Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sanoisitte Tori myyjälle joka ei ole viikkoon postittanut?

Vierailija
10.08.2024 |

Tori myyjä lupasi postittaa mahdollisimman pian, ja nyt on viikko kulunut kun ostin tuotteen. Mitä kysyisitte tai sanoisitte?

En haluaisi räyhätä myyjälle, mutta ärsyttää tämmöinen odotuttaminen. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin ystävällisesti, että osaako hän arvioida, milloin ehtisi postittamaan ostamasi tuotteen. 

Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita, työtehtäviä ja kesän aikana pyörii lomat, joten minusta viikko on vielä ihan kohtuullinen aika, jos ei ole luvannut alkujaan postittaa tuotetta "välittömästi tai seuraavana päivänä". Hän saattaa olla lomareissulla, työmatkalla tms. eikä ole vaan vielä pystynyt laittamaan tuotetta postiin. 

Vierailija
2/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha sua on kusetettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kysynyt, että oletko jo postittanut tuotteen kun ei ole postista mitään kuulunut?

Vierailija
4/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ilmeisesti lähetystunnukseton lähetys?

Vierailija
5/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just työn alla Tori -huijaussarja. Näitä nyt vaan liikkuu Torissa... Tätä taustaa vasten sanoisin, ettei tuotetta ole tarkoituskaan postittaa...

asianajaja

Vierailija
6/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo liian pitkä aika odottaa postitusta. Kysy myyjältä milloin hän laittaa paketin postiin ja pyydä lähetystunnusta. Ilmoita myös, että haluat rahat takaisin jos ei saa postitettua. Sano myös, että viet asian korkeammalle taholle jos et saa tuotetta tai rahoja takaisin.

Vierailija
7/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin ystävällisesti, että osaako hän arvioida, milloin ehtisi postittamaan ostamasi tuotteen. 

Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita, työtehtäviä ja kesän aikana pyörii lomat, joten minusta viikko on vielä ihan kohtuullinen aika, jos ei ole luvannut alkujaan postittaa tuotetta "välittömästi tai seuraavana päivänä". Hän saattaa olla lomareissulla, työmatkalla tms. eikä ole vaan vielä pystynyt laittamaan tuotetta postiin. 

Noista matkoista voisi kertoa ostajallekin ja mielellään ennen maksua. Esim. "Olen matkalla tämän viikon, mutta postitan sen jälkeen. "

Kummallista ottaa rahat ja hiljentyä. Ostaja jää ihmettelemään milloin se "mahdollisimman pian" on.

Vierailija
8/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina kysynyt, että oletko jo postittanut tuotteen kun ei ole postista mitään kuulunut?

Tuon pitäisi tulla seurannallisena pakettina. Joten nään OmaPostin sivuilta jos minulle on tulossa lähetys.

Vierailija
9/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään lässytystä. Oletko lähettänyt paketin? Paljonko maksoit? Nimittäin sua on huijattu.    

Vierailija
10/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään lässytystä. Oletko lähettänyt paketin? Paljonko maksoit? Nimittäin sua on huijattu.    

Jotku myyjät ei nää hitaudessaan mitään väärää, ärsyyntyvät vain jos joku uskaltaa kysellä mitään.

Vierailija
11/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä toridiilissäkin ainakin viikko aikaa postittaa tuote. 

Vierailija
12/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä rasittavaa toimintaa myyjältä. Itse ilmoitan melkein kellon tarkkaan ostajalle milloin postitan.

Vierailija
13/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: Moi oletko jo vienyt tämän postiin? T. (Nimi)

Vierailija
14/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään jos en ole maksanut.

Vierailija
15/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus: Moi oletko jo vienyt tämän postiin? T. (Nimi)

Näkisin tuon lähetyksen itsekin postin sivuilta. Ellei sitten ole kirjannut osoitetiedot väärin.

Vierailija
16/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on postitus ollut tuon verran myöhässä, kysyin onko paketti jo tulossa. Myyjä vastasi olleensa koronassa. En tiedä oliko joku valkoinen valhe mutta ainakin paketti tuli sitten muutaman päivän kuluttua.

Vierailija
17/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille, että odottelet lähetystä, olet lähdössä reissuun ja toivot saavasi tuotteen pikaisesti!

Vierailija
18/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyselin kerran 3 viikon ajan paketin perään, milloin mitäkin tekosyitä, postitan huomenna yms, viimeisimmässä viestissä laitoin tilinumeron jonne maksun voi siirtää takaisin tämän päivän aikana, ennen kuin teen rikosilmoituksen. Rahat tuli heti tilille.

Vierailija
19/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on valitettavasti huijaripesäke. Ellet pääse itse noutamaan, niin suosittelen välttämään koko palvelua. On olemassa toinen alusta, jossa on kattava palautejärjestelmä. Käyttäkää sitä!

Vierailija
20/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori on valitettavasti huijaripesäke. Ellet pääse itse noutamaan, niin suosittelen välttämään koko palvelua. On olemassa toinen alusta, jossa on kattava palautejärjestelmä. Käyttäkää sitä!

Mitäköhän alustaa mahdat tarkoittaa? Huuto.net? Me ihmiset emme osaa lukea toistemme ajatuksia.