"Anna on käynyt 77 kertaa ekoilla treffeillä kahden vuoden aikana!"
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjaiskijöitä kuvottavina pitävät naiset: millaisia tunteita Anna ja kaltaisensa herättävät? Vai jyrätäänkö tuplastandardeilla?
Itse pidän kuvottavina ihmisiä, jotka pyrkivät hyötymään muista valehtelemalla tai johdattelemalla.
Kun deittailin, kerroin heti ensimmäisellä tapaamisella (joskus jo sitä ennen) tapailevani muitakin. Osa ei tykännyt siitä ja näin heille tarjoutui tilaisuus vetäytyä. Tässä asiassa oli aika jyrkkiäkin eroja miehestä toiseen - osalle sarjadeittailu ei ollut minkäänlainen ongelma ja joillekuille se taas oli ehdoton kynnyskysymys. Koska en kuitenkaan itse voi lähes tuntemattomaan mieheen vielä sitoutua niin, että jättäisin kaikki muut tapailut sikseen, oli parempi olla olematta noiden jyrkästi ajattelevien kanssa enempää tekemisissä.
Mies, johon rakastuin, hyväksyi ihan mukisematta sen, että kolmen ensimmäisen kuukauden ajan jatkoin Tinderin käyttämistä ja tapailin muitakin. Periaatteessa seksiäkin olisin "saanut" harrastaa, en tosin harrastanut koska kiinnostus siihen muiden kanssa väheni sitä mukaa kun tutustuin tähän mieheen paremmin.
t. 4
Minulla oli joskus nettideitti, joka parien treffien jälkeen ilmoitti edelleen tapailevansa muitakin. Onnistuin kai pitämään pokkani ja sanoin, että eihän siinä mitään, tapaillaan vaan. Seuraavilla treffeillä nainen toivoi, että me molemmat lopetamme muiden tapailun. 😂
Itselleen on helpompaa sallia enemmän kuin muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan oon käynyt saman verran mutta kuudessa vuodessa. Oon ollut suhteissa, mutta aina on tullut vastaan väkivaltaa, päihteitä, luonnevikoja tai mut on jätetty.
Nyt en enää käy, nainen pärjää kyllä itsekseenkin. Otin pari kissaa.
Joko en oo tarpeeksi ronkeli, tai oon idarimagneetti tai muuten ääliö.
Pitäköön tunkkinsa...77 miestä joissa pahat viat ja sinussa ei mitään. Huh, ootte te naiset laadukkaita ja ihania meidän miesten rinnalla!
Ei tuossa puhuttu mistään vioista vaan siitä ettei sopinut Annalle. Ehkä tämä nainen ei halua mitään pätkäsuhteita vaan yhden ainoan loppuelämäksi.
Voihan sen noinkin naamioida. Siis sen, että valtaosa miehistä on Annan mielestä ihan laaduttomia! Ja monen muunkin naisen mielestä. 80% miehistä on naisten mielestä keskimääräistä rumempia.
Jos jokaiselle on olemassa 400 "se oikeaa", niin noin pienellä otoksella hänen löytymisensä on hyvin epätodennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt sitten alkoi l*rtoksi haukkuminen. Teille siis treffit sama kuin seksi. Onnea matkaan.
Aika usein se on sama asia varsinkin Tinderin jne. kautta. Tervetuloa vuoteen 2017.
Selvästi monille miehille on. Siksi minäkin kävin monilla kymmenillä treffeillä ennen kuin löysin sellaisen joka haluaa muutakin.
Vierailija kirjoitti:
77 kertaa, eikä kukaan kelpaa. Selevä.
Entäs, kun joku läpäiseekin tämän nillittäjän seulan, niin parin kuukauden tapailun jälkeen vasta alkaakin paljastua toisesta uusia asioita. Silloin tuo eukko juoksee taas karkuun ja kovaa.
Pitäisi ensin löytää mies joka olisi käynyt läpi 77 naista, mutta valitsisi Annan. Mietittekö naiset ikinä montako pariskuntaa syntyisi, jos miehet olisivat yhtä ronkeleita? Tyyliin naiselle kelpaisi 1/100:sta. Jos tälle miehelle ei tämä nainen kelpaisikaan, niin käytäisiin taas läpi vaikka 100 ja toivottaisiin, että josko nyt olisi ok puolin ja toisin. Naiset välillä kertovat miten miehille kelpaa kuka tahansa. Ei ole varaa odottaa mitään uniikkia lumihiutaletta, jos meinaa jonkun suhteen joskus saada.
Entinen deittailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjaiskijöitä kuvottavina pitävät naiset: millaisia tunteita Anna ja kaltaisensa herättävät? Vai jyrätäänkö tuplastandardeilla?
Itse pidän kuvottavina ihmisiä, jotka pyrkivät hyötymään muista valehtelemalla tai johdattelemalla.
Kun deittailin, kerroin heti ensimmäisellä tapaamisella (joskus jo sitä ennen) tapailevani muitakin. Osa ei tykännyt siitä ja näin heille tarjoutui tilaisuus vetäytyä. Tässä asiassa oli aika jyrkkiäkin eroja miehestä toiseen - osalle sarjadeittailu ei ollut minkäänlainen ongelma ja joillekuille se taas oli ehdoton kynnyskysymys. Koska en kuitenkaan itse voi lähes tuntemattomaan mieheen vielä sitoutua niin, että jättäisin kaikki muut tapailut sikseen, oli parempi olla olematta noiden jyrkästi ajattelevien kanssa enempää tekemisissä.
Mies, johon rakastuin, hyväksyi ihan mukisematta sen, että kolmen ensimmäisen kuukauden ajan jatkoin Tinderin käyttämistä ja tapailin muitakin. Periaatteessa seksiäkin olisin "saanut" harrastaa, en tosin harrastanut koska kiinnostus siihen muiden kanssa väheni sitä mukaa kun tutustuin tähän mieheen paremmin.
t. 4
Minulla oli joskus nettideitti, joka parien treffien jälkeen ilmoitti edelleen tapailevansa muitakin. Onnistuin kai pitämään pokkani ja sanoin, että eihän siinä mitään, tapaillaan vaan. Seuraavilla treffeillä nainen toivoi, että me molemmat lopetamme muiden tapailun. 😂
Itselleen on helpompaa sallia enemmän kuin muille.
Minulla oli tapana pyrkiä sallimaan muille enemmän kuin itselleni. Eräälle miehelle sanoin, että voi harrastaa seksiä muiden kanssa, koska asuimme tosi kaukana toisistamme ja itselläni oli töissä niin kiire, että en päässyt pariin kuukauteen matkustamaan hänen luokseen tai ottamaan häntä luokseni kylään (kyllä, aivan hulluja lähes ympärivuorokautisia työpätkiä monta päivää putkeen, sitten unta väliin ja sama uudestaan). Mies kertoi ettei voi tehdä sitä, koska sittenhän minäkin saisin tehdä niin ja hän ei kestäisi sitä. Minulle ei kuitenkaan ollut ongelma sopia, että en itse harrasta seksiä muiden kanssa vaikka mies saisikin tarvittaessa niin tehdä.
t. 4
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan oon käynyt saman verran mutta kuudessa vuodessa. Oon ollut suhteissa, mutta aina on tullut vastaan väkivaltaa, päihteitä, luonnevikoja tai mut on jätetty.
Pitäköön tunkkinsa...77 miestä joissa pahat viat ja sinussa ei mitään. Huh, ootte te naiset laadukkaita ja ihania meidän miesten rinnalla!
Ei tuossa puhuttu mistään vioista vaan siitä ettei sopinut Annalle. Ehkä tämä nainen ei halua mitään pätkäsuhteita vaan yhden ainoan loppuelämäksi.
Voihan sen noinkin naamioida. Siis sen, että valtaosa miehistä on Annan mielestä ihan laaduttomia! Ja monen muunkin naisen mielestä. 80% miehistä on naisten mielestä keskimääräistä rumempia.
Miksi tunnet noin paljon vihaa naisia kohtaan?
Suomalaiset naiset ovat todella kranttuja jos mies on suomalainen. Itse olen päässyt 5 krt treffeille suomalaisten naisten kanssa viimeisen 3 vuoden aikana. Ulkomailla pääsen samaan määrään 2 viikossa ja ihan nuoria ja kauniita ovat olleet.
Todella kiva sitten katsoa sivusta kun joku alex eli oikealta nimeltä ali abdul tms pyörittää monta samaan aikaan ja kohtelee huonosti mutta muijat ei välitä.
Vähän mietityttää kuinka hyvin Anna on tutustunut noihin miehiin ennen treffejä. Kuvittelisin, että mitä enemmän tutustuu ennen treffejä, niin sitä vähemmän tulee huteja.
En kyllä jaksaisi, musta treffailu on rasittavaa ja ahdistavaa. Siis nimenomaan se alkuvaiheen "katsotaan tykätäänkö ylipäänsä toisistamme". No, enpä hirveän monilla treffeillä olekaan ollut, kaikki suhteet on alkaneet niin että ensin on tutustuttu harrastuksissa, opiskelupaikassa, töissä tms. Silloin on yleensä tunnettu jo sen verran etukäteenkin, että vähintään useamman kuukauden suhteeseen on päädytty.
Vierailija kirjoitti:
Vähän mietityttää kuinka hyvin Anna on tutustunut noihin miehiin ennen treffejä. Kuvittelisin, että mitä enemmän tutustuu ennen treffejä, niin sitä vähemmän tulee huteja.
Näin minäkin sen ajattelen. Olin tinderissä varmaan vuoden ja siinä ajassa kahdet treffit ja se riitti löytämään oikean miehen. Käytin siis hyvin paljon aikaa siihen että otin keskutelemalla selville kannattaako edes nähdä.
Ja kuten täälläkin tuli ilmi niin useille miehille treffit=seksiä ja tällä tavalla sai ne kaikki katsottua pois.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ovat todella kranttuja jos mies on suomalainen. Itse olen päässyt 5 krt treffeille suomalaisten naisten kanssa viimeisen 3 vuoden aikana. Ulkomailla pääsen samaan määrään 2 viikossa ja ihan nuoria ja kauniita ovat olleet.
Todella kiva sitten katsoa sivusta kun joku alex eli oikealta nimeltä ali abdul tms pyörittää monta samaan aikaan ja kohtelee huonosti mutta muijat ei välitä.
Minulle ainakin sellainen deittailu/treffailu-kulttuuri jota monessa maassa harrastetaan tuntuu aika vieraalta. En oikein osaa lähteä tapaamaan jotain vierasta joka kysyy treffeille heti ensi näkemältä (tyyliin kaupassa, kirjastossa, baarissa) ihan "kylmiltään", vaikka vaikuttaisi kuinka kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sitten hae itsellesi tyttöystävää ulkomailta? Pelkkiä seksitreffejäkö ulkomailla harrastat vai mikä järki on treffailla ellei ole edes toiveena löytää elämänkumppania? Vai etkö pääse ensimmäisiä treffejä pitemmälle, kun ne ihanat ulkomaisetkin naiset huomaavat siinä vaiheessa, ettei sinussa ollut muuta kiinnostavaa kuin ulkomaalaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 4
Ja miten itse suhtaudut miehen josta olet kiinnostunut sarjadeittailuun? Jos jotain tunteita on toista kohtaan, niin mitä järkeä tuollaisessa on? Eikö kaikki voisi olla vaan fwb:tä ikuisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta siis tuolla juoksee vapaana ihmisiä joiden kaikkien luonteet vain sopivat toisilleen?
Miksi koet tarpeelliseksi vääristelellä sinulle tuntemattoman naisen sanoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt sitten alkoi l*rtoksi haukkuminen. Teille siis treffit sama kuin seksi. Onnea matkaan.
Aika usein se on sama asia varsinkin Tinderin jne. kautta. Tervetuloa vuoteen 2017.
Jos se sinulle on ei se tarkoita,
Että muille olisi. Itse etsin ainoastaan parisuhdetta ja olen tinderissä.
Saattaa olla ettei Anna enää helposti löydä treffeille miestä joka olisi hänestä aidosti kiinnostunut
Pelkästään niitä jotka haluavat pienen reunan julkisuuden tuomasta valokeilasta. Tavallaan surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 4
Ja miten itse suhtaudut miehen josta olet kiinnostunut sarjadeittailuun? Jos jotain tunteita on toista kohtaan, niin mitä järkeä tuollaisessa on? Eikö kaikki voisi olla vaan fwb:tä ikuisesti?
Ekalla tapaamisella ei vielä oikein voi olla kovin syviä tunteita - tai jos sellaisia syttyy, niin kyseessä on omaan mielensisäiseen haavekuvaan kohdistuvat tunteet, eivät siihen treffikumppaniin kohdistuvat, koska ketään ei voi ensimmäisellä tapaamisella vielä tuntea niin hyvin. (En tarkoita etteikö samaan ihmiseen voi myöhemmin syntyä myös aitoa rakkautta, mutta ei sitä ekalla tapaamisella vielä voi tietää.)
Itse tarvitsen useita tapaamisia ja paljon keskustelua, jotta minulla voi herätä aitoja tunteita toista kohtaan. Tapailin useampia mukavia miehiä limittäin siitä syystä, että olisi ollut logistisesti ihan kohtuuttoman hankalaa saada tapailut onnistumaan, jos heti ekasta tapaamisesta alkaen olisin rajoittanut tapailut yhteen kerrallaan. Olisin käytännössä joutunut valitsemaan sen yhden tapailtavan miehen hyvin mielivaltaisin perustein, lähestulkoon arpaa heittämällä. Oli paljon parempi pyrkiä järjestämään tapaamisia kaikkien suunnilleen yhtä kiinnostavalta vaikuttavien ihmisten kanssa, koska useampien tapaamisten aikana oli mahdollista muodostaa realistisempi kuva kustakin henkilöstä ja jatkaa sitten niiden kanssa, jotka aidoimmin vaikuttivat sopivilta ja kiinnostavilta (ja joiden mielestä minä vaikutin sellaiselta heille).
Miksi olisin suhtautunut kielteisesti siihen, että myös tapailemani miehet tapailivat muita samaan aikaan? Mielestäni se oli myönteinen asia. Ahdistun miehistä, jotka haluavat sitoutua jo ensitreffeillä, vaikka on ilmiselvää etteivät he tunne minua vielä ollenkaan. Siinä tulee väkisinkin mieleen, että tuijotetaan ulkonäköä tai jotain muuta sellaista asiaa, joka sillä ekalla tapaamisella tulee esille, ja paskat nakataan kaikesta muusta, mukaanluettuna persoonallisuuden sellaiset syvemmät kerrokset jotka tulevat esille vasta paremman tutustumisen myötä. Sanalla sanoen tällainen mies tuntuu minulle tosi pinnalliselta ja kumppanin -> tulevan yhteiselämän suhteen välinpitämättömältä, enkä halua sellaista ihmistä kumppanikseni.
t. 4
Anna kertoo olevansa "hieman nirso", mutta eipä kerro olevansa 100% narsisti.
Vika? En ole itse kokenut deittailuvaihettani lainkaan ongelmalliseksi, eikä miehenikään kokenut niin. Jos jossain on vikaa oltava, niin sinuna katselisin peilin suuntaan. Miksi sinua häiritsee se, että muut ihmiset elävät elämäänsä onnellisina tavalla, joka sopii heille?
Mieheni oli sinkkuna kolmisen vuotta. En tiedä kuinka monen naisen kanssa hän on sinä aikana käynyt treffeillä, mutta heihin on viitattu puheessa erilaisilla monikkomuodoilla, joten oletan että useamman kuin yhden tai kahden kanssa.