Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen iskee varatun miehen ja hajottaa perheen?

Vierailija
02.09.2017 |

Ilman omaatuntoa ajatellen ettei ole tehnyt mitään väärää?

Mitä se kertoo ihmisestä ja hänen ajatustasostaan?

Itse en pystyisi.

Kommentit (396)

Vierailija
101/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni muukin vastaaja on tuonut esiin, on syytä tarkastella kokonaistilannetta, ja silloin ensisijaiseksi kysymykseksi nouseekin: "Millainen aviopuoliso tekee aviorikoksen ja hajottaa oman perheensä?".

Jos toinen nainen (/toinen mies) tietää rakastumisensa kohteen olevan varattu, hän myös tekee väärin, jos silti toimii rakkauden kaipuunsa pohjalta. Mutta tämänkin huomioiden varattu osapuoli on ensisijaisesti moraalisesti vastuussa avioliiton rikkomisesta ja perheen hajottamisesta – vain hänellä on valta siihen.

Voisin kuvitella, että yksinäinen toinen nainen / toinen mies on rakkauden kaipuunsa takia myös alttiimpi tekemään moraalisesti vääriä tekoja silkasta inhimillisestä heikkoudesta. Tämä ei tee oikeaksi hänen tekoaan, mutta on lisäsyy sille, että kokonaistilanteen moraalisessa tarkastelussa valokeilaan täytyy asettaa varattu osapuoli, jolla on tilanteessa kaikki valta.

Vierailija
102/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei vapaata miestä saa, tyytyy loppuillan jämäpöytään.

Yleensä kotoisin rikkinäisestä perheestä. Perheenrikkominen kulkee usein suvussa ja on yhteydessä alhaiseen sosioekonomiseen statukseen.

Vaatii moraalikasvatuksen ja käytöstapojen täydellistä puuttumista tunkeutua toisen perheeseen. Siinä ikäänkuin kippaa omat mielenterveysongelmansa vieraiden ihmisten kannettavaksi.

Kaikki perheet eivät mene rikki siitä että joku tunkeutuu niihin. Sori siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites nää perheelliset naiset jotka pettää? Onko silloinkin se ulkopuolinen mies perheenrikkoja? Ei, silloin vaan se nainen on lunttu ja rikkonut perheensä. Tilanne kuin tilanne niin nainen on syyllinen ja raukkaa miestä on viety kuin pässiä narussa.

Älkää nyt jaksako aina tätä. Kukaan edes suurin piirtein normaali ihminen ei ajattele niin että mies olisi syytön ja toinen nainen ainoa syyllinen.

Täysin ja itsestään selvää on se että pääsyyllinen on pettäjä.

Mutta tässä arvatenkin haluttiin pohtia sitä että mikä saa jonkun naisen tietoisesti alkamaan ja suorastaan aktiivisesti iskemään varattua miestä.

Minuakin se kyllä kiinnostaa kun itse en millään alkaisi.

Siksi että tympii niin paljon tuollaiset miehet etten itselleni sellaista haluaisi.

Siksi että tunnen kyllä jonkinlaista huolta mahdollisista lapsista ja vaimostakin jotka joutuisivat ikävään tilanteeseen.

Siksi etten ihan itsekkäistä syistä haluaisi keskelle mitään paskamyrskyä joka saattaisi seurata.

Siksi etten kuvittele olevani joku ihana prinsessa jota tuo pettävä mies ei tietenkään koskaan pettäisi.

Siksi että joutuisin hyvin todennäköisesti aina odottamaan vuoroani ja huolehtimaan ettei meitä nähdä yhdessä missään jne.

Siksi että tuollainen pettävä mies hyvin todennäköisesti etsii itselleen sekä henkistä että fyysistä tyydytystä mutta ei olisi ollenkaan välttämättä valmis tarjoamaan samaa minulle kun ei näköjään pysty ottamaan vaimoankaan huomioon tai selvittelemään mahdollisia ongelmia.

Siksi että ihminen joka pakenee ongelmiaan pettämällä , tekisi samoin minun kanssani, on siis pelkuri.

Siinä nyt aluksi ja kiinnostaa kyllä mitä niin hyvää toinen nainen saa että nuo kaikki syyt on merkityksettömiä.

Tämä oli hyvä lista. Kaikki eivät vain kykene noin rationaaliseen pohdintaan ihastuessaan, vaikka kyllä ehdottomasti pitäisi. Toisaalta eipä minullakaan ole kokemusta varattuun mieheen ihastumisesta, vaikea se on ilman kokemusta oikeasti sanoa, mitä itse siinä tilanteessa tekisi, ennen kuin se kohdalle osuu. On kovin helppoa esittää korkeamoraalista kun kyse ei ole itsestä. 

Helppoa. Ihastuin varattuna varattuun työkaveriini. Flirtti lensi ja töihin oli hauskempaa mennä kuin kotiin. Viikonloppuisin vain odotti että työt alkaa. Soittelinko tyhjänpäiväisiä puheluita miehelle? En. Lähettelinkö viattomia viestejä vapaa-ajalla? En. Jos töissä tuli kahdenkeskeisiä tilanteita, poistuin niistä pian. En lähtenyt fantasioimaan mitään yhteistä tulevaisuutta tai ruokkimaan ihastumistani toiveilla paremmasta elämästä. Mietin omaa ja miehen perhettä, hänen vaimoaan ja lapsiaan, omaa miestäni ja lapsiamme ja ns. todellista tulevaisuutta missä lapsia kuskataan viikko viikko systeemillä, uusi mies ei olekaan joka hetki hauska ja huomaavainen jne.

Oli helpompaa kääntyä oman miehen puoleen ja todeta että nyt suhteessa mättää kaikki. Kotoa löytyi hauska ja huomaavainen mies kun veti oman päänsä perseestä ja antoi jo olemassaolevalle suhteelle mahdollisuuden.

Vierailija
104/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on miehiä, jotka vain lasten takia pysyvät liitossa, mutta ovat todella onnettomia, koska eivät saa läheisyyttä ja hellyyttä vaimoiltaan. Päädyin kerran varatun kanssa sänkyyn ja herranjestas millainen mies hän oli. Siis todella mukava, niin hyvin varusteltu, hellä ja aivan helmi seksitaidoissa. Vaimo ei kuulemma halunnut seksiä ollenkaan.  Niin ja ihan seksin takia päädyin tapaamaan hänet. Kyllä kannatti. Eikä ole yhtään huono omatunto. 

Vierailija
105/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ja epäempaattinen nainen. Turha vedota siihen, että mies on syyllisempi kuin toinen nainen. Tekosi määrittelevät sinut, et voi sysätä vastuuta muille. Joillakin on moraali, toisilla ei. Itseään ja muita kunnioittava ei lähtisi suhteeseen varatun kanssa.

Vierailija
106/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on miehiä, jotka vain lasten takia pysyvät liitossa, mutta ovat todella onnettomia, koska eivät saa läheisyyttä ja hellyyttä vaimoiltaan. Päädyin kerran varatun kanssa sänkyyn ja herranjestas millainen mies hän oli. Siis todella mukava, niin hyvin varusteltu, hellä ja aivan helmi seksitaidoissa. Vaimo ei kuulemma halunnut seksiä ollenkaan.  Niin ja ihan seksin takia päädyin tapaamaan hänet. Kyllä kannatti. Eikä ole yhtään huono omatunto. 

Itse en alkaisi varatun kanssa minkäänlaiseen suhteeseen, mutta jossain määrin on helppo ymmärtää pettäminen tilanteissa, joissa kotona vaimo makaa sipsipussin kanssa sohvalla sen sijaan, että antaisi miehelle huomiota tai pitäisi itsensä normaalipainoisena. Paljon näkee tilanteita, joissa miehen pää kääntyy normaalipainoisen naisen suuntaan, vaikka oma vaimokin olisi mukana. Salaa vilkuilevat. Se on ainakin minusta kiusallista, säälittää sen mukana oleva nainen.

Vierailija
107/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kotoisin rikkinäisestä perheestä. Perheenrikkominen kulkee usein suvussa ja on yhteydessä alhaiseen sosioekonomiseen statukseen.

Vaatii moraalikasvatuksen ja käytöstapojen täydellistä puuttumista tunkeutua toisen perheeseen. Siinä ikäänkuin kippaa omat mielenterveysongelmansa vieraiden ihmisten kannettavaksi.

Tämän kirjoittajan mies on pettänyt vaimoaan jonkun nuoren hottiksen tai parin kanssa, mutta "perhe ei mene rikki" koska kirjoittaja ei pysty yhteisen asuntolainan/muiden velvoitteiden vuoksi jättämään miestään. Mielensä kyllä tekisi. Nyt ei voi muuta kuin esittää välttämättömyyden hyveenä, siihen sentään on varaa. Katkeruutesi haisee noin mailin päähän.

Vierailija
108/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut vaihdettiin lennossa lookiltaan ei niin hehkeään, tupakoivaan, alkoa käyttävään naiseen. Luonne varmaankin sitten minuun verrattuna mukavampi. Nainen kyllä tiesi miehen olevan varattu (10v liitto), ja olisi toki tehnyt oikein aloittamatta suhdetta. Siltikin mies oli tapahtuman pääjehu.

Oliko lopultakaan yhtään voittajaa..itse elän sinkkuna ja olen nyt kahden vuoden jälkeen ihan tyytyväinen ja elämääni. Nuo kaksi viettää aika railakasta elämää ja se on heidän asiansa. Elämä jatkuu.

Vierailija
109/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen kokemus. Varattu, kotona huomiotta jätetty mies osoittautui aivan upeaksi rakastajaksi. Vieläkin hymyilyttää kun muistelen. Jos vielä joskus iskee tarve ns. pelkälle seksille,  niin tiedän mistä lähden etsimään.

Vierailija
110/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien mielestä huono suhde oikeuttaa pettämisen. Pitäisikö ensin yrittää korjata se huono suhde. Jos mikään ei auta, pitää erota ennen uusia suhteita. Lapset kärsivät aina erossa. Oma eroni tuli täysin yllättäen, kun sain selville, että mies pettää. Olimme viettäneet rauhallista ja riidatonta perhe-elämää. Ero sattui eniten kuopukseen, joka sairastui masennukseen. Sydämeni särkyi eniten lapsen vuoksi. Syy pettämiseen oli nähdäkseni se, että miehellä meni monta vuotta huonosti työssä.

Vastuu on aina pettäjällä, mutta itse en lähtisi varatun matkaan. En haluaisi olla mikään kakkonen.

Vierailija
111/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään olisi pystynyt, mutta mies piti vaimonsa salassa, joten tapahtuma tapahtui minulta salassa. 

On vielä miehesi ja luotto pelaa 😨 ?

Vierailija
112/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava. Näin ainakin meillä.

Lihavuuden lisäksi uskoi kaiken mitä mies puhui eli täyttä paskaa. Kuinka ollaan jo erottu jne ja nyt edelleen itse uskovat tämän kaiken.

Mutta mulle oikeastaan ihan sama koska sain itse onnellisen elämän ja pääsin eroon turhasta miehestä.

Vierailija
113/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne ketään, joka olisi varta vasten lähtenyt iskemään varattuja miehiä. Muutaman, jotka ovat varattuun rakastuneet, tiedän. Näissä tapauksissa mieskin on rakastunut ja ovat yhdessä vielä vuosienkin jälkeen. Aika usein mies etsii uuden ennen kuin eroaa. Eihän se reilua tietenkään ole. Mutta aina se ei mene niin, että kerran pettäjä - aina pettäjä.

Vierailija
114/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan tilanteeseen ei ole mitään kaavaa. Moraalilla voidaan perustella ja usein myös jeesustella. Lapsia voidaan myös käyttää aseena ettei eroa tulisi.

Jokainen parisuhde on yksilö. Olen nähnyt myös liittoja jotka alkaneet pettämisellä mutta kestäneet. Liittoja joissa ei ole erottu mutta joista jo aikuiset lapset ovat kertoneet traumaattisiksi kokemuksiksi koska ei olla erottu. Ihminen ei koskaan omista toista ihmistä. Jos vetoaa papin aameneen on myös tarkasteltava omaa käytöstään liitossa. Moni mies kyllästyy vaimon antamaan seksiin. Jos mies sanoo sen naiselle, tämä suuttuu. Jos ei sano, ja menee vieraisiin, nainen suuttuu. Asiasta pitäisi pystyä puhumaan. Juuri puhe on se avainsana. Puhuminen ja kuuntelu.

Ei ole tuulesta temmattu tuo vitsi missä ukkomiehen baarissa tuntee siitä että hän sanoo ettei vaimo ymmärrä minua..

Itse olen suhteessa. Voisin kyllä, mikäli jonkun miehen kanssa kemiat kohtaisi, päätyä sänkyyn toisenkin kanssa. Sormus tai perhe ei kiinnosta minua. Tosin seksielämäni on hyvää nytkin. Mutta avoin uuteen..

Vierailija
115/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites nää perheelliset naiset jotka pettää? Onko silloinkin se ulkopuolinen mies perheenrikkoja? Ei, silloin vaan se nainen on lunttu ja rikkonut perheensä. Tilanne kuin tilanne niin nainen on syyllinen ja raukkaa miestä on viety kuin pässiä narussa.

Älkää nyt jaksako aina tätä. Kukaan edes suurin piirtein normaali ihminen ei ajattele niin että mies olisi syytön ja toinen nainen ainoa syyllinen.

Täysin ja itsestään selvää on se että pääsyyllinen on pettäjä.

Mutta tässä arvatenkin haluttiin pohtia sitä että mikä saa jonkun naisen tietoisesti alkamaan ja suorastaan aktiivisesti iskemään varattua miestä.

Minuakin se kyllä kiinnostaa kun itse en millään alkaisi.

Siksi että tympii niin paljon tuollaiset miehet etten itselleni sellaista haluaisi.

Siksi että tunnen kyllä jonkinlaista huolta mahdollisista lapsista ja vaimostakin jotka joutuisivat ikävään tilanteeseen.

Siksi etten ihan itsekkäistä syistä haluaisi keskelle mitään paskamyrskyä joka saattaisi seurata.

Siksi etten kuvittele olevani joku ihana prinsessa jota tuo pettävä mies ei tietenkään koskaan pettäisi.

Siksi että joutuisin hyvin todennäköisesti aina odottamaan vuoroani ja huolehtimaan ettei meitä nähdä yhdessä missään jne.

Siksi että tuollainen pettävä mies hyvin todennäköisesti etsii itselleen sekä henkistä että fyysistä tyydytystä mutta ei olisi ollenkaan välttämättä valmis tarjoamaan samaa minulle kun ei näköjään pysty ottamaan vaimoankaan huomioon tai selvittelemään mahdollisia ongelmia.

Siksi että ihminen joka pakenee ongelmiaan pettämällä , tekisi samoin minun kanssani, on siis pelkuri.

Siinä nyt aluksi ja kiinnostaa kyllä mitä niin hyvää toinen nainen saa että nuo kaikki syyt on merkityksettömiä.

Tämä oli hyvä lista. Kaikki eivät vain kykene noin rationaaliseen pohdintaan ihastuessaan, vaikka kyllä ehdottomasti pitäisi. Toisaalta eipä minullakaan ole kokemusta varattuun mieheen ihastumisesta, vaikea se on ilman kokemusta oikeasti sanoa, mitä itse siinä tilanteessa tekisi, ennen kuin se kohdalle osuu. On kovin helppoa esittää korkeamoraalista kun kyse ei ole itsestä. 

Tähän ikään mennessä on kohdalle osunut kyllä yhtä ja toista ja moraali ollut koetuksella.

Monet miehet eivät ota edes sormusta pois jolloin asian oikean laidan näkee heti. Ei ehdi ihastua. Ehkä heidän tarkoituksensa onkin tehdä selväksi että on etsimässä pelkkää seksiä.

Kyllä luulisin että useimmiten miehen parisuhdestatus on tiedossa siinä vaiheessa kun alkaa häntä tapailla, toki jotkut röyhkeästi valehtelevat. Kuka sitten sellaisen kanssa haluaa jatkaa.

Mutta tottahan se on että kaikkea maailmassa ei tule itse kokemaan ja vaikea varmasti tietää miten itse tekisi jos joku tietty asia osuisi kohdalle.

Se ei kuitenkaan tee ihmistä yhtään syyttömämmäksi tekemisiinsä.

Vierailija
116/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmö kysymys, varmasti kaikenlaiset naiset. Olen itse ollut naimisissa kymmenisen vuotta, eronnut (omasta aloitteesta) ja kokenut sen jälkeen pitkän avoliiton. Nyt en kelpuuta rakastajaksi enää kuin varattuja miehiä, koska sinkkumiehet, kaikki sinkkumiehet, ovat roikkujia. Varatun miehen ei parane vaatia liikaa, heistä pääsee halutessaan myös vaivatta eroon toisin kuin roikkuja-sinkkumiehistä. Tämä järjestely sopii minulle mainiosti, koska saan varatulta mieheltä juuri sitä, mitä haluankin (seksiä) ilman että joudun kärsimään draamailusta tai olemaan ajankäytöstäni vastuussa kellekään. Sanoisin, että kaltaisilleni itsenäisille, omasta ajastaan ja tilastaan tarkoille naisille varatun miehen tapailu on nappiratkaisu.

Sinä olet törkeä ja miehet joita kelpuutat ovat vielä törkeämpiä.

Vierailija
117/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kirjoittajan mies on pettänyt vaimoaan jonkun nuoren hottiksen tai parin kanssa, mutta "perhe ei mene rikki" koska kirjoittaja ei pysty yhteisen asuntolainan/muiden velvoitteiden vuoksi jättämään miestään. Mielensä kyllä tekisi. Nyt ei voi muuta kuin esittää välttämättömyyden hyveenä, siihen sentään on varaa. Katkeruutesi haisee noin mailin päähän.

Osuiko määritelmäni sinuun NOIN kipeästi? Näköjään. :)

Vierailija
118/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä uskoit miestä. Toki kannattaa uskoakin koska se lieventää omantunnontuskia.

Sinähän teit suorastaan palveluksen miesparalle. Justiinsa .

Vierailija
119/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman omaatuntoa ajatellen ettei ole tehnyt mitään väärää?

Mitä se kertoo ihmisestä ja hänen ajatustasostaan?

Itse en pystyisi.

Millainen on se mies, tai nainen, joka lähtee avioliitosta/avoliitosta toisen matkaan? 

Sitähän sun piti kysyä.

Juuri sen hän kysyikin, mutta toisilla sanoilla.

Vierailija
120/396 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmö kysymys, varmasti kaikenlaiset naiset. Olen itse ollut naimisissa kymmenisen vuotta, eronnut (omasta aloitteesta) ja kokenut sen jälkeen pitkän avoliiton. Nyt en kelpuuta rakastajaksi enää kuin varattuja miehiä, koska sinkkumiehet, kaikki sinkkumiehet, ovat roikkujia. Varatun miehen ei parane vaatia liikaa, heistä pääsee halutessaan myös vaivatta eroon toisin kuin roikkuja-sinkkumiehistä. Tämä järjestely sopii minulle mainiosti, koska saan varatulta mieheltä juuri sitä, mitä haluankin (seksiä) ilman että joudun kärsimään draamailusta tai olemaan ajankäytöstäni vastuussa kellekään. Sanoisin, että kaltaisilleni itsenäisille, omasta ajastaan ja tilastaan tarkoille naisille varatun miehen tapailu on nappiratkaisu.

Samoin, erosin 19 vuoden suhteesta omasta aloitteesta, ja yksi syy ole olematon seksielämä. Nykyään kelpuutan vain varattuja miehiä seksikumppaneiksi, koska he eivät tosiaan jää roikkumaan ja pelin henki on molemmille selvä. Mitään vakavaa suhdetta en ole missään tapauksessa etsimässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan