Milloin tajuatte, että on turha valittaa siitä, että naiset tapailevat useita samaan aikaan?
Miehet yhtä lailla, mutta lähinnä täällä näyttää olevan miehiä, jotka yrittävät ko. asian kieltää naisilta. Ohjeita annetaan siitä, miten pitää VALITA joku, samaan aikaan toki muistaen antaa mahdollisuus niillekin, jotka eivät niin vahvasti nappaa (eivät onnistu samaan aikaan, mikä ei ohjeistajia hidasta). :,D
Naiset tulevat edelleen deittailemaan miten haluavat, samoin miehet. Ainoa, mitä tästä paasauksestanne seuraa on se, että jokainen tuohon vihjaavakin mies poistuu tinder-matcheistä tai muiden sovellusten pareista hyvin nopeasti.
Pitäisi kiittää että teette karsinnasta helpompaa. ^_^
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun mies (tai nainen) tietää alusta asti, että deittailet myös muita ja asia on hänelle ok niin ei ole sanomista. Usein juttu kuitenkin menee niin, että tuolle ihmiselle ei kerrota avoimesti vaan deittaillaan muita selän takana. Se on ONGELMA ja todellä VÄÄRIN kaikkia osapuolia kohtaan.
Jokainen voi jakaa niin monelle kuin haluaa mutta jokaisen pitää saada valita itse haluaako olla mukana moisessa jakovyyhdissä vai ei. Seksitautien määrä Suomessa on noussut hälyttävästi. Johtuu siitä, että ihmiset kuvittelevat pettävänsä selän takana ilman seurauksia. Kannattaa niitä tippuritilastoja alkaa tutkailemaan.
Haluaako Suomi, maailman rehellisin kansa *huutonaurua* , jäädä kiinni epärehellisyydestään seksitautitilastoilla? Hyvää tippurivuotta kaikille pettäjille :)
Minulle tapailu = olen käynyt treffeillä, ehkä pareilla, samaan aikaan tapaillut muita. Missään kohtaa en ole puhunut seksistä. Mistä lähtien tapailu = seksi? Itselleni ei sänkyyn kelpaa kuin pieni osa miehistä, sänkyyn menen jos oikeasti kiinnostaa. Eli harvoin. En lopeta muiden kanssa kahvilla käyntiä ennen ekaa seksikertaa, eivätpä vain ole siitä sitten edenneet pidemmälle jos on jonkun kanssa jo intiimimpää kanssakäymistä.
Muita en todellakaan dumppaa vielä tuossa kohtaa, koska seksi voi olla se kohta jossa ehdokas lentää yli laidan. Jos pari kertaa menee ja mies ei tee elettämään minun eteeni samalla kun itse teen parhaani, että kummatkin nauttivat = hei hei.
En minä etsi mitään yleistä hyväksyntää toiminnalleni, ihan vaan kerroin että teen kuten parhaaksi näen koska etsin ITSELLENI suhdtta. Ja siitä on turha ulista netissä, koska teen edelleen kuten haluan ja niin myös muut ihmiset.
ap
Mutta SINÄ ET ole AINOA osapuoli vaan sotket TOISTEN IHMISTEN elämää, joten sinun pitää ottaa vastuu omista teoistasi erityisesti toista osapuolta ajatellen. Et voi pitää muita ihmisiä sätkynukeinasi ja ajatella vain itseäsi. Petät toista ihmistä henkisellä tasolla jos et anna hänen valita haluaako tuhlata aikaasi sinunlaiseesi vai ei. Hyväksikäytät toista osapuolta.
Niin otankin. Jos joku kysyy, vastaan rehellisesti että tapailen muita. Toisin kun täällä kuvitellaan, ihmiset sukupuoleen katsomatta tekevät niin suurimman osan aikaa, poislukien ne joilla ei ole vientiä.
