Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis luuleko ihmiset että juoksutrikoot treeneistä tullessa = paljastelunhalua?

Vierailija
09.09.2017 |

Kuulin sivukorvalla bussissa kun pari naista puhui "perseen esittelijöistä", itse siis matkalla treeneihin trikoissa ja lyhyessä (urheilu)takissa. Pitkiä urheilupaitoja en edes omista, siis perseen peittäviä, eivät ole käytännöllisiä liikkuessa.

En ole muunlaisia hengittäviä pitkiä treenihousuja edes löytänyt. Mutta siis tosiaanko treenaava ihminen jonka pyllyä ei ole erikseen piilotettu = esittelee itseään? Aika kapeaksi alkaa käydä tila naisena, kuulostaa ennemmin erinäisten uskonnollisten ryhmien ajatuksilta kuin normaaleilta länsimaalaisilta.

Kommentit (469)

Vierailija
121/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se teidän elämään vaikuttaa jos naiset kulkee trikoissa vapaa-aikanakin? Antaa kulkea. Mä käytän crop toppeja ja kireitä farkkuja, ajaa muuten saman asian kuin trikoot. Ja ei voisi vähempää kiinnostaa jos jollekulle siitä tulee paha mieli :)

Koska tämä on keskustelupalsta. Satuitko tietämään miten se toimii?

Ap ihmetteli asiaa eikä sitten kestä kuulla mitä muilla on sanottavana.

Mä ihmettelen ihmisiä, jotka tulee keskustelupalstalle kummeksumaan erilaisia näkökulmia.

Vierailija
122/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se teidän elämään vaikuttaa jos naiset kulkee trikoissa vapaa-aikanakin? Antaa kulkea. Mä käytän crop toppeja ja kireitä farkkuja, ajaa muuten saman asian kuin trikoot. Ja ei voisi vähempää kiinnostaa jos jollekulle siitä tulee paha mieli :)

Koska tämä on keskustelupalsta. Satuitko tietämään miten se toimii?

Ap ihmetteli asiaa eikä sitten kestä kuulla mitä muilla on sanottavana.

Mä ihmettelen ihmisiä, jotka tulee keskustelupalstalle kummeksumaan erilaisia näkökulmia.

Ihan vakavissaan, sattuuko peiliin katsominen vai mikä siinä toisten pukeutumisessa niin sua häiritsee? Treenaa itsekin jos et kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään kanssanaiset: miten teillä riittää ENERGIAA ja mielenkiintoa kyylätä toisten perseitä? Itse en huomaa ollenkaan, millaiset housut kenelläkin on päällä. Oletteko te arvostelijat pyllynne peittäviä treenaajia joita ärsyttää, että toiset eivät tee niin vai ei-liikunnallisia, joita kiinnostavat treenattujen pyllyt? Selittäkää, en tajua. 

Sinäkö et katso toisten naisten kasvoja ja kroppaa, kampauksia, meikkejä, vaatteita, laukkuja, kenkiä yms.? :D

Huomioin, mutta eipä ole tullut mieleeni paheksua. Etenkään sellaista arkipäiväistä asiaa kuin urheiluvaatteissa kulkeva henkilö. Jos nyt on esim. nännit puoliksi paljaana niin varmaan katson pidempään ja ihmettelen, onko naisella jotain ongelmia tms. 

Eli en edelleenkään tajua, miten tarkoituksenmukaiset vaatteet häiritsevät kenenkään elämää siinä määrin, että se herättää tällaista kuohuntaa. Tulee mieleen että itsellänne on jotain pylly-epävarmuuksia tms. kun noin kuohuttaa. :D

Eli sinä saat kulkea paljas stringiperse juoksutrikoiden läpi pilkottaen mutta nainen, jolla nöpöttää nännit/ei käytä rintaliivejä vaatteiden alla on automaattisesti jotain ongelmia? Logiikka? :DDD

Oletko vajaa vai vaan todella hyvä esittämään? Paljaat nännit ei tarkoita paidan alta nöpöttäviä nännejä, aivan kuten perse ei ole PALJAS jos jalassa on juokstrikoot. Selvitä nyt ensiksi ihan mitä sanat tarkoittavat ennenkuin tulet sekoilemaan lisää.

En ole ennen uskonut että näin tyhmiä ihmisiä voi ollakaan, mutta av on paljastanut että Suomesta löytyy näitä paljon. Ei tule enää mieleen nauraa jenkeille jotka ei osaa maailmankarttaa kun tulee vastaan suomalainen idiootti joka ei tajua mitä tarkoittaa sana paljas omalla äidinkielellään.

Ja minä kun en yllättynyt ollenkaan, että noin yksinkertaisia ihmisiä on jotka eivät osaa lukea rivien välistä ja ymmärtää, että se ohuen ohut kangaskerroin sen perseen "peittona" on lähestulkoon sama kuin ei olisi mitään. Siitä nimittäin näkyy stringit ja iho läpi.

Näytä minulle tuollaiset URHEILUTRIKOOT niin uskon. Kuulostaa sitä että sinä et ymmärrä urheilutrikoiden ja 40 den legginsien eroa. Mulla on kaapissa 12 kpl eri valmistajienn juoksu- tai treenitrikoita eikä yksistäkään näy alusvaatteet läpi.

Vierailija
124/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin suoraan töistä treeneihin ja vaatteiden vaihtoaikaa treenipaikassa ei ollut => vaihdoin jo ennen töistä lähtöä. Treenipaikka on ihan kodin vieressä, joten kävelen tai juoksen sen alle 1 km normaalisti molempiin suuntiin ja menen kotona suihkuun. Kohta on toki se aika vuodesta, kun laitan tuulihousut tai jotain paksumpaa päälle matkoille, sitten ei tarvitse kärsiä pyllystäni. Ikävää, että traumatisoin nyt vielä lämpöisillä säillä kanssaihmisiä pyllylläni. 

ap

Käytän tuulihousuja kesät talvet, koska ne on erittäin ohuet. Soc-merkkiset, suosittelen. Laitan ne treenitrikoitten päälle. Matkaa salille 500m. Käyn kotona suihkussa. Juostessa käytän trikoitten alla HM:n lahkeellisia, muotoilevia "alushousuja".

Laita seuraavalla kerralla niqab (https://i.pinimg.com/736x/9a/c1/25/9ac125d2204c0142260756e95ed85a84--mu…) kun kerta haluat itsesi verhoilla. Ei sun silti tarvitse meitä muita rajoittaa. Minä en todellakaan lämpimillä keleillä ala pukemaan yhtään sen enempää vaatetta kun ulkona tarvitsee siksi että joku ei kestä nähdä ihonmyötäisiä vaatteita. Enkä todellakaan käytä juostessa tuulihousuja, hirveä kahina ja trikoot on paljon virtaviivaisempi vaihtoehto. Sille on syynsä miksi ammattilaisetkin käyttävät trikoita, montako hiihtäjää vetää tuulipuvut päällä maailmancupissa?

Vierailija
125/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei liikuta pätkääkään jos joku liikkuu treenivaatteissa esim. kaupassa tms. Itsekkin jos käyn salilla niin en kyllä siellä käy suihkussa koska en jaksa pakata mukaan pyyhettä, vaihtovaatteita, shampoota, hoitoainetta, kasvojenpesuainetta, harjaa, kosteusvoidetta jnejne. Paljon helpompaa ajaa kotiin ja käydä siellä suihkussa. Ja saatanpa matkalla kipaista kaupassakin järkyttämässä kylän tätejä. ;) Laadukkaissa treenihousuissa ei kyllä paikat vilku eikä ne ole mitään perseen esittelyä varten. Joskus näkee esim. baarissa työskentelevillä tiukat treenitrikoot jalassa, se on vähän hassua. :)

Vierailija
126/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin tästä lähtien käyttää vaan pelkkiä treenipöksyjä tai treenitrikoita ja järkyttää mammoja😃

Terv. Fitness-mimmi

Vierailija
127/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
128/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin sivukorvalla bussissa kun pari naista puhui "perseen esittelijöistä", itse siis matkalla treeneihin trikoissa ja lyhyessä (urheilu)takissa. Pitkiä urheilupaitoja en edes omista, siis perseen peittäviä, eivät ole käytännöllisiä liikkuessa.

En ole muunlaisia hengittäviä pitkiä treenihousuja edes löytänyt. Mutta siis tosiaanko treenaava ihminen jonka pyllyä ei ole erikseen piilotettu = esittelee itseään? Aika kapeaksi alkaa käydä tila naisena, kuulostaa ennemmin erinäisten uskonnollisten ryhmien ajatuksilta kuin normaaleilta länsimaalaisilta.

Ihmiset jotka eivät itse harrasta liikuntaa aktiivisesti eivät vain käsitä.

Vierailija
129/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telttamaiset treenivaatteet voivat jopa olla vaaralliset joissain lajeissa.

Vierailija
130/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu salilla käydessäkin että trikootreenihousut on liian tyrkyt, jos on hyvä kroppa. Mun mielestä on kiva silloin tällöin esitellä hyviä puoliani ja käyn ihan huvikseen pyörähtämässä kaupoissa juoksutrikoot jalassa treeneistä tullessa/mennessä. ;D Muuten pukeudun aika muodot peittävästi.

Tässä tulee yksi oleellinen asia. Samat vaatteet näyttävät eriltä jos kroppa eri mallinen.

Muodokkaita syyteään helpommin ihon myötäisistä vaatteista kuin hyvin hoikkaa taikka tasapaksuisesti nornaali painoista.

Minusta trikoita saattavat käyttää kaikki.

Vierailija
131/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis onhan ne. Koska ehdottomasti mukavampaa ja lihasten kannalta palauttavampaa olisi treenien jälkeen ulos mennessä vaihtaa johonkin jos ei nyt suorastaan puhtaaseen niin ainakin lämpimämpään vaatteeseen hikisten, kosteiden ja lämpöä haiduttamaan tarkoitettujen treenivaatteiden sijasta. Tai edes vetää jotain lämmintä niiden päälle. Treenivaatteissa ja juoksutrikoissa ei siis oikeasti lähdetä ulos mukavuuden takia, vaan jonkun ihan muun.

Oho ollaanpa niin tietäväisiä.

Jos olet nainen pysy toki luulossasi.

Suosittelen sinulle oikeutta vaikka esitellä itseäsi tiukoissa vaatteissa. Usein nämä naiset jotka tämmöisä miettivät salaa toivoisivat sitä, että saisivat olla seksikkäämpiä.

Vierailija
132/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tulen töistä, vaihdan treenikamat päälle, heitän kengät & juomapullon reppuun, fillaroin salille, treenaan ja polkaisen treenikamoilla kotiin suihkuun, ni tää ei käy, koska haluan näin toimimalla vain esitellä takapuoltani. Ymmärsinkö oikein? Sen sijaan mun pitäis vaihtaa työvaatteet toisiin vaatteisiin, pakata treenivaatteet, pyyhe, pesuaineet, kosteusvoiteet jne, pyöräillä salille, treenata, käydä suihkussa, kuivata hiukset, pakata taas kaikki kamat, pukeutua ja pyöräillä kotiin, jonka jälkeen olen taas vähän hikinen ja päällä olevat vaatteet pitää laittaa nekin pesuun.

Kiitos, säästit minulta vaivan tämän kirjoittamisesta. Itse en pyöräile, muuten kyllä ihan samat sanat. :) Tulee väkisinkin fiilis, että arvostelijat eivät ole juuri liikuntaa harrastaneet, kun ovat noin kujalla. 

ap

Aivan. Vähänkin säännöllisemmi kun liikuntaa ja aikataulu tiukka niin tajuaa asian.

Vierailija
133/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja trikoot vedetty niin ylös, että kamelinsorkka paistaa läpi:D

Vierailija
134/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs juoksutrikoiden vihaajat olette mieltä tiukoista farkuista? Niissäkin kun voi yhtä hyvin esitellä persettään :D Esim. Dr.Denimeissä ne perseen muodot näkyy ihan yhtälailla kuin juoksutrikoissa. Itse käytän kumpiakin hyvillä mielin, jos se jotakuta häiritsee niin se on voivoi.

Vierailija
135/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en käytä jumppatrikoita kahdesta syystä: 1. Vartaloni ei ole tarpeeksi timmi, jotta ne näyttäisivät päälläni hyvältä (olen kuitenkin normaalipainoinen) 2. mieheni puheet naisten vaatetuksesta ja paljastukset miesten ajatusmaailmasta.

Mielestäni kaikilla on vapaus pukeutua juuri niinkuin itse haluavat. Tämä on fakta. Mutta toisaalta myös muilla ihmisillä on täysi vapaus muodostaa mielipiteensä sinusta sen mukaan, mitä päällesi pistät ja pohtia mielessään sitä miltä näytät. Jos reilusti ylipainoinen verhoaa itsensä juoksutrikoisiin, hän voi odottaa arvostelua ulkonäöstään. Ei millään pahalla, mutta eihän nuo tiukat housut nyt näytä hyvältä lihavan päällä. Timmien naisten päällä ne taas näyttävät hyvältä. Ja siitä päästäänkin tuohon miesten ajatusmaailmaan.

Oma mieheni kommentoi minulla ääneen aikalailla kaikki juokstutrikoot joita hän julkisilla paikoilla näkee. "Kato tonki persettä, taas juoksuhousut, aijai ton ei kannattais käyttää, cameltoe näkyy" jne. Juoksutrikoot paljastavat muotosi 100% ja ne usein kuroutuvat persvakoon paljastaen peffasi aikalailla koko komeudessaan. Vähän sama kuin olisi pelkkää vartalomaalia päällä. Joillain raukoilla - kuten minulla - on muhkea p***u, joten cameltoe on väistämätön. Voitte vain miettiä mitä miehet ajattelevat kun näkevät sekä perseesi että p***usi  esim. ruokakaupassa. Miehet eivät tarvi kummoisia ärsykkeitä seksuaalisiin ajatuksiin, joten juoksutrikoot tarjoavat aika herkästi ajatuksia. Mieheni totesi kerran kauppareissun jälkeen kuvitelleensa n. 6 naista alasti reissun aikana.

Pointtini ei nyt ole se, että naisten pitäisi muuttaa toimintatapojaan sen takia mitä muiden päässä sattuu liikkumaan. Heidän tulisi vain olla tietoisia siitä, miltä heidän pukeutumisesta toisten silmään näyttää ja mitä ajatuksia se herättää. Ei toisia voi kieltää ajattelemasta päänsä sisäisiä ajatuksia. Kunhan vain tajuatte mitä ympärillänne tapahtuu kun vaellatte julkisilla paikoilla vartalomaali"housuissa".

Kuuleppa sen minä olen oppinut miehistä, että ne jokatapauksessa etsii jotain seksuaalista.

Siis osa miehistä siirtää sitten mielikuvituksensa joho.kin toiseen naisen kehon osaan.

Muslimi maissa jo nilkan vilahdus voi olla kovin sopimatonta.

Vierailija
136/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään kanssanaiset: miten teillä riittää ENERGIAA ja mielenkiintoa kyylätä toisten perseitä? Itse en huomaa ollenkaan, millaiset housut kenelläkin on päällä. Oletteko te arvostelijat pyllynne peittäviä treenaajia joita ärsyttää, että toiset eivät tee niin vai ei-liikunnallisia, joita kiinnostavat treenattujen pyllyt? Selittäkää, en tajua. 

Sinäkö et katso toisten naisten kasvoja ja kroppaa, kampauksia, meikkejä, vaatteita, laukkuja, kenkiä yms.? :D

Huomioin, mutta eipä ole tullut mieleeni paheksua. Etenkään sellaista arkipäiväistä asiaa kuin urheiluvaatteissa kulkeva henkilö. Jos nyt on esim. nännit puoliksi paljaana niin varmaan katson pidempään ja ihmettelen, onko naisella jotain ongelmia tms. 

Eli en edelleenkään tajua, miten tarkoituksenmukaiset vaatteet häiritsevät kenenkään elämää siinä määrin, että se herättää tällaista kuohuntaa. Tulee mieleen että itsellänne on jotain pylly-epävarmuuksia tms. kun noin kuohuttaa. :D

Eli sinä saat kulkea paljas stringiperse juoksutrikoiden läpi pilkottaen mutta nainen, jolla nöpöttää nännit/ei käytä rintaliivejä vaatteiden alla on automaattisesti jotain ongelmia? Logiikka? :DDD

Oletko vajaa vai vaan todella hyvä esittämään? Paljaat nännit ei tarkoita paidan alta nöpöttäviä nännejä, aivan kuten perse ei ole PALJAS jos jalassa on juokstrikoot. Selvitä nyt ensiksi ihan mitä sanat tarkoittavat ennenkuin tulet sekoilemaan lisää.

En ole ennen uskonut että näin tyhmiä ihmisiä voi ollakaan, mutta av on paljastanut että Suomesta löytyy näitä paljon. Ei tule enää mieleen nauraa jenkeille jotka ei osaa maailmankarttaa kun tulee vastaan suomalainen idiootti joka ei tajua mitä tarkoittaa sana paljas omalla äidinkielellään.

Joku vastasikin puolestani (kaveri kylässä niin en ole ehtinyt seurata). Tosiaan, nänni paljaana = nänni paljaana, ei nöpötys. Tää on ollut aika silmiä avaava keskustelu, eikä hyvällä tavalla...

ap

Vierailija
137/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä lässytystä et kyse olis jostain käytännöllisyysestä :D Kun tuo muotisuuntaus häviää, ketään ei enää näy trikoissa ihmisten ilmoilla. Uskokaa ja havainnoikaapa vaan!

Se siitä käytännöllisyysestä.

Olen lähes satakiloinen muhkuraperse, todellakin käytännöllisyydestä kuljen sen muutaman bussipysäkin plus kävelyt niissä salihousuissa.

Mä käyn suihkussa kotona, joten mitään järkeä hikisenä laittaa niitä normihousuja päälle.

Kotoa jos lähden, niin usein pyörin täällä jossain rennossa asussa ja en tosiaan sen vartin matkan takia laita jotain farkkuja jalkaan, kätevää vaan suoraan laittaa salipökät .

Hyvä.

Vierailija
138/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulikin mieleen kun kerran olin lenkillä VERKKAREISSA ( käytän välillä myös trikoita) niin joku äijä ajoi pyörällä useamman kerran ohitse ja kerran nuoleskeli huuliaan. Ihmettelin, että mitenkäs taas joku ääliö noin.

Aika vähän nykyään enää tuollaista minulla. No tajusin, että hien takia nännit nöpötti paidan läpi.

Aloin laittaa sitten topatut urheiluliivit päälle. Joku varmaan sitäkin paheksuisi, mites nyt tissit tyrkyllä selkeesti topatut tissit hih.

Eli trikoiden paheksujat, kyllä ne jotkut aina löytää jotain.

Vierailija
139/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rupesin muistelemaan, että mitä mä käytin salilla ennen kuin juoksutrikoot tulivat "muotiin"? Adidaksen leveitä verkkareita (olivat pirun kuumat ja leveät lahkeet olivat hankalat, kun niistä jäi ihan kiinni johonkin laitteeseen). Sitten sellaisia ohuesta tuulipuku-kankaan tyylisestä matskusta tehtyjä housuja, joissa oli kiristyskuminauhat lahkeissa ja ne sai selleen lahkeista pussittamaan (nämä muuten ok, mutta ne oli tietyllä kelillä ärsyttävän sähköiset). Näissä oli myös se ongelma, että sheivaamattomat sääret paljastu, jos lahkeet nousi ylös. Näitä ennen, siis ysärillä, oli kireät jumppatrikoot, jossa oli leveät lahkeet, sellaiset kun tuli kengän päälle. Mitenköhän silloin kanssaihmiset pärjäs, kun ne oli ihan yhtä kireät ku nykytrikoot??

Varmaan pärjättiin ku ymmärrettiin, et eri vaatteet on eri käyttötarkoitusta varten. Jännä miten just nykypäivänä on pakko niissä jumppakamoissa mennä joka paikkaan. Ja turha mussuttaa et "vaan ne salimatkat ku ei jaksa vaihtaa kamoja vartiksi", katukuva paljastaa kyllä totuuden. Sopulilauma vyöryy trikoissa, toisessa kädessä protskujuoma ja toisessa puhelin. Nilkat paljaina painellaan menemään lättänissä kengissä, jotka muuten ei ole käytännölliset eikä paranna terveyttä millään tavalla. Shoppaillaan ja käydään kahvittelemassa ja ollaan niin siistei!

Olen itse puhunut treeneihin menemisestä ja sieltä palaamisesta treenivaatteissa, en mistään muusta. Osa kirjoittelijoita sotkee sitten asiaan ihan kaiken mitä teemaan liittyen sattuu keksimään. :D

Sille joka kauhisteli, miten huomasin bussissa tuijottelun ja varmaan kyyläsin itse. Ei tarvinnut, näki ihan sivusilmällä, pikaisesti vilkaisin varmistaakseni, näinkö oikein. 

Jos minun persoonaani on halua ruotia niin ei kun perustamaan vaikka ap:n persoonanruotimisketjua. :) Huvittavaa mitä oletuksia minusta on tehty, kun olen kertonut vain sukupuolen. En ikää tai vihjettäkään siihen suuntaan, miltä näytän. :D

Kanssatreenaajat sukupuoleen katsomatta, puetaan päällemme mitä parhaaksi näemme - edelleen. :)

Vierailija
140/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulikin mieleen kun kerran olin lenkillä VERKKAREISSA ( käytän välillä myös trikoita) niin joku äijä ajoi pyörällä useamman kerran ohitse ja kerran nuoleskeli huuliaan. Ihmettelin, että mitenkäs taas joku ääliö noin.

Aika vähän nykyään enää tuollaista minulla. No tajusin, että hien takia nännit nöpötti paidan läpi.

Aloin laittaa sitten topatut urheiluliivit päälle. Joku varmaan sitäkin paheksuisi, mites nyt tissit tyrkyllä selkeesti topatut tissit hih.

Eli trikoiden paheksujat, kyllä ne jotkut aina löytää jotain.

Jep. Jos aletaan rajoittaa naisten pukeutumista siksi, että joku mies saattaa himoiten katsella, rajaa ei tule vastaan. Voi olla, että sieltä silmäristikon takaa näkyy liian eroottiset ripset ja miestä alkaa panettaa..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi