Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestittelin miehelle et ikävä sua rakas ja vastas...

Vierailija
04.09.2017 |

Okei.

Ei mitään muuta. Oikeesti?

Kommentit (159)

Vierailija
141/159 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa että "oho meni väärälle" niin eiköhän kiinnostus herää.

Vierailija
142/159 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävää jos toinen kutsuu vielä helliittelynimellä "rakas" ja toisen vastaus on vaan "okei"... En kyllä vastaisi itse ainoastaan okei, vaikka en tyypistä olisikaan kiinnostunut, vaan jotain muuta ts. kohteliaampaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/159 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah miks musta tuntuu että miesten kanssa pitää aina toimii noin eli kiinnostuvat heti jos on kilpailua muilta ?

Vierailija
144/159 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joku on kiinnostunut ei vastaa vaan okei. Piste.

Vierailija
145/159 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo oli esim. seitsemäs ikävä-viesti samana päivänä niin eipä itsellänikään enää olisi paljon muuta sanottavaa kuin "okei". 

Tai jos tilanne on sellainen, että mies ei edes tiedä seurustelevansa ap:n kanssa.

En kyllä kauheammin pidä kehujen ja rakkaudenosoitusten kerjäämisestä. Mitä arvoa sellaisella automaationa tulevalla "mullakin/mäkin sua"-vastauksella muka on? 

Ei ollut.

Vierailija
146/159 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies on perustellut?

Vierailija
147/159 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naiset miehestä ihmisenä välitä eikä miehellä ole mitään arvoa ihmisenä naisille. Sinullakin on vain ikävä niitä miehestä irti saatavia hyötyjä.

Itse olen saanut samanlaisia viestejä aina naisilta jotka olen jättänyt sen takia kun nainen jäi kiinni pettämisestä 

Vierailija
148/159 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teit että työnsit miehen pois luotasi?

149/159 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän naiset miehestä ihmisenä välitä eikä miehellä ole mitään arvoa ihmisenä naisille. Sinullakin on vain ikävä niitä miehestä irti saatavia hyötyjä.

Itse olen saanut samanlaisia viestejä aina naisilta jotka olen jättänyt sen takia kun nainen jäi kiinni pettämisestä 

En oo ollu koskaan mitään irtisaatavaa vailla mun kullalta 😃 se on vaan se itte tyyppi 💖 joka on se juttu 😍

Ja tämä on liki 10v. vanha aloitus 😅 

Vierailija
150/159 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet lirkuttele. Jos se on sanonut 5 v. sitten että rakastaa niin se rakastaa edelleen. Ei sitä tartte alvariinsa toitottaa.

Tämä! Miehet ilmottaa kyllä jos tilanne muuttuu;)

Vierailija
151/159 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap aiotko erota?

Vierailija
152/159 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viestittelet vieraille miehille?

Vierailija
153/159 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet lirkuttele. Jos se on sanonut 5 v. sitten että rakastaa niin se rakastaa edelleen. Ei sitä tartte alvariinsa toitottaa.

Höpöhöpö nyt. Mun mies sanoo monta kertaa päivässä rakastavansa, ja laittaa joka päivä sydänemoji-viestejä töistä jne. 

Vierailija
154/159 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle: Vastaat, että tämä oli tässä. 

Vierailija
155/159 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli töykeää, olisi pitänyt vastata että niin mullakin sua tms.

Mitä jos AP onkin stalkkeri ja mies työkaveri joka vain toivoo yöllisten viestien loppuvan?

Vierailija
156/159 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli töykeää, olisi pitänyt vastata että niin mullakin sua tms.

Mitä jos AP onkin stalkkeri ja mies työkaveri joka vain toivoo yöllisten viestien loppuvan?

Kieltämättä tästä tulee sellaset vibat että AP vainoaa jotain miestä.

Vierailija
157/159 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko mies tullut kotiin?

Vierailija
158/159 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään vastas jotain. Yksi mun ex ei vastannut mitään vastaavaan viestiin, kun hän oli niin älyttömän pihi, eikä halunnut käyttää rahaa viestiin. Hyvällä syyllä on ex. Puistattaa kun mietin. Piti kävellä 2 kilsaa, koska hän halusi säästää euron parkkipaikassa. Sori ohi aiheen. Sanon vaan, että syitä huonoon vastaukseen voi olla monia. Vaikuttaa, että mies ei välitä sinusta yhtä paljon kukn sinä hänestä.

Vierailija
159/159 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välitän toisen tunteista niin pyrin huomioimaan ne, vaikka olisi kuinka kiire ja tuo oli todella tyly vastaus. Jos muhun reagoitaisiin tollain, niin pitäisin selvänä että meidän tunteet toisiamme kohtaan ei ole synkassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän