Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Anna on käynyt 77 kertaa ekoilla treffeillä kahden vuoden aikana!"

Kommentit (235)

Vierailija
41/235 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt sitten alkoi l*rtoksi haukkuminen. Teille siis treffit sama kuin seksi. Onnea matkaan.

Aika usein se on sama asia varsinkin Tinderin jne. kautta. Tervetuloa vuoteen 2017.

Selvästi monille miehille on. Siksi minäkin kävin monilla kymmenillä treffeillä ennen kuin löysin sellaisen joka haluaa muutakin.

Meinaatko, että miehet yksin olevat tinderissa ja paneskelevan toisiaan sen kautta?

Vierailija
42/235 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt sitten alkoi l*rtoksi haukkuminen. Teille siis treffit sama kuin seksi. Onnea matkaan.

Aika usein se on sama asia varsinkin Tinderin jne. kautta. Tervetuloa vuoteen 2017.

Selvästi monille miehille on. Siksi minäkin kävin monilla kymmenillä treffeillä ennen kuin löysin sellaisen joka haluaa muutakin.

Meinaatko, että miehet yksin olevat tinderissa ja paneskelevan toisiaan sen kautta?

Eivät ole, mutta ne naiset ovat erikseen, jotka haluavat seksiä. Moni ilmoittaa sen jo etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/235 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistotutkinnon suorittaneille, asiantuntijatehtävissä työskenteleville 25-35 v naisille ei kelpaa tavallinen. He jatkavat mieluummin aineellisia ja yhteisönsä sosiaalisia odotuksia paremmin täyttävien kumppanien valkkaamista. Aika kuluu ja useille lopulta jää ns. luu käteen. Lapsettomana 4-5-kymppisenä katse kääntyy sitten taustapeiliin. Juna meni jo.

Vierailija
44/235 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti juuri nämä l*rtoiksi nimittelevät miehet ovat niitä, jotka eivät itse pääse kovin usein treffeille ja valittavat, että naiset ovat nirsoja. Pakko olla TOSI nirso, jos jo treffeillä käynti tekee l*rtoksi. 

Vierailija
45/235 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti juuri nämä l*rtoiksi nimittelevät miehet ovat niitä, jotka eivät itse pääse kovin usein treffeille ja valittavat, että naiset ovat nirsoja. Pakko olla TOSI nirso, jos jo treffeillä käynti tekee l*rtoksi. 

On täällä nähnyt neuvoja kuinka naisten pitäisi käydä mahdollisimman monen miehen kanssa treffeillä etteikä nirsoilla. Mutta sitten jos sen teet olet l*rtto joka ei kelpaa enää kenellekään. Pahinta näköjää on jos etsii itselleen sopivaa kumppania eikä kelpuuta ihan ketä vaan vastaantulijaa. Silloin olet nirso l*rtto.

Vierailija
46/235 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

77 kertaa, eikä kukaan kelpaa. Selevä.

Entäs, kun joku läpäiseekin tämän nillittäjän seulan, niin parin kuukauden tapailun jälkeen vasta alkaakin paljastua toisesta uusia asioita. Silloin tuo eukko juoksee taas karkuun ja kovaa.

Pitäisi ensin löytää mies joka olisi käynyt läpi 77 naista, mutta valitsisi Annan. Mietittekö naiset ikinä montako pariskuntaa syntyisi, jos miehet olisivat yhtä ronkeleita? Tyyliin naiselle kelpaisi 1/100:sta. Jos tälle miehelle ei tämä nainen kelpaisikaan, niin käytäisiin taas läpi vaikka 100 ja toivottaisiin, että josko nyt olisi ok puolin ja toisin. Naiset välillä kertovat miten miehille kelpaa kuka tahansa. Ei ole varaa odottaa mitään uniikkia lumihiutaletta, jos meinaa jonkun suhteen joskus saada.

Tässä se taas tulee, miehille on tärkeintä, että saisi jonkun suhteen. En minä ainakaan halua olla miehelle vain hätävara, joka vaihdetaan tilaisuuden tullen parempaan. Hyvää kannattaa odottaa eikä olla jonkun kanssa vain siksi, että olisi edes joku.

Vierailija
47/235 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää. Ei kaikilla ole yhtäläisesti sopivia kumppaneita edes olemassa. Kokeilepa deittailla esimerkiksi vapaaehtoisesti lapsettomana, niin saat perspektiiviä.

Vierailija
48/235 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä ollenkaan käsitteitä "huolia" ja "kelvata", kun kyseessä on ihmissuhde, jonka on tarkoitus kestää koko loppuelämän. Ihan kuin olisi hankkimassa jotain huonekalua! "Olisin halunnut punaisen sohvan, mutta koska ne ovat lopussa, mulle kelpaa harmaakin" tai "No voin mä nyt tämän kaverini vanhan sohvan huolia, koska saan sen ilmaiseksi". Mulle ainakin "kelpaamiseen" ja "huolimiseen" liittyy aina oletus, että parempi ja mieleisempi hankitaan myöhemmin. 

Naisia nirsoiksi syyttelevien kannattaa muistaa sellainenkin asia, että nirsous voi johtua myös siitä, että nainen tuntee itsensä. Tietää, millaista elämää hän haluaa, millainen hän on parisuhteessa jne. Minä tunnustan olevani nirso, mutta olen nirso juuri siksi, että en nyt vaan yksinkertaisesti sovi puolisoksi kenelle tahansa miehelle. Varsinkin nuorempana huomasin, että monella miehellä oli jostain syystä käsitys, että jos nainen on kaunis, nainen on varmasti myös mukava, lempeä  ja hoivaava. Parin viikon tuntemisen jälkeen olisi oltu valmiita jo seurustelmaan, vaikka eivät oikeasti tienneet musta vielä yhtään mitään. On ollut hyvin vaikeaa löytää mies, joka tajuaa ja hyväksyy, että oikeasti olen kärsimätön, itsepäinen, itsenäinen ja varsin huono tekemään kompromisseja. Miksi olisin mennyt parisuhteeseen miehen kanssa, jolle nuo ominaisuuteni olisivat ajan myötä muuttuneet ongelmaksi? Onneksi löysin miehen, joka on luonteeltaan aika samanlainen kuin itsekin olen. Ja jolle on ihan ok, että kun emme pääse yhteisymmärrykseen, menemmekö lomalla Prahaan vai Barcelonaan, toinen menee Prahaan ja toinen Barcelonaan eikä kumpikaan ala miettiä, että mikä nyt olisi vähiten huono vaihtoehto, mikä kummallekin olisi edes siedettävä paikka viettää lomaa. 

Vierailija
49/235 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän mietityttää kuinka hyvin Anna on tutustunut noihin miehiin ennen treffejä. Kuvittelisin, että mitä enemmän tutustuu ennen treffejä, niin sitä vähemmän tulee huteja. 

Näin minäkin sen ajattelen. Olin tinderissä varmaan vuoden ja siinä ajassa kahdet treffit ja se riitti löytämään oikean miehen. Käytin siis hyvin paljon aikaa siihen että otin keskutelemalla selville kannattaako edes nähdä.

Ja kuten täälläkin tuli ilmi niin useille miehille treffit=seksiä ja tällä tavalla sai ne kaikki katsottua pois.

Keskustelu ennen tapaamista on yleensä ajanhukkaa. Syntyy vain kohtuuttomia odotuksia, joihin toinen ei pysty vastaamaan. Parempi vain tavata pian, jotta näkee, onko sitä kemiaa.

Vierailija
50/235 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, miten tuo on mahdollista!? On löytynyt lyhyessä ajassa kymmeniä kumppaniksi potentiaalisesti kelpaavia miehiä.

Itse olen 34v ja käynyt treffeillä kahdesti elämäni aikana. Toiset treffit johtivat suhteeseen, toiset eivät. Molemmat treffit olivat ollessani 27-vuotias. Aiemmin tai myöhemmin ei ole ollut deittejä tyrkyllä. Enkä edes tunne kuin 2 sinkkumiestä, joista toinen minua nuorempi villiä bile-elämää viettävä opiskelija ja toinen mökkiytynyt ihmisarka opinnot kesken jättänyt, tuilla ja satunnaisilla hanttihommilla itsensä elättävä suoraan sanoen sosiaalisesti täysin kyvytön mies.

Tosin en ole aktiivinen somettaja. Ja nettideitti-ilmooni n. 3v sitten sain pari vastausta oudoilta runkkareilta.

Vierailija
51/235 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä näillä naisilla ole mitään positiivista annettavaa miehelle. 

No tuolla on ainakin ulkonäkö, muttei varmaan muuta.

Vierailija
52/235 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän mietityttää kuinka hyvin Anna on tutustunut noihin miehiin ennen treffejä. Kuvittelisin, että mitä enemmän tutustuu ennen treffejä, niin sitä vähemmän tulee huteja. 

Näin minäkin sen ajattelen. Olin tinderissä varmaan vuoden ja siinä ajassa kahdet treffit ja se riitti löytämään oikean miehen. Käytin siis hyvin paljon aikaa siihen että otin keskutelemalla selville kannattaako edes nähdä.

Ja kuten täälläkin tuli ilmi niin useille miehille treffit=seksiä ja tällä tavalla sai ne kaikki katsottua pois.

Keskustelu ennen tapaamista on yleensä ajanhukkaa. Syntyy vain kohtuuttomia odotuksia, joihin toinen ei pysty vastaamaan. Parempi vain tavata pian, jotta näkee, onko sitä kemiaa.

Esitän arvauksen: se joka kertoo keskustelleensa paljon ennen treffejä on onnellisessa parisuhteessa, ja se jonka mielestä keskustelu on ajanhukkaa on joko sinkkuna tai epätyydyttävässä suhteessa.

Minäkin keskustelin miesten kanssa yleensä paljon ennen treffeille lähtemistä ja treffit syntyivät vain harvojen kanssa. Siitä huolimatta kävin ne 20 treffit ennen kuin löysin miehen, jonka kanssa uskon eläväni loppuelämäni onnellisena.

t. 4

Vierailija
53/235 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs, kun joku läpäiseekin tämän nillittäjän seulan, niin parin kuukauden tapailun jälkeen vasta alkaakin paljastua toisesta uusia asioita. Silloin tuo eukko juoksee taas karkuun ja kovaa.

Pitäisi ensin löytää mies joka olisi käynyt läpi 77 naista, mutta valitsisi Annan. Mietittekö naiset ikinä montako pariskuntaa syntyisi, jos miehet olisivat yhtä ronkeleita? Tyyliin naiselle kelpaisi 1/100:sta. Jos tälle miehelle ei tämä nainen kelpaisikaan, niin käytäisiin taas läpi vaikka 100 ja toivottaisiin, että josko nyt olisi ok puolin ja toisin. Naiset välillä kertovat miten miehille kelpaa kuka tahansa. Ei ole varaa odottaa mitään uniikkia lumihiutaletta, jos meinaa jonkun suhteen joskus saada.

Tässä se taas tulee, miehille on tärkeintä, että saisi jonkun suhteen. En minä ainakaan halua olla miehelle vain hätävara, joka vaihdetaan tilaisuuden tullen parempaan. Hyvää kannattaa odottaa eikä olla jonkun kanssa vain siksi, että olisi edes joku.

http://ilmannaista.sarjakuvablogit.com/files/2010/03/in_57_web.png

Vierailija
54/235 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos toinen on alussa ujo, mutta kirjoittaessa jutut ovat fiksuja?

Vierailija
55/235 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos toinen on alussa ujo, mutta kirjoittaessa jutut ovat fiksuja?

Hyvä kirjoittaja osannee kirjoittaa, että hän on alussa ujo.

Vierailija
56/235 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

monella miehellä oli jostain syystä käsitys, että jos nainen on kaunis, nainen on varmasti myös mukava, lempeä  ja hoivaava.

Muutenkin hyvästä kommentista poimin erikseen tämän huomion. Itse satun olemaan persoonaltani todella paljon ns. keskimääräisestä naisesta poikkeava (esim. en juuri lainkaan hoivaava perusluonteeltani - elämäni miestä hoivaan kyllä mielelläni, mutta sen käytöksen laukaisemiseen minussa vaaditaan todella paljon), ja juuri siksi hyvin harvalle miehelle kumppaniksi sopiva. Moni kuitenkin vaikutti kuvittelevan, että olen samanlainen kuin kaikki muutkin naiset. Todellisuudessahan naisetkin ovat yksilöitä, mutta moni mies tuntuu pitävän meitä jonkinlaisena kollektiivitajuntana: kun olet yhteen tutustunut, tunnet kaikki. 

