Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin naiset ja tytöt tajuaa sen miten tyhmän näköiset nuo ripsienpidennykset on? :D

Vierailija
02.09.2017 |

En voi kuin ihmetellä miten ne jatkaa suosiotaan. Olen ammatissa jossa kohtaan paljon nuoria naisia (olen itsekkin 25v nainen) ja tuntuu, että joka toisella asiakkaalla on nuo tyhmän näköiset ripsienpidennykset..

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun mielestä suttuinen lutkalook on ok keneltä se on pois?

Vierailija
82/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mielettömän seksikkäät siis nuo pidennökset ja tummat kulmakarvat!! Tähän näkyviin sukkahousureittä ja korkkarit, niin olen aivan myyty. Tuollainen upea vaimo minulle heti! T ope43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on ihania muotioikkuineen :)

Vierailija
84/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu osalla naisia olevan hyvin vähäinen tai hidas ajatuskulku ja ovat täysin markkinavoimien uhreja.

Olen nainen itsekin ja pärjään aivan hyvin ilman silikoneja, keinoräpsyjä, tatuointeja ja lävistyksiä. Etenemiseni uralla ei ole ilman noitakaan hidastunut lainkaan. Miesmarkkinoilla en halua päteä tai kilpailla kenenkään kanssa, vaan olen tyytyväinen single.

Vierailija
85/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

m43 kirjoitti:

Aivan mielettömän seksikkäät siis nuo pidennökset ja tummat kulmakarvat!! Tähän näkyviin sukkahousureittä ja korkkarit, niin olen aivan myyty. Tuollainen upea vaimo minulle heti! T ope43

Jos otat itsellesi nuo kaikki? Ei ole ainoastaan naisten etuoikeus.

Vierailija
86/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä suomalaiset ei ole oikein minkään näköisiä ilman noita pidennyksiä. Mun mielestä jopa miehet voisivat alkaa käyttää niitä, että naama erottuisi valkoisesta seinästä.

Vierailija
87/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta joillain on myös omat ripset pitkät, joten en usko että niitä(hyvin tehtyjä) erottaa tekoripsistä, ellei ole aivan jumalattomat kolmesenttiset viuhkat. Esim itselläni on yli sentin mittaiset omat räpsyt ja usein joku kysyy että onko tekoripset..Samoin kysytään hiuksistani, jotka ovat alaselkään...tämä on tätä nykypäivää :)

Vierailija
88/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsien pidennykset ovat jo niin 2014.

Vierailija
89/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä ihmisiä, joiden ripset ei näy ollenkaan. Näyttää jotenkin tosi rumalta.

Vierailija
90/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on itsetunto kunnossa, ei hän omista edes ajatusta tuollaisille turhuuksille.

Vierailija
91/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassatyöhön se taitaa olla vaatimus, sillä hyvin useilla kassatytöilä on moiset kammotukset naamassaan. Parasta oli kerran, kun puolikas roikkui siinä poskella: oli kyllä naurussa pitelemistä.

Voi juju, nokkelasti kirjoitit ja nauruakin piti pidätellä. Vaan mikä hiton puolikas roikkui poskella?

Nyt olet tainnut sekoittaa liimattavat tekoripset ja ripsien pidennykset keskenään.

Voi ei, miten nyt noin mokasit.

"Puolikas roikkui siinä poskella" come on! :-D

Vierailija
92/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien oma asia tietty mitä tekevät, mutta samaa mieltä aapeen kanssa: kamalat.

Vierailija
93/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekkään tykkää niistä oikein tuuheista ja tummista ripsienpidennyksistä, mutta jokainen tavallaan!

Vierailija
94/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin muutama viikko sitten Ranskassa ja siellä tytöt hädin tuskin meikkasivatkaan puhumattakaan noista järkyttävistä ripsienpidennyksistä ja 5cm pitusista rakennekynsistä. Siellä tytöt ovatkin luonnollisen nättejä. Tatuointejakaan ei näkynyt kuin jollain mörssärinaisilla eikä oltu kasvatettu jäätäviä perseitä ja lihaksia salilla. Hölkällä kävivät ja olivat hoikkia ja naisellisia.

Saavat kiksejä aivan muusta asioista kuin noista joulukuusenkoristeista ja maalista ihollaan.

Tummilla ripsillä ja kulmilla on helppo olla ilman meikkiä. Vaalea olmi ei vaan näytä miltään ilman pientä ehostusta. Viuhkaripsiä en kyllä ymmärrä minäkään mutta maltilliset ymmärrän hyvin ja ottaisin itsekin ellen olisi herkkäsilmäinen.

Kyllä voi vaalea "olmi"  olla todella kaunis! Ja erottuu edukseen juuri sellaisena värittömänä.

Meillä on töissä sellainen vaalea, reilu 3-kymppinen nainen. Joka päivä on rajaukset silmissä, välillä on jotain tekoripseäkin, mutta aina vähintään ripsarit ja rajaukset. Näytti sellaiselta perus-ok suominaiselta, ei mitään ihmeellistä. Sitten yhtenä päivänä hän oli kokonaan ilman meikkiä töissä. JÖSSES!!! Sieltä alta kuoriutui niin UPEAN näköinen väritön nainen, että kateeksi kävi! Ja olen siis itsekin nainen (ristiverinen) ja voisin vaihtaa sellaiseen eksoottiseen vaaleaan värittömyyteen heti!

Luulen, että meidät on vaan aivopesty sellaisella (media suoltaa tätä tuutin täydeltä), että silmien pitää olla tummat ja erottuvat. Ja mitä massavammat ripset, sitä "kauniimpi". 

Vierailija
95/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahin on yhdistelmä jossa on vaalea ja punoittava iho ilman meikkiä, ei edes kulmat laitettu ja sitten hirveät ripsienpidennykset siinä. :D wt juttu todellakin

Vierailija
96/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite mietin pidennyksiä, mut sit ostin ripsientaivuttimen ja hyvän vedenkestävän ripsarin ja sain tarpeeks hyvän lookin ripsiin.

Vierailija
97/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon naiset muka viettävät aikaansa omaa peilikuvaansa tuijotellen, kun itseään varten laittavat, koska pitävät itsensä mielestä nättinä? En tunne kyllä ketään joka viettää päivästä tunteja katsellessaan omia niin ihania ripsiään peilistä. Melko narkissostouhulta kyl kuulostaa mikäli paikkansa pitää. Kyllä ne ihan toisia ihmisiä varten laitetaan ;)

Vaalea ihminen ei kyllä ole mikään olmi! Olet vieraantunut pahasti ihmisyydestä ja luonnosta mikäli noin ajattelet! Ei ihmisten kuulu olla samannäköisiä keskenään, vaan alkuperä, rotu, geenit saavat kyllä näkyä. Ne tuovat moninaisuutta eloon. Mutta ei, tavoitellaan yhtä ja samaa lookkia, jossa tukan väri voi ehkä vaihtua, mutta kulmien pitää olla tummat, ripsien pitkät tuuheat ja mustat. Huulien ja silmien pitää olla isot, kuten myös tissien, ja nykyään myös perseen. Noita on jo 13 tusinassa. Missä on se ihana vaaleapiirteinen oikea kaunotar?

Vierailija
98/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään tajua näitä, aivan luonnottoman näköisiä ja huonosti tehtyjä monilla näkyy olevan. En voi edes katsoa veljen tyttöystävää silmiin kun naurattaa nuo mustat viuhkat sen verran :D hemmetin paksut ja pitkät, luonnottomat. Itsekin nainen enkä ikinä ottaisi tuollaisia.

Vierailija
99/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet nuoret ottaa pidennyksiä esimerkiksi sen takia ettei tartteis meikata niin paljon kun se tuo heti selkeää ehostusta naamaan varsinkin jos on luonnostaan lyhyet ripset, en itsekkään pidä sellaisista kunnon viuhkoista mutta jokanenhan saa tehdä ulkonäölleen mitä haluaa en ymmärrä mikä ongelma siinä on kun aina on joku jonka pitää valittaa heti asiasta mitä ei itse ymmärrä tai ei pidä siitä, antakaa ihmisten olla sellasia kun on ja tehä semmosia juttuja mitä haluavat 😂

Vierailija
100/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne oo aina tyhmän näköiset. Riippuu että miten ne on laitettu ja mimmoset silmät ihmisellä on. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi