Erilaiset libidot, itsetyydytys ja pieni asunto
Meillä on sellainen tilanne, että minulla (mies) ja kumppanillani (nainen) on erilaiset libidot. Hänelle sopiva määrä seksiä on kerran 7–10 päivässä, minulle kerran päivässä. Harrastamme seksiä kerran viikossa, joinakin viikkoina kahdesti, mutta kaipaan silti enemmän. Läheisyyttä on, mutta se ei ole sama asia.
No tiedän jo, mitä aiotte sanoa: "Onhan sinulla toimivat kädet!" Ja tämä onkin ihan totta. Pidän kyllä sooloseksistä, ja minulla on siihen hyviä välineitäkin, ettei tarvitse pelkkään käteen tyytyä: esimerkiksi Fleshlight Stamina Training Unit löytyy, kuin myös muutama niitä japanilaisia munia sekä ihan tavallinen keinovagina.
Ongelma on vain siinä, että asumme kahdestaan 40-neliöisessä yksiössä. En kolmikymppisenä enää ole valmis mihinkään vessassa runkkaukseen, kun seksi on minulle luonteva osa elämää. Jotenkin vain mielikuva siitä, että minä lykin keinovaginaa, kun vaimoni katselee vieressä sohvalla telkkaria, on ihan älytön. Kumppanini ei myöskään halua katsella ulkopuolisena masturbointiani, koska hän kokee sen painostuksena.
Miten lähtisitte ratkaisemaan tilannetta?
Kommentit (102)
Meillä on aivan sama tilanne, mutta toisin päin! Meillä on isompi koti joten runkkauspaikkoja löytyy. Olisin taivaassa, jos saisin miehen, joka haluaisi myös kerran päivässä! Ollappa sun kaltaisen miehen nainen. Olisit mun taivas.
Meillä vaimo pitää kiinni fleshflightista ja kannustaa mukana suorituksessa. Se on sitä todellisen haluttoman kunnioitusta miestään kohtaan. Hän suorittaa myös jälkihoidon eli pesee ja kuivaa keinopimpin seuraavaa kertaa varten.