Jos toinen ei kysy, en kerro, itse en kysy koska minulle asia on ok. Ja jos mies kertoo ennen tapaamista, että ei hyväksy kuin itsensä kanssa kahvilla käymistä, tapaamista ei edes tule. Sama käy jos tämä tulee ekatreffeillä ilmi, en tapaa missään nimessä toiste, kokemus on osoittanut että elämäntavat ovat liian erilaiset jos näin on.
tämä oli siis ap, pahoittelut että nimimerkki jäi pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun mies (tai nainen) tietää alusta asti, että deittailet myös muita ja asia on hänelle ok niin ei ole sanomista. Usein juttu kuitenkin menee niin, että tuolle ihmiselle ei kerrota avoimesti vaan deittaillaan muita selän takana. Se on ONGELMA ja todellä VÄÄRIN kaikkia osapuolia kohtaan.
Jokainen voi jakaa niin monelle kuin haluaa mutta jokaisen pitää saada valita itse haluaako olla mukana moisessa jakovyyhdissä vai ei. Seksitautien määrä Suomessa on noussut hälyttävästi. Johtuu siitä, että ihmiset kuvittelevat pettävänsä selän takana ilman seurauksia. Kannattaa niitä tippuritilastoja alkaa tutkailemaan.
Haluaako Suomi, maailman rehellisin kansa *huutonaurua* , jäädä kiinni epärehellisyydestään seksitautitilastoilla? Hyvää tippurivuotta kaikille pettäjille :)
Mielenkiintoista että kun puhutaan deittailusta, puhutaan samalla seksin harrastamisesta. En mä ainakaan pane kaikkia deittejäni, en todellakaan. Tunnen seksuaalista himoa harvaa kohtaan. Deittailukulttuuri on muuttunut selkeästi suomessakin Tinderin myötä, ja mun mielestä se ei ole pelkästään huono asia että deiteille meneminen ei ole aina sama asia kuin aviomiehen/vaimon kohtaaminen, vaan voidaan tavata ja katsella kiinnostaako. En ainakaan itse ole mennyt enää aikoihin deiteille oletuksella, että mies tapailisi pelkästään minua. Jos se toinen KYSYY että deittailenko muita, niin vastaan totuudenmukaisesti. Mulle asiat on olemassa vasta sitten kun niistä puhutaan. Sitä voidaan olettaa yhtä ja toista, mutta puhuminen ja kommunikaatio on mulle se avainsana.
Kyllä se ihminen sitten jää siihen viereille jos se on oikea, noudatan sääntä "I never make anyone my priority before I'm theirs".
Et nyt ymmärrä. Tuhlaat sellaisten ihmisten aikaa, jotka eivät edes halua tavata sellaisia jotka tapailevat myös muita.
Surkea argumentti, joka on sanottu kun ei keksitä muutakaan vastattavaa. Jos olet Tinderissä, niin näkymätön sääntö on se, että jokaisella on useampi keskustelu meneillään samanaikaisesti ja myös todennäköisesti useammat treffit sovittuna/tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin. Tapaileminen on sievistelevä muoto kestävistä panosuhteista.
Tapailee useita = käy treffeillä monen kanssa, ennen kuin syventää suhdetta. Seksistä ei puhuttu mitään, mutta nämä tuomitsijat ottavat sen heti esille. :D
Mun mielestä se, että mies puhuu tuohon malliin, on merkki sen sortin ahdasmielisyydestä, että keskustelu ei olisi edes alkanut, jos olisi tullut ilmi profiilissa. Toisen mahdollisen seksielämän kuumottelu ennen kuin ollaan MISSÄÄN suhteessa = epävarma, takapajuinen kontrollifriikki, jonka kanssa elämä olisi paskaa.
Olen ennemmin ilman, jos joskus eroan ja tarjolla ei ole kuin tuollaisia. No, aina on ollut, nettiin tuntuvat pakkautuvan nämä itkumyyrät, joiden mielestä naisen ei pitäisi tehdä mitään ja vain miehellä saisi olla ylipäätään elämää. :,D
Sinunkaltaiset valittajat on niitä kaikista säälittävämpiä ihmisiä tässä yhteiskunnassa.
Moni mies on kyllä tippunut maailman kärrystä, mutta en ihmettele. Ennen otettiin kylän naisista se vähiten epäsopiva, mentiin naimisiin, tehtiin lapset ja kuoltiin 50vuoden päästä. Nykyään sitä pitää deittailla, tapailla, näyttää hyvältä, olla hauska, komea. Ei saa olla liian tuppisuu, mutta ei liiaksi suupalttikaan. Ei saa olla härski, mutta ei saa sormi suussakaan ihmetellä. Pitää osata ns. miesten työt, mutta ruokaakin pitää osata tehdä. Kaiken tämän lisäksi pitää vielä miettiä päästääkö tuleva vaimo ehdokas tällä hetkellä muita sen kammariin.
En minä sano että tämä väärin on. Sanon vain että isillämme hommatt toimi erilailla eivätkä he pystyneet neuvomaan meitä tähän uuteen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailee useita = käy treffeillä monen kanssa, ennen kuin syventää suhdetta. Seksistä ei puhuttu mitään, mutta nämä tuomitsijat ottavat sen heti esille. :D
Mun mielestä se, että mies puhuu tuohon malliin, on merkki sen sortin ahdasmielisyydestä, että keskustelu ei olisi edes alkanut, jos olisi tullut ilmi profiilissa. Toisen mahdollisen seksielämän kuumottelu ennen kuin ollaan MISSÄÄN suhteessa = epävarma, takapajuinen kontrollifriikki, jonka kanssa elämä olisi paskaa.
Olen ennemmin ilman, jos joskus eroan ja tarjolla ei ole kuin tuollaisia. No, aina on ollut, nettiin tuntuvat pakkautuvan nämä itkumyyrät, joiden mielestä naisen ei pitäisi tehdä mitään ja vain miehellä saisi olla ylipäätään elämää. :,D
Sinunkaltaiset valittajat on niitä kaikista säälittävämpiä ihmisiä tässä yhteiskunnassa.
Takapajuinen kontrollifriikki bongattu!
Eihän se valittaminen turhaa ole. Valittajan mieli kevenee.
Onnellisimpia ovat ne, jotka valittavat koko ajan kaikesta. Näin he eivät pidä tuskaa sisällään ja märehdi yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tapailu = olen käynyt treffeillä, ehkä pareilla, samaan aikaan tapaillut muita. Missään kohtaa en ole puhunut seksistä. Mistä lähtien tapailu = seksi? Itselleni ei sänkyyn kelpaa kuin pieni osa miehistä, sänkyyn menen jos oikeasti kiinnostaa. Eli harvoin. En lopeta muiden kanssa kahvilla käyntiä ennen ekaa seksikertaa, eivätpä vain ole siitä sitten edenneet pidemmälle jos on jonkun kanssa jo intiimimpää kanssakäymistä.
Muita en todellakaan dumppaa vielä tuossa kohtaa, koska seksi voi olla se kohta jossa ehdokas lentää yli laidan. Jos pari kertaa menee ja mies ei tee elettämään minun eteeni samalla kun itse teen parhaani, että kummatkin nauttivat = hei hei.
En minä etsi mitään yleistä hyväksyntää toiminnalleni, ihan vaan kerroin että teen kuten parhaaksi näen koska etsin ITSELLENI suhdtta. Ja siitä on turha ulista netissä, koska teen edelleen kuten haluan ja niin myös muut ihmiset.
ap
Mutta SINÄ ET ole AINOA osapuoli vaan sotket TOISTEN IHMISTEN elämää, joten sinun pitää ottaa vastuu omista teoistasi erityisesti toista osapuolta ajatellen. Et voi pitää muita ihmisiä sätkynukeinasi ja ajatella vain itseäsi. Petät toista ihmistä henkisellä tasolla jos et anna hänen valita haluaako tuhlata aikaasi sinunlaiseesi vai ei. Hyväksikäytät toista osapuolta.
JOKAISEN ihmisen tulee ottaa vastuu itsestään. Mistä ihmeestä henkilö x voi tietää millä mielellä henkilö y on treffeillä hänen kanssaan? Kyllä suu pitää osata avata ja kertoa, kysyä, ja jos ei osaa niin mulla ei kyllä pääsis jo siinäkään mielessä jatkoon. En jaksa surkeita kommunikoijia. Kannattaa miettiä, onko oma käsitys deittailusta rajoittunut, se ei todellakaan ole samanlaista kuin esim 30 vuotta, tai edes 10 vuotta sitten.
Otat vastuun itsestäsi vain ja ainoastaan silloin kun olet suora, rehellinen ja avoin omista aikeistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuh mikä sanan säilä. :D
Kyseessä on nykyään niin harvojen herkkua että käytännössä aivan sama mitä touhuatte. Koskettaa yhtä läheisesti kuin se että miljonääreillä on useita autoja. Olisihan se kiva jos itselläkin olisi, mutten minä sitä murehtia jaksa, koska asia on niin etäinen.
Seksin harrastamisen määrä ei selvitysten mukaan ole lisääntynyt, vaan päinvastoin. Massat ovat Japanin tiellä (yli 40% nuorista miehistä kokemattomia). Iso osa miehistä alkaa selvästi jo tottua naisettomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on nykyään niin harvojen herkkua että käytännössä aivan sama mitä touhuatte. Koskettaa yhtä läheisesti kuin se että miljonääreillä on useita autoja. Olisihan se kiva jos itselläkin olisi, mutten minä sitä murehtia jaksa, koska asia on niin etäinen.
Seksin harrastamisen määrä ei selvitysten mukaan ole lisääntynyt, vaan päinvastoin. Massat ovat Japanin tiellä (yli 40% nuorista miehistä kokemattomia). Iso osa miehistä alkaa selvästi jo tottua naisettomuuteen.
Tämän faktan kun pitää mielessä niin tällaiset provot eivät käy tunteisiin.
Itse en tunne ainuttakaan miestä joka tapailisi ketään. Jotenka jos ne naiset monia tapailevat niin aika pienestä piiristä miehiä ja silloinhan ne miehet tapailevat kuitenkin useampia, case Axl Smith esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Niinpä, vain Suomessa tapailu, deittailu on yhtä kuin seksiä. Se kertoo aika paljon miesten ja naistenkin asenteista. Moni mies haluaa keskustella, tutustua toiseen ja ehkä aikaa myöten saada pyyteetöntä hellyyttä, haleja ilman seksiä. En minäkään pidä miehiä peniksen jatkeena vaan ihmisiä, joilla on muutakin annettavaa kuin seksi. Miestenkin pitäisi jo tulla luolastaan ja nähdä nainen ihmisenä.
Se että joku on sinkku ja käy treffeillä, ei tarkoita että tämä henkilö olisi jotenkin vastuussa ihmisistä joita tapaa. Tai että olisi heille velkaa sen ettei tapaile muita tai että pitäisi olla rehellinen.
Kukaan ei ole mitään velkaa eikä kenenkään tarvitse noudattaa mitään sanomattomia sääntöjä. Eikä varsinkaan toisen luomia sääntöjä.
Nykyajan tapa tutustua muihin ihmisiin on Tinder. Omassa nuoruudessani miehiin/naisiin tutustuttiin mm baareissa ja yökerhoissa. Jos niissä jutteli jonkun kanssa, se ei todellakaan tarkoittanut, että ei olisi sen jälkeen saanut enää jutella muiden kiinnostavien tyyppien kanssa. Minä näen nykyisen deittailun juuri vastaavana asiana eli tutustutaan useampiin ihmisiin ja jos tutustuminen johtaa seurusteluun, lakataan deittailemasta muita. Aivan kuten omassa nuoruudessani ei seurustelun alkamisen jälkeen enää etsitty muuta seuraa baareista ja yökerhoista.
Tänä tinderin ja muiden treffipalstojen aikana itse hyväksyn itseltäni ja mieheltä useamman kanssa viestittelyn samaan aikaan. Treffit yhdet kerrallaan. Jos treffit johtavat toisiin viestittelykin saa jäädä. Itse en edes vakavammin viestitellyt kenenkään muun kanssa samaan aikaan nykyiseni kanssa. Hän ilmoitti parille muulle lopettavansa viestittelyn kolmantena päivänä ensitreffeistämme. Seksiä oli neljäntenä.
Tämä sopii minulle. Tosin olen tyyppiä, jolla on jo ensimmäisen kahvikupin jälkeen vahva näkemys siitä, onko kemiaa olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Se että joku on sinkku ja käy treffeillä, ei tarkoita että tämä henkilö olisi jotenkin vastuussa ihmisistä joita tapaa. Tai että olisi heille velkaa sen ettei tapaile muita tai että pitäisi olla rehellinen.
Kukaan ei ole mitään velkaa eikä kenenkään tarvitse noudattaa mitään sanomattomia sääntöjä. Eikä varsinkaan toisen luomia sääntöjä.
TÄMÄ! IHmisen täytyy olla sen verran aikuinen, että osaa kertoa mitä haluaa. Kukaan ei voi olla toisen ajatustenlukija. Jos ei ymmärrä esim Tinderin sanomattomia sääntöjä, niin silloin on parempi pysyä sieltä poissa.
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Kun etsinnässä ainkin itsellä on se ehkä loppuelämän luotettu kumppani, tukija ja rakastaja, en haluisi tietämättäni ede tapailla ketään, joka ei kanna mitään vastuuta teoistaan toisia kohtaan.
Mistä näitä mälligeneraattoreita riittää?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista että kun puhutaan deittailusta, puhutaan samalla seksin harrastamisesta. En mä ainakaan pane kaikkia deittejäni, en todellakaan. Tunnen seksuaalista himoa harvaa kohtaan. Deittailukulttuuri on muuttunut selkeästi suomessakin Tinderin myötä, ja mun mielestä se ei ole pelkästään huono asia että deiteille meneminen ei ole aina sama asia kuin aviomiehen/vaimon kohtaaminen, vaan voidaan tavata ja katsella kiinnostaako. En ainakaan itse ole mennyt enää aikoihin deiteille oletuksella, että mies tapailisi pelkästään minua. Jos se toinen KYSYY että deittailenko muita, niin vastaan totuudenmukaisesti. Mulle asiat on olemassa vasta sitten kun niistä puhutaan. Sitä voidaan olettaa yhtä ja toista, mutta puhuminen ja kommunikaatio on mulle se avainsana.
Kyllä se ihminen sitten jää siihen viereille jos se on oikea, noudatan sääntä "I never make anyone my priority before I'm theirs".
Et nyt ymmärrä. Tuhlaat sellaisten ihmisten aikaa, jotka eivät edes halua tavata sellaisia jotka tapailevat myös muita.
Surkea argumentti, joka on sanottu kun ei keksitä muutakaan vastattavaa. Jos olet Tinderissä, niin näkymätön sääntö on se, että jokaisella on useampi keskustelu meneillään samanaikaisesti ja myös todennäköisesti useammat treffit sovittuna/tulossa.
Totuus on se, ettei miehellä ole kuin ehkä se yksi varteenotettava kumppaniehdokas, johon sitten tarrautuu kuin hukkuva oljenkorteen alkaessaan vaatia ettei tämän tulisi tapailla ketään muuta. Ja tällä epätoivoisella ja äärimmäisen itsekkäällä menettelyllä ryssii sen ainokaisenkin mahdollisuutensa saada yhtään mitään.
Mä oon nykyisen kans seurustellu muutaman kuukauden, mutta käyn silti silloin tällöin panotreffeillä vanhojen panokaverien kanssa, jos nyksälle ei sovi. En oo kertonu enkä kysyny mieheltä, käykö hän myös, koska ei se mua haittais. Oletan, että kaikilla on useampi panokaveri varalla.
Totta kai olen varmistanut tämän ensimmäiseksi. Siitä huolimatta eräs sarjadeittaaja yritti iskeä kaksi vuotta. Oma oli syynsä kun ei uskonut, että sarjadeittailu itsessään on sellainen deal breaker- ominaisuus ihmisessä, etten ole hänestä kiinnostunut.