Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen iskee varatun miehen ja hajottaa perheen?

Vierailija
02.09.2017 |

Ilman omaatuntoa ajatellen ettei ole tehnyt mitään väärää?

Mitä se kertoo ihmisestä ja hänen ajatustasostaan?

Itse en pystyisi.

Kommentit (396)

Vierailija
201/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut. 

On kurjaa että parisuhteita päättyy. Miksi lapsettomana olisi ok vaihtaa suhdetta toisen kanssa, muttei enää perheen tehtyään. Silloin se oma eroaminen kumppanista on joku ihmeen loukkaus ja moraalittomuus. 

Kyse on kuitenkin jokaisen omastaKIN elämästä ja halusta olla toisen kanssa, joskus se kohde vaan vaihtuu. Silloin lapsia tuetaan erossa ja painotetaan ettei isä/äiti lähde hänen takiaan vaan hän on eri ihminen mitä se äiti tai isä josta nyt eroaa. 

Tämä loukatuksi ja moraalittomuuksia jakava osa ihmisistä on niitä jotka eivät ajattele että toisen kuuluu haluta olla SINUN kanssasi, ei se ettet sinä enää kelpaa vaan kumppanisi tahtoo toisenlaista elämää ja silloin kuuluu leikata tunneside poikki. Liitto loppuu, lapsi ei ole ikinä liima.

Vierailija
202/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai sen naisen tarvitse kantaa huolta siitä, hajottaako jonkun perheen vai ei! Mieshän sen valinnan tekee.

Nimim. Itse harrastan "perheiden rikkomista"

Kyllä sillä naisellakin joku vastuu on, jos tietää miehen olevan perheellinen ja varattu. Olet silloin ihan yhtä paljon vastuussa kuin se pettävä mieskin. It takes two to tango niin kuin sanotaan.

Samaa mieltä.

Mies sen perheen rikkoo, en minä. Tapanani ei ole pakottaa miestä pettämään. Minun ei tarvitse välittää kenenkään tunteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista hauskanpitoa se sellainen on, jossa tehdään kiusaa toiselle - usein vieläpä täysin vieraalle ihmiselle? Mitä hauskaa on siinä että tekee pahaa toiselle?

"Ei kuulu mulle" - vaan kylläpä vain kuuluu ja näkyy sen jälkeen kun olet itsesi tunkenut toisten perheeseen. Häviäjän hommaa.

Vierailija
204/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ihmiset joilla on tarpeeksi älykkyyttä ja empatiakykyä jättävät "toiseksi naiseksi" ryhtymisen välistä.. älykkyyttä ja empatiakykyä molempia tarvitaan korkean moraalisen ajattelun sisäistämiseksi.. varmasti voi olla että älykkäät naiset pettää, mutta ehkäpä heillä on sitten matala empatiakyky/tunneäly, jolloin he eivät koskaan pysty kunnolla sisäistämään ja toteuttamaan kovin korkeaa moraalia.. puuttuu se motivaatio, kun ei tunnetasolla ymmärtää asiaa tai omat itsekkäät motiivit ajaa empatiapuolen ohi..

Vierailija
205/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huvittaa nämä kategorisoinnit. Eiköhän toisia naisia ole monenlaisia, vaikka olisi helppoa ajatella, että ovat jotain pahiksia, tyhmiä, itsekkäitä tmv. Moni voi olla hyvinkin kiltti, empaattinen ja ymmärtäväinen, jopa liiankin.

Itse olen ainakin kova moraalisaarnaaja, mutta en ole vastuussa toisen tekemisistä. Jos toinen haluaa pettää, valehdella ym. vähän kaikille, niin se on hänen valintansa. Minun valintani on ainostaan se, miten pitkään haluan olla sinisilmäinen, kiltti ja jarrutella omaa elämääni jonkun ihmisroskan takia. Niin, aika moni oikeasti haluaa uskoa, mitä heille sanotaan, vaikka järki sanoisi muuta.

Kannattaa myös huomata, että tilanteita on monenlaisia. Joku voi olla eri maassakin kuin perhe. Ei se mitään selitä, mutta ihminen on usein ällöttävän itsekäs yksinäisenä eikä korkeat moraalit ole ykkösenä mielessä. Toisaalta mistä minä tiedän, sillä en ole koskaan oppinut ymmärtämään pettäjän ajatusmaailmaa. Edes toisena naisena.

Vierailija
206/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai sen naisen tarvitse kantaa huolta siitä, hajottaako jonkun perheen vai ei! Mieshän sen valinnan tekee.

Kyllä sillä naisellakin joku vastuu on, jos tietää miehen olevan perheellinen ja varattu. Olet silloin ihan yhtä paljon vastuussa kuin se pettävä mieskin. It takes two to tango niin kuin sanotaan.

Samaa mieltä.

Mies sen perheen rikkoo, en minä. Tapanani ei ole pakottaa miestä pettämään. Minun ei tarvitse välittää kenenkään tunteista.

Ihmisyyteen kuuluu välittää myös muiden tunteista. Mikä sinä siis olet? Ihminen et näillä tiedon ole.

Vierailija
207/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi koskaan ryhtyä toiseksi naiseksi, koska vaikka olisin kuinka ihastunut ja rakastunut johonkin varattuun mieheen niin minulla ei ole mielestäni oikeutta mennä rikkomaan kenenkään suhdetta oman ihastukseni vuoksi. Kunnioitan varattujen miesten vaimoja ja heidän keskenään solmimaa parisuhdetta. En halua aiheuttaa surua ja ahdistusta kenellekään. Ehkäpä toiset ihmiset vaan kasvatetaan ajattelemaan ensin muita ja vasta sitten itseä. Elämäni on ollut kuitenkin erittäin hyvää ja helppoa kun olen elänyt tällä tavoin muiden ihmisten tunteita kunnioittaen. Ei ole ollut mitään kuluttavia ihmissuhdedraamojen. Jos ihastun varattuun niin ajattelen "harmi, hän on varattu, pidän tunteeni omana asianani ja niin ne tunteet ajan kanssa hiipuvat". Mikä oikeus minulla olisi pelkästään omien tunteideni vuoksi mennä iskemään varattua miestä? Onko minun tunteilla suurempi oikeutus toimia ikävästi ja satuttaa jotakin toista ihmistä? Ei ole minun mielestäni. Hyvin vaikea ymmärtää niitä ihmisiä,jotka ajattelevat että omien tunteiden pohjalta on oikeutus tavoitella omaa parasta ajattelematta toisten osapuolten tunteita.. en tajua enkä tule ikinä tajuamaan. Onneksi ei tarvitsekaan.. uskon että tulen olemaan vanhuudessani tyytyväinen siihen, miten olen elämäni elänyt, toisia ihmisiä kunnioittaen.. Rakkautta on paljon ja "niitä oikeita" on maailmassa useita eli voin ihan hyvin panostaa siihen rakkauteen ja ihmiseen,joka on vapaa.

Vierailija
208/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka on moraaliton , kylmä eikä välitä niiden tunteista joille aiheuttaa tällaista pahaa mieltä. Ihmisiä on toki erilaisia mutta pitäisi osata edes hävetä. Ei se vain ihan niin mene että tässä maailmassa saa tai voi tehdä toiselle ihan miten haluaa.

Vierailija
209/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne perheet on jo rikki ennen kuin mies tai nainen lähtee toisen matkaan kukaan ei lähde onnellisesta parisuhteesta

Ei. Jos on rikki, niin silloin ollaan jo eri osoitteissa. Ongelmia voi olla missä tahansa suhteessa ja onnellisistakin suhteista on mies lähtenyt toisen matkaan. Ruoho on aina vihreämpää jne. Mutta tosiaan, millainen nainen hajottaa lapsilta perheen kun siihen että paremmat ajat koittavat on mahdollisuus, kunnes joku tarjoaa pilluaan. Tyhmiähän ne naiset on kun pettäjän ottavat. Kerran pettäjä, aina pettäjä.

Vierailija
210/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka ei tiedä. Mulle selvisi miesystäväni olevan perheellinen vasta, kun työkaveri kertoi. Miehellä ei ole somea eikä puhunut perheestä mitään. Ikinä. Asuu myös toisella paikkakunnalla 70km päässä josta kulkee töihin. Se suhde kyllä loppui siihen kun tämän asian kuulin, mutta jos tää työkaveri ei ois sanonut mies olis voinut jatkaa esitystä vaikka kuinka pitkään. En minä olisi siihen vaimoon törmännyt missään. Kuulemma sillä on nyt uusi nainen eikä oo eronnut vaimosta.

Miten on mahdollista, että työkaverisi tiesi miehen kaksoiselämästä mutta sinä et?

Vierailija
211/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea blondattu tekoripsitekotukkatekotissi-juontaja. Kihloissa viimeisen saaliin kanssa.

Vierailija
212/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs nainen. Samoin tuollaisen naisen mukaan lähtevä perheenisä on itsekäs. Eli molemmat ovat itsekkäitä.

Vierailija
213/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sellaisiakin" naisia mahtaa olla useasta eri elämäntilanteen kategoriasta, joten hankala näitä yhdistäviä tekijöitä tekijöistä löytää.

Saakohan tästä tekstistä jänniä arvioita henkisestä tilasta tai ulkoisesta..kirjoitusvirheitä toki tulee.

Noniin tämmöinen kertomus joukossa;

sellainen parikymppinen ja *kullankaivaja. Löytyi sattumalta suuria summia tarjoava keski-iän kriisissä oleva ja neitsyys lähti. Mies ikäänkuin rakastui tähän sekä jättää (kuulema "peruna-vaimonsa", joka sitä tuskin nyt ole).

Sitten tämä parikymppinen jätti hänet.

Alusta lähtien kullankaivajan "suhde" oli varmaan prostituutiota muistuttava eli kerran viikossa 3-10h pitkä tapaaminen...tai luksuhuoraamiseksi voisi kutsua.

Tämä (20+)nainen halveksii miestä kauan jatkuneessa avioliitossa, miksi ja miten vaimo huomaa lainkaan toisen parihakua tai kuinka mies alhaisesti tätä kuvailee.

Mikään oikeuta tapahtunutta (tiedostetaan oma itsekkyys) , mutta hei toiko apua kysymykseen?

Vierailija
214/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

Sinun ei tarvitse välittää kenestäkään muista se silloin, kun itse tarvitset susta välittävää ihmistä. Kenenkään ei tarvitse välittää susta

Vierailija
215/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pettämisellä alkaa, se pettämiseen myös päättyy.

Juuri noin.

Vierailija
216/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun itse rakastuu ensimmäisen kerran elämässään varattuun ihmiseen ja varattu ihminen vapaaseen, vaaleanpunaiset lasit tippuvat totaalisesti. Joku voisi luulla, että nimenomaan ne lasit on päässä. Tavallaan, mutta ennen kaikkea maailmankuva muuttuu monimutkaisemmaksi, kun ymmärtää, että damn, yhtäkkiä meistä tavallisistakin ja kunnollisista ihmisistä voi tulla näitä moraalittomia ja hyväuskoisia tai mitä ne nyt olivatkaan. Mustavalkoisuus saa harmaan sävyjä huomattavan määrän.

Vierailija
217/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti, h alkava paskapää.

Vierailija
218/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pubiruusu🌹

Kukkii se perunakin😂

Vierailija
219/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö todella kadu, te mieheltänne perheen rikkoneet? Miksi ette kannustaneet miestänne korjaamaan suhteensa ongelmat? Tai eroamaan ja olemaan yhteydessä, kun on vapaa?

Vierailija
220/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu Vesalassa. Tässä onkin vaarana se ettei aleta epäillä ketään syyttömiä. Kyseisen emännän mies kyllä tietää, mutta ovat liitossa edelleen.