Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin naiset ja tytöt tajuaa sen miten tyhmän näköiset nuo ripsienpidennykset on? :D

Vierailija
02.09.2017 |

En voi kuin ihmetellä miten ne jatkaa suosiotaan. Olen ammatissa jossa kohtaan paljon nuoria naisia (olen itsekkin 25v nainen) ja tuntuu, että joka toisella asiakkaalla on nuo tyhmän näköiset ripsienpidennykset..

Kommentit (138)

Vierailija
21/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisina pidän heitä, jotka haluavat esiintyä niin kuin joku karvaelukka olisi liiskaantunut heidän silmilleen. Ja samat naiset haluavat työllä ja tuskalla eroon monista muista karvoistaan...

Vierailija
22/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestä överiripset ovat kamalat. Tavalliset itse liimattavatkin irtoripset ovat överinä hienommat, koska ne saa kaareutumaan nätimmin. Monet ovat myös sellaisia, joissa osa ripsistä on muita pidempiä. Näyttää paremmalle kuin ne tasaiset ylipaksut kestoripset, joita monen omat ripset eivät jaksa kannatella tarpeeksi...

En ymmärrä, mutta saahan jokainen käyttää rahansa mihin lystää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä kun sitä karvaa pitää saada johonkin väkisin lisää ja jostain pois 🤔

Vierailija
24/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa.. mielipiteensä kullakin.

Ei nämä mielestäni rumalta näytä:

b37519201ee600556f5e3172941946dc--bridal-beauty-bridal-makeup.jpg

eyelash-extension-before-after.jpg

Mutta sitten taas nuo viuhkat ja ylipitkät ovat kyllä rumia:

chicago-eyelash-extensions-1.jpg

Tekijällä on väliä ja luonnoliset ovat kauniit.

Oho linkit ei toimi

Eli luonnollinen:

http://therichlifeinwinecountry.com/wp-content/uploads/2015/11/eyelash-…

vs.

viuhka:

http://www.chicago-eyelashes.com/wp-content/uploads/2010/05/chicago-eye…

No ei tuo luonnollinenkaa kovin luonnollinen oo!

Vierailija
25/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne fiksuilta näytäkään.

Käytin itse niitä ennen ja väitän, että ne minulle jokseekin sopivat kun tummapiirteinen olen. Katukuvassa näkee kuitenkin paljon överiksi vedettyjä ja sitten myös vaaleita naisia isoilla tummilla ripsillään. No, omapa on asiansa.

Joka tapauksessa nainen on mielestäni kauniimpi ilman ripsienpidennyksiä. Eikä näytä niin ylilaitetulta, jos vaikka sipaisee väriä huuliin tai korostaa muuten kasvojaan.

Vierailija
26/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein epäsopivin näky on mielestäni tekoripset ja alaluomelle tehty kova musta rajaus. Ilman muuta silmämeikkiä.

Vierailija
27/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole mutta ei niihin enää kiinnitä edes huomiota. Ehkä sitten jos on oikein huonosti tehty tms

Vierailija
28/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen miten niin moni on lihava, eivätkö he ymmärrä miten rumia ovat?

Vierailija
29/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä aloitus ja ei taaskaan yllätä, että toinen nainen arvostelee muiden ulkonäkövalintoja. Ne varmaan niistä tykkäävät, jotka pitävät, joten kenenkään muun mielipiteillä ei silloin ole arvoa. :)

Vierailija
30/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pakko kysyä, entä sitten??? :D 

Ei ainakaan omaa persettäni tai ripsiäni kutita jos jollain on ripsienpidennykset. Mauttomat niistä saa helposti, mutta hyvällä tekijällä ovat kauniit. Tiedän monia naisia joiden pidennykset ovat kauniit, eivätkä he ole ottaneet niitä siksi, että näyttäisivät luonnollisilta :D Olisi kyllä mukavaa jos ei tarvitsisi säätää ripsarin kanssa joka aamu... 

Vierailija
31/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin muutama viikko sitten Ranskassa ja siellä tytöt hädin tuskin meikkasivatkaan puhumattakaan noista järkyttävistä ripsienpidennyksistä ja 5cm pitusista rakennekynsistä. Siellä tytöt ovatkin luonnollisen nättejä. Tatuointejakaan ei näkynyt kuin jollain mörssärinaisilla eikä oltu kasvatettu jäätäviä perseitä ja lihaksia salilla. Hölkällä kävivät ja olivat hoikkia ja naisellisia.

Saavat kiksejä aivan muusta asioista kuin noista joulukuusenkoristeista ja maalista ihollaan.

Tummilla ripsillä ja kulmilla on helppo olla ilman meikkiä. Vaalea olmi ei vaan näytä miltään ilman pientä ehostusta. Viuhkaripsiä en kyllä ymmärrä minäkään mutta maltilliset ymmärrän hyvin ja ottaisin itsekin ellen olisi herkkäsilmäinen.

Tummiin piirteisiin se vähäinen ehostus muuten uppoaa niin, ettei sitä huomaa. Pohjoismaalaisella vaalealla naisella musta ripsiväri ja kulmavärit erottuvat sen sijaan ihan eri tavoin. Meille vaaleille löytyy harvoin kovin hyviä meikkisävyjä, sillä esimerkiksi omat kulmakarvani ovat luonnostaan melkein harmaat. Ruskeat ripsiväritkin ovat liian lämpimän ruskeita. Sellainen tumma harmaa toimisi pikimustaa paremmin.

Suomalaista kauneutta arvostetaan täällä liian vähän. Muualla maailmassa se nähdään eksoottisen kauniina, mutta täällä halutaan piilottaa ne omat piirteet jättikulmakarvoilla ja ripsillä.

Vierailija
32/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ripsienpidennykset ja käyn viittäkymppiä. Ovat mielestäni ihanat, näytän niiden kanssa paljon kauniimmalta kun ilman, tuovat silmät esiin ihan eri lailla.

Kukaan muu ei ole päin naamaa kehdannut kritisoida, paitsi oma mies :)

Usein sanotaan että naiset eivät todellakaan laittaudu "itseään varten" vaan ainoastaan miesten(naisten) takia. Itse en pidä ripsinepidennyksiä miesten takia vaan ainoastaan siksi että itse satun tykkäämään niistä tosi paljon. Ja ainoastaan sillä on väliä :)

Vierailija
33/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN tiedä. Minä en ehkä sitten ole nainen enkä tyttö, koska tajusin jo.

Minun tyttärilläni on luonnostaan pitkät ripset, ja he valittavat, kun ne ripset osuvat silmälasien linsseihin. Heillä on ripsentaivuttajat siksi, koska niillä saa käännettyä ripset sellaiseen asentoon, ettei osu linssiin.

Vierailija
34/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aina jotenkin suttuisen näköiset ja saa silmät näyttämään pieniltä ja umpeen turvonneilta. En ymmärrä.

Vierailija
35/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta pahalta näyttävät usein.

Töissä eräs maantievärinen oli microbleidannut kulmat ja laitattanut kestoripset ja oikein hätkähdin. Ei oikein sovi niihin väreihin, vaikkei asia minulle kuulukaan.

JOskus näkee muutamia lisäyksiä silmien kulmissa ja ne näyttävät hyvältä, kun tekee ne maltilla eikä rätkäise syvänmustia silloinkaan,

Vierailija
36/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka et itse käytä niin anna muiden käyttää, heidän mielestään ne ovat kivat ja muiden mielipiteillä ei pitäisi olla väliä.

Vierailija
37/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi kuin ihmetellä miten ne jatkaa suosiotaan. Olen ammatissa jossa kohtaan paljon nuoria naisia (olen itsekkin 25v nainen) ja tuntuu, että joka toisella asiakkaalla on nuo tyhmän näköiset ripsienpidennykset..

Hmm.... Iso osa ihmisistä tekee jotain asiaa, josta itse en pidä. Syynä on pakko olla se, että minä olen oikeassa ja nuo muut vain tyhmiä kun eivät tajua kuinka tyhmä tuo asia on. 

Eikun... Olisiko sittenkin niin, että suurin osa ihmisitä vain ajattelee eri tavalla kuin minä ja minun mielipide on vähemmistöä. Ei se tarkoita että mielipiteeni olisi väärä, mutta se on poikkeava. 

Vierailija
38/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten omat ripset selviytyvät siellä alla? Itse en ole uskaltanut edes kokeilla, sillä ihoni on todella herkkä.

Vierailija
39/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö! Ihan mielettömän seksikkäät ovat ja tummat kulmakarvat myös upeat!! Näitä tylsiä vain hieman laittautuvia mammoja maailma ikävä kyllä täynnä!!

Vierailija
40/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin muutama viikko sitten Ranskassa ja siellä tytöt hädin tuskin meikkasivatkaan puhumattakaan noista järkyttävistä ripsienpidennyksistä ja 5cm pitusista rakennekynsistä. Siellä tytöt ovatkin luonnollisen nättejä. Tatuointejakaan ei näkynyt kuin jollain mörssärinaisilla eikä oltu kasvatettu jäätäviä perseitä ja lihaksia salilla. Hölkällä kävivät ja olivat hoikkia ja naisellisia.

Saavat kiksejä aivan muusta asioista kuin noista joulukuusenkoristeista ja maalista ihollaan.

Tummilla ripsillä ja kulmilla on helppo olla ilman meikkiä. Vaalea olmi ei vaan näytä miltään ilman pientä ehostusta. Viuhkaripsiä en kyllä ymmärrä minäkään mutta maltilliset ymmärrän hyvin ja ottaisin itsekin ellen olisi herkkäsilmäinen.

Tummiin piirteisiin se vähäinen ehostus muuten uppoaa niin, ettei sitä huomaa. Pohjoismaalaisella vaalealla naisella musta ripsiväri ja kulmavärit erottuvat sen sijaan ihan eri tavoin. Meille vaaleille löytyy harvoin kovin hyviä meikkisävyjä, sillä esimerkiksi omat kulmakarvani ovat luonnostaan melkein harmaat. Ruskeat ripsiväritkin ovat liian lämpimän ruskeita. Sellainen tumma harmaa toimisi pikimustaa paremmin.

Suomalaista kauneutta arvostetaan täällä liian vähän. Muualla maailmassa se nähdään eksoottisen kauniina, mutta täällä halutaan piilottaa ne omat piirteet jättikulmakarvoilla ja ripsillä.

Minulla on Makeup storen kulmaväri jossa on sellainen blondisävy. Ihoni on kylmänsävyinen joten musta mascara sopii kyllä. Yksi kerros ei näytä meikatulta vaan ainoastaan tuo ripset esiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän