Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erilaiset libidot, itsetyydytys ja pieni asunto

Vierailija
07.09.2017 |

Meillä on sellainen tilanne, että minulla (mies) ja kumppanillani (nainen) on erilaiset libidot. Hänelle sopiva määrä seksiä on kerran 7–10 päivässä, minulle kerran päivässä. Harrastamme seksiä kerran viikossa, joinakin viikkoina kahdesti, mutta kaipaan silti enemmän. Läheisyyttä on, mutta se ei ole sama asia.

No tiedän jo, mitä aiotte sanoa: "Onhan sinulla toimivat kädet!" Ja tämä onkin ihan totta. Pidän kyllä sooloseksistä, ja minulla on siihen hyviä välineitäkin, ettei tarvitse pelkkään käteen tyytyä: esimerkiksi Fleshlight Stamina Training Unit löytyy, kuin myös muutama niitä japanilaisia munia sekä ihan tavallinen keinovagina.

Ongelma on vain siinä, että asumme kahdestaan 40-neliöisessä yksiössä. En kolmikymppisenä enää ole valmis mihinkään vessassa runkkaukseen, kun seksi on minulle luonteva osa elämää. Jotenkin vain mielikuva siitä, että minä lykin keinovaginaa, kun vaimoni katselee vieressä sohvalla telkkaria, on ihan älytön. Kumppanini ei myöskään halua katsella ulkopuolisena masturbointiani, koska hän kokee sen painostuksena.

Miten lähtisitte ratkaisemaan tilannetta?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta itseäni kummastuttaa se, että etenkin monet naiset eivät tunnu olevan sinuja puolisoidensa seksuaalisuuden kanssa, tuskin siis edes omansa kanssa. Mikä saa naisen ajattelemaan, että jossain niin luonnollisessa asiassa kuin seksuaalisuus, miehen halut olisivat jotenkin kuvottavia, epänormaaleja tms.? Ja ihmiset on suhteissa, joissa suhtautuminen seksuaalisuuteen ja seksiin eroaa toisistaan hyvin paljon. Tietenkin elämäntilanteet ja oma itse muutenkin muuttuu ajan kuluessa, ja se on täysin sallittua, mutta eikö jo aivan suhteen alussa luoda pohjaa sille, että kaikesta voi keskustella? Täysin samanlainen ei tarvitse olla, mutta kaikesta mielestäni pitää voida keskustella. Masturbointi on aivan luonnollinen asia ja minusta itse naisena on vain ja ainoastaan hyvä asia, että mies sitä harrastaa juuri sen verran kuin hänestä sopivalta tuntuu. Harrastan sitä itsekin usein, joskus monta kertaa päivässä.Tällä hetkellä ap:n tilanteeseen nähden ehkä aika romanttisten lasien läpi ajattelen tilannetta, jossa olisin mieheni kanssa kotona ja hän alkaisi itseään joko nähteni masturboida tai kertoisi tekevänsä niin esim. suihkussa. Se voisi johtaa yhteiseen seksiin, tai sitten vain katselisin. Mielestäni se olisi vain kiihottavaa ja aivan normaalia. Jos tässä ap:n tapauksessa nainen saa miehensä tuntemaan omat seksuaaliset tarpeensa jotenkin epäluonnollisina tai sellaisina asioina, jotka pitää tehdä salassa, niin olisin huolissani koko suhteen tulevaisuudesta. Ei tietenkään parisuhteessakaan toisella ole mitään velvollisuutta olla jonain toisen tyydyttäjänä, mutta mielestäni sellainen halu tulisi syntyä rakkaudesta toiseen. Tai jos ei itsellä tee mieli, niin voisi aivan neutraalisti antaa toiselle tilaa harrastaa seksiä itsensä kanssa. Yhteinen koti on mielestäni yhteinen niin fyysinen kuin henkinenkin tila, jossa pitää voida saada olla oma itsensä. En voi oikein sanoa neuvoksi kuin, että yritä keskustella naisesi kanssa. Kerro hänelle ja tee myös itsesi kanssa selväksi se, ettet painosta naistasi seksiin, vaikka masturboisitkin kotona hänen olleessaan siellä myös. Mutta ymmärrän, ettei yksiössä tunnu luontevalta vain alkaa puuhiin itsensä kanssa, jos tällaista seksuaalisesti vapaata ilmapiiriä ei ole syntynyt. Anteeksi, jos tein liian kärjistettyjä olettamuksia suhteestanne, tarkoituksenani oli myös pohtia tätä asiaa yleisesti, ei vain teidän suhteenne kannalta. Ehkä ilmiön pohtiminen laajemmin, seksuaalisuudesta yleisesti puhuminen, voisi auttaa teitäkin.

Vierailija
42/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, aikuinen nainen, runkkaan vessassa jos minun tekee mieli mutta puolison ei. Se on hyvä, rauhallinen paikka ja toisen ei tarvitse katsella sitä runkutusta. Oikeastaan toisen ei tarvitse edes tietää että runkkaan. Yleensä ei tarvitse hoitaa asiaa vessassa, koska puolisolla on paljon menoja.

Sinuna runkkaisin ihan vaan siellä vessassa.

Kyllä se PIL*un haistaa vessassa jos sitä on isommin ronklattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan asuttu vuosia 30 neliön yksiössä ja hyvin pystyi itsetyydytykset hoitamaan joko puolison nukahdettua, ollessa pois kotoa tai ihan vaikka siellä vessassa. Ja yli kolmekymppisiä tuolloin oltiin. Toki jos mikään näistä ei ole aloittajan arvolle sopivaa, niin sitten pitää varmaan kestää ilman itsetyydytystä.

Vierailija
44/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa nyt herran tähden isompaan asuntoon.

Vierailija
45/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta itseäni kummastuttaa se, että etenkin monet naiset eivät tunnu olevan sinuja puolisoidensa seksuaalisuuden kanssa, tuskin siis edes omansa kanssa. Mikä saa naisen ajattelemaan, että jossain niin luonnollisessa asiassa kuin seksuaalisuus, miehen halut olisivat jotenkin kuvottavia, epänormaaleja tms.? Ja ihmiset on suhteissa, joissa suhtautuminen seksuaalisuuteen ja seksiin eroaa toisistaan hyvin paljon. Tietenkin elämäntilanteet ja oma itse muutenkin muuttuu ajan kuluessa, ja se on täysin sallittua, mutta eikö jo aivan suhteen alussa luoda pohjaa sille, että kaikesta voi keskustella? Täysin samanlainen ei tarvitse olla, mutta kaikesta mielestäni pitää voida keskustella. Masturbointi on aivan luonnollinen asia ja minusta itse naisena on vain ja ainoastaan hyvä asia, että mies sitä harrastaa juuri sen verran kuin hänestä sopivalta tuntuu. Harrastan sitä itsekin usein, joskus monta kertaa päivässä.Tällä hetkellä ap:n tilanteeseen nähden ehkä aika romanttisten lasien läpi ajattelen tilannetta, jossa olisin mieheni kanssa kotona ja hän alkaisi itseään joko nähteni masturboida tai kertoisi tekevänsä niin esim. suihkussa. Se voisi johtaa yhteiseen seksiin, tai sitten vain katselisin. Mielestäni se olisi vain kiihottavaa ja aivan normaalia. Jos tässä ap:n tapauksessa nainen saa miehensä tuntemaan omat seksuaaliset tarpeensa jotenkin epäluonnollisina tai sellaisina asioina, jotka pitää tehdä salassa, niin olisin huolissani koko suhteen tulevaisuudesta. Ei tietenkään parisuhteessakaan toisella ole mitään velvollisuutta olla jonain toisen tyydyttäjänä, mutta mielestäni sellainen halu tulisi syntyä rakkaudesta toiseen. Tai jos ei itsellä tee mieli, niin voisi aivan neutraalisti antaa toiselle tilaa harrastaa seksiä itsensä kanssa. Yhteinen koti on mielestäni yhteinen niin fyysinen kuin henkinenkin tila, jossa pitää voida saada olla oma itsensä. En voi oikein sanoa neuvoksi kuin, että yritä keskustella naisesi kanssa. Kerro hänelle ja tee myös itsesi kanssa selväksi se, ettet painosta naistasi seksiin, vaikka masturboisitkin kotona hänen olleessaan siellä myös. Mutta ymmärrän, ettei yksiössä tunnu luontevalta vain alkaa puuhiin itsensä kanssa, jos tällaista seksuaalisesti vapaata ilmapiiriä ei ole syntynyt. Anteeksi, jos tein liian kärjistettyjä olettamuksia suhteestanne, tarkoituksenani oli myös pohtia tätä asiaa yleisesti, ei vain teidän suhteenne kannalta. Ehkä ilmiön pohtiminen laajemmin, seksuaalisuudesta yleisesti puhuminen, voisi auttaa teitäkin.

Ei tarvitsepyydellä anteeksi. Esität oikein fiksuja ajatuksia ja puit hyvin sanoiksi sellaista, mitä itsekin olen miettinyt. Ap

Vierailija
46/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttakaa nyt herran tähden isompaan asuntoon.

Ei meillä ole varaa asua väljemmin Helsingin kantakaupungissa, joka on meille molemmille se alue, jossa haluamme elää. Asunto on todella hyvällä paikalla ja toimii muuten oikein hyvin. Ap

Vierailija
47/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitkään tarjotuista ehdotuksista eivät käy niin jatkatte kuten tähänkin asti.

Vierailija
48/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanini ei myöskään halua katsella ulkopuolisena masturbointiani, koska hän kokee sen painostuksena.

Kumppanisi on väärässä.

T. Nainen joka on ollut se vähemmän halukas osapuoli, mutta ei todellakaan halunnut kieltää toiselta sooloseksin iloja.

Vierailija
49/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihtariakka kauppareissulle, jumppaan, kuntosalille, lenkille, työväenopiston kurssille. Shoppailemaan, kauneushoitolaan, hemmotteluhoitoihin. Lähesty ongelmaa positiivisin keinoin.

Jos kumppanini kävisi kotona lähinnä nukkumassa, ongelmaa tuskin olisi, mutta olemme aikamoisia kotihiiriä molemmat. Harrastamme molemmat sen verran kuin työltä jaksamme, mutta harrastukset ovat yhteisiä tai kotona tehtäviä, ja jos toinen on kerran viikossa poissa, ei se vielä ratkaise logistista ongelmaa eikä varsinakan sitä ongelmaa, että pitäisi harrastaa seksiä salassa toiselta. Ap

Miten julkisen toimituksen sinä itsetyydytyksestäsi haluaisit tehdä? Olen itse nainen ja masturboin useita kertoja viikossa. En koe, että minun tarvitsee jotenkin salata tai hävetä asiaa, mutta koen että kyseessä on minun yksityisasiani, josta en tunne tarvetta puolisolle erikseen kuuluttaa, että menen nyt vessaan sormelle. En yleensä halua yleisöä toimitusta seuraamaan edes omaa kumppaniani vaan haluan olla yksin. Ja näin ollen masturboin silloin kun saan parhaiten yksityisyyttä. Meillä tosin molemmilla on töitä ja harrastuksia tai ihan vaan vaikka kaupassa, kirjastossa tms käyntiä niin, että useamman kerran viikossa sattuu olemaan tunti tai pari päivässä niin, että toinen ei ole kotona. Ja minä kyllä tarpeen mukaan voin tosiaan pitää omaa kivaa kylppärissäkin vaikka suihkun yhteydessä.

Vierailija
50/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Harvemmin tänne kirjoittelen vastauksia, mutta tutkin keskusteluja joskus psykologisesta mielenkiinnosta ihmisten tottumuksiin ja ajatusmaailmoihin. Mielestäni aloituksesi osoitti sinussa sellaista kypsyyttä, joka herätti mielenkiintoni avata omia ajatuksiani ongelmasi suhteen. Monessa asiassa asenneilmapiirin muutokseen pyrkivät teot ja sanat olisivat ratkaisevia, eivät välttämättä jotkin suorat ja konkreettiset neuvot, esim. naisen suostuttelemisesta osallistumaan masturbointiin suukottelemalla. Se olisi ongelman pinnallista korjaamista, jonkin asian tekemistä vain toisen mieliksi. Näin ollen se ei voisi tuntua sinusta ja naisestasi niin hyvältä kuin se voisi tuntua. Tarvitaan tunnetta, aitoa yhteyttä, ja se tapahtuu tutustumalla toisen ajatusmaailmaan, keskustelemalla, vaikka se alkuun saattaa tuntua hankalalta. Seksuaalisuus on kuitenkin ihmisestä erottamaton osa ja halut lähtevät koko ihmisestä, ei vain sukuelimistä. Näin ollen ratkaisu ei ole vain toiminnan ja tekojen muutokset, tarvitaan ajattelutavan muutosta. Ja nämä asiat kyllä tunnutkin tiedostavan. Totta kai ongelmanne on ns. yhteinen, mutta näen myös niin, että naisesi pitäisi yrittää lähetä sinun ajattelutapaasi seksuaalisuudesta luonnollisena osana elämäänne.  Näen, että aloituksesi on osa ratkaisua, jolla olet lähtenyt ongelmaa ratkomaan, ikään kuin ajattelua ääneen.

T. 41

Vierailija
51/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän aloittajan naista. Kuka nyt haluisi asua tiiviisti tuollaisen himorunkkarin kanssa.

t. Pihtari

Vierailija
52/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään muuta ällötä se, että miehellä on keinovaginoita?

No onhan niitä dildojakin.

Vierailija
53/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki tyttöystävä, jonka kanssa libidot osuu kohdallee. Näin vaimon ei tartte vaivautua ollenkaan. Win-win!

Vierailija
54/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aihe :)

Kuinka paljon olette keskustelleet asiasta vaimosi kanssa? Ilmeisesti hän on ihan ok masturbointisi kanssa sinänsä, ei vain tunnu kunmallekaan hyvältä ajatukselta, että teet sitä hänen läsnäollessaan?

Luulen, että haluaisit jonkun ihmeratkaisun, koska mikään ihan toimivista ja fiksuista ehdotuksista ei ole kuulostanut hyvälle? Ehkä toivot, että vaimosi lukisi tämän ja alkaisi tarjoilemaan käsihoidon 6 iltana viikossa, pääsisit koko runkauksesta eroon? 😁

Meillä ei varsinaisesti ole rajoituksia oman huvin suhteen. Ollaan miehen kanssa molemmat sitä mieltä, että se on normaalia ja suotavaa toimintaa, jos kysyntä ja tarjonta ei kohtaa tai haluaa muuten vain yksikseen. Ei me silti sitä harrastella toiselle esitellen, toki meillä on tällä hetkellä tilaa tehdä sitä muuallakin kuin samassa huoneessa. En itse miellä sitä häpeästä johtuvaksi, häveliäisyyttä korkeintaan.

Summa summarum, hyödynnä ne hetket kun olet yksin, kokeile päästä siitä lopustakin häpeästä eroon jolloin pystyt nauttimaan itsestäsi myös suihkussa (se on oikeasti ihan kivaa) ja jos vaimosi on hyvä nukkumaan, niin voi sitä samassa sängyssäkin tehdä.

Vierailija
55/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki tyttöystävä, jonka kanssa libidot osuu kohdallee. Näin vaimon ei tartte vaivautua ollenkaan. Win-win!

Tuntuisi hullulta erota, kun tosiaan kumppanini libido on minulle ihan riittävä, ja suhde on muutenkin oikein hyvä. Pariseksiä pitkän kaavan kautta kerran tai joskus kahdesti viikossa ja sooloseksiä muuten on minulle täysin okei. En ole koskaan taannut naista, jonka libido olisi samalla asolla kanssani, enkä pidä sitä realistisea tavoitteena etenkään, kun minulla on muita dealbreakereita, jotka tekevät sopivan kumppanin löytämisestä normaalia vaikeampaa. Ap

Vierailija
56/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että haluaisit jonkun ihmeratkaisun, koska mikään ihan toimivista ja fiksuista ehdotuksista ei ole kuulostanut hyvälle? .

Kyllähän täällä on ihan hyviä ehdotuksia tullut. Ne vain kaikki ovat sellaisia, joista minä en voi sanoa "Kiitos neuvosta, noin juuri teen", koska ne vaativat neuvottelua kumppanini kanssa. Ap

Vierailija
57/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ihan avoimesti runkkaillaan puolin jos toisinkin jos ei satu halut yksiin, tai hoidetaan toinen toisemme leluilla tai ilman. Ja joskus tekee mieli mäkkärin hampparia, vaikka sisäfilettäkin ois tarjolla...

Vierailija
58/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään muuta ällötä se, että miehellä on keinovaginoita?

ja dildo naisella taas on vapautuneen ja rohkean naisen merkki, eikö vain.

Vierailija
59/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuisi hullulta erota, kun tosiaan kumppanini libido on minulle ihan riittävä, ja suhde on muutenkin oikein hyvä. Pariseksiä pitkän kaavan kautta kerran tai joskus kahdesti viikossa ja sooloseksiä muuten on minulle täysin okei. En ole koskaan taannut naista, jonka libido olisi samalla asolla kanssani, enkä pidä sitä realistisea tavoitteena etenkään, kun minulla on muita dealbreakereita, jotka tekevät sopivan kumppanin löytämisestä normaalia vaikeampaa. Ap

Eihän tässä kukaan erota käskenyt!

Vaimo läheisyyttä ja yhteisiä harrastuksia varten ja vaikka muutama vakipano siihen rinnalle. Eihän se emännältäsi ole pois. Etdnkään jos et kerro.

Vierailija
60/102 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun olin ylityöllistetty ja tooodella väsynyt iltaisin niin nukahdettuani tyttöystäväni runkkasi itsensä iloiseksi minun kädelläni. Oli kivaa että saatoin olla avuksi, vaikka olisin oikein mielelläni ollut enemmänkin mukana jos olisin vain jaksanut.