Joskus tämä asenne otti niin paljon aivoon, että aloin toivoa jotain keinotodellisuutta, johon voisin mennä erikseen jokaisen miehen kanssa elämään esim. puolen vuoden parisuhteen, minä aikana heille valkenisi minkälainen minä todellisuudessa olen ja miksi he eivät todellakaan halua kaltaiseni naisen kanssa parisuhteeseen! Koska minulla kuitenkin on vain yksi elämä, en voinut tätä tietenkään toteuttaa käytännössä. Vituttaa ottaa tällä palstalla näitä mutkan kautta tulevia huoritteluja ja muuta paskaa niskaan vain siksi, että itse tunnen itseni näitä suhteeseen kiirehtiviä miehiä paremmin ja tiedän kyllä, milloin suhteella on onnistumisen edellytykset ja milloin taas ei ole. Tuntuu, että osalla miehistä ei ole minkäänlaisia kriteerejä naiselle (sen ulkonäön lisäksi, plus että osaan käyttäytyä treffeillä kohteliaasti ja jopa tarjoudun maksamaan oman kahvini).

Onneksi löytyi kuitenkin vihdoin se mies, joka pelasti minut tuosta viidakosta, näki minut sellaisena ihmisenä joka oikeasti olen, ja ilmaisi pitävänsä minusta juuri sellaisena. Ja joka lisäksi vielä tuntee itsensä niin hyvin, että voin luottaa hänen arvioonsa tästä asiasta. Aikaa tähän prosessiin meni todellakin enemmän kuin ne yhdet treffit, joiden jälkeen palstamiesten mukaan pitäisi jo sitoutua seurusteluun tai muuten on h*ora.

t. 4

Vierailija
57/235 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten käyt monilla treffeillä seksin vonkaajien kanssa ja saat l*rton leiman tai olet nirso akka kun et niille antanut. Ei kiitos.

Vierailija
58/235 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä näillä naisilla ole mitään positiivista annettavaa miehelle. 

No tuolla on ainakin ulkonäkö, muttei varmaan muuta.

Tällaistako tämä on? Ihanan kylmää ja kyynistä.

Minä olen naimisissa, enkä ole koskaan miettinyt mitä mieheni saa minusta tai mitä itse saan häneltä. Kyse ei ole siitä, mitä hyötyä kukin saa. Kyse on siitä, haluaako olla toisen kanssa yhdessä, tykkääkö toisesta niin että haluaa olla lähellä ja läheinen.

Jos toisesta ei oikeasti pidä, mitä tolkkua koko jutussa on? Ellei sitten piittaa vain siitä, jääkö itse jotenkin "plussalle".

Vierailija
59/235 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitän arvauksen: se joka kertoo keskustelleensa paljon ennen treffejä on onnellisessa parisuhteessa, ja se jonka mielestä keskustelu on ajanhukkaa on joko sinkkuna tai epätyydyttävässä suhteessa.

Minäkin keskustelin miesten kanssa yleensä paljon ennen treffeille lähtemistä ja treffit syntyivät vain harvojen kanssa. Siitä huolimatta kävin ne 20 treffit ennen kuin löysin miehen, jonka kanssa uskon eläväni loppuelämäni onnellisena.

t. 4

Minä joka sanoin juttelevani ensin olen parisuhteessa ja sen toisen treffikumppanin kanssa yhä kavereita.

Vierailija
60/235 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten miehillä on vain pragmaattisempi lähestymistapa parisuhteiden muodostamiseen: sopivia ("riittävän hyviä") naisia on paljon ja parisuhteen laadun ja onnellisuuden kannalta ei lopulta ole juurikaan väliä sattuiko se nainen olemaan täydellinen vai "pelkästään" hyvä valinta.

Parempaan vaihtaminen on muuten nimenomaan naisille tyypillistä, miehet eivät pettäessään ja/tai vaihtaessaankaan ole yhtä valikoivia vaan uusi vaihtoehto voi olla ns. huonompikin. Siksi niitä täydellisiäkin naisia petetään ja jätetään ihan yhtä usein kuin vähemmän täydellisiä, kun taas miehellä petetyksi ja jätetyksi tulemisen riski korreloi käänteisesti niiden ominaisuuksien kanssa joita naiset tyypillisesti pitävät viehättävinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä