Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen iskee varatun miehen ja hajottaa perheen?

Vierailija
02.09.2017 |

Ilman omaatuntoa ajatellen ettei ole tehnyt mitään väärää?

Mitä se kertoo ihmisestä ja hänen ajatustasostaan?

Itse en pystyisi.

Kommentit (384)

Vierailija
61/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehessä yhtenä tärkeänä kriteerinä oli se, että ei saa olla toisen kanssa parisuhteessa, tai juuri parisuhteen päättäneenä, tai jätettynä. Että ihan täytyy omilla pikku jaloilla seistä elämässä, koska se korreloi tulevaisuuden kanssa aika reilusti. Yhdenyön jutuissa, tai seksisuhteissa sillä nyt ei kovasti ole väliä onko mies varattu vai ei, jos se vain osaa pitää suunsa kiinni. Kaikki kokeilemani varatut ovat osanneet. Parisuhteeseen en tosin olisi kelpuuttanut varattua miestä. Pettämistä on aika paljon, ja ihan tunnettu kuvio on pitempi, lapsia sisältävä parisuhde jossa jompi kumpi tai molemmat löytävät sen kuuluisan ymmärtäjän kolmannesta osapuolesta. Ei silti hätää. Kun ymmärtäjä saa pettäjästä kumppanin itselleen, hänellä loppuu yllättäen ymmärrys, ja näin tapahtuu se mitä monet kutsuvat karmaksi.

Paljon näkee myös suhteita joissa pettämys on annettu anteeksi ja suhde jatkunut. Yleensä niihin tarvitsee kuitenkin pitkän tien, joka sisältää sen tutkimisen mitä itse omalta elämältään haluaa. Ne ei ole ihan pikkujuttuja ne.

Vierailija
62/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava, vanha, kuivatukkainen ultrablondi, joka paljastui todelliseksi sekopääksi. Tämmöinen meillä....(Jep, todellakin!), eli mun vastakohta. Ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ulkopuoliset tule koskaan hyvään suhteeseen väkisin väliin. Tosiasia, joka vaimojen niin vaikea tajuta.

Vierailija
64/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei yksin petä.

Nyrkkikyllikkiä en katso toiseksi naiseksi, joten on siinä naisessa kin vikaa, kun varattua iskee ja vie tilanteen perheen hajoamiseen asti. Sellainen nainen on itsekäs oman edun tavoittelija.

Vierailija
65/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajutkaajo kirjoitti:

Ei ne ulkopuoliset tule koskaan hyvään suhteeseen väkisin väliin. Tosiasia, joka vaimojen niin vaikea tajuta.

Näin sanoo narsistinen, typerä naisihminen.

Vierailija
66/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden miehen joka tosiaan kostaa omalle naiselleen menemällä sänkyyn toisen naisen kanssa, hänellä on tällainen koston välikappale ihan vakituisena. Joo, sadisti on.

Itse en henkilökohtaisesti koske varattuihin miehiin pitkällä tikullakaan, yöks, ei kiitos.

Vierailija
67/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nää perheelliset naiset jotka pettää? Onko silloinkin se ulkopuolinen mies perheenrikkoja? Ei, silloin vaan se nainen on lunttu ja rikkonut perheensä. Tilanne kuin tilanne niin nainen on syyllinen ja raukkaa miestä on viety kuin pässiä narussa.

Vierailija
68/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä keskustelu toimi myös toisin päin, eli millainen mies lähtee iskemään varattua naista ja rikkomaan naisen perheen?

Nyt ei kuitenkaan kysytty tuota, vaan sitä, millainen nainen iskee varatun ja hajottaa perheen. Miksi tämä kolahtaa sinulla niin kovaa että täytyy heti alkaa puolustelemaan näitä kodinrikkojia tuollaisilla vastaväitteillä?

Eiköhän av:lta löydy ihan tarpeeksi ketjuja pettävistä miehistä ja heidän mottaamistaan, mene sinne hekumoimaan.

Vierailija
69/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa seksiä miehillenne niin pysyvät kotona. Netti on täynnä varattuja miehiä seuraa etsimässä. Joo ja se on sitten se nainen joka hajottaa perheen

Vierailija
70/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa seksiä miehillenne niin pysyvät kotona. Netti on täynnä varattuja miehiä seuraa etsimässä. Joo ja se on sitten se nainen joka hajottaa perheen

Ei riitä.

Vierailija
71/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa tuntuu, että tein muutama vuosi sitten oikean päätöksen, kun en kertonut miehen vaimolle että miehensä on deittaillut minua. Minulle mies oli esiintynyt sinkkuna, ja meillä oli usean kuukauden mittainen suhde ennen kuin sain selville hänen olevan naimisissa.

Vaikka arvelinkin, että itse olisin halunnut kuulla pettävästä miehestä, jouduin miettimään myös omaa turvallisuuttani. Pitäisikö nainen minua syyllisenä? Päätin pitää suuni kiinni ja vain jättää miehen. En viitsinyt ottaa riskiä ja katsoa kuuluiko rouva niihin, jotka ymmärtäisivät meidän molempien olevan uhreja vai niihin jotka ajattelisivat minun vietelleen hänen ihanan miesparkansa.

Sittemmin kyseinen häntäheikki löysi uuden daamin sivusuhteeseen. En tiedä tietääkö vaimo vieläkään millaisen miehen kanssa elää.

Vierailija
72/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajutkaajo kirjoitti:

Kyllä tulevat. Olen seurannut sivusta miten yksi nainen tietoisesti vikittelee varattuja miehiä ja onnistuu lähes aina. Miehiä viedään kuin pässiä narussa. Kun nainen kyllästyy mieheen, hän aloittaa uuden metsästyskauden.

Vierailija
73/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämiseen tarvitaan itsekäs nainen ja itsekäs mies, jotka eivät näe itsessään mitään vikaa.

Kiinni jäätyää sanovat, mies:" kun sä sitä ja sä tätä" ja nainen: "mä en ole tehnyt sinkkuna mitään väärää".

Vierailija
74/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne perheet on jo rikki ennen kuin mies tai nainen lähtee toisen matkaan kukaan ei lähde onnellisesta parisuhteesta

Olet väärässä! FINSEX-tutkimuksen mukaan syyt:

1. Houkuttava tlanne. (miehet 45 prosenttia, naiset 34 prosenttia)

2. Ongelmalliseksi koettu suhde oman puolison kanssa (naiset 39 %, miehet 16 %)

3. Rakastuminen uuteen kumppaniin (naiset 25 %, miehet 9 %)

4. Puolison vähäinen seksuaalinen halu (miehet 28 %, naiset 20 %)

5. Ei mitään erityistä syytä (miehet 27 %, naiset 23 %).

Vierailija
75/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkkyjä riittää aina, pitäisi olla miehellä selkärankaa vastustaa houkutuksia.

Vierailija
76/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämiseen tarvitaan itsekäs nainen ja itsekäs mies, jotka eivät näe itsessään mitään vikaa.

Kiinni jäätyää sanovat, mies:" kun sä sitä ja sä tätä" ja nainen: "mä en ole tehnyt sinkkuna mitään väärää".

Tämä! Siihen ei todellakaan tarvita mitään muuta, ehkä vaihtelunhalua lisäksi.

Vierailija
77/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä.

Sitten kannattaa valita sellainen mies, jolle sinä riität.

Vierailija
78/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä.

Sitten kannattaa valita sellainen mies, jolle sinä riität.

Kannattaa valita mies joka on sitoutuva omaan suhteeseen eikä muiden vietävissä.

Vierailija
79/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettyhän tuossa on se, joka ei ole väärin tehnyt. Oli nainen sinkku niin kyllä se on väärin ängetä väliin.

Vierailija
80/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miesreppanalla ei ole mitään osuutta asiaan. On tuosta vaan napattavissa mukaan. Jees. Helppoa näemmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä