkin laitteeseen). Sitten sellaisia ohuesta tuulipuku-kankaan tyylisestä matskusta tehtyjä housuja, joissa oli kiristyskuminauhat lahkeissa ja ne sai selleen lahkeista pussittamaan (nämä muuten ok, mutta ne oli tietyllä kelillä ärsyttävän sähköiset). Näissä oli myös se ongelma, että sheivaamattomat sääret paljastu, jos lahkeet nousi ylös. Näitä ennen, siis ysärillä, oli kireät jumppatrikoot, jossa oli leveät lahkeet, sellaiset kun tuli kengän päälle. Mitenköhän silloin kanssaihmiset pärjäs, kun ne oli ihan yhtä kireät ku nykytrikoot??

Varmaan pärjättiin ku ymmärrettiin, et eri vaatteet on eri käyttötarkoitusta varten. Jännä miten just nykypäivänä on pakko niissä jumppakamoissa mennä joka paikkaan. Ja turha mussuttaa et "vaan ne salimatkat ku ei jaksa vaihtaa kamoja vartiksi", katukuva paljastaa kyllä totuuden. Sopulilauma vyöryy trikoissa, toisessa kädessä protskujuoma ja toisessa puhelin. Nilkat paljaina painellaan menemään lättänissä kengissä, jotka muuten ei ole käytännölliset eikä paranna terveyttä millään tavalla. Shoppaillaan ja käydään kahvittelemassa ja ollaan niin siistei!

Olen itse puhunut treeneihin menemisestä ja sieltä palaamisesta treenivaatteissa, en mistään muusta. Osa kirjoittelijoita sotkee sitten asiaan ihan kaiken mitä teemaan liittyen sattuu keksimään. :D

Sille joka kauhisteli, miten huomasin bussissa tuijottelun ja varmaan kyyläsin itse. Ei tarvinnut, näki ihan sivusilmällä, pikaisesti vilkaisin varmistaakseni, näinkö oikein. 

Jos minun persoonaani on halua ruotia niin ei kun perustamaan vaikka ap:n persoonanruotimisketjua. :) Huvittavaa mitä oletuksia minusta on tehty, kun olen kertonut vain sukupuolen. En ikää tai vihjettäkään siihen suuntaan, miltä näytän. :D

Kanssatreenaajat sukupuoleen katsomatta, puetaan päällemme mitä parhaaksi näemme - edelleen. :)

Tämä oli siis ap

Vierailija
142/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. No meillä toisilla on edes jotain mitä esitellä. Että ihan siitä vaan saavat rauhassa mulkoilla ja paheksua mun takapuolen "esittelyä", kun olen lähdössä/tulossa salilta tai lenkiltä. Ärsyttäähän se varmasti, kun itse ei jaksa treenata tai pitää kunnostaan huolta ja ympärillä pyörii tiukkapyllyisiä naisia. 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on alaston olo,jos treenitrikoiden päällä ei ole pitkää paitaa peittämässä camel toeta ja osittain persettä. En todellakaan halua muiden katseita enkä nauti huomiosta, joten siksi ei ole tarvetta pitää housuja mitkä ovat vedetty napaan asti ja lyhyttä paitaa/takkia, joka oikein korostaa sitä persettä. Väkisinkin sitä katsoo takamusta, joka on oikein korostetusti esillä, näin naisenakin.

Itselläni on hyvä pylly enkä häpeile sitä, mutta en tunne tarvetta korostaa sitä, joten siksi mieluummin pidempi paita. Löysä ja pitkä paita on treenatessa mukavampikin kuin tiukka ja lyhyt.

Vierailija
144/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on alaston olo,jos treenitrikoiden päällä ei ole pitkää paitaa peittämässä camel toeta ja osittain persettä. En todellakaan halua muiden katseita enkä nauti huomiosta, joten siksi ei ole tarvetta pitää housuja mitkä ovat vedetty napaan asti ja lyhyttä paitaa/takkia, joka oikein korostaa sitä persettä. Väkisinkin sitä katsoo takamusta, joka on oikein korostetusti esillä, näin naisenakin.

Itselläni on hyvä pylly enkä häpeile sitä, mutta en tunne tarvetta korostaa sitä, joten siksi mieluummin pidempi paita. Löysä ja pitkä paita on treenatessa mukavampikin kuin tiukka ja lyhyt.

Mä en kyllä näe itselläni enkä muilla koskaan camel toe-ilmiötä, vaikka täällä se mainitaan usein. Mielenkiintoista. 

Teet lisäksi oletuksia muiden motiiveista itsesi perusteella. Sinulle lyhyt takki = pyllyn esittely. Ei välttämättä muille. 

Itseäni ei kyllä tuijotella kun kuljen trikoot päällä. Ilmeisesti oon riittävän tavis että ketään ei kiinnosta. :,D

Vierailija
145/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei liikuta pätkääkään jos joku liikkuu treenivaatteissa esim. kaupassa tms. Itsekkin jos käyn salilla niin en kyllä siellä käy suihkussa koska en jaksa pakata mukaan pyyhettä, vaihtovaatteita, shampoota, hoitoainetta, kasvojenpesuainetta, harjaa, kosteusvoidetta jnejne. Paljon helpompaa ajaa kotiin ja käydä siellä suihkussa. Ja saatanpa matkalla kipaista kaupassakin järkyttämässä kylän tätejä. ;) Laadukkaissa treenihousuissa ei kyllä paikat vilku eikä ne ole mitään perseen esittelyä varten. Joskus näkee esim. baarissa työskentelevillä tiukat treenitrikoot jalassa, se on vähän hassua. :)

Muilla ei ole oikeutta kummaksia sinun persetrikoonäyttelyäsi mutta sinä saat aivan vapaasti arvostella baarityöntekijöiden vaatetusta.

Vierailija
146/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidankin tästä lähtien käyttää vaan pelkkiä treenipöksyjä tai treenitrikoita ja järkyttää mammoja😃

Terv. Fitness-mimmi

Jos oma isetunto on toisten provosoinnista ja ja shokeeraamisesta kiinni, niin anna mennä.

Vierailija
147/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa hyväperäiset naiset trikoissa, mutta ne hikiset ei-niin-timmit misut ruuhkabussissa pistää vaihtamaan istumapaikkaa heti tilaisuuden tullen.

-m23-

Vierailija
148/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin sivukorvalla bussissa kun pari naista puhui "perseen esittelijöistä", itse siis matkalla treeneihin trikoissa ja lyhyessä (urheilu)takissa. Pitkiä urheilupaitoja en edes omista, siis perseen peittäviä, eivät ole käytännöllisiä liikkuessa.

En ole muunlaisia hengittäviä pitkiä treenihousuja edes löytänyt. Mutta siis tosiaanko treenaava ihminen jonka pyllyä ei ole erikseen piilotettu = esittelee itseään? Aika kapeaksi alkaa käydä tila naisena, kuulostaa ennemmin erinäisten uskonnollisten ryhmien ajatuksilta kuin normaaleilta länsimaalaisilta.

Ihmiset jotka eivät itse harrasta liikuntaa aktiivisesti eivät vain käsitä.

Älä jaksa. Minä urheilen viisi kertaa viikossa enkä käytä juoksutrikoita. Kaikki eivät liiku/urheile siksi että pääsisi näyttelemään sitä persettä ja "tuloksia" piukoissa vaatteissa. Usko tai älä, jotkut treenaavat ihan siksi että kunto nousee/pysyy yllä, ja joillain voi olla ihan oikeitakin tavoitteita siinä urheilussa. Ymmärrän toki, jos ei koskaan ole urheilussa pärjännyt niin sitten täytyy turvautua muihin avuihin.

Vierailija
149/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rupesin muistelemaan, että mitä mä käytin salilla ennen kuin juoksutrikoot tulivat "muotiin"? Adidaksen leveitä verkkareita (olivat pirun kuumat ja leveät lahkeet olivat hankalat, kun niistä jäi ihan kiinni johonkin laitteeseen). Sitten sellaisia ohuesta tuulipuku-kankaan tyylisestä matskusta tehtyjä housuja, joissa oli kiristyskuminauhat lahkeissa ja ne sai selleen lahkeista pussittamaan (nämä muuten ok, mutta ne oli tietyllä kelillä ärsyttävän sähköiset). Näissä oli myös se ongelma, että sheivaamattomat sääret paljastu, jos lahkeet nousi ylös. Näitä ennen, siis ysärillä, oli kireät jumppatrikoot, jossa oli leveät lahkeet, sellaiset kun tuli kengän päälle. Mitenköhän silloin kanssaihmiset pärjäs, kun ne oli ihan yhtä kireät ku nykytrikoot??

Varmaan pärjättiin ku ymmärrettiin, et eri vaatteet on eri käyttötarkoitusta varten. Jännä miten just nykypäivänä on pakko niissä jumppakamoissa mennä joka paikkaan. Ja turha mussuttaa et "vaan ne salimatkat ku ei jaksa vaihtaa kamoja vartiksi", katukuva paljastaa kyllä totuuden. Sopulilauma vyöryy trikoissa, toisessa kädessä protskujuoma ja toisessa puhelin. Nilkat paljaina painellaan menemään lättänissä kengissä, jotka muuten ei ole käytännölliset eikä paranna terveyttä millään tavalla. Shoppaillaan ja käydään kahvittelemassa ja ollaan niin siistei!

Olen itse puhunut treeneihin menemisestä ja sieltä palaamisesta treenivaatteissa, en mistään muusta. Osa kirjoittelijoita sotkee sitten asiaan ihan kaiken mitä teemaan liittyen sattuu keksimään. :D

Sille joka kauhisteli, miten huomasin bussissa tuijottelun ja varmaan kyyläsin itse. Ei tarvinnut, näki ihan sivusilmällä, pikaisesti vilkaisin varmistaakseni, näinkö oikein. 

Jos minun persoonaani on halua ruotia niin ei kun perustamaan vaikka ap:n persoonanruotimisketjua. :) Huvittavaa mitä oletuksia minusta on tehty, kun olen kertonut vain sukupuolen. En ikää tai vihjettäkään siihen suuntaan, miltä näytän. :D

Kanssatreenaajat sukupuoleen katsomatta, puetaan päällemme mitä parhaaksi näemme - edelleen. :)

Mikä oli siis keskustelun pointti? Julistaa ne pyllytrikoot ja tiukat push-up-topit ainoiksi oikeiksi treenivaatteiksi, ja muunlaiset vääriksi? Nostaa itseäsi jalustalle? Mikä?

Vierailija
150/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään kanssanaiset: miten teillä riittää ENERGIAA ja mielenkiintoa kyylätä toisten perseitä? Itse en huomaa ollenkaan, millaiset housut kenelläkin on päällä. Oletteko te arvostelijat pyllynne peittäviä treenaajia joita ärsyttää, että toiset eivät tee niin vai ei-liikunnallisia, joita kiinnostavat treenattujen pyllyt? Selittäkää, en tajua. 

Sinäkö et katso toisten naisten kasvoja ja kroppaa, kampauksia, meikkejä, vaatteita, laukkuja, kenkiä yms.? :D

Huomioin, mutta eipä ole tullut mieleeni paheksua. Etenkään sellaista arkipäiväistä asiaa kuin urheiluvaatteissa kulkeva henkilö. Jos nyt on esim. nännit puoliksi paljaana niin varmaan katson pidempään ja ihmettelen, onko naisella jotain ongelmia tms. 

Eli en edelleenkään tajua, miten tarkoituksenmukaiset vaatteet häiritsevät kenenkään elämää siinä määrin, että se herättää tällaista kuohuntaa. Tulee mieleen että itsellänne on jotain pylly-epävarmuuksia tms. kun noin kuohuttaa. :D

Eli sinä saat kulkea paljas stringiperse juoksutrikoiden läpi pilkottaen mutta nainen, jolla nöpöttää nännit/ei käytä rintaliivejä vaatteiden alla on automaattisesti jotain ongelmia? Logiikka? :DDD

Oletko vajaa vai vaan todella hyvä esittämään? Paljaat nännit ei tarkoita paidan alta nöpöttäviä nännejä, aivan kuten perse ei ole PALJAS jos jalassa on juokstrikoot. Selvitä nyt ensiksi ihan mitä sanat tarkoittavat ennenkuin tulet sekoilemaan lisää.

En ole ennen uskonut että näin tyhmiä ihmisiä voi ollakaan, mutta av on paljastanut että Suomesta löytyy näitä paljon. Ei tule enää mieleen nauraa jenkeille jotka ei osaa maailmankarttaa kun tulee vastaan suomalainen idiootti joka ei tajua mitä tarkoittaa sana paljas omalla äidinkielellään.

Joku vastasikin puolestani (kaveri kylässä niin en ole ehtinyt seurata). Tosiaan, nänni paljaana = nänni paljaana, ei nöpötys. Tää on ollut aika silmiä avaava keskustelu, eikä hyvällä tavalla...

ap

Päin vastoin. Sinä et nimenomaan ole suostunut avaamaan silmiäsi kenenkään muun kuin omalle näkemyksellesi, jota agressiivisesti olet jankannut ja lytännyt sitten muiden mielipiteet. Miksi siis tehdä keskustelu ja pyytää niitä näkemyksiä, jos sellaisia ei ole valmis kohtaamaan? Vaikutat todella epäkypsältä.

Vierailija
151/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis onhan ne. Koska ehdottomasti mukavampaa ja lihasten kannalta palauttavampaa olisi treenien jälkeen ulos mennessä vaihtaa johonkin jos ei nyt suorastaan puhtaaseen niin ainakin lämpimämpään vaatteeseen hikisten, kosteiden ja lämpöä haiduttamaan tarkoitettujen treenivaatteiden sijasta. Tai edes vetää jotain lämmintä niiden päälle. Treenivaatteissa ja juoksutrikoissa ei siis oikeasti lähdetä ulos mukavuuden takia, vaan jonkun ihan muun.

Oho ollaanpa niin tietäväisiä.

Jos olet nainen pysy toki luulossasi.

Suosittelen sinulle oikeutta vaikka esitellä itseäsi tiukoissa vaatteissa. Usein nämä naiset jotka tämmöisä miettivät salaa toivoisivat sitä, että saisivat olla seksikkäämpiä.

Älä nyt kastele niitä pyllypöksyjäsi ajatellessasi omaa niin seksikästä perääsi ja muiden "kateellisuutta".

Vierailija
152/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ennen pystyttiin harrastamaan liikuntaa kun juoksutrikoot eivät olleet muodissa?

Vierailija
153/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään kanssanaiset: miten teillä riittää ENERGIAA ja mielenkiintoa kyylätä toisten perseitä? Itse en huomaa ollenkaan, millaiset housut kenelläkin on päällä. Oletteko te arvostelijat pyllynne peittäviä treenaajia joita ärsyttää, että toiset eivät tee niin vai ei-liikunnallisia, joita kiinnostavat treenattujen pyllyt? Selittäkää, en tajua. 

Sinäkö et katso toisten naisten kasvoja ja kroppaa, kampauksia, meikkejä, vaatteita, laukkuja, kenkiä yms.? :D

Huomioin, mutta eipä ole tullut mieleeni paheksua. Etenkään sellaista arkipäiväistä asiaa kuin urheiluvaatteissa kulkeva henkilö. Jos nyt on esim. nännit puoliksi paljaana niin varmaan katson pidempään ja ihmettelen, onko naisella jotain ongelmia tms. 

Eli en edelleenkään tajua, miten tarkoituksenmukaiset vaatteet häiritsevät kenenkään elämää siinä määrin, että se herättää tällaista kuohuntaa. Tulee mieleen että itsellänne on jotain pylly-epävarmuuksia tms. kun noin kuohuttaa. :D

Eli sinä saat kulkea paljas stringiperse juoksutrikoiden läpi pilkottaen mutta nainen, jolla nöpöttää nännit/ei käytä rintaliivejä vaatteiden alla on automaattisesti jotain ongelmia? Logiikka? :DDD

Oletko vajaa vai vaan todella hyvä esittämään? Paljaat nännit ei tarkoita paidan alta nöpöttäviä nännejä, aivan kuten perse ei ole PALJAS jos jalassa on juokstrikoot. Selvitä nyt ensiksi ihan mitä sanat tarkoittavat ennenkuin tulet sekoilemaan lisää.

En ole ennen uskonut että näin tyhmiä ihmisiä voi ollakaan, mutta av on paljastanut että Suomesta löytyy näitä paljon. Ei tule enää mieleen nauraa jenkeille jotka ei osaa maailmankarttaa kun tulee vastaan suomalainen idiootti joka ei tajua mitä tarkoittaa sana paljas omalla äidinkielellään.

Joku vastasikin puolestani (kaveri kylässä niin en ole ehtinyt seurata). Tosiaan, nänni paljaana = nänni paljaana, ei nöpötys. Tää on ollut aika silmiä avaava keskustelu, eikä hyvällä tavalla...

ap

Päin vastoin. Sinä et nimenomaan ole suostunut avaamaan silmiäsi kenenkään muun kuin omalle näkemyksellesi, jota agressiivisesti olet jankannut ja lytännyt sitten muiden mielipiteet. Miksi siis tehdä keskustelu ja pyytää niitä näkemyksiä, jos sellaisia ei ole valmis kohtaamaan? Vaikutat todella epäkypsältä.

Vierailija
154/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea ketjua kokonaisuudessaan. Kuljen edelleenkin salille ja takaisin trikoissani, jos mahdollista. Saatanpa käväistä kaupassakin mennessäni tahi tullessani. Jos silmäsi palavat, voinet aina kääntää katseesi muualle takamuksestani.

Vierailija
155/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa. Minä urheilen viisi kertaa viikossa enkä käytä juoksutrikoita. Kaikki eivät liiku/urheile siksi että pääsisi näyttelemään sitä persettä ja "tuloksia" piukoissa vaatteissa. Usko tai älä, jotkut treenaavat ihan siksi että kunto nousee/pysyy yllä, ja joillain voi olla ihan oikeitakin tavoitteita siinä urheilussa. Ymmärrän toki, jos ei koskaan ole urheilussa pärjännyt niin sitten täytyy turvautua muihin avuihin.

Se, että sinun mielestäsi niitä trikoita käytetään näyttelymielessä, ei tee asiasta totuutta. Sori. 

Vierailija
156/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli siis keskustelun pointti? Julistaa ne pyllytrikoot ja tiukat push-up-topit ainoiksi oikeiksi treenivaatteiksi, ja muunlaiset vääriksi? Nostaa itseäsi jalustalle? Mikä?

Pointti kävi selväksi jo otsikossa, toistan ihan sinua varten: "Siis luuleko ihmiset että juoksutrikoot treeneistä tullessa = paljastelunhalua?"

ap

Vierailija
157/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olisi seksuaalisesti vapautunut, hän ei pukeutuisi pornahtavasti.

Vierailija
158/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi mies joka haukkuisi naisten trikoita olisin epäluuloinen :).

Vierailija
159/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että sinun mielestäsi niitä trikoita käytetään näyttelymielessä, ei tee asiasta totuutta. Sori. 

Ja se, että sinun mielestäsi niitä trikoita käyttämättömät eivät koskaan liiku, ei tee siitä totuutta, sori.

Ja tuo sinun kieltämisesi näyttelynhaluun ei myöskään tee siitä faktaa, ettei niitä käytettäisi myös näyttelymielessä. Se, että sinä et niin tee, ei päde laikkiin.

Sori.

Vierailija
160/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kun en ole edelleenkään sitä mieltä, että paljastelen, kun kuljen treeneihin treenivaatteissa, en avaa silmiäni kenenkään muun näkemyksille? :D Aika kryptistä. 

Lisäksi on aika hillitöntä, että siitä huolimatta, että persoonaani on täällä suoraan moitittu ties miksi, ei kenenkään muun, juuri MINÄ vaikutan epäkypsältä. :D Ei kun perustamaan sitä ap:n persoona -ketjua, jos sen ruotiminen kiinnostaa enemmän kuin aihe. 

P.s. Jos kukaan ei ole vielä kertonut sinulle: nettikeskusteluita ei käydä siksi, että ollaan aikeissa muuttaa mielensä. Kuten otsikosta huomaa, minua kiinnosti, pidetäänkö urheiluvaatteissa liikkumista paljastelunhaluksi. :)