Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erilaiset libidot, itsetyydytys ja pieni asunto

Vierailija
07.09.2017 |

Meillä on sellainen tilanne, että minulla (mies) ja kumppanillani (nainen) on erilaiset libidot. Hänelle sopiva määrä seksiä on kerran 7–10 päivässä, minulle kerran päivässä. Harrastamme seksiä kerran viikossa, joinakin viikkoina kahdesti, mutta kaipaan silti enemmän. Läheisyyttä on, mutta se ei ole sama asia.

No tiedän jo, mitä aiotte sanoa: "Onhan sinulla toimivat kädet!" Ja tämä onkin ihan totta. Pidän kyllä sooloseksistä, ja minulla on siihen hyviä välineitäkin, ettei tarvitse pelkkään käteen tyytyä: esimerkiksi Fleshlight Stamina Training Unit löytyy, kuin myös muutama niitä japanilaisia munia sekä ihan tavallinen keinovagina.

Ongelma on vain siinä, että asumme kahdestaan 40-neliöisessä yksiössä. En kolmikymppisenä enää ole valmis mihinkään vessassa runkkaukseen, kun seksi on minulle luonteva osa elämää. Jotenkin vain mielikuva siitä, että minä lykin keinovaginaa, kun vaimoni katselee vieressä sohvalla telkkaria, on ihan älytön. Kumppanini ei myöskään halua katsella ulkopuolisena masturbointiani, koska hän kokee sen painostuksena.

Miten lähtisitte ratkaisemaan tilannetta?

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään muuta ällötä se, että miehellä on keinovaginoita?

Ei, mulle aukeni ihan uusi maailma: tuollaistakin on olemassa. Piti ihan googlettaa miltä se näyttää. Ihan hyvä, staminoita pitäisi jakaa kaikille puutteessa oleville miehille.

Vierailija
22/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos päivän nauruista, runkkaussermille ja mielikuvalle lehtiroskiksen takana vemputtajasta  :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli ihan sama tilanne pari vuotta sitten. Mies halusi harvemmin seksiä kuin minä ja olin tottunut tyydyttämään itseni melkein joka ilta, se rentouttaa. Keskustelimme asiasta ja sovimme, että toinen antaa toiselle runkkausrauhan. Hankimme myös sermin sängyn eteen näkösuojaksi, yksiössä kun tosiaan myös asuimme.

N38

Runkkaussermi? Et ole tosissasi?

Olen :D Hätä keinot keksii. Tosin käytettiin sitä muihinkin tarkoituksiin ja itse asiassa se löytyy edelleen meidän nykyisestä olohuoneestamme. Pointti on kuitenkin se, että seksuaalisuudesta pitää puhua avoimesti myös parisuhteessa ja sallia ja ymmärtää molempien tarpeita.

Kumman aloitteesta tuo runkkaussermi hankittiin?

Huuteliko toinen sermin läpi: "Ookkonää kohta valamis, Poirotti alakaa"?

Vierailija
24/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihtariakka kauppareissulle, jumppaan, kuntosalille, lenkille, työväenopiston kurssille. Shoppailemaan, kauneushoitolaan, hemmotteluhoitoihin. Lähesty ongelmaa positiivisin keinoin.

Jos kumppanini kävisi kotona lähinnä nukkumassa, ongelmaa tuskin olisi, mutta olemme aikamoisia kotihiiriä molemmat. Harrastamme molemmat sen verran kuin työltä jaksamme, mutta harrastukset ovat yhteisiä tai kotona tehtäviä, ja jos toinen on kerran viikossa poissa, ei se vielä ratkaise logistista ongelmaa eikä varsinakan sitä ongelmaa, että pitäisi harrastaa seksiä salassa toiselta. Ap

Vierailija
25/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta huolimatta kylpyhuone - siitä voisi sisustaa hieman juhlavamman tms.

Vierailija
26/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä haluaisin rakastella monta krtaa päivässä, miehelle riittää 2-3 krt viikossa. Masturboin kun hän on harrastuksissaan. Muuten olemme yhtäaikaa kotona ja töissä.

Pakko kuitenkn sanoa että aito mies on aina parempi kuin dildo. Se ihon tuntu, lämpö ja tuoksu...

Vierailija
27/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli ihan sama tilanne pari vuotta sitten. Mies halusi harvemmin seksiä kuin minä ja olin tottunut tyydyttämään itseni melkein joka ilta, se rentouttaa. Keskustelimme asiasta ja sovimme, että toinen antaa toiselle runkkausrauhan. Hankimme myös sermin sängyn eteen näkösuojaksi, yksiössä kun tosiaan myös asuimme.

N38

Runkkaussermi? Et ole tosissasi?

Olen :D Hätä keinot keksii. Tosin käytettiin sitä muihinkin tarkoituksiin ja itse asiassa se löytyy edelleen meidän nykyisestä olohuoneestamme. Pointti on kuitenkin se, että seksuaalisuudesta pitää puhua avoimesti myös parisuhteessa ja sallia ja ymmärtää molempien tarpeita.

Se sermi hankittiin siis siksi, että minä koin miehen läsnäolon välillä häiritseväksi kun tyydytin itseni. Välillä taas sermiä ei tarvittu ja mieskin innostui asiasta :D Ja juu, mieheni testosteroniarvot ovat alhaiset ja hän saa niihin hoitoa. Hän on silti kiihottavin mies, jonka tunnen.

Vierailija
28/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlavamman? Mietitkö nyt kristallikruunua ja valkoista liinaa pöntön vesisäiliön päälle? Kiinnostava ehdotus. Ap

Vierailija
29/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kiihottava näky kun oma armas pumppaa keinovaginaa.

Vierailija
30/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhlavamman? Mietitkö nyt kristallikruunua ja valkoista liinaa pöntön vesisäiliön päälle? Kiinnostava ehdotus. Ap

Kuule, sinua sen pitää ilahduttaa, ei minua.

Vierailija
31/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on sellainen keinovagina, joka on muotoiltu naisen lantion ja pakaroiden näköiseksi ja tuntuiseksi, ja aloittaja joutuu työntymään siihen, kun vieressä täysin terve vaimo kutoo sukkaa, niin onhan tuonyt aivan helvetin nöyryyttävää ja typerää.

Vierailija
32/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on sellainen keinovagina, joka on muotoiltu naisen lantion ja pakaroiden näköiseksi ja tuntuiseksi, ja aloittaja joutuu työntymään siihen, kun vieressä täysin terve vaimo kutoo sukkaa, niin onhan tuonyt aivan helvetin nöyryyttävää ja typerää.

Sellaisesta on tosiaan kyse. Ap

Vierailija
33/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D

Vierailija
34/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä saksien avaamisessa on niin ylivoimaisen vaikeaa?

Vierailija
35/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinovagina kassiin ja seikkailu alkakoon. Puuta vasten, pukukopissa, hotellihuoneessa. Paikkojen rajana on vain mielikuvitus. Ja seuralainen on aina valmiina.

Vierailija
36/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keinovagina kassiin ja seikkailu alkakoon. Puuta vasten, pukukopissa, hotellihuoneessa. Paikkojen rajana on vain mielikuvitus. Ja seuralainen on aina valmiina.

En mitenkään halua väheksyä seikkailullisen sooloseksin mahdollisuuksia esimerkiksi reissussa ollessa. Se on todella kivaa. Arjen seksuaalisia tarpeisiin ei kuitenkaan vastata sillä, että maksan itselleni hotellihuoneen masturbointia varten. Olen puritaaniperheen kasvattina tehnyt niin paljon töitä vapautuakseni seksuaalisesti, etten suostu enää palaamaan salassa runkkaamiseen, häpeilyyn ja häveliäisyyteen. Ap

Vierailija
37/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole pelkästään saksien avaaminen vaan siinä pitää myös pää olla mukana. Seksi tapahtuu, ainakin minulla, myös korvien välissä, kun miehillä se tapahtuu jalkojen välissä (?).

Vierailija
38/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, aikuinen nainen, runkkaan vessassa jos minun tekee mieli mutta puolison ei. Se on hyvä, rauhallinen paikka ja toisen ei tarvitse katsella sitä runkutusta. Oikeastaan toisen ei tarvitse edes tietää että runkkaan. Yleensä ei tarvitse hoitaa asiaa vessassa, koska puolisolla on paljon menoja.

Sinuna runkkaisin ihan vaan siellä vessassa.

Vierailija
39/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se, että sitten kun niitä "saksia avaa", niin miehet valittaa että tarvitseeko niitä saksia kaikille avata. Parempi siis, ettei avaa ollenkaan. :)

Vierailija
40/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko kotona heittäytyä rohkeampaan seksiin. Miehen ja keinovaginan seurustelu voisi olla eroottista katseltavaa. Vaatii toki puolisolta avarakatseisuutta.