Viestittelin miehelle et ikävä sua rakas ja vastas...
Kommentit (144)
No on kyllä ihan selkeesti sellanen viesti että eipä jätkää paljoa liikuta. Itse inhoan mitään "lälly" viestejä mutta suhteen alkuaikana taisin muutaman "ehkä vähä ikävä" viestin laittaa ja jos jätkä ois laittanu vaan et okei niin kullä olisin itekki loukkaantunu. Olisin varmasti vastannu että no ei sitte. Ja ois kyllä varmasti viilentyny se parisuhde.Kuka hitto vastaa noin? Jos oma lapsi sanoo että äiti on ikävä niin sanotko sä sille vaan että okei? Jos välittää, on ikävä. Jos ei,niin ei.
Se kuitenkin vaan katsoi jotain leffaa/sarjaa tai vielä pahempi häiritsit sen pleikan pelaamista. Jolloin ei oo "viestittely-moodi" päällä.
Mut vastas kuiteski :)
No kyllä mäkin tuollaisesta loukkaantuisin.
Jos mies laittais mulle että mulla on sua ikävä ja vastaisin ok, niin varmaan menis herne. Mutta en pystyis vastaamaan noin veemäisesti :D
"OK"-viestit ovat munkin mielestä asiaviestejä, ei kiva vastaus "mulla on ikävä"-viestiin.
Harvemmin ihminen loukkaantuu, jos vastaa OK. esim. että "tulen kello kahdeksalta", jos on kysymys töihin menosta tms. Vaikka olisi seurustelusuhdekin.
Mutta seurustelusuhteissa kun toinen kertoo jotain hempeää tai tunteistaan tms. niin se toinenkin ihminen (yleensä) itsekin tuntee jotain tai ainakin ymmärtää, että toinen haluaa samantyylisen vastauksen, vaikka lyhyenkin. Mutta tunteellisemman kuin OK, tai Okei.
Tämä mies on joko vaan "asiapentti" tai sitten tosiaan ei "jaksanut" vastata muuta. "Jaksamisella" voi olla montakin syytä, sen voi Ap selvittää miehen kanssa. Eli kyllästyminen kannattaa ottaa huomioon.
Tietysti se on mahdollista, että miehellä on niin intensiivinen ja vaativa työ, että ei vain voinut vastata pidempään ja arveli Ap.n tietävän sen.
Hektinen työ on ymmärrettävä asiaa lieventävä syy, mutta muuten Ap:n kannattaa miettiä haluaako mennä kovin tunteella itse kun vastassa on noin toisentyylinen ihminen.
Ja myös se, että lähetteleekö Ap tosi tiuhaan noita viestejä, että mies ei halunnutkaan vastata kuin OK. Ilmoittaakseen, että vähempikin viestittely riittää.
Puhetta kehiin ja toistensa tuntemisen opettelemista. Niin kommunikoinnin kuin muunkin tasolla.
He's just not that into you.
Heivaa jätkä ajoissa, muuten saat tota samaa paskaa jatkossakin. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet lirkuttele. Jos se on sanonut 5 v. sitten että rakastaa niin se rakastaa edelleen. Ei sitä tartte alvariinsa toitottaa.
Ei meilläkään mies "lirkuttele", mutta vielä 40 vuoden yhdessäolon jälkeenkin kertoo kyllä ikävöivänsä jos ollaan erossa, vaikka vain päivä tai pari. Ei tarvitse jankuttaa koko ajan, että rakastaa, mutta luulisi, että jos rakastaa, ikävöi toista, kun ollaan erossa. En minäkään edes muista, milloin mies olisi sanonut rakastavansa minua, mutta tiedän sanomattakin sen hänen käytöksestään.
Minun exä vastasi monesti vaan että OK
Vierailija kirjoitti:
Oli töykeää, olisi pitänyt vastata että niin mullakin sua tms.
Ööö,, miksi?
Okei on hyvä kuittaus että viesti on saatu, tämä selvä.
Laita sama viesti uudestaan... tyyliin Hei x(miehen nimi), ja sit sama teksti. Alkaa ehkä miettiä, että kelle se eka oli tarkoitettu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet lirkuttele. Jos se on sanonut 5 v. sitten että rakastaa niin se rakastaa edelleen. Ei sitä tartte alvariinsa toitottaa.
No tosi tönkkö vastaus, vaikka olis ollutkin vuosikausia yhdessä. Mutta jos on melko uusi tuttavuus niin siitä nyt ainakin voisi päätellä, että miestä ei välttämättä kiinnosta, vai ovatko miehet noin tyhmiä ja sosiaalisesti taitamattomia ihan oikeesti??
Näin miehenä pakko vastata: jos mulle tulis vaikka kesken työpäivän tuollainen viesti niin en minäkään vastaisi mitään muuta kuin OK. Ei kesken hommien ole aikaa jonninjoutaviin romanttisiin höpötyksiin. Missä ihmeen pumpulissa te naiset oikein elätte?
Vierailija kirjoitti:
Laita sama viesti uudestaan... tyyliin Hei x(miehen nimi), ja sit sama teksti. Alkaa ehkä miettiä, että kelle se eka oli tarkoitettu...
Huh kuinka säälittävää.. Jos joku mies alkaisi analysoimaan tuolla lailla kuin AP niin heivaisin välittömästi, yök.
Vastausvaihtoehtoni tuohon viestiin, jos tilanne olisi se, ettei minulla olisi ikävä tai olisi just kiire tms:
1. Mullakin sua. (Pieni valkoinen valhe siis.)
2. ❤️
3. No voi, kohta onneks nähdään./Kiva että oon pysyny mielessäs./Voi sua. (Tms.)
Vähän riippuu. Ymmärrän apn viestin jos ollaan pidempään erossa mutta jos se on ollut tyyliin "ikävöin kun olet töissä" , voisin itsEkin olla vähän että "ok". Koska se vaikuttaisi ripustautuvalta. Olen nainen.
Mulla ei ole koskaan ollut niin ikävä, että olisin kirjoittanut tollasen tylsyysviestin "mulla on ikävä sua". Mitä se vastaanottaja saa tommosesta viestistä?
Miksi pitäisi valehdella ikävöineensä tai miettineensä toista, jos on oikeasti hyppinyt työpäivän palavereissa ja kiireellä jatkanut harrastuksen pariin ilman kunnon ruokailua?
Minä olen sanonut etten ala kohteliaisuudesta siirappia kirjoittelemaan, koska vaivaannun itse siitä että pitäisi teeskennellä. Tyttö kyllä tietää että osaan olla romanttinen ja keskittyä vain häneen kun on yhteistä aikaa.
Jos haluaa romanttisia runoja, niin sitten etsii itselleen runopojan.
Mun mies vastaa myös noin, jos ollenkaan. On rikkinäisestä perheestä, jossa ei ole tunteiltu. Ei ymmärrä, että loukkaa käytöksellään.
tervehenkinen ja empaattinen ihminen vastaisi että oi kiitos rakas tms. tms...... jos noin tympeesti vastaa niin haluaa vaan ärsyttää ja sitä en tiedä että miksi. varmaan joku vallan tunne.
Kauanko olette olleet erossa?Välimatka? Oletteko eri maissa?
Laitoit viestin siksi, että saisit vastauksen, jossa kerrottaisiin sinua rakastettavan?
Rakkaus on ilmaista.
"Ei edes kiitosta sanonut"
Höpö höpö!!! Kultsipuppelijutut kuuluu 100% parisuhteeseen, niin vanhaan kuin uuteen!!!!
Asiallisesti tekstaillaan sitten ihan muille. Jos mies ei noihin kultsipuppeli mulla on ikävä olet rakas pusi pusi viesteihin vastaa mitään saman kaltaista, se on selvä merkki ettei kiinnosta.
Miksi ihmeessä parin pitäisi olla "asiallisia" ja kylmiä toisilleen?
T.20 vuotta takana ja edelleen niin ikävähalipusioletrakas kuin odotan täällä hame hampaissa viestejäkin.