Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestittelin miehelle et ikävä sua rakas ja vastas...

Vierailija
04.09.2017 |

Okei.

Ei mitään muuta. Oikeesti?

Kommentit (144)

Vierailija
61/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehtii naputella okei niin sitten ehtii naputella myös vaikka pusuhymiön tai ees hymyn. "Paras" tulkinta on se että kiinnostaa mutta viestittelet liikaa. Siitä sitten huonompia kohti, ei kiinnosta, haluaa lopettaa suhteen passiivis-aggressiivisesti ja nakittaa eron ap:lle on sosiaalisesti liian kyvytön suhteeseen jossa ap voisi tuntea itsensä rakastetuksi...

Vierailija
62/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua vaikka itekkin mies oonkin. Ei tulis ikinä mieleenkään vastata tyttöystävälleni "okei" johonkin hempeeseen viestiin, ei se kestään hyvältä tunnu puhuu tunteistaan ja saada siihen noin tympee vastaus. Jos ei oo ite hempeellä tuulella tai ei ikävöi sillä hetkellä eikä halua vastata "mullakin sua" vaan tavan vuoks niin aina voi laittaa vaikka "<3" jos ei muuta, sata kertaa parempi vaihtoehto :D

M26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne: Mies ei ole vieläkään vastannut mitään...Ymmärrän että jos oli kiire silloin niin vastas vaan okei, mutta olisi myöhemmin voinut viestittää jotain vielä...?

T. Ap

Vierailija
64/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kääk kirjoitti:

tervehenkinen ja empaattinen ihminen vastaisi että oi kiitos rakas tms. tms...... jos noin tympeesti vastaa niin haluaa vaan ärsyttää ja sitä en tiedä että miksi. varmaan joku vallan tunne.

Kiitos? XD Joo no ehkä ei.

Vierailija
65/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne: Mies ei ole vieläkään vastannut mitään...Ymmärrän että jos oli kiire silloin niin vastas vaan okei, mutta olisi myöhemmin voinut viestittää jotain vielä...?

T. Ap

Voi vittu. Juurihan sinä valehtelit, ettet laita enää mitään sille ukolle. Ei tästä tarvitse väkisin vääntää jotain draamakeskustelua. Anna olla.

Vierailija
66/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
67/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis järkevintä olla viestittelemättä miehelle enää mitään. Paitsi jos tosissaan ilmaisee että kiinnostaa. Löydät varmasti jonkun joka vastaa tunteisiisi ja osaa arvostaa niiden ilmaisua.

Vierailija
68/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni olisi varmasti vastannut että OK ;)

Meillä ei turhia lirkutella mutta yhä rakastamme toisiamme.

Itsekin olen sitä mieltä ettei sanat merkkaa mitään vaan ne teot arjessa ja parisuhteessa.

Vierailija
69/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi olla kiire tai ajatukset niin muissa asioissa, ettei tule ajatelleeksi vastata muuta kuin asiallisen 'ok'.

Jos tuollaisesta asiasta tulee ongelma niin kyllä niitä sitten tulee parisuhteessa riittämään...

Vierailija
70/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ehtii naputella okei niin sitten ehtii naputella myös vaikka pusuhymiön tai ees hymyn. "Paras" tulkinta on se että kiinnostaa mutta viestittelet liikaa. Siitä sitten huonompia kohti, ei kiinnosta, haluaa lopettaa suhteen passiivis-aggressiivisesti ja nakittaa eron ap:lle on sosiaalisesti liian kyvytön suhteeseen jossa ap voisi tuntea itsensä rakastetuksi...

Tämä.

Jos viestittelet vähän väliä, niin se voi selittää. Muussa tapauksessa taidat olla kiinnostuneempi miehestä kuin hän sinusta. Hieman edellistä epätodennäköisempää että teillä vaan on tosi erilaiset kommunikointityylit => tää tulee olemaan pienemmästä päästä väärinkäsityksiä.

t. 20v yhdessä ja 100% sitä mieltä että puoliso on se jonka kanssa lirkutellaan

Vierailija
71/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Niinku miksi? Lähetit miehelle minulla on ikävä sua viestin, ja miehen pitäisi palkkioksi vastata että "minä rakastan sinua"? Tajuatko edes itse kuinka typerältä tuo ajatusmalli kuulostaa.

Vierailija
72/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastannut sen okei:n jälkeen mitään. Mutta silti odotan kai jtn mitä ei kannattaisi t. Ap

Vierailija
73/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

61 jatkaa:

Jos minun kumppanini lähettäisi ap:n tyylisen viestin, voisin vastata siihen:

-Miks?

-Jatka samaan malliin.

-Sä oot ihan kahjo.

-Et oo kyllä tosissas.

Mutta me tunnemmekin toisemme "kuin omat taskumme"

Anteeksi vain ap, mutta koska et tiedä tilannetta missä partnerisi viestin lähettäessään on ollut, niin olet omassa päässäsi mielikuvituksen voimin saanut kehitettyä tälläisen draaman.

Onko vitsi "pidä perkele tunkkis!"  tuttu?

Vierailija
74/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Niinku miksi? Lähetit miehelle minulla on ikävä sua viestin, ja miehen pitäisi palkkioksi vastata että "minä rakastan sinua"? Tajuatko edes itse kuinka typerältä tuo ajatusmalli kuulostaa.

Juuri näin. Ap tutki "sydäntäsi". Rakastatko häntä siksi, että  pidät hänestä ja (lähes) kaikesta hänessä vai (anteeksi vaan) siksi, että hän rakastaa sinua? Epäitsekäs vs. itsekäs.

Vierailija
75/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu kauanko olette seurustelleet. Meillä mies on paljon työmatkoilla ja välillä on ikävä ja välillä ei. Tuollaiseen viestiin saattaisin saada vastaukseksi, että "niin mullakin sua" tai sitten "en oo kyllä ite ehtinyt ikävöimään, kun on niin kiirettä". Itse saatan myös kommentoida samaan tyyliin. Mutta me ollaan eri tilanteessa, jossa oikeastaan on vain hyvä ettei tunne ikävää (helpottaa elämää ja arkea). Uudelta seurustelukumppanilta on ehkä vähän töykeää. 

Anna kuitenkin miehelle mahdollisuus selittää. Kerro, että vähän loukkaannuit hänen viestistään. Ihmiset ovat erehtyväisiä. 

Vierailija
76/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös ajattelin, että sillä oli jokin homma kesken, joka vaatii keskittymistä. Silloin pitää keskittyä siihen hommaan, mitä on tekemässä.

Voittehan te puhua tunteista sopivammallakin hetkellä.

Tai ehkä hän ajatteli käytännöllisesti, että "illallahan tai huomennahan me nähdään" eikä tullut kommentoineeksi sen kummemmin. Varmaankaan ei tarkoittanut sua loukata millään tavalla.

Vierailija
77/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vastaisitte takaisin? Haluan jotenkin näpäyttää miestä...

Hyvään suhteeseen ei kuulu halu näpäyttää. Minusta. Vastaisin rehellisesti, että miltä tuntuu saada vastaukseksi vain okei.

Vierailija
78/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jonkun asian kanssa kiire, niin ei siinä ehdi alkaa kirjoittamaan mitään rakkausnovellia.

Taas yksi syy miksi miesten tulotaso on korkeampi.

Vierailija
79/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi ikävöintiviestit muuttuu rasittavaksi jos niiden lähettely on jatkuvaa, varsinkin jos itse ei sen kummemmin edes ikävöi toista koska on muutakin elämää, tekemistä ja kiire. Ei millään pahalla, mutta eikö jo yhdestä "tylystä" vastauksesta tajua, ettei mies ole ehkä sellaista tyyppiä että jaksaisi viesteillä leperrellä jatkuvasti.

Vierailija
80/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman nykyisen  mieheni kanssa alkuvaiheessa mulla meinas hermo mennä hänen viestilirkutuksiin. Olen läsnä ja paikalla siellä missä olen, enkä silloin haikaile muualle. Enkä pidä tapanani näpytellä viestejä...  Noita ikävä ja pusu -viestejä tuli kun olin lasteni kanssa, ystävieni kanssa, työmatkalla tai harrastuksessa, tai vain yritin keskittyä lukemaan (tein erästä tutkintoa tuolloin työn, yksinhuoltajuuden yms. asioiden ohella). Joskus mies hermostui vastaamattomuudestani ja jonain kertana ilmaisi jopa jotain mustasukkaisuuden tapaista - mistä pimahdin täysin, ja ilmoitin että jos luulee mun lunttuilevan kun en vastaile mokomiin lirkutuksiin niin anti sitten olla kun luottamus on sitä tasoa.

No, ollaan oltu nyt jo naimisissa monta vuotta, ja lirkutusviestejä on vähemmän, onneksi. Ollaan onnellisia ja hellin ja rakastan kyllä. Mutta joo, tekstiviestit ja muu etäelämä vain ärsyttää minunlaistani ihmistä. 

Ehkä sulla ap on liian tyhjä ja sisällyksetön elämä tällä hetkellä? Täytä ne päiväs jollakin, niin ei tartte nakutella viestejä ja häiritä toisen päivää silloin kun ette oo yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi