Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestittelin miehelle et ikävä sua rakas ja vastas...

Vierailija
04.09.2017 |

Okei.

Ei mitään muuta. Oikeesti?

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut vastaukset kuin "Hrmph"  noihin rakkaus ja ikävöintiviesteihin ovat lirkuttelua.

Vierailija
22/144 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan nyt takaisin että onko sillä mua? Katsotaan mitä vastaa... t. Ap

Älä anele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vastaisitte takaisin? Haluan jotenkin näpäyttää miestä...

Laita sille että oho, sori, meni tää rakkaudentunnustus ja ikävän ilmaus vahingossa väärään numeroon. :)

Vierailija
24/144 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan nyt takaisin että onko sillä mua? Katsotaan mitä vastaa... t. Ap

Älä anele.

Eihän tuo ole anelua, vaan kysymys.

Vierailija
25/144 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin etten laitakaan. En siis vastaa mitään tohon, mutta harmittaa silti. T. Ap

Vierailija
26/144 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

<se vastaa laiskasti joo

Vierailija
27/144 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pysty viestittelemään ilman taka-ajatuksia? Olisit pitänyt tilanteen vilpittömänä ikävöintinä, ilman odotusta, että mieskin haluaa sulta jotain.

Vierailija
28/144 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se harmittaa kun muut ei käyttäydy/puhu/tekstaa niin kuin ite haluais. Tsemppiä.

Vierailija
29/144 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä vuotta kohta takana parisuhdetta, mutta eipä mies koskaan ole jättänyt kommentoimatta ettei myös ikävöisi minua ja lapsiamme. Vaikka löisin vetoa, että painaa päänsä tyynyyn leveän hymyn kanssa kun saa välillä perheestään tohinoilta levähtää työmatkallaan ja ei todellakaan ikävöi.

Vierailija
30/144 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi tehdä vastauksellaan selväksi ettei halua enää olla sun kanssa tekemisissä. Menihän tämä nyt perille? Kuitenkin parempi kun että olis käynnyt haukkumaan sua tai jättännyt vastaamatta ja sinä olisit vielä ehkä jäännyt miettimään että saikohan se sen viestin vai pitäiskö vielä kuitenkin ottaa yhteyttä. Nyt etiäpäin ap ja tsemppi hali jos oikeasti ikävöit tota kaveria💔

Vierailija
31/144 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa koska kyseessä siis etäsuhde, nähdään harvoin. Jos toinen vastaa ikävointiin vaan että okei niin tulee vähän sellainen olo, että kannattaako jatkaa :(

Vierailija
32/144 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö pysty viestittelemään ilman taka-ajatuksia? Olisit pitänyt tilanteen vilpittömänä ikävöintinä, ilman odotusta, että mieskin haluaa sulta jotain.

Jos on ikävä jotakuta, niin mitä tehdä sen osoittamiseksi, jos sen kertominen saa toisessa siilipuolustuksen päälle, koska ilmeisesti olettaa mun odottavan jotain takaisin?

Vierailija
33/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on toi oikeasti aika tyly vastaus, vaikka täällä noi lällättelijät jaksaa yrittää harjotella vinoilua ap:lle (ette vaan oikeesti osaa).

En nyt laittaisi yhtään mitään viestiä miehelle vaan odottelisin, että laittaisi jossain vaiheessa viestiä ja vastaisin viesteihin asiallisesti ilman yhtään mitään kultsipuppelijuttuja.

Vierailija
34/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vastannut "okei-tyyliin" muutamalle seurustelukumppanille vaiheessa, jolloin aloin tajuta, etten ole yhtä innoissani toisesta kuin hän minusta. (tuli näitä Ikävä sua kulta-viestejä) Hetken aikaa meni ja lopetin ne suhteet. Ehkä olet ap takertuva? Toivota miehelle vaikka hyvää työpäivää. Mies kyllä vastaisi ikävöivänsä myös, jos ikävöisi. Anna hänelle vähän tilaa.

Vierailija
35/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod näk miehellä ollut jotain muuta meneillään, niin ei "pystynyt" vastaamaan muuta. Istui pytyllä, telkkarissa nakuilu kohtaus, hieno auto ajoi ohi, tms. mikä sattui viemään huomion pois sillä hetkellä. Ei miehillä riitä kapasiteetti moneen asiaan yhtä aikaa, ne on kuitenkin aika yksinkertaisia otuksia.

Vierailija
36/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olettaa että omiaan puuhaava ihminen alkaa ikävöidä just silloin kun joku säätö napsauttaa sormiaan. Ja jos se ihminen on yltiörehellinen niin "okei" on kuitenkin paljon parempi vaihtoehto kuin "no, mulla ei sua" tms.

Kaikki ei vaan osaa niitä elämäähelpottavia valkoisia valheita. Kannattaa olla itselle rehellinen siinä minkä tason sosiaalisen tampiouden kanssa kykenee elämään.

Vierailija
37/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvaisen tekstiviestittelyn aakkoset osa 1:

Mulla on ikävä.

Mitä teet?

Missä meet?

Koska tuut?

Mulla on ikävä.

Mitä teet?

Koska nähdään?

Aattelen sua.

Aatteletko mua.

No en mäkään sua, perkele, jos säkään et kerta mua kun et heti vastaa.

Vierailija
38/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä aika selvää ettei kiinnosta..

Vierailija
39/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisriippuvaisen tekstiviestittelyn aakkoset osa 1:

Mulla on ikävä.

Mitä teet?

Missä meet?

Koska tuut?

Mulla on ikävä.

Mitä teet?

Koska nähdään?

Aattelen sua.

Aatteletko mua.

No en mäkään sua, perkele, jos säkään et kerta mua kun et heti vastaa.

:-D

Vierailija
40/144 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin naisena voisin vastata noin, jos ei juuri sillä hetkellä ole ikävä. Tai vastaan vain hymiöllä.

Ei kai nyt aina se ikävä kohtaa samaan aikaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi