Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erilaiset libidot, itsetyydytys ja pieni asunto

Vierailija
07.09.2017 |

Meillä on sellainen tilanne, että minulla (mies) ja kumppanillani (nainen) on erilaiset libidot. Hänelle sopiva määrä seksiä on kerran 7–10 päivässä, minulle kerran päivässä. Harrastamme seksiä kerran viikossa, joinakin viikkoina kahdesti, mutta kaipaan silti enemmän. Läheisyyttä on, mutta se ei ole sama asia.

No tiedän jo, mitä aiotte sanoa: "Onhan sinulla toimivat kädet!" Ja tämä onkin ihan totta. Pidän kyllä sooloseksistä, ja minulla on siihen hyviä välineitäkin, ettei tarvitse pelkkään käteen tyytyä: esimerkiksi Fleshlight Stamina Training Unit löytyy, kuin myös muutama niitä japanilaisia munia sekä ihan tavallinen keinovagina.

Ongelma on vain siinä, että asumme kahdestaan 40-neliöisessä yksiössä. En kolmikymppisenä enää ole valmis mihinkään vessassa runkkaukseen, kun seksi on minulle luonteva osa elämää. Jotenkin vain mielikuva siitä, että minä lykin keinovaginaa, kun vaimoni katselee vieressä sohvalla telkkaria, on ihan älytön. Kumppanini ei myöskään halua katsella ulkopuolisena masturbointiani, koska hän kokee sen painostuksena.

Miten lähtisitte ratkaisemaan tilannetta?

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli ihan sama tilanne pari vuotta sitten. Mies halusi harvemmin seksiä kuin minä ja olin tottunut tyydyttämään itseni melkein joka ilta, se rentouttaa. Keskustelimme asiasta ja sovimme, että toinen antaa toiselle runkkausrauhan. Hankimme myös sermin sängyn eteen näkösuojaksi, yksiössä kun tosiaan myös asuimme.

N38

Runkkaussermi? Et ole tosissasi?

Nyt Askosta syksyn uudet runkkaussermit pirteissä väreissä!

Vierailija
62/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni oli sairauden takia kaksi vuotta kotona eikä juuri käynyt missään. Emme myöskään harrastaneet tänä aikana seksiä.

Masturboin hänen ollessaan suihkussa/hänen nukadettuaan, ajoin/kävelin johonkin syrjäiseen paikkaan yms (tässä on riskinsä, mutta myös omat ilonsa ;) )

Sinun vaimosi varmaan käy jossain kuitenkin välillä? Ajoita toimesi niihin hetkiin. Ja jos ei käy, niin yritä saada hänet hankkimaan joku harrastus, ei koko ajan kotona makaaminen tervettä ole.

N31

Arvostan ehdotustasi, mutta autottomana en ihan oikeasti aio hiippailla mihinkään lähimetsikköön runkkailemaan. Voitko kuvitella mitään nolompaa kuin syyskuun pimenevissä illoissa jossakin lehtiroskiksen takana vemputtava varhaiskeski-ikäinen mies, joka jää kiinni ohi kulkevalle koiranulkoiluttajalle? Minulla kun ei ole edes itsensäpaljastelufetissiä... Ap

Huvittavasti kirjoitettu :D. Näen ikkunastani pihalla olevan roskisaitauksen ja olisi todellakin arveluttavaa, jos siellä olisi joku runkkaamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki tyttöystävä, jonka kanssa libidot osuu kohdallee. Näin vaimon ei tartte vaivautua ollenkaan. Win-win!

Tuntuisi hullulta erota, kun tosiaan kumppanini libido on minulle ihan riittävä, ja suhde on muutenkin oikein hyvä. Pariseksiä pitkän kaavan kautta kerran tai joskus kahdesti viikossa ja sooloseksiä muuten on minulle täysin okei. En ole koskaan taannut naista, jonka libido olisi samalla asolla kanssani, enkä pidä sitä realistisea tavoitteena etenkään, kun minulla on muita dealbreakereita, jotka tekevät sopivan kumppanin löytämisestä normaalia vaikeampaa. Ap

Nyt vähän off topic, mutta minkäkaltaisia dealbreakereita? Uteliaisuus heräsi...

Vierailija
64/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun olin ylityöllistetty ja tooodella väsynyt iltaisin niin nukahdettuani tyttöystäväni runkkasi itsensä iloiseksi minun kädelläni. Oli kivaa että saatoin olla avuksi, vaikka olisin oikein mielelläni ollut enemmänkin mukana jos olisin vain jaksanut.

Minun eksääni ei seksi kovin usein hereillä kiinnostanut, mutta unissaan oli sitäkin aktiivisempi. :) Aamulla hänellä ei ollut mitää hajua mitä oli puuhannut (esim. hiplaili minua, yritti vetää päälleen ratsastamaan...)

Vierailija
65/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli ihan sama tilanne pari vuotta sitten. Mies halusi harvemmin seksiä kuin minä ja olin tottunut tyydyttämään itseni melkein joka ilta, se rentouttaa. Keskustelimme asiasta ja sovimme, että toinen antaa toiselle runkkausrauhan. Hankimme myös sermin sängyn eteen näkösuojaksi, yksiössä kun tosiaan myös asuimme.

N38

Runkkaussermi? Et ole tosissasi?

Ostostv:n uusi hittituote: Runkkaussermi. Nopean tilaajan etu: kuulosuojaimet kaupan päälle! 😂😂😂

Vierailija
66/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mitä sitten tarkoittaa tuo 7-10 päivässä?

Tarkkuutta kirjoitteluun kun kirjoittaa jutut ihan omasta päästään vailla todellisuuperää

Vierailija
67/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki tyttöystävä, jonka kanssa libidot osuu kohdallee. Näin vaimon ei tartte vaivautua ollenkaan. Win-win!

Tuntuisi hullulta erota, kun tosiaan kumppanini libido on minulle ihan riittävä, ja suhde on muutenkin oikein hyvä. Pariseksiä pitkän kaavan kautta kerran tai joskus kahdesti viikossa ja sooloseksiä muuten on minulle täysin okei. En ole koskaan taannut naista, jonka libido olisi samalla asolla kanssani, enkä pidä sitä realistisea tavoitteena etenkään, kun minulla on muita dealbreakereita, jotka tekevät sopivan kumppanin löytämisestä normaalia vaikeampaa. Ap

Nyt vähän off topic, mutta minkäkaltaisia dealbreakereita? Uteliaisuus heräsi...

Ihan tavallisia elämäntapaan ja sellaiseen liittyviä. En esimerkiksi halua lapsia tai asua samassa taloudessa lasten kanssa. Se on varmaan se isoin juttu. Ap

Vierailija
68/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty juttu kirjoitti:

Tarkkuutta kirjoitteluun kun kirjoittaa jutut ihan omasta päästään vailla todellisuuperää

Mikä on äidinkielesi? Ap

Vierailija
69/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty juttu kirjoitti:

Käytkö sä vähän hitaalla?

Vierailija
70/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä asia ratkaistiin joskus vanhoina hyvinä aikoina niin, että illalla nukkumaan mentäessä jos vaimon ei tehnyt mieli, niin hän tuli kainalooni ja silittelimme puolin ja toisin ja itse runkkasin samalla... Tuo tuntui todella hyvälle kun vaimo oli tilanteessa läsnä ja osoitti hyväksyntää haluilleni, vaikkei hänellä itsellään tehnytkään mieli...

Tämä olisi minunkin mielestäni se ihannetilanne ja juuri tuosta syystä, että läsnä on hellyyttä, lämpöä ja hyväksyntää ennemmin kuin epäluuloa ja riittämättömyyden tunnetta.

Tai no, ihannetilanne olisi se, että kumppanini haluaisi seksiä yhtä usein tai ainakin osallistuisi käsin, mutta tuohon olisin myös tyytyväinen. Tuosta on myös hyvin lyhyt matka käsihoitoon. Ap

Tuo oli todella mahtavaa aikaa (siis koko seksielämä ja muutenkin parisuhde). Kyllä olin onnellinen mies kun sain (ja annoin) hellyyttä ja nukahtaa orgasmiin oma kulta kainalossa.

Minusta tuollaista yhdessä (esim. Vuorotellen) runkkailua pitäisi harrastaa ihan vain huvin ja oppimisenkin kannalta.

Vierailija
71/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samanlainen ongelma. Nuorempana ajauduin pettämiseen. Vanhempana (nyt 50-v) en enää petä. Mutta käsihommiin joutuu noin 3-4 kertaa viikossa. Tilanne on ehkä jossain määrin murtanut / tuhonnut minut. Olisi pitänyt erota jo nuorena. Nyt olen hyväksynyt tilanteen (joka on siis edelleen huono). Ongelman ratkaisuun on vain yksi. Hankkikaa isompi asunto ja sinulle oma "työhuone", jossa voi sitten muutakin omatoimista harrastaa. Kunnon monitorit ja apuvälineet ja ovi lukkoon. Vähäksi aikaa helpottaa loputonta turhautumista.

Vierailija
72/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä muunlaisia hellyydenosoituksia kuin seksi? Esim. pussailettekko, halailette, sivelette hiuksia tai muuten vaan kosketteletteko toisianne, ilman että taka-ajatuksena on seksi?

Itse olen huomannut sen, että intiimimpi suhde (yllätys yllätys) kannustaa enempään seksiin vaikka seksiä ei välttämättä hakisikaan.

Itsetyydytystä voi harrastaa omalla ajalla tai suihkussa, mutta jos oikeasti pännii niin puhu asiasta avoimesti kumppanillesi.

Vierailija
73/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä asia ratkaistiin joskus vanhoina hyvinä aikoina niin, että illalla nukkumaan mentäessä jos vaimon ei tehnyt mieli, niin hän tuli kainalooni ja silittelimme puolin ja toisin ja itse runkkasin samalla... Tuo tuntui todella hyvälle kun vaimo oli tilanteessa läsnä ja osoitti hyväksyntää haluilleni, vaikkei hänellä itsellään tehnytkään mieli...

Tämä olisi minunkin mielestäni se ihannetilanne ja juuri tuosta syystä, että läsnä on hellyyttä, lämpöä ja hyväksyntää ennemmin kuin epäluuloa ja riittämättömyyden tunnetta.

Tai no, ihannetilanne olisi se, että kumppanini haluaisi seksiä yhtä usein tai ainakin osallistuisi käsin, mutta tuohon olisin myös tyytyväinen. Tuosta on myös hyvin lyhyt matka käsihoitoon. Ap

Sanoit että naisesi kokee painostuksena vieressä runkkaamisen. Ei ihme kun ajatuksenasi on kuitenkin että tästäpä onkin lyhyt matka käsihoitoon. Sun täytyy päästä eroon tuosta ajatuksesta ja vakuuttaa nainen siitä ettet odota häneltä muuta kuin hyväksyntää ja vierellä oloa jos meinaat saada homman toimimaan. 

Vierailija
74/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit että naisesi kokee painostuksena vieressä runkkaamisen. Ei ihme kun ajatuksenasi on kuitenkin että tästäpä onkin lyhyt matka käsihoitoon. Sun täytyy päästä eroon tuosta ajatuksesta ja vakuuttaa nainen siitä ettet odota häneltä muuta kuin hyväksyntää ja vierellä oloa jos meinaat saada homman toimimaan. 

Minulle se käsihoidon antaminen ei ole sen kummempi juttu kuin vaikkapa pakaroiden silittely. Ap

Vierailija
75/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän sulle AP nyt sellaisen kysymyksen, että olisitko valmis sivusuhteeseen/satunnaisiin tai vähemmän satunnaisiin tapaamisiin seksin merkeissä? Olen alta kolmekymppinen nainen ja elän jokseenkin seksittömässä suhteessa. Kumppanini on antanut minulle luvan harrastaa seksiä suhteen ulkopuolisen henkilön kanssa. Mielelläni vaihtaisin ajatuksia sun kanssa.

Vierailija
76/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että haluaisit jonkun ihmeratkaisun, koska mikään ihan toimivista ja fiksuista ehdotuksista ei ole kuulostanut hyvälle? .

Kyllähän täällä on ihan hyviä ehdotuksia tullut. Ne vain kaikki ovat sellaisia, joista minä en voi sanoa "Kiitos neuvosta, noin juuri teen", koska ne vaativat neuvottelua kumppanini kanssa. Ap

Anteeksi nyt en ymmärrä. Sinulle on ehdotettu että masturboit

- ollessasi yksin kotona

- vaimon nukkuessa

- vessassa/kylppärissä

- suihkussa

- menet metsään kävelylle ja masturboit siellä

Miten mikään näistä ehdotuksista vaatii neuvottelua kumppanisi kanssa? Itse harrastan neljää ensimmäistä tapaa enkä ole koskaan tullut edes ajatelleeksi, että minun pitäisi mieheni kanssa alkaa neuvottelemaan että saanko tehdä näin. Ihan älytön ajatuskin. Mieheni olisi todennäköisesti erittäin kummastunut, jos haluaisin neuvotella hänen kanssaan sellaisesta, sopiiko mun masturboida suihkussa tai vaikka illalla sohvalla kun hän on jo sängyssä unten mailla.

Vierailija
77/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herrajumala, tästä ketjusta saisi tehtyä hyvän kotimaisen draamakomedian :D

"Arvostan ehdotustasi, mutta autottomana en ihan oikeasti aio hiippailla mihinkään lähimetsikköön runkkailemaan. Voitko kuvitella mitään nolompaa kuin syyskuun pimenevissä illoissa jossakin lehtiroskiksen takana vemputtava varhaiskeski-ikäinen mies, joka jää kiinni ohi kulkevalle koiranulkoiluttajalle? Minulla kun ei ole edes itsensäpaljastelufetissiä... Ap"

Vierailija
78/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitän sulle AP nyt sellaisen kysymyksen, että olisitko valmis sivusuhteeseen/satunnaisiin tai vähemmän satunnaisiin tapaamisiin seksin merkeissä? Olen alta kolmekymppinen nainen ja elän jokseenkin seksittömässä suhteessa. Kumppanini on antanut minulle luvan harrastaa seksiä suhteen ulkopuolisen henkilön kanssa. Mielelläni vaihtaisin ajatuksia sun kanssa.

Olemme kumppanini kanssa molemmat monogaamisia, joten joudun nyt kieltäytymään. :) Ap

Vierailija
79/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että haluaisit jonkun ihmeratkaisun, koska mikään ihan toimivista ja fiksuista ehdotuksista ei ole kuulostanut hyvälle? .

Kyllähän täällä on ihan hyviä ehdotuksia tullut. Ne vain kaikki ovat sellaisia, joista minä en voi sanoa "Kiitos neuvosta, noin juuri teen", koska ne vaativat neuvottelua kumppanini kanssa. Ap

Anteeksi nyt en ymmärrä. Sinulle on ehdotettu että masturboit

- ollessasi yksin kotona

- vaimon nukkuessa

- vessassa/kylppärissä

- suihkussa

- menet metsään kävelylle ja masturboit siellä

Miten mikään näistä ehdotuksista vaatii neuvottelua kumppanisi kanssa? Itse harrastan neljää ensimmäistä tapaa enkä ole koskaan tullut edes ajatelleeksi, että minun pitäisi mieheni kanssa alkaa neuvottelemaan että saanko tehdä näin. Ihan älytön ajatuskin. Mieheni olisi todennäköisesti erittäin kummastunut, jos haluaisin neuvotella hänen kanssaan sellaisesta, sopiiko mun masturboida suihkussa tai vaikka illalla sohvalla kun hän on jo sängyssä unten mailla.

Kuten aloituksesta jo kävi ilmi, en aio tässä vaiheessa elämääni alentua enää sellaiseen, että menen vessaan kädelle. Tuosta puskarunkkauksestakin tuli jo muutama viesti kirjoitettua. Ap

Vierailija
80/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle se käsihoidon antaminen ei ole sen kummempi juttu kuin vaikkapa pakaroiden silittely. Ap

Kyllä se kuule on aika paljonkin kummempi juttu. Käsihoidon antajan pitää eläytyä hoidettavan reaktioihin ja mukautua niihin itse, ja mielellään saada homma näyttämään siltä että on itsekin siinä innolla mukana. Silittelyä taas on ihan mahdollista tehdä niinkin, että ajatukset ovat samalla toisaalla. Et varmaan kuitenkaan sellaista konemaista käsihoitoa tässä tarkoittanut, joka ei edellyttäisi puolisoltasi seksuaalista mielentilaa tai sellaisen teeskentelyä? Sellainen on todella vaativa suoritus ihmiselle, jonka mieli on ihan muissa maisemissa sillä hetkellä. 

Suosittelen että et vähättele asiaa kumppanillesi. Se voi vaurioittaa välejänne pahemmin kuin uskotkaan.