Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen iskee varatun miehen ja hajottaa perheen?

Vierailija
02.09.2017 |

Ilman omaatuntoa ajatellen ettei ole tehnyt mitään väärää?

Mitä se kertoo ihmisestä ja hänen ajatustasostaan?

Itse en pystyisi.

Kommentit (384)

Vierailija
81/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miesreppanalla ei ole mitään osuutta asiaan. On tuosta vaan napattavissa mukaan. Jees. Helppoa näemmä.

Pettäminen=helppo nainen +helppo mies+itsekkyys.

Vierailija
82/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites nää perheelliset naiset jotka pettää? Onko silloinkin se ulkopuolinen mies perheenrikkoja? Ei, silloin vaan se nainen on lunttu ja rikkonut perheensä. Tilanne kuin tilanne niin nainen on syyllinen ja raukkaa miestä on viety kuin pässiä narussa.

Älkää nyt jaksako aina tätä. Kukaan edes suurin piirtein normaali ihminen ei ajattele niin että mies olisi syytön ja toinen nainen ainoa syyllinen.

Täysin ja itsestään selvää on se että pääsyyllinen on pettäjä.

Mutta tässä arvatenkin haluttiin pohtia sitä että mikä saa jonkun naisen tietoisesti alkamaan ja suorastaan aktiivisesti iskemään varattua miestä.

Minuakin se kyllä kiinnostaa kun itse en millään alkaisi.

Siksi että tympii niin paljon tuollaiset miehet etten itselleni sellaista haluaisi.

Siksi että tunnen kyllä jonkinlaista huolta mahdollisista lapsista ja vaimostakin jotka joutuisivat ikävään tilanteeseen.

Siksi etten ihan itsekkäistä syistä haluaisi keskelle mitään paskamyrskyä joka saattaisi seurata.

Siksi etten kuvittele olevani joku ihana prinsessa jota tuo pettävä mies ei tietenkään koskaan pettäisi.

Siksi että joutuisin hyvin todennäköisesti aina odottamaan vuoroani ja huolehtimaan ettei meitä nähdä yhdessä missään jne.

Siksi että tuollainen pettävä mies hyvin todennäköisesti etsii itselleen sekä henkistä että fyysistä tyydytystä mutta ei olisi ollenkaan välttämättä valmis tarjoamaan samaa minulle kun ei näköjään pysty ottamaan vaimoankaan huomioon tai selvittelemään mahdollisia ongelmia.

Siksi että ihminen joka pakenee ongelmiaan pettämällä , tekisi samoin minun kanssani, on siis pelkuri.

Siinä nyt aluksi ja kiinnostaa kyllä mitä niin hyvää toinen nainen saa että nuo kaikki syyt on merkityksettömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies sen perheen hajottaa eikä toinen nainen.  Jos sinua aloittaja tulee joku mies iskemään, niin lähdetkö mukaan? Luultavasti et, sinä siis päätit olla hajottamata perheen. 

Vierailija
84/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman omaatuntoa ajatellen ettei ole tehnyt mitään väärää?

Mitä se kertoo ihmisestä ja hänen ajatustasostaan?

Itse en pystyisi.

Millainen on se mies, tai nainen, joka lähtee avioliitosta/avoliitosta toisen matkaan? 

Sitähän sun piti kysyä.

Vierailija
85/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa on hassu asetelma.Jos mies on syyllinen niin sekö tarkoittaa että tämä perheen väliin tuleva nainen ei ole? Voiko syyllisiä olla siis vain yksi? Vai voisko ajatella että tässä tapauksessa sekä mies että toinen nainen ovat vähän moraalittomia?

Vierailija
86/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nainen jolla on korkea moraali EI ala mihinkään miehen kanssa jos tällä on parisuhde toisen kanssa. Itkee ihastumisitkunsa itsekseem ja etsii vapaan miehen. Ja kyllä se sidonnaisuus selviää ihan kysymällä.

Ja todella, sänkyyn ei päädytä miehen kanssa josta ei tiedetä tätä asiaa varmaksi. Turha vierittää näin nettiaikana asian salaamisesta miestä, kun osoitteet sun muut tiedot on nähtävissä melko helposti.

Vierailija
87/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut hakevat ymmärtäjää...

Jotkut seikkailua, tylsyyteen....

Jotkut hakevat palkintoa, eli huono itsetunto...

Jotkut koukuttuvat hullaantumisen tunteeseen. On kuin huume, ja seuraavakerta tulee tarpeeseen.

Joillakin on huono parisuhde, tai ihan vaan se arki tullut suhteeseen. On paljon helpompaa avata valmisateria, kuin siivota keittiö, käydä kaupassa ja alkaa tehdä töitä parisuhteensa eteen.

Vastuu omasta elämästä ja parisuhteesta on hukassa. Kaiken on korvaamassa mulle, mulle kaikki nyt ja heti, asenne. ITSEKKYYS.

Ja kun on laskun maksun aika on helpompi taas syyttää toista ja lähteä, kuin korjata sotkunsa. Ja harvalla on myöskään taitoa korjata parisuhdettaan, halut vie itsekkyys.

Kokonaan jää myös käsittelemättä elämän ikä kriisit. 30- 40- ja 50 kriisit, joita ei tajuta ajoissa ja osata käsitellä, ilman kaatuvia parisuhteita.

Anteeksi antaminen on myös taito ja tahtolaji. Ei auta puolison itsekkyys. Minua on loukattu ja minun ei tarvitse.....

Minun, minun, minun.....

Yllä olevat sopii pääosin naisiin, mutta miehissä on sitten joukossa ihan vaan itsekkäitä sikoja. Naiset kirii asiassa, kun kerran meillä on pyrkimys kaikessa tasa-arvoon.

Koulussa pitäisi olla pakolliset kurssit ihmissuhdetaidoille.

Vierailija
88/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jonka mies on todistetusti kitkuttanut kuolleessa suhteessa lasten takia! Tiedän varmuudella ettei mies puhunut mustaa valkoiseksi, vaan liiton kuollut tila oli tosiasia.

Mutta ihmiset uskovat siihen mitä näkevät, ja he näkevät "onnellisen" liiton rikkoneen , miestä nuoremman (huikeat 4vuotta) blondin yh-äidin.

Vierailija
89/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites nää perheelliset naiset jotka pettää? Onko silloinkin se ulkopuolinen mies perheenrikkoja? Ei, silloin vaan se nainen on lunttu ja rikkonut perheensä. Tilanne kuin tilanne niin nainen on syyllinen ja raukkaa miestä on viety kuin pässiä narussa.

Älkää nyt jaksako aina tätä. Kukaan edes suurin piirtein normaali ihminen ei ajattele niin että mies olisi syytön ja toinen nainen ainoa syyllinen.

Täysin ja itsestään selvää on se että pääsyyllinen on pettäjä.

Mutta tässä arvatenkin haluttiin pohtia sitä että mikä saa jonkun naisen tietoisesti alkamaan ja suorastaan aktiivisesti iskemään varattua miestä.

Minuakin se kyllä kiinnostaa kun itse en millään alkaisi.

Siksi että tympii niin paljon tuollaiset miehet etten itselleni sellaista haluaisi.

Siksi että tunnen kyllä jonkinlaista huolta mahdollisista lapsista ja vaimostakin jotka joutuisivat ikävään tilanteeseen.

Siksi etten ihan itsekkäistä syistä haluaisi keskelle mitään paskamyrskyä joka saattaisi seurata.

Siksi etten kuvittele olevani joku ihana prinsessa jota tuo pettävä mies ei tietenkään koskaan pettäisi.

Siksi että joutuisin hyvin todennäköisesti aina odottamaan vuoroani ja huolehtimaan ettei meitä nähdä yhdessä missään jne.

Siksi että tuollainen pettävä mies hyvin todennäköisesti etsii itselleen sekä henkistä että fyysistä tyydytystä mutta ei olisi ollenkaan välttämättä valmis tarjoamaan samaa minulle kun ei näköjään pysty ottamaan vaimoankaan huomioon tai selvittelemään mahdollisia ongelmia.

Siksi että ihminen joka pakenee ongelmiaan pettämällä , tekisi samoin minun kanssani, on siis pelkuri.

Siinä nyt aluksi ja kiinnostaa kyllä mitä niin hyvää toinen nainen saa että nuo kaikki syyt on merkityksettömiä.

Tämä oli hyvä lista. Kaikki eivät vain kykene noin rationaaliseen pohdintaan ihastuessaan, vaikka kyllä ehdottomasti pitäisi. Toisaalta eipä minullakaan ole kokemusta varattuun mieheen ihastumisesta, vaikea se on ilman kokemusta oikeasti sanoa, mitä itse siinä tilanteessa tekisi, ennen kuin se kohdalle osuu. On kovin helppoa esittää korkeamoraalista kun kyse ei ole itsestä. 

Vierailija
90/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nainen jolla on korkea moraali EI ala mihinkään miehen kanssa jos tällä on parisuhde toisen kanssa. Itkee ihastumisitkunsa itsekseem ja etsii vapaan miehen. Ja kyllä se sidonnaisuus selviää ihan kysymällä.

Ja todella, sänkyyn ei päädytä miehen kanssa josta ei tiedetä tätä asiaa varmaksi. Turha vierittää näin nettiaikana asian salaamisesta miestä, kun osoitteet sun muut tiedot on nähtävissä melko helposti.

Tämän perusteella sinkkunainen ei saisi viedä baarista kotiinsa ketään. Edelleen nainen ei ole vastuussa pettäjämiehesi moraalista.

Vierailija
91/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että nuori, kokematon, turvattomasti kiintynyt, haasteita itsetunnossa, omanarvontunnoton, oma kokemus hylätyksitulemisesta ja/tai petetyksitulemisesta.

Vierailija
92/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pubiruusu🌹

Vierailija
93/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittipalstathan ovat täynnä salasuhdetta etsiviä perheenisiä. Kaikki on kuulemma mallillaan ja ero ei tule kysymykseen, mutta seksiä ja jännitystä pitäisi saada. En tajua.

Vierailija
94/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittipalstathan ovat täynnä salasuhdetta etsiviä perheenisiä. Kaikki on kuulemma mallillaan ja ero ei tule kysymykseen, mutta seksiä ja jännitystä pitäisi saada. En tajua.

Lisäksi on paljon flirttailevia putkimiehiä ja asentajia työkeikoillaan.

Vierailija
95/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei anna, vaimo antaa liian harvoin, vaimo antaa, mutta vääränlaista, haluaa muutakin kuin vaimoa. Ymmärtäminen on helppoa, hyväksyminen sitten taas ei.

Vierailija
96/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän perusteella sinkkunainen ei saisi viedä baarista kotiinsa ketään. Edelleen nainen ei ole vastuussa pettäjämiehesi moraalista.

Mielestäni sinkkunainen joka vie miehen kotiinsa baarista kännipäissään on moraaliton ja säälittävä. Olkoon mies vapaa tai varattu. Normaaliin pitkään ihmissuhdekuvioon ei kuulu paneskelun aloitus baari-illan jälkeen random miehen kanssa.

Toiseksi, asia ei kuulu sinulle, mutta minun mieheni ei ole koskaan pettänyt minua vaikka jo yli 20v liittoa takana enkä minä häntä.

Vierailija
97/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sinkkunainen joka vie miehen kotiinsa baarista kännipäissään on moraaliton ja säälittävä. Olkoon mies vapaa tai varattu. Normaaliin pitkään ihmissuhdekuvioon ei kuulu paneskelun aloitus baari-illan jälkeen random miehen kanssa.

Toiseksi, asia ei kuulu sinulle, mutta minun mieheni ei ole koskaan pettänyt minua vaikka jo yli 20v liittoa takana enkä minä häntä.

Joko miehesi on rumilus, joka ei kelpaa muille kuin sinulle tai hän on tilastojenkin valossa pettänyt sinua seitsemännen yhdessäolovuotenne paikkeilla viimeistään. Now which is it?

Vierailija
98/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä on ero vireillä"

"Palataan asiaan kun ero on virallisesti voimassa"

Keskustelu jota ei koskaan ole tapahtunut.

Vierailija
99/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö kysymys, varmasti kaikenlaiset naiset. Olen itse ollut naimisissa kymmenisen vuotta, eronnut (omasta aloitteesta) ja kokenut sen jälkeen pitkän avoliiton. Nyt en kelpuuta rakastajaksi enää kuin varattuja miehiä, koska sinkkumiehet, kaikki sinkkumiehet, ovat roikkujia. Varatun miehen ei parane vaatia liikaa, heistä pääsee halutessaan myös vaivatta eroon toisin kuin roikkuja-sinkkumiehistä. Tämä järjestely sopii minulle mainiosti, koska saan varatulta mieheltä juuri sitä, mitä haluankin (seksiä) ilman että joudun kärsimään draamailusta tai olemaan ajankäytöstäni vastuussa kellekään. Sanoisin, että kaltaisilleni itsenäisille, omasta ajastaan ja tilastaan tarkoille naisille varatun miehen tapailu on nappiratkaisu.

Vierailija
100/384 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko miehesi on rumilus, joka ei kelpaa muille kuin sinulle tai hän on tilastojenkin valossa pettänyt sinua seitsemännen yhdessäolovuotenne paikkeilla viimeistään. Now which is it?

Ehkä juuri syy on siinä että vaimot jo valmiiksi olettavat että mies pettää? Eli tämänkin kirjoittaja pitää parempana komeaa pettäjä miestä kuin rumaa? uskollista miestä? Naisen tulee siis hankkia mahdollisimman ruma? mies jotta tämä olisi uskollinen. Mitään muuta keinoahan ei naisella ole miehen pitämiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä