Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis luuleko ihmiset että juoksutrikoot treeneistä tullessa = paljastelunhalua?

Vierailija
09.09.2017 |

Kuulin sivukorvalla bussissa kun pari naista puhui "perseen esittelijöistä", itse siis matkalla treeneihin trikoissa ja lyhyessä (urheilu)takissa. Pitkiä urheilupaitoja en edes omista, siis perseen peittäviä, eivät ole käytännöllisiä liikkuessa.

En ole muunlaisia hengittäviä pitkiä treenihousuja edes löytänyt. Mutta siis tosiaanko treenaava ihminen jonka pyllyä ei ole erikseen piilotettu = esittelee itseään? Aika kapeaksi alkaa käydä tila naisena, kuulostaa ennemmin erinäisten uskonnollisten ryhmien ajatuksilta kuin normaaleilta länsimaalaisilta.

Kommentit (469)

Vierailija
161/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesnäkökulma kirjoitti:

Hyvähän tämä nykyinen trendi on. Nainen kaupassa rahkaostoksilla treenikuteissa - hei katsokaa minua, peppuni on timmi ja olen tullut juuri treenaamasta. Mies - tuijottaa minkä ehtii, seuraa perässä peittelen pullotusta.

Luulenpa, että nämä jotka näitä katselevat jotenkin huomaavat vain ne nuoret ja timmit.

Katse, kadehtiva taikka tuomitseva ohittaa ne tavallisen näköiset keski-ikäiset trikoissa.

Meidänkin salilta lähtee kaiken kokoista ja näköistä treenitrikoissa.

Vierailija
162/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rupesin muistelemaan, että mitä mä käytin salilla ennen kuin juoksutrikoot tulivat "muotiin"? Adidaksen leveitä verkkareita (olivat pirun kuumat ja leveät lahkeet olivat hankalat, kun niistä jäi ihan kiinni johonkin laitteeseen). Sitten sellaisia ohuesta tuulipuku-kankaan tyylisestä matskusta tehtyjä housuja, joissa oli kiristyskuminauhat lahkeissa ja ne sai selleen lahkeista pussittamaan (nämä muuten ok, mutta ne oli tietyllä kelillä ärsyttävän sähköiset). Näissä oli myös se ongelma, että sheivaamattomat sääret paljastu, jos lahkeet nousi ylös. Näitä ennen, siis ysärillä, oli kireät jumppatrikoot, jossa oli leveät lahkeet, sellaiset kun tuli kengän päälle. Mitenköhän silloin kanssaihmiset pärjäs, kun ne oli ihan yhtä kireät ku nykytrikoot??

Varmaan pärjättiin ku ymmärrettiin, et eri vaatteet on eri käyttötarkoitusta varten. Jännä miten just nykypäivänä on pakko niissä jumppakamoissa mennä joka paikkaan. Ja turha mussuttaa et "vaan ne salimatkat ku ei jaksa vaihtaa kamoja vartiksi", katukuva paljastaa kyllä totuuden. Sopulilauma vyöryy trikoissa, toisessa kädessä protskujuoma ja toisessa puhelin. Nilkat paljaina painellaan menemään lättänissä kengissä, jotka muuten ei ole käytännölliset eikä paranna terveyttä millään tavalla. Shoppaillaan ja käydään kahvittelemassa ja ollaan niin siistei!

Olen itse puhunut treeneihin menemisestä ja sieltä palaamisesta treenivaatteissa, en mistään muusta. Osa kirjoittelijoita sotkee sitten asiaan ihan kaiken mitä teemaan liittyen sattuu keksimään. :D

Sille joka kauhisteli, miten huomasin bussissa tuijottelun ja varmaan kyyläsin itse. Ei tarvinnut, näki ihan sivusilmällä, pikaisesti vilkaisin varmistaakseni, näinkö oikein. 

Jos minun persoonaani on halua ruotia niin ei kun perustamaan vaikka ap:n persoonanruotimisketjua. :) Huvittavaa mitä oletuksia minusta on tehty, kun olen kertonut vain sukupuolen. En ikää tai vihjettäkään siihen suuntaan, miltä näytän. :D

Kanssatreenaajat sukupuoleen katsomatta, puetaan päällemme mitä parhaaksi näemme - edelleen. :)

Mikä oli siis keskustelun pointti? Julistaa ne pyllytrikoot ja tiukat push-up-topit ainoiksi oikeiksi treenivaatteiksi, ja muunlaiset vääriksi? Nostaa itseäsi jalustalle? Mikä?

Pointti kävi selväksi jo otsikossa, toistan ihan sinua varten: "Siis luuleko ihmiset että juoksutrikoot treeneistä tullessa = paljastelunhalua?"

ap

Niin, se oli tosiaan se otsikko, ja kaipasit sillä mielipiteitä. Nyt kun niitä on annettu, et kuitenkaan kykene niitä sisäistämään.

Takaisin hiekkalaatikolle opettelemaan elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miesnäkökulma kirjoitti:

Hyvähän tämä nykyinen trendi on. Nainen kaupassa rahkaostoksilla treenikuteissa - hei katsokaa minua, peppuni on timmi ja olen tullut juuri treenaamasta. Mies - tuijottaa minkä ehtii, seuraa perässä peittelen pullotusta.

Luulenpa, että nämä jotka näitä katselevat jotenkin huomaavat vain ne nuoret ja timmit.

Katse, kadehtiva taikka tuomitseva ohittaa ne tavallisen näköiset keski-ikäiset trikoissa.

Meidänkin salilta lähtee kaiken kokoista ja näköistä treenitrikoissa.

Tämä. Ja katse huomaisi ne nuoret ja timmit jokatapauksessa vaatteista riippumatta. Että senkus naiset pukeudutte ihan miten haluatte, joku tykkää tai paheksuu kuitenkin.

Vierailija
164/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään kanssanaiset: miten teillä riittää ENERGIAA ja mielenkiintoa kyylätä toisten perseitä? Itse en huomaa ollenkaan, millaiset housut kenelläkin on päällä. Oletteko te arvostelijat pyllynne peittäviä treenaajia joita ärsyttää, että toiset eivät tee niin vai ei-liikunnallisia, joita kiinnostavat treenattujen pyllyt? Selittäkää, en tajua. 

Sinäkö et katso toisten naisten kasvoja ja kroppaa, kampauksia, meikkejä, vaatteita, laukkuja, kenkiä yms.? :D

Huomioin, mutta eipä ole tullut mieleeni paheksua. Etenkään sellaista arkipäiväistä asiaa kuin urheiluvaatteissa kulkeva henkilö. Jos nyt on esim. nännit puoliksi paljaana niin varmaan katson pidempään ja ihmettelen, onko naisella jotain ongelmia tms. 

Eli en edelleenkään tajua, miten tarkoituksenmukaiset vaatteet häiritsevät kenenkään elämää siinä määrin, että se herättää tällaista kuohuntaa. Tulee mieleen että itsellänne on jotain pylly-epävarmuuksia tms. kun noin kuohuttaa. :D

Eli sinä saat kulkea paljas stringiperse juoksutrikoiden läpi pilkottaen mutta nainen, jolla nöpöttää nännit/ei käytä rintaliivejä vaatteiden alla on automaattisesti jotain ongelmia? Logiikka? :DDD

Oletko vajaa vai vaan todella hyvä esittämään? Paljaat nännit ei tarkoita paidan alta nöpöttäviä nännejä, aivan kuten perse ei ole PALJAS jos jalassa on juokstrikoot. Selvitä nyt ensiksi ihan mitä sanat tarkoittavat ennenkuin tulet sekoilemaan lisää.

En ole ennen uskonut että näin tyhmiä ihmisiä voi ollakaan, mutta av on paljastanut että Suomesta löytyy näitä paljon. Ei tule enää mieleen nauraa jenkeille jotka ei osaa maailmankarttaa kun tulee vastaan suomalainen idiootti joka ei tajua mitä tarkoittaa sana paljas omalla äidinkielellään.

Joku vastasikin puolestani (kaveri kylässä niin en ole ehtinyt seurata). Tosiaan, nänni paljaana = nänni paljaana, ei nöpötys. Tää on ollut aika silmiä avaava keskustelu, eikä hyvällä tavalla...

ap

Päin vastoin. Sinä et nimenomaan ole suostunut avaamaan silmiäsi kenenkään muun kuin omalle näkemyksellesi, jota agressiivisesti olet jankannut ja lytännyt sitten muiden mielipiteet. Miksi siis tehdä keskustelu ja pyytää niitä näkemyksiä, jos sellaisia ei ole valmis kohtaamaan? Vaikutat todella epäkypsältä.

Kun en ole edelleenkään sitä mieltä, että paljastelen, kun kuljen treeneihin treenivaatteissa, en avaa silmiäni kenenkään muun näkemyksille? :D Aika kryptistä. 

Lisäksi on aika hillitöntä, että siitä huolimatta, että persoonaani on täällä suoraan moitittu ties miksi, ei kenenkään muun, juuri MINÄ vaikutan epäkypsältä. :D Ei kun perustamaan sitä ap:n persoona -ketjua, jos sen ruotiminen kiinnostaa enemmän kuin aihe. 

P.s. Jos kukaan ei ole vielä kertonut sinulle: nettikeskusteluita ei käydä siksi, että ollaan aikeissa muuttaa mielensä. Kuten otsikosta huomaa, minua kiinnosti, pidetäänkö urheiluvaatteissa liikkumista paljastelunhaluksi. :)

Juu, sinä et ole sitä mieltä, mutta monet muut voivat ollakin. Tai sitten eivät ole, koska eivät myönnä sitä. Ketjussa ei ollutkaan, yllättävää kyllä, kysymys tällä kertaa pelkästään SINUSTA (minäminäminä), vaan yleisellä tasolla. Kysyt siis, ovatko ihmiset sitä mieltä että treenitrikoot = paljastelunhalua; muutko siis eivät saa vastata oman näkemyksensä mukaan, vaan vain nyökytellä sinulle?

Itse asiassa aion nyt oikaista tuon väärän käsityksesi nettikeskusteluista. Nettikeskusteluissa nimenomaan haetaan muitakin kantoja kuin sitä omaa. Etenkin jos jo otsikossa on kysymys, odotettavissa on erilaisten ihmisten erilaisia mielipiteitä. Mikset siis voi hyväksyä niitä, vaan jänkkäät vastaan ja hyökkäät kimppuun agressiivisesti?

Vieläkään et ole vastannut, miksi alun perin mulkoilit naisia bussissa, vaikka he eivät vielä edes olleet arvostelleet juuri SINUN perseenesittelyäsi.

Vierailija
165/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastannut kaikkiin aiheeseen liittyviin kysymyksiin ja pariin sen ohi (kuten esim. tämä "miksi huomasit että sinua tuijotetaan", johon olen jo aiemmin vastannut). 

Voitaneen todeta, että ketju on nyt tehtävänsä täyttänyt, kun ollaan päädytty av:n normaalin kulun mukaan ap:n tekemisistä, tekemättä jättämisistä ja mahdollisesta persoonasta keskusteluun itse aiheen sijasta. 

Palaan katsomaan, onko itse aiheesta lisää, jos ei niin muutama minusta kovin kiinnostunut joutuu jatkamaan minuun liittyvää spekulointiaan ilman osallistumistani. :) 

ap

Vierailija
166/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymuodistahan tämä on kiinni, että treenitrikoita näkyy enemmän. Itse käytän niitä sisäliikunnassa, jossa käyn ihan liian harvoin... Ja juuri siksi peitän takapuoleni pitkällä paidalla tai lyhyellä hameella. Myönnän, että olen joskus kateellisena katsonut timmiä peppua trikoissa, koska jälleen kerran minua harmittaa oma, huono itsekurini. Tosin en ehkä timmin pepun kanssakaan itse pukeutuisi peppua korostaen, mutta se johtuu pukeutumistyylistäni. Mutta periaatteessa jokainen saa mielestäni pukeutua kuten haluaa, mikäli se ei ole täysin siveetöntä = sukupuolielin paljaana. Naturistirannalla sekin on tietysti ok :) Ja nyt itseänikin hmetyttää, miksi tätä kommentoin, koska en yleensä täällä kommentoi mitään..? Selvästikin kaikilla on aiheesta mielipide. Terv. Wanna-be-timmi-maybe-some-day.

Vierailija
167/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittajat voisivat tulla joskus salilla käymään. Siellä niitä näkee niin paljon ettei enää herkisty muutaman ulkonaliikkujaan. Voi vahingossa saada hyvän pepun itsellekin.

Vierailija
168/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on vaan jotenkin vajavaisia, että toisesta on pakko etsiä jotain vikaa. Jos ei suoraan ulkonäöstä niin ainakin vähintään vaatteista. Kyllähän minäkin olen kaupungilla monesti treenivaatteet päällä ja siellä moni ihminen lenkkeilee keskellä kylää jalkakäytävillä. Tästä huolimatta arvostelijoita riittää, koska pitäisi olla jotkut muut asusteet. Olisivat ihmiset onnellisia että jotkut yrittävät pitävät huolta kunnostaan, mutta ei. Onhan näitä itsensäpaljastelija-selfieneitejä/heppuja olemassa, mutta suurin osa valitsee ne vaatteet ihan vain mukavuuden ja käytännöllisyyden vuoksi.

Vierailija
169/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaperuna kirjoitti:

Nykymuodistahan tämä on kiinni, että treenitrikoita näkyy enemmän. Itse käytän niitä sisäliikunnassa, jossa käyn ihan liian harvoin... Ja juuri siksi peitän takapuoleni pitkällä paidalla tai lyhyellä hameella. Myönnän, että olen joskus kateellisena katsonut timmiä peppua trikoissa, koska jälleen kerran minua harmittaa oma, huono itsekurini. Tosin en ehkä timmin pepun kanssakaan itse pukeutuisi peppua korostaen, mutta se johtuu pukeutumistyylistäni. Mutta periaatteessa jokainen saa mielestäni pukeutua kuten haluaa, mikäli se ei ole täysin siveetöntä = sukupuolielin paljaana. Naturistirannalla sekin on tietysti ok :) Ja nyt itseänikin hmetyttää, miksi tätä kommentoin, koska en yleensä täällä kommentoi mitään..? Selvästikin kaikilla on aiheesta mielipide. Terv. Wanna-be-timmi-maybe-some-day.

Itsekkin välillä pidän pidempää paitaa välillä en, mutta samoin kun sinä ei minua haittaa toisten trikoot.

Vierailija
170/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valittajat voisivat tulla joskus salilla käymään. Siellä niitä näkee niin paljon ettei enää herkisty muutaman ulkonaliikkujaan. Voi vahingossa saada hyvän pepun itsellekin.

Tässä on aika oleellista. Meidän salilla melkein kaikilla naisilla on trikoot. Sitten näkee laihaa, lihavaa trikoissa ja eri vaiheessa kehityksessä olevaa. Eli silmä on tottunut niihin ja turtunut. Jos ei itse käy salilla voi olla niin, että kiinittää enemmän huomiota asiaan.

Vierailija
171/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään 191/32 plussa- ja miinusäänet, tuo toivoa siitä ettei Suomi ole täynnä pimeitä toisten pyllyjen kyttääjiä. :)

Vierailija
172/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin sivukorvalla bussissa kun pari naista puhui "perseen esittelijöistä", itse siis matkalla treeneihin trikoissa ja lyhyessä (urheilu)takissa. Pitkiä urheilupaitoja en edes omista, siis perseen peittäviä, eivät ole käytännöllisiä liikkuessa.

En ole muunlaisia hengittäviä pitkiä treenihousuja edes löytänyt. Mutta siis tosiaanko treenaava ihminen jonka pyllyä ei ole erikseen piilotettu = esittelee itseään? Aika kapeaksi alkaa käydä tila naisena, kuulostaa ennemmin erinäisten uskonnollisten ryhmien ajatuksilta kuin normaaleilta länsimaalaisilta.

Kaikki perse esitelijät on muun mielestä tosi JES =)

Mies 44

Vierailija
173/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso "treenattu" huomiota herättävä kaunis takapuoli on helppo saavuttaa, jos omaa tiimalasivartalon.

Läskin alle vähän lihasta ja siinä se.

Sinällään epäreilua. :(

Vierailija
174/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vieläkö nämä trikoot herättää jotain tunteita?? Luulin että nämä olisi jo ihan perus juttu kun ei muita vapaa-ajan housuja tunnu edes kaupoista löytyvän. Itse omistan trikoot erikseen juoksua, erikseen muuta urheilua ja vielä erikseen vapaa-aikaa varten. Ja kyllä, olen korvannut kollarit osittain näillä, enkä häpeile käyttää kaupassa tai puistossa. Mutta eipä ole tullut mieleenikään että joku minun takapuolta näissä tuijottaisi. Ei paksummat trikoot paljoa farkuista eroa.

Vierailija
175/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulkoilit niitä tätejä ennen kuin he edes avasivat suunsa? Mitä he olivat sinulle tehneet?

Vierailija
176/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en käytä jumppatrikoita kahdesta syystä: 1. Vartaloni ei ole tarpeeksi timmi, jotta ne näyttäisivät päälläni hyvältä (olen kuitenkin normaalipainoinen) 2. mieheni puheet naisten vaatetuksesta ja paljastukset miesten ajatusmaailmasta.

Mielestäni kaikilla on vapaus pukeutua juuri niinkuin itse haluavat. Tämä on fakta. Mutta toisaalta myös muilla ihmisillä on täysi vapaus muodostaa mielipiteensä sinusta sen mukaan, mitä päällesi pistät ja pohtia mielessään sitä miltä näytät. Jos reilusti ylipainoinen verhoaa itsensä juoksutrikoisiin, hän voi odottaa arvostelua ulkonäöstään. Ei millään pahalla, mutta eihän nuo tiukat housut nyt näytä hyvältä lihavan päällä. Timmien naisten päällä ne taas näyttävät hyvältä. Ja siitä päästäänkin tuohon miesten ajatusmaailmaan.

Oma mieheni kommentoi minulla ääneen aikalailla kaikki juokstutrikoot joita hän julkisilla paikoilla näkee. "Kato tonki persettä, taas juoksuhousut, aijai ton ei kannattais käyttää, cameltoe näkyy" jne. Juoksutrikoot paljastavat muotosi 100% ja ne usein kuroutuvat persvakoon paljastaen peffasi aikalailla koko komeudessaan. Vähän sama kuin olisi pelkkää vartalomaalia päällä. Joillain raukoilla - kuten minulla - on muhkea p***u, joten cameltoe on väistämätön. Voitte vain miettiä mitä miehet ajattelevat kun näkevät sekä perseesi että p***usi  esim. ruokakaupassa. Miehet eivät tarvi kummoisia ärsykkeitä seksuaalisiin ajatuksiin, joten juoksutrikoot tarjoavat aika herkästi ajatuksia. Mieheni totesi kerran kauppareissun jälkeen kuvitelleensa n. 6 naista alasti reissun aikana.

Pointtini ei nyt ole se, että naisten pitäisi muuttaa toimintatapojaan sen takia mitä muiden päässä sattuu liikkumaan. Heidän tulisi vain olla tietoisia siitä, miltä heidän pukeutumisesta toisten silmään näyttää ja mitä ajatuksia se herättää. Ei toisia voi kieltää ajattelemasta päänsä sisäisiä ajatuksia. Kunhan vain tajuatte mitä ympärillänne tapahtuu kun vaellatte julkisilla paikoilla vartalomaali"housuissa".

Eiku pointti on se, että miehesi on idiootti.

Vierailija
177/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa oli muutama viikko sitten naikkonen, jolla oli päällä sellainen rintsikoiden ja topin tapainen yläosa ja tiukat treenihousut jalassa. Alla ei ilm. ollut alushousuja, koska housut imeytyivät näkyvästi *illuun sen muodot paljastaen, lisäksi alapään alue oli näkyvästi kostea, liekö hiestä tai virtsasta. Tuli vilkaistua toisenkin kerran ja naurahdettua ääneen. Tilanteen mukainen pukeutuminen tuntuu joillekin olevan aivan käsittämätön asia nykyään.

Näitä haluaisi toki miehenä nähdä enemmän. Kamelinvarpaat pelastavat huononkin päivän ja hyvää persettä katselee aina mielellään. Ja kyllähän siinä mielikuvituskin lähtee yleensä laukalle.

Vierailija
178/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain joillekin pervo Perteille nainen juoksutrikoissa on ongelma. Jos minä ylipainoinen 50 v olen löytänyt liikkumisen ilon ja mukavan tavan pukeutua niin suotakoon se minulle.

Entä uimahallit ja - rannat? Sielläkinkö nämä pervot tuijottelee takapuolia ja "heräilivät" eloon?

Vierailija
179/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat ja se on luonnollista. Toisaalta, jos on hyvä perse,uuma,tissit ja naiselliset muodot, niin niitä saa ja pitääkin esitellä. Elä keikistele kumminkaan

Vierailija
180/469 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietäisi ilman av-palstaa että joku oikeasti paheksuu jumppatrikoita :D

Itse käytän trikoita enemmän kuin farkkuja koska ne ovat niin mukavat jalassa! Ei ole tullut mieleenkään että joku ajattelee että esittelisin takapuoltani. Olen joskus ajatellut että muut ajattelisivat että tuo on niin juntti ettei jaksa/osaa pukeutua tyylikkäästi vaan kulkee urheiluvaatteissa (se on kyllä totta). Joskus väkisin laitan korkkarit ja farkut ja heti kun pääsen kotiin, vaatteet vaihtuu ihaniin urheilurintsikoihin ja jumppahousuihin. Helpompaakin kun ei tarvitse koko ajan vaihtaa vaatteita koiralenkeille ym. Kulkisin joka päivä urheiluvaatteissa jos vaan kehtaisin. Jumppatrikoiden arvostelijat, kokeilkaa niitä niin huomaatte kuinka ihanan joustavat ja mukavat ne vaan on jalassa.

T. Nainen jumppatrikoissa