Siis luuleko ihmiset että juoksutrikoot treeneistä tullessa = paljastelunhalua?
Kuulin sivukorvalla bussissa kun pari naista puhui "perseen esittelijöistä", itse siis matkalla treeneihin trikoissa ja lyhyessä (urheilu)takissa. Pitkiä urheilupaitoja en edes omista, siis perseen peittäviä, eivät ole käytännöllisiä liikkuessa.
En ole muunlaisia hengittäviä pitkiä treenihousuja edes löytänyt. Mutta siis tosiaanko treenaava ihminen jonka pyllyä ei ole erikseen piilotettu = esittelee itseään? Aika kapeaksi alkaa käydä tila naisena, kuulostaa ennemmin erinäisten uskonnollisten ryhmien ajatuksilta kuin normaaleilta länsimaalaisilta.
Kommentit (469)
Vierailija kirjoitti:
En tietäisi ilman av-palstaa että joku oikeasti paheksuu jumppatrikoita :D
Itse käytän trikoita enemmän kuin farkkuja koska ne ovat niin mukavat jalassa! Ei ole tullut mieleenkään että joku ajattelee että esittelisin takapuoltani. Olen joskus ajatellut että muut ajattelisivat että tuo on niin juntti ettei jaksa/osaa pukeutua tyylikkäästi vaan kulkee urheiluvaatteissa (se on kyllä totta). Joskus väkisin laitan korkkarit ja farkut ja heti kun pääsen kotiin, vaatteet vaihtuu ihaniin urheilurintsikoihin ja jumppahousuihin. Helpompaakin kun ei tarvitse koko ajan vaihtaa vaatteita koiralenkeille ym. Kulkisin joka päivä urheiluvaatteissa jos vaan kehtaisin. Jumppatrikoiden arvostelijat, kokeilkaa niitä niin huomaatte kuinka ihanan joustavat ja mukavat ne vaan on jalassa.
T. Nainen jumppatrikoissa
Niinpä ne ovat hyvät jalassa ja tällaisiin kunnolla treenattuhin jalkoihin ja peppuun vaikea löytää housuja sekä inhoan farkkuja jos ne eivät
Jousta kunnolla. Siispä pidän joko treenitrikoita/yogapöksyjä/dromeja tai freddyjä.
Vierailija kirjoitti:
Heh. No meillä toisilla on edes jotain mitä esitellä. Että ihan siitä vaan saavat rauhassa mulkoilla ja paheksua mun takapuolen "esittelyä", kun olen lähdössä/tulossa salilta tai lenkiltä. Ärsyttäähän se varmasti, kun itse ei jaksa treenata tai pitää kunnostaan huolta ja ympärillä pyörii tiukkapyllyisiä naisia. 😉
Luulenpa, että juuri tämä, kateus ja katkeruus, on se perimmäinen syy, miksi mammat täällä päät punaisina ja näppäimistö sauhuten kilvan halveksuvat trikoissa kulkevia naisia... Mammat hyvät, hellittäkää :)
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän trikoita enemmän kuin farkkuja koska ne ovat niin mukavat jalassa! Ei ole tullut mieleenkään että joku ajattelee että esittelisin takapuoltani. Olen joskus ajatellut että muut ajattelisivat että tuo on niin juntti ettei jaksa/osaa pukeutua tyylikkäästi vaan kulkee urheiluvaatteissa (se on kyllä totta). Joskus väkisin laitan korkkarit ja farkut ja heti kun pääsen kotiin, vaatteet vaihtuu ihaniin urheilurintsikoihin ja jumppahousuihin. Helpompaakin kun ei tarvitse koko ajan vaihtaa vaatteita koiralenkeille ym. Kulkisin joka päivä urheiluvaatteissa jos vaan kehtaisin. Jumppatrikoiden arvostelijat, kokeilkaa niitä niin huomaatte kuinka ihanan joustavat ja mukavat ne vaan on jalassa.
Ihanat urheilurintsikat - kiristää, puristaa, litistää, hiertää ja painaa hartioita ja niskaa niin ettei pysty edes hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. No meillä toisilla on edes jotain mitä esitellä. Että ihan siitä vaan saavat rauhassa mulkoilla ja paheksua mun takapuolen "esittelyä", kun olen lähdössä/tulossa salilta tai lenkiltä. Ärsyttäähän se varmasti, kun itse ei jaksa treenata tai pitää kunnostaan huolta ja ympärillä pyörii tiukkapyllyisiä naisia. 😉
Luulenpa, että juuri tämä, kateus ja katkeruus, on se perimmäinen syy, miksi mammat täällä päät punaisina ja näppäimistö sauhuten kilvan halveksuvat trikoissa kulkevia naisia... Mammat hyvät, hellittäkää :)
Minäkin luulen ja tiedän, että tuo on juuri se syy:)
Siis mun on pakko sanoa että mä käytän trikoita urheillessa sen takia että ne on mukavimmat jalassa JA näytän niissä hyvältä. Kyllä mä tykkään näyttää hyvältä, oikeasti. Käyn lenkillä trikoissa koska trikoot on kevyet ja mukavat, ja näytän niissä paremmalta kun muissa housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat urheilurintsikat - kiristää, puristaa, litistää, hiertää ja painaa hartioita ja niskaa niin ettei pysty edes hengittää.
Sulla on huonot urheilurintsikat jos ne hiertää! Mun mielestä ne on ihan parhaat: tukee, mutta ei purista. Jotkut kaarituetut rintsikat on niin ahdistavat päällä. Normivaatteiden kanssa pakko käyttää jotain kaarituettomia pitsirintsikoita, muuten ahdistaa. Ne ei vaan yhtään tue vähänkään isompia rintoja vaan rinnat pomppii ärsyttävästi ja tuntuu että iho repeää. Urheiluvaatteet
Olen harrastanut aktiivisesti liikuntaa koko ikäni. Jos spinningin jälkeen minun tarvitsee käväistä pikaisesti kaupassa ennen kotiin menoa, niin teen sen treenivaatteissa mikäli on lämmin ilma. Kylmällä kelillä vetäisen päälleni tuulipuvun housut. Jos jonkun verkkokalvot vaurioituvat treenatun peppuni näkemisestä, se ei ole minun vastuullani. Näin olen toiminut jo kaksikymmentä vuotta ja näin aion toimia jatkossakin.
Minusta on ihan ok, vaikka ihmiset haluaisivatkin esitellä perseitään, kunhan ne eivät ole paljaita. Mutta sitä ihmettelen, kun ihmiset juoksevet Helsingin keskustassa, esimerkiksi Esplanadeilla ja Rautatientorilla juoksutrikoissa. Siellä on nimittäin niin paljon partikkeleita ilmassa, että ennen pitkää se ei ole hyväksi terveydelle. Miksi ihmiset siis tekevät niin? Esittelynhalua? Katsokaa, nyt minä juoksen tässä?
Vierailija kirjoitti:
Mä juoksen ja fillaroin juoksutrikoissa, yks päivä puhkes kumi fillarista js jouduin ottamaan bussin, olenko siis perseen esittelijä, kyllä ihmisillä on ongelmia kun toisten pukeutumista pitää vahdata, no mulla on kyllä kiinteät reidet ja perse, että kelpaahan noita näytelläkin :) fillaroin myös töistä suoraan kauppaan kun säästän aikaa eikä tarvitse raskaita ostoksia kanniskella, kyllä kassajonossa ainakin miesten olen huomannut tykkäävän!!!
Me miehet olemme huomanneet naisten tykkäävän kun katselemme. Kaikki siis hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa oli muutama viikko sitten naikkonen, jolla oli päällä sellainen rintsikoiden ja topin tapainen yläosa ja tiukat treenihousut jalassa. Alla ei ilm. ollut alushousuja, koska housut imeytyivät näkyvästi *illuun sen muodot paljastaen, lisäksi alapään alue oli näkyvästi kostea, liekö hiestä tai virtsasta. Tuli vilkaistua toisenkin kerran ja naurahdettua ääneen. Tilanteen mukainen pukeutuminen tuntuu joillekin olevan aivan käsittämätön asia nykyään.
Minä näin kesällä usein ruokakaupassa älyttömän kauniin nuoren naisen, jolla myös rintsikkatopin kaltainen yläosa, tiukat treenitrikoot, ja korkokengät. Joka ikinen kerta sama univormu. Ja käveli hyvin erikoisella tavalla, kuin catwalkilla olisi ollut.
Nainen tosiaan oli huomattavan kaunis, joten olisi varmaan huomiota muutenkin saanut.
No, kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä kommenteissahan se tunnustetaan. Käytän tarinoita koska näytän hyvältä ja ajattelen toisten olevan kateellisia. Eikö se silloin ole itsensä esittelyhalua? Aika moni haluaa pukeutua seksikkäästi. Nyt sporttimuoti antaa ylittää rajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä kommenteissahan se tunnustetaan. Käytän tarinoita koska näytän hyvältä ja ajattelen toisten olevan kateellisia. Eikö se silloin ole itsensä esittelyhalua? Aika moni haluaa pukeutua seksikkäästi. Nyt sporttimuoti antaa ylittää rajat.
Kukaan ei ole kieltänyt, ettei JOKU voisi näin tehdä. Ketjussa on kritisoitu sitä luuloa, että kaikki muka tekisivät niin. Että trikoot = esittelyä ihan joka kerta. Kun ei ole.
Mutta eikö se ollut tässäkin useimman kommentin idea? Että kun näytän hyvältä, niin voin mennä kauppaan, bussiin, ostoskeskukseen yms. kireissä trikoissa. Niin, ja olihan ne mukavammatkin kuin farkut.
Tosin aivan toinen ääni kellossa olisi, jos juoksutrikoita käyttäisi aivan täsmälleen samoissa paikoissa joku 100-kiloinen juuri siksi, että ovat mukavat ja joustavat. Tällainen kaksinaismoralismi ärsyttää. En minä paikkojani esittele, kunhan vaan urheilen mutta lihavat eivät näitä saa käyttää, kun näyttävät rumilta...
En tuijottele toisten vaatetusta julkisilla paikoilla mutta kieltämättä olen väkisinkin havahtunut siihen, että kollegani käyttää juoksutrikoita ihan joka päivä. Kollegani työkuva on tosin sellainen, että juoksutrikoiden käyttö mukavuuden vuoksi voi olla jopa ihan perusteltua, koska joinakin päivinä hänellä on siihen tarvetta. Mutta kiistatta hämmensi, kun tärkeään asiakastapaamiseen illalla hän pelmahti juoksutrikoissa ja sellaisessa kireässä juoksupaidassa. Tulikohan ihan juosten asiakastapaamiseen? Kilometrin hyötyliikuntaa kotoa tullessa ja viis siitä että me muut olimme pukeutuneet virallisesti niin kuin asiakkaammekin, kun oli kuitenkin tärkeä tilaisuus.
On aivan sama, mitä puette päällenne, mutta on olemassa tosiaan sellainenkin ajatus kuin tilannetajuinen pukeutuminen. Jos käyttää juoksutrikoita, kun piipahtaa kaupassa, kirjastossa, kaverilla ja ostoskeskuksessa, niin aika helposti niitä käyttää myös sitten tilaisuuksissa, joissa ne eivät ehkä oikeasti ole mitenkään perusteltuja. Kyllä minäkin haluan mieluiten pukeutua mukavasti, mutta ymmärrän myös asiakastapaamisten vaatimukset. Vaikka tulisinkin uimahallista, en silti mene palaveriin bikineissä enkä edes juokse kotiin kilometrin matkaa pelkässä uimapuvussa. Uimahallissa pukeudutaan eri tavalla kuin kaduilla, mielestäni aika helppo ja yksinkertainen ohje noudattaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö se ollut tässäkin useimman kommentin idea? Että kun näytän hyvältä, niin voin mennä kauppaan, bussiin, ostoskeskukseen yms. kireissä trikoissa. Niin, ja olihan ne mukavammatkin kuin farkut.
Tosin aivan toinen ääni kellossa olisi, jos juoksutrikoita käyttäisi aivan täsmälleen samoissa paikoissa joku 100-kiloinen juuri siksi, että ovat mukavat ja joustavat. Tällainen kaksinaismoralismi ärsyttää. En minä paikkojani esittele, kunhan vaan urheilen mutta lihavat eivät näitä saa käyttää, kun näyttävät rumilta...
En tuijottele toisten vaatetusta julkisilla paikoilla mutta kieltämättä olen väkisinkin havahtunut siihen, että kollegani käyttää juoksutrikoita ihan joka päivä. Kollegani työkuva on tosin sellainen, että juoksutrikoiden käyttö mukavuuden vuoksi voi olla jopa ihan perusteltua, koska joinakin päivinä hänellä on siihen tarvetta. Mutta kiistatta hämmensi, kun tärkeään asiakastapaamiseen illalla hän pelmahti juoksutrikoissa ja sellaisessa kireässä juoksupaidassa. Tulikohan ihan juosten asiakastapaamiseen? Kilometrin hyötyliikuntaa kotoa tullessa ja viis siitä että me muut olimme pukeutuneet virallisesti niin kuin asiakkaammekin, kun oli kuitenkin tärkeä tilaisuus.
On aivan sama, mitä puette päällenne, mutta on olemassa tosiaan sellainenkin ajatus kuin tilannetajuinen pukeutuminen. Jos käyttää juoksutrikoita, kun piipahtaa kaupassa, kirjastossa, kaverilla ja ostoskeskuksessa, niin aika helposti niitä käyttää myös sitten tilaisuuksissa, joissa ne eivät ehkä oikeasti ole mitenkään perusteltuja. Kyllä minäkin haluan mieluiten pukeutua mukavasti, mutta ymmärrän myös asiakastapaamisten vaatimukset. Vaikka tulisinkin uimahallista, en silti mene palaveriin bikineissä enkä edes juokse kotiin kilometrin matkaa pelkässä uimapuvussa. Uimahallissa pukeudutaan eri tavalla kuin kaduilla, mielestäni aika helppo ja yksinkertainen ohje noudattaa.
Klassista av:ta. Aloituksessa puhutaan treeneistä ulkoiluun sopivissa treenivaatteissa tulemisesta, eipä aikaakaan kun joku on saanut väännettyä tästä kuvion, jossa ollaan bikineissä palaverissa. Yksikään treenaaja ketjussa ei ole paheksunut minkään painoistan treenivaatteiden käyttämistä liikuntatarkoitukseen, senkin lisäsit itse.
Onhan se tietenkin kätevää keksiä itse argumentteja, joihin vastaa, jos alkuperäiset eivät miellytä. :D
Vierailija kirjoitti:
Hmm.
Näet ihmisen kaupassa juoksutrikoissa - Ehkä se on juuri tullut salilta tai juoksemasta ja kipaisee kaupan kautta kotiin.
Näet ihmisen tulossa kuntosalilta juoksutrikoissa - Se ei ole viitsinyt käydä salilla suihkussa, vaan suuntaa suoraan kotiin peseytymään ja vaihtamaan vaatteita
Näet ihmisen aamubussissa juoksutrikoissa - Ehkä se on menossa käymään salilla ennen töiden alkua
Näet saman ihmisen iltapäivällä bussissa samoissa juoksutrikoissa - Se ei ole käynyt aamusalilla, vaan on ollut töissä/ koulussa koko päivän ne trikoot jalassa! :D
Näet ihmisen vaatekaupoilla/ subwayssa syömässä patonkia/ kahvilassa kaverin kanssa yms. juoksutrikoissa - Se käyttää joka päivä juoksutrikoita housujen sijaan
Kuljen juoksutrikoissa, koska ehdin silloin mahduttamaan useamman treenin päivääni. Kiitos että ovat muotia! Ja että olen urheiluun liittyvässä firmassa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti näitä variksia vaan vtuttaa ettei itse näytä hyvältä trikoissa. Ihanaa jos trikooni teitä suututtaa! <3
Samat haahkat valittaa, kun tissivako näkyy. Helppohan se on piilottaa ne A-kupin rusinat, kun omani DD/E-rinnat eivät tahdo mahtua järkevästi minnekään. Ja ihan Minimizereita käytän, tiedoksi vittuuntuneille.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä lässytystä et kyse olis jostain käytännöllisyysestä :D Kun tuo muotisuuntaus häviää, ketään ei enää näy trikoissa ihmisten ilmoilla. Uskokaa ja havainnoikaapa vaan!
Se siitä käytännöllisyysestä.
Mä lupaan käyttää. Käytin jo 90-luvulla. Olen urheillut aina.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä perseen esittelystä puhuminen siis minun erittäin näkyvän mulkoiluni jälkeen, yhteys oli ilmeinen.
ap
Itse kyllä salaa nautin siitä, että katsotaan. En urheile pelkästään sen sanoinkuvaamattoman sisäisen kauneuteni tähden, eikä mua haittaa, että tulos näkyy. Katsojat harmitelkoot, ihailkoot tai ottakoot mallia. - Tosin ei ole tarvetta bussissa kulkea, ihan vaan kylän läpi pitää juosta päästäkseen lenkkeilymaastoon.
Kyykkymaigeri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttä lässytystä et kyse olis jostain käytännöllisyysestä :D Kun tuo muotisuuntaus häviää, ketään ei enää näy trikoissa ihmisten ilmoilla. Uskokaa ja havainnoikaapa vaan!
Se siitä käytännöllisyysestä.
Mä lupaan käyttää. Käytin jo 90-luvulla. Olen urheillut aina.
Sama. Ja ketjussa puhuttiin urheilemisesta, ei mistään arkipukeutumisesta jossa yhdistellään korkkareita trikoisiin...
Minä saatan käydä kaupassa juoksutreeneistä tullessani, jos mies on laittanut viestiä että tuo vaikka maitoa. Treenit on ulkona, ei vaihtomahdollisuutta, menen sinne autolla koska ovat toisella puolella kaupunkia. Eli siksi en vaihda vaatteita ja siksi saatan käydä kaupassa trikoissa. En kyllä siitä erityisesti pidä itsekään vaikka pyllyni on ihan ok.
Myös joskus saatan käydä kaupassa pyörälenkin lopuksi niissä vaippahousuissa. Varmaan sekin jotain häiritsee tai kiihottaa.