Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestittelin miehelle et ikävä sua rakas ja vastas...

Vierailija
04.09.2017 |

Okei.

Ei mitään muuta. Oikeesti?

Kommentit (144)

Vierailija
121/144 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallupin tekijälle: galluppivastaus riippuu paljon ihmisten suhdetilanteesta. Jos on alkava suhde niin vastaus on erilainen ja jos kyseessä 30-vuotta yhdessäollut pariskunta niin erilainen. Ja tunnetasoista noissa suhteissa.

Samoin jos on aamulla riidelty tms. tai sitten on erottu hempeissä tunnelmissa niin sekin vaikuttaa vastauksen tyyliin tai ärsytyskynnykseen.

Noin yksioikoisesti ei voida päättelyä ja galluppia tehdä, koska tilanteet, ihmiset, suhteet, tunteet, kemiat ja kommunikointi erilaista eri ihmisille.

Myös jos toiselle suhde on arkistunut/tylsistynyt niin saattaa ärsyttää sitä toista vaikka toinen (viestin lähettäjä) vielä on tunteikas.

Vierailija
122/144 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerää on myös olla osaamatta ottaa toisen tunteita huomioon. Jos toinen tekstaa tunteellisesti, niin ihminen on joko typerä, tunteeton tai hoksaamaton, jos vastaa siihen yhdellä sanalla "Okei". Vaikka laittaisi "samoin" olisi parempi, jos ei muuta keksi.

No eikö voisi ottaa myös toisen tunteita huomioon niin päin, ettei laittele mitään tunteellisia/kutuviestejä säännöllisesti tilanteisiin, joissa niihin ei toinen oikeasti voi reagoida? Sekö ei ole itsekästä? Joku "tsemppiä työpäivään kultsi!" on oikeasti ihan eri planeetalta kuin ilmoitus että MINULLA on taas ikävä!

Jos jälkikoira on työssään, niin onko jollain viksulla tapana mennä esittelemään siihen viereen juuri ostamaansa käristemakkaraa? "Voi että kun voisit maistaa tätä, on tosi hyvää!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/144 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

124: ei voi kun nauraa tuota sun asennettasi! Toivottavasti et ole kenenkään kumppani. Käristemakkara ja koira-esimerkki oli hauska, mutta ei vastaa tilannetta.

Tai sitten olet suhteessa sen samanlaisen "järki-ihmisen" kanssa.

Katsos, kun ne tunteet tekevät juuri sen,e ttä niitä, että ei voi verrata ns. normaaliajatteluun. Sentakia on "kampuraa" kun toinen vastaa OK lemmenviestiin.

Ei se toinen niitä ikäväviestejä kiusatakseen laita vaan ihan päinvastoi. Ajattelee, että toiselle tulee hyvä mieli kun tietää sen toisen ikävoivän. Ei se ajattele "minäminä" vaan juuri "sinäsinä". Tai "mememe". Oma itsehän siinä on paikalla ja se toinen poissa, jota kaipaa.

Se on sitä keskinäistä rakkauteen/ihastukseen kuuluvaa viestittelyjä/juttuja, tosin joka sitten ei kuulemma joillekin rakkaussuhteeseen "kuulukaan".

Eihän näitä tunneviestejä järjellä voi ajatellakaan: jokainen aikuinen ymmärtää, että ei päivän aikana tule niin kova ikävä, että ei sitä kestäisi, mutta siitähän ei tässä olekaan ollenkaan kysymys.

Vierailija
124/144 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä: mikään ei ole mukavampaa kuin saada ja lähettää kutuviestejä siinä vaiheessa kun se kutuvaihe on päällä.

Tietty se täällä ärsyttää niitä, joilla kuteminen on jo painunutpohjamutiin ja on muisto vain.

Vierailija
125/144 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

124: ei voi kun nauraa tuota sun asennettasi! Toivottavasti et ole kenenkään kumppani. Käristemakkara ja koira-esimerkki oli hauska, mutta ei vastaa tilannetta.

Olen suhteessa, mutta luulen, että ajautumassa siitä pois juurikin liian huomion takia. Olen tilanteessa, etten ikinä saa edes tilaisuutta kerätä semmoista ikävää tai halua toista kohtaan, kun toinen jo viestii. Siis viestit ovat ylistäviä ja puolen vuoden jälkeenkin saan joka päivä kuulla miten upea ihminen olen. Mutta niiden vaikutus muhun on viimeisen kuukauden aikana alkanut kääntyä itseä vastaan. Osui vaan tämä otsikko aika hyvin tuohon herkistyneeseen tattiin tuossa otsalla.

Olen hitaasti lämpiävä ihminen ja haluan että sekin otetaan huomioon. Haluan vaan että joku pysähtyisi miettimään asiaa sen toisenkin kannalta, ettei sitten tee samaa virhettä. Sitä paitsi olen kyllä samaa kuullut monelta naiseltakin, että liiat viestit vie vaan tilan hengittää.

Vierailija
126/144 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vastannut vaikka sydän tai pusuemojilla, jos ei kerta itellä ollut ikävä.

Vierailija
127/144 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietty se täällä ärsyttää niitä, joilla kuteminen on jo painunutpohjamutiin ja on muisto vain.

Ja jos tämä oli mulle, niin luulen voivani koska tahansa pistää kutuelämäni viivalle sinun kanssasi. Mutta en silti ole koskaan nauttinut viestittelystä aiheesta töissä. En edes tuoreissa suhteissa. Luulen sen johtuvan aika korkeista testosteronitasoista, että jos oikeasti kiihotun, niin muutun erittäin lyhytpinnaiseksi ja en pysty keskittymään mihinkään muuhun, enkä todellakaan kirjoittamiseen. Ja sitten sen fiiliksen haihtuessa ilman täyttymystä jää vain semmoinen outo harmittava olotila.

Vierailija
128/144 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viitsinyt kirjoittaa pitempää viestiä siinä samalla työkaverin kanssa pelehtiessään.

Vierailija
129/144 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen suhteessa, mutta luulen, että ajautumassa siitä pois juurikin liian huomion takia. Olen tilanteessa, etten ikinä saa edes tilaisuutta kerätä semmoista ikävää tai halua toista kohtaan, kun toinen jo viestii. Siis viestit ovat ylistäviä ja puolen vuoden jälkeenkin saan joka päivä kuulla miten upea ihminen olen. Mutta niiden vaikutus muhun on viimeisen kuukauden aikana alkanut kääntyä itseä vastaan. Osui vaan tämä otsikko aika hyvin tuohon herkistyneeseen tattiin tuossa otsalla.

Olen hitaasti lämpiävä ihminen ja haluan että sekin otetaan huomioon. Haluan vaan että joku pysähtyisi miettimään asiaa sen toisenkin kannalta, ettei sitten tee samaa virhettä. Sitä paitsi olen kyllä samaa kuullut monelta naiseltakin, että liiat viestit vie vaan tilan hengittää.

Siis puolen vuoden kuluttuakin VIELÄ saat kuulla miten upea ihminen olet???? Se ei tuo puolivuotta ole suhteessa vielä aika eikä mikään, mutta selvästkään nainen ei ole sinulle se oikea, koska jos olisit, haluaisit kuulla koko loppuelämäsi häneltä siitä, miten upea ihminen olet. Jos jo puolessa vuodessa olet kyllästynyt, päästä nainen etsimään parempaa seuraa. Eli siis lopeta teidän seurustelu. Ette todellakaan kuulu yhteen. 

Vierailija
130/144 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolenvuoden seurustelun jälkeen  pitäisi kyllä toista tulla ikävä jo  heti kun erotaan, eikä vasta 2 viikon kuluttua. Me on oltu yhdessä kohta 40v ja mies viestittelee ikäväänsä jo seuraavana päivänä, jos ollaan erossa. Ehkä tyttöystävä ei ole sinulle se oikea?

Vierailija
131/144 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis puolen vuoden kuluttuakin VIELÄ saat kuulla miten upea ihminen olet???? Se ei tuo puolivuotta ole suhteessa vielä aika eikä mikään, mutta selvästkään nainen ei ole sinulle se oikea, koska jos olisit, haluaisit kuulla koko loppuelämäsi häneltä siitä, miten upea ihminen olet. Jos jo puolessa vuodessa olet kyllästynyt, päästä nainen etsimään parempaa seuraa. Eli siis lopeta teidän seurustelu. Ette todellakaan kuulu yhteen. 

Taisi kirjoittajalla olla tuolla lauseessa "joka päivä", mitä sinun lainauksesta ei löydy. Minä ainakin ymmärrän, että hyvänkin suhteen voi tukahduttaa.

Varmaan kaikki nyt tykkää saada tai antaa silloin tällöin kehuja ja huomiota, mutta kohtuus on kahden välinen asia.

Vierailija
132/144 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain panokaveri kunnes löytyy rakkaus.

Vierailija
133/144 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsos, kun ne tunteet tekevät juuri sen,e ttä niitä, että ei voi verrata ns. normaaliajatteluun. Sentakia on "kampuraa" kun toinen vastaa OK lemmenviestiin.

Ei se toinen niitä ikäväviestejä kiusatakseen laita vaan ihan päinvastoi. Ajattelee, että toiselle tulee hyvä mieli kun tietää sen toisen ikävoivän. Ei se ajattele "minäminä" vaan juuri "sinäsinä". Tai "mememe". Oma itsehän siinä on paikalla ja se toinen poissa, jota kaipaa.

Se on sitä keskinäistä rakkauteen/ihastukseen kuuluvaa viestittelyjä/juttuja, tosin joka sitten ei kuulemma joillekin rakkaussuhteeseen "kuulukaan".

Eihän näitä tunneviestejä järjellä voi ajatellakaan: jokainen aikuinen ymmärtää, että ei päivän aikana tule niin kova ikävä, että ei sitä kestäisi, mutta siitähän ei tässä olekaan ollenkaan kysymys.

Olen mies enkä rehellisesti sanottuna ymmärtänyt tuosta mitään.

Se sukupuolten venus-mars vertaus taitaa pitää paikkaansa...

Vierailija
134/144 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies enkä rehellisesti sanottuna ymmärtänyt tuosta mitään.

Se sukupuolten venus-mars vertaus taitaa pitää paikkaansa...

Ei, kyllä sinulla on vain ymmärryksessä vikaa. Viesti oli suomeksi kirjoitettu.

-EI SAMA

Vierailija
135/144 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin tuossa tilanteessa miehelle viestin, että "Sori, ton ei pitänyt mennä sulle, vaan Tuomakselle" :D Voi olla, että alkais mies panostaa vähän lisää myös suhteeseen!

Vierailija
136/144 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla exällä tunteet viileni ja se alko vastailemaan "mulla on ikävä sua" -viesteihin just "okei" tai "kiva". Sen tunteet kyllä palas ja oltiin yhdessä vielä 5v sen jälkeen. 

Vierailija
137/144 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti oli kännissä ja ajatteli, että kannattaa vastata mahdollisimman lyhyesti. Mitä pidemmän viestin kirjoittaa, sitä todennäköisemmin humalatila tulee ilmi. Nimim. Kokemuksen syvä rintaääni

Vierailija
138/144 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi vastannut vaikka sydän tai pusuemojilla, jos ei kerta itellä ollut ikävä.

Juuri näin. Ei valehtele mutta ei ole tylykään.

Vierailija
139/144 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vastaisitte takaisin? Haluan jotenkin näpäyttää miestä...

Mä kyllä koittaisin vielä saaada selityksen. Jos se ois huono ja sama välinpitämättömyys jatkuis, niin vaan hylkäisin siihen.

Ongelma on, että ei ap. parempaakaan saa.

Vierailija
140/144 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohojanmaalainen vaimo kysyi mieheltään rakastatko vielä minua. Mies vastasi, johan minä iliimootin sen alttarilla ja siitä oli aikaa 45 vuotta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän