Siis luuleko ihmiset että juoksutrikoot treeneistä tullessa = paljastelunhalua?
Kuulin sivukorvalla bussissa kun pari naista puhui "perseen esittelijöistä", itse siis matkalla treeneihin trikoissa ja lyhyessä (urheilu)takissa. Pitkiä urheilupaitoja en edes omista, siis perseen peittäviä, eivät ole käytännöllisiä liikkuessa.
En ole muunlaisia hengittäviä pitkiä treenihousuja edes löytänyt. Mutta siis tosiaanko treenaava ihminen jonka pyllyä ei ole erikseen piilotettu = esittelee itseään? Aika kapeaksi alkaa käydä tila naisena, kuulostaa ennemmin erinäisten uskonnollisten ryhmien ajatuksilta kuin normaaleilta länsimaalaisilta.
Kommentit (469)
Mäkin meen aina julkisilla uimahalliin uimapuku päällä ei kai siinä mitään ihmeellistä ;D
Kyllä itsellä sama varustus kuin aloittajalla lenkillä. Katsotaan nenänvartta pitkin, mutta ei haittaa, kun näillä nirppanokilla se +60 kg enemmän painoa.
No siis onhan ne. Koska ehdottomasti mukavampaa ja lihasten kannalta palauttavampaa olisi treenien jälkeen ulos mennessä vaihtaa johonkin jos ei nyt suorastaan puhtaaseen niin ainakin lämpimämpään vaatteeseen hikisten, kosteiden ja lämpöä haiduttamaan tarkoitettujen treenivaatteiden sijasta. Tai edes vetää jotain lämmintä niiden päälle. Treenivaatteissa ja juoksutrikoissa ei siis oikeasti lähdetä ulos mukavuuden takia, vaan jonkun ihan muun.
Halusit esitellä tai et, trikoot esittelevät perseesi koko kansalle.
Eihän ne tiennyt että olet menossa urheilemaan.
et käy suihkussa treenien jälkeen? Hikiset naiset on inhottavia :D
muuten kuka vain saa pukeutua miten haluaa
Miksi tosiaan puet treenivaatteet jo matkalle? Uimahalliin valmiiksi uimapuvussa, judotreeneihin judopuvussa jne?
Päinvastoin stringejä ja kamelinvarpaan paljastavia trikoita ei ole lainkaan tarpeeksi liikenteessä. On varmaan urheilijatypystäkin mukavaa ajatella, että vieressä istuva setämies tekee temput mielessään hänen kanssaan.😍
Ei sitten siellä salilla ole pukuhuonetta? Vai etkö kehtaa muiden nähden vaatteita vaihtaa? Ja matkustat sitten hikisenä kotiin samoissa vaatteissa? Omituisia nämä nykytreenaajat...
Mä juoksen ja fillaroin juoksutrikoissa, yks päivä puhkes kumi fillarista js jouduin ottamaan bussin, olenko siis perseen esittelijä, kyllä ihmisillä on ongelmia kun toisten pukeutumista pitää vahdata, no mulla on kyllä kiinteät reidet ja perse, että kelpaahan noita näytelläkin :) fillaroin myös töistä suoraan kauppaan kun säästän aikaa eikä tarvitse raskaita ostoksia kanniskella, kyllä kassajonossa ainakin miesten olen huomannut tykkäävän!!!
Menin suoraan töistä treeneihin ja vaatteiden vaihtoaikaa treenipaikassa ei ollut => vaihdoin jo ennen töistä lähtöä. Treenipaikka on ihan kodin vieressä, joten kävelen tai juoksen sen alle 1 km normaalisti molempiin suuntiin ja menen kotona suihkuun. Kohta on toki se aika vuodesta, kun laitan tuulihousut tai jotain paksumpaa päälle matkoille, sitten ei tarvitse kärsiä pyllystäni. Ikävää, että traumatisoin nyt vielä lämpöisillä säillä kanssaihmisiä pyllylläni.
ap
Ap tuskin pitäisi tuulipukua treeneihin mennessä, vaika se olisikin parempi.
Mitä eroa on urheilukaupan juoksutrikoilla ja erotiikkapuodin kissapuvulla?
No, juoksutrikoot on tarkoitettu liikuntaan ja kissapuku eroottisiin leikkeihin, mutta ulospäin ne näyttävät ihan yhtä eroottisilta useimpien miesten silmiin.
-m
Ylipäätään kanssanaiset: miten teillä riittää ENERGIAA ja mielenkiintoa kyylätä toisten perseitä? Itse en huomaa ollenkaan, millaiset housut kenelläkin on päällä. Oletteko te arvostelijat pyllynne peittäviä treenaajia joita ärsyttää, että toiset eivät tee niin vai ei-liikunnallisia, joita kiinnostavat treenattujen pyllyt? Selittäkää, en tajua.
Muistan kun 90- luvulla naureskeltiin niille sekavärisille salihousuille, nykyäänkin naureskellaan 80- luvun olkatoppauksille, aina siis muoti on herättänyt huomiota ja huumoria riippumatta onko ihmisillä "muita ongelmia kun on aikaa kytätä toisten vaatteita". Käytän itsekin trikoita usein, tosin en yleensä ihonmyötäisiä vaan mustia suorahousutyyppisiä, mutta naurattaa minuakin kun joka toinen nainen kulkee neonvärisissä juoksuhousuissa.
Vierailija kirjoitti:
No, juoksutrikoot on tarkoitettu liikuntaan ja kissapuku eroottisiin leikkeihin, mutta ulospäin ne näyttävät ihan yhtä eroottisilta useimpien miesten silmiin.
-m
Niin? Siksi, että miehet erotisoivat urheiluvaatteita (minä en sitä lesbonaisena tee) kukaan nainen ei saisi pukeutua urheiluun tarkoitettuihin vaatteisiin ellei ole aikeissa esitellä itseään?
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään kanssanaiset: miten teillä riittää ENERGIAA ja mielenkiintoa kyylätä toisten perseitä? Itse en huomaa ollenkaan, millaiset housut kenelläkin on päällä. Oletteko te arvostelijat pyllynne peittäviä treenaajia joita ärsyttää, että toiset eivät tee niin vai ei-liikunnallisia, joita kiinnostavat treenattujen pyllyt? Selittäkää, en tajua.
Sinäkö et katso toisten naisten kasvoja ja kroppaa, kampauksia, meikkejä, vaatteita, laukkuja, kenkiä yms.? :D
Kaupassa oli muutama viikko sitten naikkonen, jolla oli päällä sellainen rintsikoiden ja topin tapainen yläosa ja tiukat treenihousut jalassa. Alla ei ilm. ollut alushousuja, koska housut imeytyivät näkyvästi *illuun sen muodot paljastaen, lisäksi alapään alue oli näkyvästi kostea, liekö hiestä tai virtsasta. Tuli vilkaistua toisenkin kerran ja naurahdettua ääneen. Tilanteen mukainen pukeutuminen tuntuu joillekin olevan aivan käsittämätön asia nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-m
Niin? Siksi, että miehet erotisoivat urheiluvaatteita (minä en sitä lesbonaisena tee) kukaan nainen ei saisi pukeutua urheiluun tarkoitettuihin vaatteisiin ellei ole aikeissa esitellä itseään?
Ei missään nimessä. Trikoovillitys on parasta sitten viipaloidun leivän!
-m
Ja tämä perseen esittelystä puhuminen siis minun erittäin näkyvän mulkoiluni jälkeen, yhteys oli ilmeinen.
ap