Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Anna on käynyt 77 kertaa ekoilla treffeillä kahden vuoden aikana!"

Kommentit (235)

Vierailija
221/235 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä ajattelet naisesta, jolla on ollut yli 50 eri seksikumppania viimeisen kahden vuoden aikana?

Niin, itsellähän ennätys oli 4 vuodessa ja kaikkien kanssa ei todellakaan tullut harrastettua seksiä. Pointti on lähinnä siinä, että jos nainen on kaikin puolin miellyttävä, näen enemmän vaivaa tutustumiseen kuin yhdet treffit. Ei se minusta tee yhtään vähemmän intohimoista kuin jostakin muusta, jonka polvia heikottaa kun näkee ensi kerran. Jälkimmäinen vain perustuu puhtaisiin mielikuviin ja mielen assosiaatioihin. Vasta tulevaisuus kertoo oliko oikeasssa vai väärässä. Olen huomannut, yleensä ne väärät yritetään lahjakkaasti unohtaa.

Vierailija
222/235 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjaiskijöitä kuvottavina pitävät naiset: millaisia tunteita Anna ja kaltaisensa herättävät? Vai jyrätäänkö tuplastandardeilla?

"Mitähän kukaan mies tuossa muijassa näkee?" No, ehkä peffan, jos se on hyvä. Hassua vaatia miehiltä tyylitajuista pukeutumista, jos itselle riittää t-paita ja rikkinäiset farkut. Millä muulla tavoin Anna itse on kunnianhimoinen kuin siten, että tähtää omissa silmissään korkeatasoisen miehen hankkimiseen?

Suosittelisin tälle Annalle jotain harrastusta, opiskelua tai vapaaehtoistoimintaa, jonka parissa tapaa paljon miehiä. Voisi löytyä paremmin sillä tavoin kuin treffailemalla.

Aika prinsessalta ja bimbolta vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/235 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä ajattelet naisesta, jolla on ollut yli 50 eri seksikumppania viimeisen kahden vuoden aikana?

Niin, itsellähän ennätys oli 4 vuodessa ja kaikkien kanssa ei todellakaan tullut harrastettua seksiä. Pointti on lähinnä siinä, että jos nainen on kaikin puolin miellyttävä, näen enemmän vaivaa tutustumiseen kuin yhdet treffit. Ei se minusta tee yhtään vähemmän intohimoista kuin jostakin muusta, jonka polvia heikottaa kun näkee ensi kerran. Jälkimmäinen vain perustuu puhtaisiin mielikuviin ja mielen assosiaatioihin. Vasta tulevaisuus kertoo oliko oikeasssa vai väärässä. Olen huomannut, yleensä ne väärät yritetään lahjakkaasti unohtaa.

Ymmärrän, että haluaisit naisen tutustuvan siihen ihan kivaan ja ehkä päätyvän parisuhteeseen hänen kanssaan, mutta en edelleenkään ymmärrä miksi. Miksi tavoitteena pitäisi olla parisuhde sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa voi elää, sen sijaan että nauttisi elämästä sinkkuna ja sitoutuisi vasta sitten, kun kohdalle osuu ihminen, jota ilman ei halua elää? (Jälkimmäinen lause ei sitten ole tarkoitettu otettavaksi kirjaimellisesti, eli yksikään ihminen ei ole itsemurhan arvoinen ;-) )

Vierailija
224/235 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että haluaisit naisen tutustuvan siihen ihan kivaan ja ehkä päätyvän parisuhteeseen hänen kanssaan, mutta en edelleenkään ymmärrä miksi. Miksi tavoitteena pitäisi olla parisuhde sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa voi elää, sen sijaan että nauttisi elämästä sinkkuna ja sitoutuisi vasta sitten, kun kohdalle osuu ihminen, jota ilman ei halua elää? (Jälkimmäinen lause ei sitten ole tarkoitettu otettavaksi kirjaimellisesti, eli yksikään ihminen ei ole itsemurhan arvoinen ;-) )

Pointti edelleen on, että kuvatunlaiset sarjadeittailijat tahtovat kuvitella tietävänsä ensinäkemältä (ei edes tarvita ensi treffejä) kaiken. Tätähän on myös tutkittu ihan pseudotieteellisesti. Se on harlekiinipuppua, mutta uskominen siihen, tekee siitä itseään toteuttavan profetian. Ei minun ole tarvinnut uskoa satuihin löytääkseni kumppanin, jota satun rakastamaan. Mutta mätiä muniakin on tullut sitä ennen vastaan. Esimerkiksi edellinen oli patologinen valehtelija, mutta sitä en olisi voinut eka treffeillä mitenkään tietää.

Vierailija
225/235 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun deittaillaan niin siihen ei kuulu että haarat levällään olo. 

Vierailija
226/235 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat todella kranttuja jos mies on suomalainen. Itse olen päässyt 5 krt treffeille suomalaisten naisten kanssa viimeisen 3 vuoden aikana. Ulkomailla pääsen samaan määrään 2 viikossa ja ihan nuoria ja kauniita ovat olleet.

Todella kiva sitten katsoa sivusta kun joku alex eli oikealta nimeltä ali abdul tms pyörittää monta samaan aikaan ja kohtelee huonosti mutta muijat ei välitä.

Kun suomalaisnainen tapaa abdulin, hän on säälittävä, koska ei tajua, että tämä mies pyörittelee useita naisia samaan aikaan ja mies on epäluotettava pelimies. Mutta kun sinä menet ulkomaille ja tapaat siellä 5 naista kahden viikon sisällä, sinä et ole pelimies eivätkä nämä tapaamasi naiset ole ollenkaan säälittäviä? 

Vierailija
227/235 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et edelleenkään vastannut kysymykseen: Mitä ajattelet naisesta, jolla on ollut yli 50 eri seksikumppania viimeisen kahden vuoden aikana?

Vierailija
228/235 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et edelleenkään vastannut kysymykseen: Mitä ajattelet naisesta, jolla on ollut yli 50 eri seksikumppania viimeisen kahden vuoden aikana?

Ehkä hän on halunnut testata miehen taidot, eikä "tuhlata aikaa" toivottomiin tapauksiin sängyssä. Onko se vähemmän validi tapa valita kumppani kuin "polvien pettäminen" ensi kertaa nähdessä? Kummassakaan tapauksessa ei ole tietenkään kyse rakkaudesta. Mutta tietynlaiset kertomukset kuulostavat jälkikäteen makeammilta kuin arkipäivä. Eikä siinä ole mitään pahaa, kunhan ei elä mielikuvitusmaailmassa ja valita onnetonta kohtaloaan.

Vierailija
229/235 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän on halunnut testata miehen taidot, eikä "tuhlata aikaa" toivottomiin tapauksiin sängyssä. Onko se vähemmän validi tapa valita kumppani kuin "polvien pettäminen" ensi kertaa nähdessä? Kummassakaan tapauksessa ei ole tietenkään kyse rakkaudesta. Mutta tietynlaiset kertomukset kuulostavat jälkikäteen makeammilta kuin arkipäivä. Eikä siinä ole mitään pahaa, kunhan ei elä mielikuvitusmaailmassa ja valita onnetonta kohtaloaan.

No jostain syystä sinä kuitenkin katsoit aiheelliseksi moittia naista, joka ei hyppää sänkyyn ekoilla treffeillä ja on muutenkin tarkka siitä, kenen kanssa sänkyyn menee, vaikka hän ei kohtaloaan sanallakaan valittanut. Tästä jotenkin sain sellaisen mielikuvan, että pidät parempana, jos nainen harrastaa seksiä useiden eri kumppanien kanssa.

Eli miten on? Haluaisitko tulevan vaimosi ottaneen paljonkin kikulia reikäänsä ennen sinua? Vai mikä tarkalleen ottaen mielestäsi on moitittavaa siinä, että ei hypi sänkyyn kuin harvojen ja valittujen kanssa?

Vierailija
230/235 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän kuin kerran viikossa rehveillä, ei kait se mitenkään erityisen usein ole? vai

Treffeillä yhtä usein kuin tavan harrastelija käy harrastuksessaan. On se aika vitusti koska tuolla tahdilla treffailu on _säännöllistä_.

Eihän tuosta mitään muuta tule mieleen kuin, että ei kelpaa mikään ja kukaan.

Aivan. Kun kysyy ihmisiltä heidän harrastuksistaan, niin tuo nainen voi kertoa harrastuksekseen ensitreffeillä käymisen. Pitää muistaa, että ennen noita treffejäkin on täytynyt jollain tavalla olla kontaktissa niihin miehiin. Eli vapaa-aikaa kuluu huomattavasti siihen treffitouhuun, eikä siltikään kukaan kelpaa.

Lisäksi, sanoohan naiset että mies pitää testata nopeasti sängyssä jottei ota tumpeloa. Harrastaakohan Anna myös tuntemattomien miesten kanssa nu**iskelua? Silleen jatkuvana ja säännöllisenä HARRASTUKSENA.

Tuskinpa harrastaa. Ensi treffeiltä on vielä matkaa sänkyyn, ja ainakin itse tiedän ihan saman tien haluanko seksiä jonkun miehen kanssaa vai en. Suurin syy on ulkonäkö, ja jos se ei miellytä, on ihan turha haaveilla sänkyhommista minun kanssani. Ja sanotaan, että ehkä 2 miestä sadasta miellyttää riittävästi.

Ja sitten ihmetellään ja itketään kun miehissä ei ole kunnollisia enkä taaskaan saanut hyvää suhdetta. 2% miehistä kelpaa ulkoisesti, sen päälle henkiset, sosiaaliset ja taloudelliset vaatimukset. Ei taida liiaksi olla kelpaavia miehiä sulle. :)

Harmi jos komeista miehistä löytyy nokkaan täräyttäviä tai vaikka työttömiä, taas käydään kymmenien miesten valintarumba läpi.

T. Mies jolle kelpaa melko moni reiällinen.

Mies, joka puhuu naisista "reiällisinä" ei kelpaa minulle oli hän miten komea tahansa.

Eikä minulle nainen jolla ei riitä huumoria pienelle huulen heitolle.

Millaisen ihmisen mielestä on huumoria kutsua naisia reiällisiksi? Kehityksessään jälkeenjääneen. ihan oikeasti, en osaa kuvitella kenenkään omassa tuttavapiirissäni pitävän tuollaista kielenkäyttöä huumorina. Tuohan on ihan kakaramaista, ei minkäänlaista älykkyyttä, ei minkäänlaista hauskuutta.

eri

No voi härregyyd, olettepa te hienoa väkeä. Kerta kaikkiaan. Teidän huumorinne on varmaan sitä, kun kevättalvella alkaa ensilumi sataa ja sattumalta törmäätte naapurin kanssa postilaatikolla, niin toinen sanoo että "taitaa tulla talvi" ja sitten molempia kovasti naurattaa.

Noh, huumoria on monenlaista mutta huumorintajuttomuus on samanlaista kaikilla siitä kärsivillä.

Vierailija
231/235 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän kuin kerran viikossa rehveillä, ei kait se mitenkään erityisen usein ole? vai

Treffeillä yhtä usein kuin tavan harrastelija käy harrastuksessaan. On se aika vitusti koska tuolla tahdilla treffailu on _säännöllistä_.

Aivan. Kun kysyy ihmisiltä heidän harrastuksistaan, niin tuo nainen voi kertoa harrastuksekseen ensitreffeillä käymisen. Pitää muistaa, että ennen noita treffejäkin on täytynyt jollain tavalla olla kontaktissa niihin miehiin. Eli vapaa-aikaa kuluu huomattavasti siihen treffitouhuun, eikä siltikään kukaan kelpaa.

Lisäksi, sanoohan naiset että mies pitää testata nopeasti sängyssä jottei ota tumpeloa. Harrastaakohan Anna myös tuntemattomien miesten kanssa nu**iskelua? Silleen jatkuvana ja säännöllisenä HARRASTUKSENA.

Tuskinpa harrastaa. Ensi treffeiltä on vielä matkaa sänkyyn, ja ainakin itse tiedän ihan saman tien haluanko seksiä jonkun miehen kanssaa vai en. Suurin syy on ulkonäkö, ja jos se ei miellytä, on ihan turha haaveilla sänkyhommista minun kanssani. Ja sanotaan, että ehkä 2 miestä sadasta miellyttää riittävästi.

Ja sitten ihmetellään ja itketään kun miehissä ei ole kunnollisia enkä taaskaan saanut hyvää suhdetta. 2% miehistä kelpaa ulkoisesti, sen päälle henkiset, sosiaaliset ja taloudelliset vaatimukset. Ei taida liiaksi olla kelpaavia miehiä sulle. :)

Harmi jos komeista miehistä löytyy nokkaan täräyttäviä tai vaikka työttömiä, taas käydään kymmenien miesten valintarumba läpi.

Mies, joka puhuu naisista "reiällisinä" ei kelpaa minulle oli hän miten komea tahansa.

Ja siis reiälliselle tarkoitan, että minimivaatimus kumppanille on reikä (=nainen). Monien ihmisten kanssa tulee toimeen kun oma asenne on kohdallaan ja arvostaa ihmisiä omina itseinään. Hyväkään ihminen ei minulle kelpaa jos tällä ei ole antavaa reikää, se kun on miehen ja naisen välisen toiminnan ehkä tärkein liima. Kikulin työntäminen reikään.

Tiedoksi, että miehilläkin on reikä takapuolessaan, eli josse  reikä on sinulle kumppanin tärkein ominaisuus, niin ehkä kannattaa vaihtaa leiriä. Miehiltä saa kuulemma helpommin kuin naisilta.

Pidän suuresti emätinyhdynnästä.

T. Mies jonka vaatimus kumppanille on vähintään reikä (emätin)

BTW. tässäkin huomaa miten miesten vaatimattomuutta halveksitaan. Minulla ei ole pitkää vaatimuslistaa, sekin on väärin!?

Oletetaan että sinä kävisit ensimmäisillä treffeillä 77 kertaa kahdessa vuodessa reijällisen henkilön kanssa. Montako kertaa niistä 77:stä työntäisit kikulisi reikään treffien päätteeksi jos se sinusta olisi kiinni?

Monenko miehen kikulin toivoisit tulevan vaimosi ottaneen reikäänsä ekojen treffien jälkeen kuluneen kahden vuoden aikana?

Minä en ymmärrä, mikä merkitys näillä entisillä yhdynnöillä on? Minua ne eivät ainakaan hetkauta tippaakaan, kunhan on sitten minulle uskollinen ja on pitänyt huolta, ettei ole tauteja. Tuleva vaimoni on luultavasti tehnyt aika paljon kaikenlaista muutakin elämässään ennen minua, miksi tämä yksi asia olisi erityinen ongelma?

Vierailija
232/235 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aikeissa sanoa että hän on nuori ja aikaa on, pitäköön rauhassa hauskaa ilman paineita. Mutta hän onkin jo 29 v. Kohta on alettava tinkimään jostain vaatimuksesta.

noin 35-vuotiaana nainen yleensä kohtaa ilmiön nimeltä "seinä". Se tarkoittaa, että naisen ulkonäkö alkaa romahtaa kiihtyvällä vauhdilla ja tömön myötä mahdollisuudet miehen valinnassa kapenevat samaa tahtia. Moni nainen herääkin vasta tässä vaiheessa, että ollaan jo vähän myöhässä. Ura tai nirsoilu on vienyt parhaat mahdollisuudet muuhun elämään.

Vierailija
233/235 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hjgjgfjghj kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis reiälliselle tarkoitan, että minimivaatimus kumppanille on reikä (=nainen). Monien ihmisten kanssa tulee toimeen kun oma asenne on kohdallaan ja arvostaa ihmisiä omina itseinään. Hyväkään ihminen ei minulle kelpaa jos tällä ei ole antavaa reikää, se kun on miehen ja naisen välisen toiminnan ehkä tärkein liima. Kikulin työntäminen reikään.

Tiedoksi, että miehilläkin on reikä takapuolessaan, eli josse  reikä on sinulle kumppanin tärkein ominaisuus, niin ehkä kannattaa vaihtaa leiriä. Miehiltä saa kuulemma helpommin kuin naisilta.

BTW. tässäkin huomaa miten miesten vaatimattomuutta halveksitaan. Minulla ei ole pitkää vaatimuslistaa, sekin on väärin!?

Oletetaan että sinä kävisit ensimmäisillä treffeillä 77 kertaa kahdessa vuodessa reijällisen henkilön kanssa. Montako kertaa niistä 77:stä työntäisit kikulisi reikään treffien päätteeksi jos se sinusta olisi kiinni?

Monenko miehen kikulin toivoisit tulevan vaimosi ottaneen reikäänsä ekojen treffien jälkeen kuluneen kahden vuoden aikana?

Minä en ymmärrä, mikä merkitys näillä entisillä yhdynnöillä on? Minua ne eivät ainakaan hetkauta tippaakaan, kunhan on sitten minulle uskollinen ja on pitänyt huolta, ettei ole tauteja. Tuleva vaimoni on luultavasti tehnyt aika paljon kaikenlaista muutakin elämässään ennen minua, miksi tämä yksi asia olisi erityinen ongelma?

Minä ymmärrän. Paras ennuste tulevasta käytöksestä on menneisyyden käytös.

Vierailija
234/235 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hjgjgfjghj kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän. Paras ennuste tulevasta käytöksestä on menneisyyden käytös.

Olen samaa mieltä. Eli jos tuleva vaimoni on sinkkuna ollessaan harrastanut aktiivisesti seksiä, jos käy niin huonosti että eroamme, hän tulee todennäköisesti taas sinkkuunnuttuaan harrastamaan aktiivisesti seksiä. Miksi tämän pitäisi olla minulle ongelma?

Vierailija
235/235 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka sinulle jolla epäonnistuneita pettäjä miehiä, alko ongelmaisia ja reppanoita. Itse olen huomannut että vedän puoleeni juuri näitä jotka tarvitsrvat apua ja tässähän olen kiltti ja uhrautuja ja mikä on palkka, pettymys niin suuri etten myös enään viitsi yrittää epäonnistun kuitenkin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän