Millainen nainen iskee varatun miehen ja hajottaa perheen?
Ilman omaatuntoa ajatellen ettei ole tehnyt mitään väärää?
Mitä se kertoo ihmisestä ja hänen ajatustasostaan?
Itse en pystyisi.
Kommentit (396)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava. Näin ainakin meillä.
Lihavuuden lisäksi uskoi kaiken mitä mies puhui eli täyttä paskaa. Kuinka ollaan jo erottu jne ja nyt edelleen itse uskovat tämän kaiken.
Mutta mulle oikeastaan ihan sama koska sain itse onnellisen elämän ja pääsin eroon turhasta miehestä.Usein kakkonen onkin juuri lihava ja epäviehättävä pettäjämiehen vaimoon verrattuna. Kakkonen käyttää kaikki imartelun muodot ja on valmis mihin tahansa, koska hänen on pakko: kun ulkonäöllä ei voi vaikutusta tehdä on strategian oltava toisenlainen.
Usein lievät retardiuden piirteet ovat tunnusomaisia näille perheenrikkojille. Aika pervoa sinänänsä.
Kuola valuu sekä suusta, että vauvareiästä ja molemmat aukot ovat pettäjämiehen käytettävissä.
Kylläpä kuulostaa houkuttelevalta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lutkaksi kasvatettu, erityisesti tapauksissa missä perheen äiti on juuri synnyttänyt lapsen.
Entä, jos nainen ei tiedä miehen olevan varattu?
Eiköhän vastaus ole täysin itsestäänselvyys. Hän on myös valehtelun ja petoksen kohde. Petetty.
Ratkaisevaa tässä on se että mitä tekee tuon tultua ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavuuden lisäksi uskoi kaiken mitä mies puhui eli täyttä paskaa. Kuinka ollaan jo erottu jne ja nyt edelleen itse uskovat tämän kaiken.
Mutta mulle oikeastaan ihan sama koska sain itse onnellisen elämän ja pääsin eroon turhasta miehestä.Usein kakkonen onkin juuri lihava ja epäviehättävä pettäjämiehen vaimoon verrattuna. Kakkonen käyttää kaikki imartelun muodot ja on valmis mihin tahansa, koska hänen on pakko: kun ulkonäöllä ei voi vaikutusta tehdä on strategian oltava toisenlainen.
Usein lievät retardiuden piirteet ovat tunnusomaisia näille perheenrikkojille. Aika pervoa sinänänsä.
Kuola valuu sekä suusta, että vauvareiästä ja molemmat aukot ovat pettäjämiehen käytettävissä.
Houkuttelevuutta lisää se jos salarakkaalka ÄO ja BMI molemmat ovat 67.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pystyisi.
No sellainen, että sinne päähän ei mitään muuta mahdu. Tiedän eräänkin, jonka ainoa ajatus oli ihastuttaa kadun varren kaikki naapurinmiehet itseensä. Vuosikausien tyrkyttämisen jälkeen onnistui viimein tavoitteessaan. Tituleeraa itseään "yrittäjäksi", tosin miehensä firman perusteella. No, toki harvinaisen sinnikäs "yrittäjä" on ollutkin vuosikymmeniä ja on edelleen. Luonteensa on sellainen. Hänellä on kapea sanavarasto, neljää tunnetumpaa kirosanaa ja osaa hän yhden kahden sanan lauseenkin,"haista v....! En pystyisi kyllä minäkään, enkä halua sellaisia ystäviä elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Houkuttelevuutta lisää se jos salarakkaalka ÄO ja BMI molemmat ovat 67.
Kyllä normaalit ovat useimmin sitä mieltä, että parisuhteen sisäinen raiskaus tulisi dekriminalisoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pystyisi.
No sellainen, että sinne päähän ei mitään muuta mahdu. Tiedän eräänkin, jonka ainoa ajatus oli ihastuttaa kadun varren kaikki naapurinmiehet itseensä. Vuosikausien tyrkyttämisen jälkeen onnistui viimein tavoitteessaan. Tituleeraa itseään "yrittäjäksi", tosin miehensä firman perusteella. No, toki harvinaisen sinnikäs "yrittäjä" on ollutkin vuosikymmeniä ja on edelleen. Luonteensa on sellainen. Hänellä on kapea sanavarasto, neljää tunnetumpaa kirosanaa ja osaa hän yhden kahden sanan lauseenkin,"haista v....! En pystyisi kyllä minäkään, enkä halua sellaisia ystäviä elämääni.
Asutko Vesalassa?
Tutkimusten mukaan suurin syy miesten pettämiseen on liian vähäinen seksin määrä parisuhteessa. Eli tuon perusteella ongelmat ovat itse parisuhteen puolella eikä siinä toisessa naisessa.
Kannattaa niin naisten kuin miestenkin miettiä kuinka saa pidettyä parisuhteen sen verran kunnossa että ei houkutukset kiinnosta
Iskee nössön miehen, jolla ei ole pokkaa sanoa - olen suhteessa - olen perheellinen - en petä vaimoani - aka tyttöystävääni. Sellainen mies joutaakin mennä, joka on vietävissä. Näitä tupauunoja on maa pullolaan, jota oma nakki housuissa vie. Onnea matkaan.. Yhden matkaan lähettänyt ;)
EI maksa vaivaa pidätellä näitä itsetunnoltaan kääpiömadon tasolla olevia romeoita, jolle kenen tahansa naisen lirkutus tehoaa - kun ''mun vaimo ei ymmärrä mua''!
Sääliksi käy naisia, jotka tuhlaavat elämänsä parhaat vuodet naimisissa olevien perheenisien kanssa lätkyttelyyn. Kiertopalkinnoilla kun ei kummoista vientiä tosimielellä paria etsivien miesten keskuudessa ole.
Vierailija kirjoitti:
AP. SE ON AINA PETTÄVÄN SYY. KETÄÄN EI VOI PAKOTTAA SIVUSUHTEESEEN. KOITA JO HYVÄKSYÄ TÄMÄ TOSIASIA, VAIKKA SINUA ON MIEHESI LOUKANNUT. TIEDÄN JULKISUUDEN MIEHIÄ JOIDEN YMPÄRILLÄ RIITTÄÄ HALUKKAITA NAISIA, MUTTA HEILLÄ ON KANTTIA TORJUA. MIKSEI SINUN MIEHELLÄ OLLUT?
Rauhoitu. Kukaan ei ole täällä sanonut, ettei miehessä olisi syytä. Lue uudelleen keskustelun aloitus ja yritä ymmärtää, että tässä puhutaan siitä, millainen nainen yrittää varattua. Nyt annat vain itsestäsi vaikutelman toisena naisena, joka yrittää epätoivoisena ja hermostuneena pestä käsiään.
Tiedän +20 naisen, joka yritti ja sai +30 ukkomiehen itselleen. Komea mies, iso talo, hyvät tulot ja sillee. Ikävä kyllä yrittäjänä työskennellyt mies painoi pitkää päivää ja kuvioihin kuuluivat myös 4 lasta jotka välillä ilmestyivät ex-tempore heille, eli arki yllätti!
Gold digger häipyi ja mies jäi yksin, yritti kyllä saada ensimmäistä vaimoaan takaisin mutta laihoin tuloksin.
Ei hän olekaan tehnyt mitään väärää. Hän on sinkku ja on vapaa harrastamaan seksiä kenen kanssa haluaa.
Sellainen, joka ei tiedä. Mulle selvisi miesystäväni olevan perheellinen vasta, kun työkaveri kertoi. Miehellä ei ole somea eikä puhunut perheestä mitään. Ikinä. Asuu myös toisella paikkakunnalla 70km päässä josta kulkee töihin. Se suhde kyllä loppui siihen kun tämän asian kuulin, mutta jos tää työkaveri ei ois sanonut mies olis voinut jatkaa esitystä vaikka kuinka pitkään. En minä olisi siihen vaimoon törmännyt missään. Kuulemma sillä on nyt uusi nainen eikä oo eronnut vaimosta.
Vierailija kirjoitti:
Te perheiden rikkomista "harrastavat" naiset: Miltä teistä tuntuisi jos teidän miehenne pettäisi teitä? Tiedän, että teille voi olla mahdotonta yrittää asettua toisen ihmisen asemaan, mutta jos mitenkään kykenette yrittäkää edes. Ja sitten se ihan rehellinen vastaus. Väitän, että jos ette ole ihan vailla tunteita, ette tuon pohdinnan jälkeen enää jatka "harrastustanne"
Elämä ei ole niin mustavalkoista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP. SE ON AINA PETTÄVÄN SYY. KETÄÄN EI VOI PAKOTTAA SIVUSUHTEESEEN. KOITA JO HYVÄKSYÄ TÄMÄ TOSIASIA, VAIKKA SINUA ON MIEHESI LOUKANNUT. TIEDÄN JULKISUUDEN MIEHIÄ JOIDEN YMPÄRILLÄ RIITTÄÄ HALUKKAITA NAISIA, MUTTA HEILLÄ ON KANTTIA TORJUA. MIKSEI SINUN MIEHELLÄ OLLUT?
Rauhoitu. Kukaan ei ole täällä sanonut, ettei miehessä olisi syytä. Lue uudelleen keskustelun aloitus ja yritä ymmärtää, että tässä puhutaan siitä, millainen nainen yrittää varattua. Nyt annat vain itsestäsi vaikutelman toisena naisena, joka yrittää epätoivoisena ja hermostuneena pestä käsiään.
En ole toinen nainen, enkä petetty. En vain jaksa tätä ns. toisen naisen parjausta. Mies on kuitenkin se joka päätöksen pettää tekee.
Nuorena olin paljonkin varattujen miesten kanssa. En halunnut suhdetta vielä. En kokenut syyllisyyttä. Ajattelin että se on heidän ongelmansa jos pettää, ei minun. Ketään en raiskannut vaan ihan vapaaehtoisesti se tehtiin. Nyt parisuhteeni päätty 10 vuoden yhdessä olon jälkeen. Ja ajattelin alkaa uudelleen varattuihin sekaantua. Kaksi on jo kiikarissa. Se voi olla sinun...
No mua kyllä piiritti juurikin perheellinen mies, joskaan en alussa tiennyt miehen olevan varattu. Todella sinnikkäästi yritti saada kiinnostukseni heräämään ja lopulta se heräsikin, kunnes sitten eräänä päivänä paljastui, että mies onkin elänyt täydellistä kaksoiselämää. Tämän jälkeen "jätin" miehen, jos noin nyt voi sanoa, mutta niin jätti tämä miehen vaimokin.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan suurin syy miesten pettämiseen on liian vähäinen seksin määrä parisuhteessa. Eli tuon perusteella ongelmat ovat itse parisuhteen puolella eikä siinä toisessa naisessa.
Kannattaa niin naisten kuin miestenkin miettiä kuinka saa pidettyä parisuhteen sen verran kunnossa että ei houkutukset kiinnosta
Monet miehet aloittavat toisen suhteen, kun vaimo odottaa YHTEISTÄ lasta.
Tilanne kertoo ERITTÄIN paljon kyseisistä, alkeellisista miehistä.