Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin naiset ja tytöt tajuaa sen miten tyhmän näköiset nuo ripsienpidennykset on? :D

Vierailija
02.09.2017 |

En voi kuin ihmetellä miten ne jatkaa suosiotaan. Olen ammatissa jossa kohtaan paljon nuoria naisia (olen itsekkin 25v nainen) ja tuntuu, että joka toisella asiakkaalla on nuo tyhmän näköiset ripsienpidennykset..

Kommentit (138)

Vierailija
41/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten omat ripset selviytyvät siellä alla? Itse en ole uskaltanut edes kokeilla, sillä ihoni on todella herkkä.

Minulla oli varmaan vuoden. Kun otin pois. omistani oli enää tyngät jäljellä. Kesti pari kuukautta, että kasvoivat takaisin. Enää en ottaisi. Ne liimat on ihan hirveää myrkkyä ja tuskin tekee silmille hyvää. 

Vierailija
42/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltilliset ripsienpidennykset on hienot ja tuo silmät kauniisti esiin. 

Mulla on onnettomat ripset luonnostaan, hennot ja pisimmät ehkä hätinä 8mm pitkiä. YSL faux cils mascaralla niille voi vähän jotain tehdä, mutta ei tämmösille mitään taikoja tehdä millään ripsivärillä. Käytin vuoden verran ripsienpidennyksiä, mutta mulla on sen verran huono pysyvyys niillä lasimaisen ripsen takia että tiuhat huoltovälit käy liikaa kukkarolle, ja ne on rumat kun ripsiä alkaa putoilla ja harittaa. Mutta silloin kun ne on hiljattain laitettu niin voi että ne on upeat. En tuntenut itseäni vähään aikaan naisen näköiseksi tynkäripsillä kun niistä luovuin, mutta nyt olen jo onneksi tottunut tähän olmiin silmättömään lookkiin. :D Jos olisin rikas niin käyttäisin kyllä koko ajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eivät ole hienoja. Kun niistä näkyy jo kauas että ovat feikit. Onko se tarkoitus?

Vierailija
44/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eivät ole hienoja. Kun niistä näkyy jo kauas että ovat feikit. Onko se tarkoitus?

Ja siis se korostuu kun näkee ihmisen hänen arkimeikissään ja -vaatteissa. Ne ovat jotenkin liikaa. Pistävät silmään, melkein kirjaimellisesti.

Tästä syystä itse en halunnut ottaa.

Vierailija
45/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomessa kaikki mikä ei ole luonnollista on syntiä? :D Mulle on ihan sama, hierotkoon vaikka paskaa naamaansa, jos se on heistä kaunista niin antaa mennä! :DDd Elämä on liian lyhyt siihen että pitäisi miettiä mikä näyttää toisilta tyhmältä, pääasia että itse tykkää.

Vierailija
46/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tietysti. Sitten kun nähdään esim joku julkkis ilman ripsipidennyksiä, haukutaan zombieksi. 

Itselläni ei ole koskaan ollut pidennyksiä ja näytän kyllä todella hiirulaiselta. 

Vierailija
47/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse otin ensimmäisen kerran järkytyin kun ripset tuntuivat roskilta ja saivat silmät punoittamaan. Myös alla olevat omat menivät tyngiksi. Juuri kasvattelen pois ja en varmaan ota uusia ihan heti kun ei ole ripsiä mihin  niitä edes kiinnittää.

Vaikea myös pitää puhtaana.

48/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne on kivannäköiset, jos ei ole vedetty överiksi ja on luonnollinen tulos. Harmi vaan, että 80% ripsistä on epäluonnollisia volyymiripsiä. 

Vierailija
49/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassatyöhön se taitaa olla vaatimus, sillä hyvin useilla kassatytöilä on moiset kammotukset naamassaan. Parasta oli kerran, kun puolikas roikkui siinä poskella: oli kyllä naurussa pitelemistä.

Vierailija
50/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin miehet tajuavat luopua typeristä letitetyistä parroistaan ja nutturoistaan? Neitimiehiäkö?

Vierailija
51/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs 60v mies taas ei tajunnut miksi kaikki nuoret naiset eivät laita rispienpidennyksiä. Makukysymyksistä voi kiistellä, mutta sovintoon niistä tuskin pääsee.

52/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1849 kirjoitti:

Musta ne on kivannäköiset, jos ei ole vedetty överiksi ja on luonnollinen tulos. Harmi vaan, että 80% ripsistä on epäluonnollisia volyymiripsiä. 

Mun ripsentekijä yritti muuten tyrkyttää juuri volyymiripsejä ja ihmetteli, kun olen ainoa joka haluaa klassiset ripsenpidennykset. On kyllä ikävä ripsenpidennyksiä, mutta pidemmän päälle olisi käynyt liian kalliiksi. Mun omat ripset on todella vaaleat ja lyhyet, jos laitan ripsaria ja eyelineria niin ripset eivät edes erotu meikistä, ihan kun olisi vain eyeliner laitettu. 

Vierailija
53/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein epäsopivin näky on mielestäni tekoripset ja alaluomelle tehty kova musta rajaus. Ilman muuta silmämeikkiä.

Työkaverilla juuri näin... huonosti huolletut ja harvat, liian pitkät ripsipidennykset ja alaluomella kilo mustaa kajaalia. Huulten ympärillä enemmänkin ihottumaa muistuttavat kestohuultenrajaukset. Huh huh.

Vierailija
54/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavan näköisiä. Si kkumiehenä vältän kaikkia naisia joilla kyseiset härpäkkeet roikkuu.

Tänään hyvä esimerkki.

Aamulla kaupassa kahdella alle 25v kassatytöllä oli sellaiset.

Sitten mäkissä päivällä noin puolella naisista oli ripsienpidennykset.

Oksettavaa

Terv, komea sinkkumies 28v

Vierailija
55/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin muutama viikko sitten Ranskassa ja siellä tytöt hädin tuskin meikkasivatkaan puhumattakaan noista järkyttävistä ripsienpidennyksistä ja 5cm pitusista rakennekynsistä. Siellä tytöt ovatkin luonnollisen nättejä. Tatuointejakaan ei näkynyt kuin jollain mörssärinaisilla eikä oltu kasvatettu jäätäviä perseitä ja lihaksia salilla. Hölkällä kävivät ja olivat hoikkia ja naisellisia.

Saavat kiksejä aivan muusta asioista kuin noista joulukuusenkoristeista ja maalista ihollaan.

Voin Ranskassa asuvana vahvistaa tämän. Täällä luonnollista kauneutta arvostetaan eikä ole mikään pakko meikata, perussiisti olemus riittää. Täysin eri meininki on esim. Briteissä ja Irlannissa, joissa suurimmalla osalla nuorista naisista ei ole hajuakaan, mikä on tyylikästä; päivisin kasvoilla on ruma meikkimaski, jota muualla Euroopassa käytetään vain teatterissa ja illanviettoihin mennään erittäin halvasti pukeutuneina ja ehostettuina.

Vierailija
56/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, kypsässä iässä oleva nainen, kokeilin noita ehkä pari vuotta sitten. En tykännyt. Liikaa varomista niiden kanssa ja jatkuvat huollot, ei jaksa. Laitan mieluummin luomivärejä, kajalia ja rajauksia. Noiden kanssa ei voinut, koska puhdistaminen olisi ollut liian hankalaa.

Mutta jos joku viitsii ja haluaa, niin senkun vaan.

Vierailija
57/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan naurettavan näköisiä. Si kkumiehenä vältän kaikkia naisia joilla kyseiset härpäkkeet roikkuu.

Tänään hyvä esimerkki.

Aamulla kaupassa kahdella alle 25v kassatytöllä oli sellaiset.

Sitten mäkissä päivällä noin puolella naisista oli ripsienpidennykset.

Oksettavaa

Terv, komea sinkkumies 28v

Jos jotkut ripsienpidennykset on sinusta niin oksettavat ja vastenmieliset, että oikein välttelet tällaisia ihmisiä joilla ne ovat, niin ymmärrän kyllä miksi olet sinkku 😂😂

Vierailija
58/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän säälittävää, että naiset haukkuvat ripsienpidennyksiä oman epävarmuutensa takia. Miehet tykkää ja se on totuus.

Vierailija
59/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin muutama viikko sitten Ranskassa ja siellä tytöt hädin tuskin meikkasivatkaan puhumattakaan noista järkyttävistä ripsienpidennyksistä ja 5cm pitusista rakennekynsistä. Siellä tytöt ovatkin luonnollisen nättejä. Tatuointejakaan ei näkynyt kuin jollain mörssärinaisilla eikä oltu kasvatettu jäätäviä perseitä ja lihaksia salilla. Hölkällä kävivät ja olivat hoikkia ja naisellisia.

Saavat kiksejä aivan muusta asioista kuin noista joulukuusenkoristeista ja maalista ihollaan.

Minustakin nuo överiripset näyttävät kamalilta, mutta ärsyttää tuo seksistine ajatus siitä, että naisen kuuluu huolehtia kunnostaan vain pysymällä laihana ja hölkkäämällä. Lihaskunnosta huolehtiminen on tärkeää ihan sukupuolesta riippumatta, ja nainen ei hormonitasoistaan johtuen saa pelkällä treenillä "jäätäviä lihaksia" ellei omista sille suurta osaa elämästään (jos silloinkaan).

Vierailija
60/138 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsienpidennykset, tekorusketus, suttuinen meikki, napapaidat, napakorut, nenälävistykset ja kaikki ovat niin luonnottoman näköisiä, että ihmettelen itsekkin mikä saa jotkut tuollaisia käyttämään.Ikävää että jotkut eivät ymmärrä omaa luonnonkauneuttaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän