Miehelle ei kelpaa puoliksi laitettu suklaalevy
puolitan siis aina niin, että en koske siihen suklaaseen ollenkaan. Levy kääreineen katkaistaan puoliksi ja sitten saksilla tai veitsellä loput. Miehelle tämä ei käy ollenkaan. Hänhän ei mitään puolikkaita ota vastaan. Sama suklaapatukoissa. Joku tupla esim. niin hän hyväksyy sen kokonaisena, ei niin että minä otan toisen ja mies toisen suklaan.
Mikä tämä juttu oikein on?
Ostin siis taannoin ärrältä kolme suklaalevyä, kaikki erilaisia. Mies vaati yhden kokonaan itselleen. Kioskilla ei kuitenkaan sanonut, että joku olisi hänen lemppari. Kotona ilmoitti että hän ei puolikkaita hyväksy.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi mieheni paskansi juuri konvehtirasiaan. Ja nauroi sairaasti päälle. Ap
Tämä on joku trolli, en minä.
t. ap
Helikopterin teki saunan jälkeen takaportailta naapurin hehkeälle vaaleaverikölle. Ap
Itse ajattelin hakata päätäni jääkaapin kulmaan kunnes suklaalevyongelma saadaan ratkaistua. Ap
Mitä väliä? Ostatte jatkossa molemmille omat patukat ja levyt tai sitten olette kumpikin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Ostatte jatkossa molemmille omat patukat ja levyt tai sitten olette kumpikin ilman.
Olen ottanut elämäntehtäväkseni kehittää draamaa kaikesta, jotta pääsen ruikuttamaan vauvapalstalle. Ap
Kannattaisi jättää tuollainen sika
Kyllä minä nyt pahoin pelkään, että parisuhde tästä pahemman kerran riisiytyy. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja jos pyydän että hän rasvaisi selkäni perusvoiteella, sanoo inhoten että hyi hel*etti, en varmasti rasvaa.
Miehesi vihaa sinua, jos et ole itse huomannut. On kanssasi koska hyötyy siitä enemmän kuin yksin olosta. Ero tulee kun löytää paremman
Ai niin, tämä kun on keskustelupalsta, niin täällähän tosiaan saa keskustella vain "mitä teillä on ruuaksi tänään" -tyyppisiä juttuja. Pyydän nöyrästi anteeksi.
Mies myös pieraisi mun lanttulootaan kysymättä lupaa. Mitä teen? Kinkkukin pyörtyi lemusta. Ap
Ja jos pyydän että hän rasvaisi selkäni perusvoiteella, sanoo inhoten että hyi hel*etti, en varmasti rasvaa.