Milloin naiset ja tytöt tajuaa sen miten tyhmän näköiset nuo ripsienpidennykset on? :D
En voi kuin ihmetellä miten ne jatkaa suosiotaan. Olen ammatissa jossa kohtaan paljon nuoria naisia (olen itsekkin 25v nainen) ja tuntuu, että joka toisella asiakkaalla on nuo tyhmän näköiset ripsienpidennykset..
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta alle seitsemänkymppinen anoppini on ottanut ripsienpidennykset. Ei kauhean (lainkaan) luonnollisen näköiset.
Permanentattu musta tukka, reilu ylipaino ja ne ripset.. luonnollisesti ikääntyneenä olisi kaunis.
Mutta itse on (kai) tyytyväinen ja sehän se merkitsee.
Ei merkitse, vaan kannattaa ehkä hiukan miettiä sitäkin, millaisen kuvan, fiksun vai vajaan antaa itsestään ulospäin. Luulisi sen nyt merkkaavan eniten.
Ei kai kukaan nyt jättämisestä ole puhunutkaan? Jokainen tekee itselleen mitä tahtoo. Kunhan sanoin mielipiteeni, mielestäni ovat useimmiten todella luonnottoman näköisiä. Eikä veljenikään niistä kyllä pahemmin pidä, tiedoksi vain :)
Ai että on ihanaa olla yli viisikymppinen itseensä tyytyväinen nainen. Ei ole Aku Ankka-huulia, ei ripsipidennyksiä, ei tekokynsiä, ei silikoneja eikä tatuointeja. Reilu puoli vuotta sitten lopetin hiusten värjäyttämisenkin ja koskaan aiemmin en ole saanut näin paljon kehuja "uudesta upeasta hiusväristäni", jopa kolmikymppinen poikani, joka ei koskaan huomaa mitään, kysyi olenko ottanut uuden värin, tosi hieno :D. Oma mieskin tykkää.
Muuta ei siis tarvita kuin omasta itsestään huolehtiminen: puhtaus ja siisteys, kevyt meikki, lenkkeilyn ja raikkaan ulkoilman tuomat punaiset posket, iloinen hymy ja onnellisena hohtavat silmät. Lähes ilmaistakin ;)
Vierailija kirjoitti:
Ai että on ihanaa olla yli viisikymppinen itseensä tyytyväinen nainen. Ei ole Aku Ankka-huulia, ei ripsipidennyksiä, ei tekokynsiä, ei silikoneja eikä tatuointeja. Reilu puoli vuotta sitten lopetin hiusten värjäyttämisenkin ja koskaan aiemmin en ole saanut näin paljon kehuja "uudesta upeasta hiusväristäni", jopa kolmikymppinen poikani, joka ei koskaan huomaa mitään, kysyi olenko ottanut uuden värin, tosi hieno :D. Oma mieskin tykkää.
Muuta ei siis tarvita kuin omasta itsestään huolehtiminen: puhtaus ja siisteys, kevyt meikki, lenkkeilyn ja raikkaan ulkoilman tuomat punaiset posket, iloinen hymy ja onnellisena hohtavat silmät. Lähes ilmaistakin ;)
Täällä muutaman vuoden alle 50-vuotias nainen, ja muuten täysin samoilla linjoilla, mutta hiusten sävyttämistä / värjäämistä en ole vielä tohtinut lopettaa. Hiukset ovat luonnostaan lähes mustat, mutta hopeanharmaata puskee jo kiitettävästi sekaan. Meikkiäkään en ole käyttänyt työpäivinäkään (toimistotyö) enää vuosikausiin. Enkä oikeastaan ymmärrä sitä, miksi naisten pitää yrittää näyttää joltain muulta kuin mitä oikeasti ovat...
Ripsienpidennykset ja tuuhennukset on ihan nättejä kun ne ymmärretään tehdä järjen kanssa.
Mut sit on niitä pidennyksiä jotka on suoraan Geordie Shoresta. Yksi lelukaupan myyjätyttö oli ottanut niin pitkät pidennykset että ne ylti kulmakarvoihin ja hänen otsahiuksensa jäi kiinni ripsiin. Siinä sit räpytellessään silmiään koko tupee heilui.
Luoja et se oli koomisen näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin muutama viikko sitten Ranskassa ja siellä tytöt hädin tuskin meikkasivatkaan puhumattakaan noista järkyttävistä ripsienpidennyksistä ja 5cm pitusista rakennekynsistä. Siellä tytöt ovatkin luonnollisen nättejä. Tatuointejakaan ei näkynyt kuin jollain mörssärinaisilla eikä oltu kasvatettu jäätäviä perseitä ja lihaksia salilla. Hölkällä kävivät ja olivat hoikkia ja naisellisia.
Saavat kiksejä aivan muusta asioista kuin noista joulukuusenkoristeista ja maalista ihollaan.
Pakko puuttua ku oon ite asunu pariisissa.Missä näit naisia hölkällä?Ranskattaret ei lähe hikoileen julkisille paikoille.Ne kyllä kävelee joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo eivät ole hienoja. Kun niistä näkyy jo kauas että ovat feikit. Onko se tarkoitus?
Itselläni on klassiset pidennykset eikä kukaan ole kysynyt onko ne feikit, kun eivät siltä näytäkään. Ystäväni kysyi vain olenko vaihtanut ripsaria, hänkin voisi kokeilla samaa.
Ei kaikki pidennykset ole niitä luonnottomia paksuja tönkköjä, joita on insta täynnä. Hyvä kosmetologi osaa tehdä luonnolliset ja kauniit ripset, jos sellaiset toivoo.
Minusta on ollut ihanaa, kun ei tarvitse laittaa silmämeikkiä juuri ollenkaan, pidennykset riittää. Ainut huono puoli on hinta, vaikka tykkäänkin näistä todella paljon ja helpottavat/nopeuttavat esim.aamutoimia huomattavasti niin ei ole varaa käydä muutaman viikon välein 50e huollossa :/ Siksi tyydyn jatkossa itse liimattaviin tekoripsiin, lisäilee niitä irrallisia tupsuja omien ripsien joukkoon niin saa luonnollisesti itsekin tuuheutettua ripsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys teille jotka sanovat ettei ole mahdollista että joku meikkaisi huvikseen tai vaan oman tähden;
Miksi käyttäisin monia satoja euroja kosmetiikkaan vain muiden takia? Käytättekö sitten itse kun ajattelette vain sen olevan mahdollista? Meikkaan usein vapaapäivinäni täyden lookin, enkä välttämättä edes poistu kotoa mihinkään! Ja todellakin vain itseni ja huvin vuoksi, lähin naapurikin asuu n. 300m päässä metsän takana :)
Siis laitat täydet sotanaamiot vain itsesi tähden, vaikkei sitä näe kukaan?!! Minä taas jätän meikkaamatta kesämökillä juuri siksi, ettei minua näe kukaan.
Sotanaamion? Onko sinulle täysi lookki sotanaamion näköinen? Sitten suosittelen ammattimeikkaajan luona pyörähtämistä, siellä saat hyviä vinkkejä meikkaukseen ja jonka jälkeen et sanoisi hyvin tehtyä meikkiä sotanaamioksi.
Ja tosiaan, meikkaan tasan ja vain itseni iloksi. Joku ei välttämättä usko että itseni iloksi, mutta uskon että heillä on itsellään tapa toimia vain muita miellyttääkseen. Pidän siitä että saan laittautua ja pynttäytyä, mutta ei minulle ongelma todellakaan ole jos joku minut näkisi juuri heränneenäkin. Pystyn kulkemaan kaupungilla ilman meikkiä vaivatta. Minua kun ei kiinnosta muiden mielipiteet itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys teille jotka sanovat ettei ole mahdollista että joku meikkaisi huvikseen tai vaan oman tähden;
Miksi käyttäisin monia satoja euroja kosmetiikkaan vain muiden takia? Käytättekö sitten itse kun ajattelette vain sen olevan mahdollista? Meikkaan usein vapaapäivinäni täyden lookin, enkä välttämättä edes poistu kotoa mihinkään! Ja todellakin vain itseni ja huvin vuoksi, lähin naapurikin asuu n. 300m päässä metsän takana :)
Siis laitat täydet sotanaamiot vain itsesi tähden, vaikkei sitä näe kukaan?!! Minä taas jätän meikkaamatta kesämökillä juuri siksi, ettei minua näe kukaan.
Sotanaamion? Onko sinulle täysi lookki sotanaamion näköinen? Sitten suosittelen ammattimeikkaajan luona pyörähtämistä, siellä saat hyviä vinkkejä meikkaukseen ja jonka jälkeen et sanoisi hyvin tehtyä meikkiä sotanaamioksi.
Ja tosiaan, meikkaan tasan ja vain itseni iloksi. Joku ei välttämättä usko että itseni iloksi, mutta uskon että heillä on itsellään tapa toimia vain muita miellyttääkseen. Pidän siitä että saan laittautua ja pynttäytyä, mutta ei minulle ongelma todellakaan ole jos joku minut näkisi juuri heränneenäkin. Pystyn kulkemaan kaupungilla ilman meikkiä vaivatta. Minua kun ei kiinnosta muiden mielipiteet itsestäni.
Minä myös meikkaan kotona ollessani. Laitan kunnon sateenkaarivärit luomiin ja istun sitten katsomaan telkkaria 😃 Siskolle saatan lähettää lähikuvan silmästä että "onko hieno", mutta ulos en siinä tällingissä mene. Hauskaa puuhaa.
Pakko puuttua ku oon ite asunu pariisissa.Missä näit naisia hölkällä?Ranskattaret ei lähe hikoileen julkisille paikoille.Ne kyllä kävelee joka paikkaan.
Nizzan rantakadulla. Toki seassa oli myös turisteja.
Btw, onko nuo miinukset tulleet juuri näiltä tatskoja omistavilta mörssärinaisilta? :DD
Tässäpä hieman toisenlainen näkökulma.
Olin aiemmin myös sitä mieltä, että ripsienpidennykset näyttävät lähinnä koomisilta (ainakin sellaiset oikein paksut karvamadot muuten laittamattomilla kasvoilla). Jotenkin silmä sitten tottui niihin ja aloin haaveilla niistä itsekin, sillä olen muutoin piirteiltäni aika tumma, mutta ripset ovat haaleat. Lisäksi olin, suoraan sanottuna, ulkonäöstäni hyvin epävarma. Inhosin kasvojani ja minulla oli valtava kynnys mennä ripsiteknikon luo ensinkään, sillä en halunnut, että kukaan katsoo rumaa naamaani niin läheltä. :D
Pidennykseni ovat hillityllä tavalla parannettu versio omista ripsistäni. Ripsiteknikko on todella taitava, eikä ole tehnyt silmiini kammoamiani tönkköjä karvamatoja, vaan käyttänyt ilmeisesti hieman eripituisia ripsiä, joilla on saanut luonnollisen ja jopa hyvin raikkaan lookin. Silmäni ovat suuret, mutta nyt ne nousevat erityisen kauniisti esiin. Olen yleisesti ottaen luonnollisen kauneuden ystävä, pukeudun siististi enkä meikkaa raskaasti, joten mielestäni en anna itsestäni halpaa kuvaa, vaikka ripset ovatkin feikit.
Ripsien myötä olen alkanut kiinnittää muutenkin eri tavalla huomiota ulkonäkööni. Olen opetellut meikkaamaan hieman paremmin, iholleni ja kasvoilleni sopivalla tavalla. Olen siinä samalla oppinut näkemään itsessäni myös hyviä puolia - en vain ole aiemmin osannut katsoa juuri niitä. Olen saanut rohkeutta tehdä asioita eri tavalla ja nauttia niistä. Tuskin tämä kaikki oli nimenomaan juuri ripsistä kiinni, mutta ne olivat alkusysäys. Luulen, että juuri siksi monet nuoret naiset niitä käyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Btw, onko nuo miinukset tulleet juuri näiltä tatskoja omistavilta mörssärinaisilta? :DD
Mikä sovellus sinulla on kun näet minkänäköisiä ihmisiä kommentoijat ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sovellus sinulla on kun näet minkänäköisiä ihmisiä kommentoijat ovat?
Pyydän samantien anteeksi. Luin huolimattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä hieman toisenlainen näkökulma.
Olin aiemmin myös sitä mieltä, että ripsienpidennykset näyttävät lähinnä koomisilta (ainakin sellaiset oikein paksut karvamadot muuten laittamattomilla kasvoilla). Jotenkin silmä sitten tottui niihin ja aloin haaveilla niistä itsekin, sillä olen muutoin piirteiltäni aika tumma, mutta ripset ovat haaleat. Lisäksi olin, suoraan sanottuna, ulkonäöstäni hyvin epävarma. Inhosin kasvojani ja minulla oli valtava kynnys mennä ripsiteknikon luo ensinkään, sillä en halunnut, että kukaan katsoo rumaa naamaani niin läheltä. :D
Pidennykseni ovat hillityllä tavalla parannettu versio omista ripsistäni. Ripsiteknikko on todella taitava, eikä ole tehnyt silmiini kammoamiani tönkköjä karvamatoja, vaan käyttänyt ilmeisesti hieman eripituisia ripsiä, joilla on saanut luonnollisen ja jopa hyvin raikkaan lookin. Silmäni ovat suuret, mutta nyt ne nousevat erityisen kauniisti esiin. Olen yleisesti ottaen luonnollisen kauneuden ystävä, pukeudun siististi enkä meikkaa raskaasti, joten mielestäni en anna itsestäni halpaa kuvaa, vaikka ripset ovatkin feikit.
Ripsien myötä olen alkanut kiinnittää muutenkin eri tavalla huomiota ulkonäkööni. Olen opetellut meikkaamaan hieman paremmin, iholleni ja kasvoilleni sopivalla tavalla. Olen siinä samalla oppinut näkemään itsessäni myös hyviä puolia - en vain ole aiemmin osannut katsoa juuri niitä. Olen saanut rohkeutta tehdä asioita eri tavalla ja nauttia niistä. Tuskin tämä kaikki oli nimenomaan juuri ripsistä kiinni, mutta ne olivat alkusysäys. Luulen, että juuri siksi monet nuoret naiset niitä käyttävät.
Minä olen kyllä näkemättä varma, että ne pidennykset on sun juttu. Tee vaan niinkuin haluat äläkä välitä jos joku ei ymmärrä sun näkemystä. Mun mielestä on kiva, kun tällä kuvaamallasi tavalla "kasvetaan" kauniiksi. Ulkoinen ja sisäinen kauneus kohtaavat.
Ei kaikkien tarvitse tykätä samasta.
Mä halusin luonnollisen näköiset, klassiset pidennykset, että pääsis aamulla vähemmällä meikkaamisella. Aluksi ne oli tosi kauniit, oikeestaan vaan tummemmat ja inasen pidemmät kuin omat ja toi hieman tuuheutta omiin, harvoihin ripsiin. Sitten jouduin vaihtaan tekijää.
Tämä uusi tekijä sanoi, että volyymiripset on paljon paremmat ja kaikki haluaa niitä. Annoin kokeilla, enkä todella tykännyt yhtään! Mä olen luonnostani ihan blondi ja ne mustat paksut hämähäkit silmissä oli tosi rumat! Mulla on vielä tosi isot silmät (ei välttämättä positiivisessa mielessä), joten ripsimassaa oli tosi paljon. Ite sitä ei välttämättä tajua kun kattoo peilistä, mutta kun katson viimetalven kuvia, ne ripset loistaa joka kuvasta ihan hirveinä. Luulen, että kun kosmetologi oikein vakuuttaa et onpa hienot, olet tosi kaunis, sopii sulle tosi hyvin, jokaisen naisen itsetuntoa hivelee sen verran, että uskoo, vaikka epäilee. Mut ne on ihan oikeesti ihan hvetin rumat.
Ai niin, se sai mulle myytyä niihin myös sellaiset tekotimantit.
On ihan hyvännäköisiäkin pidennyksiä, mutta nekin menee reilussa viikossa huonommiksi ja parin vkon jälkeen vaativat ehdottomasti huoltoa. Tämä on useillä näemmä ongelma: ei raskita huoltaa tarpeeksi tiheään. Ne kolme karvaa ristissä -silmät vasta kauniit on.
Suurin osa on tosiaan kyllä luonnottomia, rumia ja övereitä. Muistan, kun joskus jäin miettimään kaverin ripsiä, että onko ne kivat vai ei. No ei tietenkään ole, jos noin kiinnitivät huomiota.
Oletkin varmaan noin neuroottisena ihmisenä tosi freesin näköinen xD