Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
9541/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse olisitte mukana tässä ohjelmassa, niin toivoisitteko mieluummin hyvännäköistä miestä vai sellaista rumempaa? Hirveät paineet, jos mies olisi tosi komea. Itse ottaisin kyllä alemmalta tasolta kuin itse olen.

Omaan silmään hyvännäköistä, ihan sama mitä muut ajattelevat. Olen katsonut sarjan kaikki kaudet ja lukenut kommentit täältä, ja huomaan ettei miesmakuni likikään aina käy yksiin muiden palstailijoiden kanssa. 

Sama. Minulle kyllä yksikään ohjelmassa esiintyneistä miehistä kaikkien kausien aikan ei ole ulkonäöltään ollut sellainen että olisi aiheuttanut totaali turn-off reaktion. Ilmeisesti mulla on aika laaja ja salliiva maku. Luonnepuolelta ne turnoffit olisivat syntyneet jos olisivat. Toisaalta en ole itsekään mikään missi ehkä asenteeni tulöee siitä etten ole voinut olla turhan kranttu (kumma kyllä mulla on ollut varsin hyvännäköisiä miehiä silti, vähän itsekin hämmästynyt kuinka ne on musta olleet kiinnostuneita :D )

Komppaan.

Jos ajatellaan kaikkien aikojen suosituinta ea-sulhoa eli Samuelia, niin hän olisi saanut näyttää vaikka mäyrältä ilman että vetovoima olisi suuresti laskenut. Hän vetosi tyyppinä varmaan kaikenlaisiin naisiin. Esim. Aliisan Esa on jakanut mielipiteet romanttisen mielenkiinnon kohteena, vaikka noin muuten hänessä nähdään paljon hyviä ominaisuuksia.

Olisi mukava kuulla, ketkä miehet olisivat olleet mammojen kolme suosikkia, jos itse olisivat päätyneet ohjelmaan. Mulla Samuel, Violan Esa ja ... kolmatta on vaikea päättää. Ehkä se Marin mies, joka piti silmäpeliä tuotannon kanssa (hieno meriitti), koska en saanut hänestä oikein selkoa. Muut olivat selkeitä ei-toimis-mulla -tapauksia.

Olen niin kateellinen sun kaltaisille ihmisille joille ulkonäkö ei merkitse mitään ja vetovoima tulee yksinomaan luonteesta. Muutenkin tämä ketju on todiste siitä, että useimmat naiset ei tosiaan välitä ulkonäöstä. Vaikka jotkut palstamiehet väittäis mitä.

Vierailija
9542/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni unohtaa karun totuuden tässä kaikessa siitä, että ensisijaisesti ohjelmassa tehdään vain realitya. Vieläpä draamallista sellaista, jonka tulisi kerätä riittävä määrä katsojia, jotta se kiinnostaisi mainostajia. Parit, psykologit ja kaikki ihmissyhdesähellys ovat tässä valitettavasti vain työkaluja.

Asiaan liittyen olisikin mielenkiintoista tietää, minkälaisiin soppareihin sanktioineen parit sitoutuvat kaikissa jaksoissa esiintymisistä aina kauden loppuun asti ml. päälle tulevat monet uusinnat.

Kun jompikumpi yleensä jo 1-2 viikon yhdessäolon jälkeen pian huomaakin, ettei suhde tule koskaan toimimaan, niin produktion loppuaika onkin sitten sitä pakollista A:nkin mainitsemaa “esittämistä” hartaasti toivoen, että voi kunpa tämä kiirastuli pian jo päättyisi.

Tosi piinallista varmaan näytellä ja vatvoa kameroiden edessä viikkotolkulla omaa tehtyä päätöstään sellaisesta asiasta, joka ei jaksojen aikana enää muutu ja jonka sisimmässään tietää olevan itselle oikea. Asia jonka haluaisi unohtaa siirtymällä elämässä jo eteenpäin:

"Voi luoja, ota minut jo pois täältä tuotannosta!" ;P

Ei pidä mennä ohjelmaan, jos luulee ettei viittä viikkoa kestä käyttäytyä asiallisesti ystävällisesti, oli se valittu kumppani sitten minkälainen tahansa. Minusta se ei ole liikaa vaadittu, ja jos tuntuu siltä EI PIDÄ MENNÄ ohjelmaan ;)

Mut jos heti tietää päätöksensä, niin mitä siinä sitten odotellaan viis viikkoo? Tai yritetään? Siis kai sitä voi sinnitellä viis viikkoo, mutta mitä hyötyä siitä sitten on?

Just näin! Esim. M+P:n tapauksessa peli oli jo 1. viikon jälkeen selvä: toiveet ja  unelmat olivat kuolleet molemmin puolin ja lopputarina olikin  sitten enää vain pakollista ohjelman tekemistä tv-yleisölle. Mutta joo, sItä kannattaa jokaisen miettiä tahollaan, onko koko homma sen arvoista.

Ihme kyllä M ja P kumpikaan ei kadu ohjelmaan osallistumista. Olisi mukava tietää, ajattelevatko kaikki epäonnistuneet parit samoin. Ainakaan kukaan ei ole katunut ääneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9543/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan sanoiko Milla viime kaudella, ettei ole tunteita Kimmoa kohtaan? Vai pääteltiinkö vaan siitä käytöksestä? 

Ei sanonut ettei ole tunteita. Sanoi kyllä, ettei ole tottunut että kaikki on niin tasaista vailla räiskyntää. Millan ja Kimmon jutussa nähtiin selvästi pieniä pilkahduksia jutun jatkumisen toivosta toisin kuin Esalla ja Aliisalla. Häänmatkalla jo koskettelivat toisiaan, Milla vei Kimmon perheensä luo Kuhmoon jne.

Vierailija
9544/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanonut missään vaiheessa, ettei olisi kiinnostunut. Kyseinen päätelmä on taidettu tehdä hänestä ohjelmaan leikattujen haastetteluklippien perusteella. Muistaakseni itseasiassa sanoi ohjelman päätyttyä (oli joko lehtihaastattelu tai EA:n vika jakso, jossa käytiin läpi mitä pareille kuuluu nyt), että heille oli Kimmon kanssa molemmille jo häämatkalla selvää, että pariskuntana jatketaan.

Vierailija
9545/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sanonut missään vaiheessa, ettei olisi kiinnostunut. Kyseinen päätelmä on taidettu tehdä hänestä ohjelmaan leikattujen haastetteluklippien perusteella. Muistaakseni itseasiassa sanoi ohjelman päätyttyä (oli joko lehtihaastattelu tai EA:n vika jakso, jossa käytiin läpi mitä pareille kuuluu nyt), että heille oli Kimmon kanssa molemmille jo häämatkalla selvää, että pariskuntana jatketaan.

Tämä siis siihen ku joku kyseli, että sanoiko Milla jossain vaiheessa, ettei olisi kiinnostunut Kimmosta.

T. 9751

Vierailija
9546/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telsun sivulla taas on jo muutamia kuvia ensi viikon jaksosta: https://www.telsu.fi/ensitreffit+alttarilla

Vierailija
9547/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan sanoiko Milla viime kaudella, ettei ole tunteita Kimmoa kohtaan? Vai pääteltiinkö vaan siitä käytöksestä? 

Ei sanonut ettei ole tunteita. Sanoi kyllä, ettei ole tottunut että kaikki on niin tasaista vailla räiskyntää. Millan ja Kimmon jutussa nähtiin selvästi pieniä pilkahduksia jutun jatkumisen toivosta toisin kuin Esalla ja Aliisalla. Häänmatkalla jo koskettelivat toisiaan, Milla vei Kimmon perheensä luo Kuhmoon jne.

Jep, kiitos. Haluttaisi katsoa viime kausi uusintana.

Vierailija
9548/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä siis siihen ku joku kyseli, että sanoiko Milla jossain vaiheessa, ettei olisi kiinnostunut Kimmosta.

T. 9751

Aivan, niin sanoivatkin. Minusta tuo oli just ihana, kun sanoivat päättäneensä jo häämatkalla jatkavansa yhdessä. Maailman romanttisinta päättää noin, vaikka ei varmasti Millalla ainakaan ollut vielä tuliset tunteet. Ehkä heistä tuleekin mun suosikkipari nyt, awww :) 

Vierailija
9549/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Petrillä pyöräilyhousut kun kävi Marin luona vikan kerran?

Jep :D

Vierailija
9550/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, kiitos. Haluttaisi katsoa viime kausi uusintana.

Telsun tietojen mukaan 3. kausi tulee uusintana keskiviikosta 29.11. klo 11.05-12.00 alkaen joka päivä.

https://www.telsu.fi/ensitreffit+alttarilla

Vierailija
9551/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni unohtaa karun totuuden tässä kaikessa siitä, että ensisijaisesti ohjelmassa tehdään vain realitya. Vieläpä draamallista sellaista, jonka tulisi kerätä riittävä määrä katsojia, jotta se kiinnostaisi mainostajia. Parit, psykologit ja kaikki ihmissyhdesähellys ovat tässä valitettavasti vain työkaluja.

Asiaan liittyen olisikin mielenkiintoista tietää, minkälaisiin soppareihin sanktioineen parit sitoutuvat kaikissa jaksoissa esiintymisistä aina kauden loppuun asti ml. päälle tulevat monet uusinnat.

Kun jompikumpi yleensä jo 1-2 viikon yhdessäolon jälkeen pian huomaakin, ettei suhde tule koskaan toimimaan, niin produktion loppuaika onkin sitten sitä pakollista A:nkin mainitsemaa “esittämistä” hartaasti toivoen, että voi kunpa tämä kiirastuli pian jo päättyisi.

Tosi piinallista varmaan näytellä ja vatvoa kameroiden edessä viikkotolkulla omaa tehtyä päätöstään sellaisesta asiasta, joka ei jaksojen aikana enää muutu ja jonka sisimmässään tietää olevan itselle oikea. Asia jonka haluaisi unohtaa siirtymällä elämässä jo eteenpäin:

"Voi luoja, ota minut jo pois täältä tuotannosta!" ;P

Ei pidä mennä ohjelmaan, jos luulee ettei viittä viikkoa kestä käyttäytyä asiallisesti ystävällisesti, oli se valittu kumppani sitten minkälainen tahansa. Minusta se ei ole liikaa vaadittu, ja jos tuntuu siltä EI PIDÄ MENNÄ ohjelmaan ;)

Mut jos heti tietää päätöksensä, niin mitä siinä sitten odotellaan viis viikkoo? Tai yritetään? Siis kai sitä voi sinnitellä viis viikkoo, mutta mitä hyötyä siitä sitten on?

Just näin! Esim. M+P:n tapauksessa peli oli jo 1. viikon jälkeen selvä: toiveet ja  unelmat olivat kuolleet molemmin puolin ja lopputarina olikin  sitten enää vain pakollista ohjelman tekemistä tv-yleisölle. Mutta joo, sItä kannattaa jokaisen miettiä tahollaan, onko koko homma sen arvoista.

Ihme kyllä M ja P kumpikaan ei kadu ohjelmaan osallistumista. Olisi mukava tietää, ajattelevatko kaikki epäonnistuneet parit samoin. Ainakaan kukaan ei ole katunut ääneen.

Niinpä, eipä sitä julkisesti oikein haluakaan myöntää silloin, mikäli todella kokisi tehneensä virheen. Mutta: M:n, P:n, A:n ja E:n osalta kaikkien HUOMIOARVO on noussut sarjan jälkimainingeissa hurjasti, eli he voivat tahoillaan olla kiinnostavia kohteita nyt, kun liikkuvat vapailla markkinoilla. Eli ohjelmaan osallistuminen voikin osoittautua heille vielä (eri tavoin) onnenpotkuiksi, kun erot on saatu hoidettua pois alta?

Vierailija
9552/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse olisitte mukana tässä ohjelmassa, niin toivoisitteko mieluummin hyvännäköistä miestä vai sellaista rumempaa? Hirveät paineet, jos mies olisi tosi komea. Itse ottaisin kyllä alemmalta tasolta kuin itse olen.

Omaan silmään hyvännäköistä, ihan sama mitä muut ajattelevat. Olen katsonut sarjan kaikki kaudet ja lukenut kommentit täältä, ja huomaan ettei miesmakuni likikään aina käy yksiin muiden palstailijoiden kanssa. 

Sama. Minulle kyllä yksikään ohjelmassa esiintyneistä miehistä kaikkien kausien aikan ei ole ulkonäöltään ollut sellainen että olisi aiheuttanut totaali turn-off reaktion. Ilmeisesti mulla on aika laaja ja salliiva maku. Luonnepuolelta ne turnoffit olisivat syntyneet jos olisivat. Toisaalta en ole itsekään mikään missi ehkä asenteeni tulöee siitä etten ole voinut olla turhan kranttu (kumma kyllä mulla on ollut varsin hyvännäköisiä miehiä silti, vähän itsekin hämmästynyt kuinka ne on musta olleet kiinnostuneita :D )

Komppaan.

Jos ajatellaan kaikkien aikojen suosituinta ea-sulhoa eli Samuelia, niin hän olisi saanut näyttää vaikka mäyrältä ilman että vetovoima olisi suuresti laskenut. Hän vetosi tyyppinä varmaan kaikenlaisiin naisiin. Esim. Aliisan Esa on jakanut mielipiteet romanttisen mielenkiinnon kohteena, vaikka noin muuten hänessä nähdään paljon hyviä ominaisuuksia.

Olisi mukava kuulla, ketkä miehet olisivat olleet mammojen kolme suosikkia, jos itse olisivat päätyneet ohjelmaan. Mulla Samuel, Violan Esa ja ... kolmatta on vaikea päättää. Ehkä se Marin mies, joka piti silmäpeliä tuotannon kanssa (hieno meriitti), koska en saanut hänestä oikein selkoa. Muut olivat selkeitä ei-toimis-mulla -tapauksia.

Mulla top 3 on Esa1, Antti ja Esa2 pelkästään ulkonäköä ajatellen.

Vierailija
9553/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petri on tehnyt facebookin ryhmän "Pyöräilevät sinkut" :) Josko sitä kautta samantyylistä seuraa.[/quote

Mari voisi perustaa ryhmän: vinkuttelevat sinkut

Silmiä pyörittelevät sinkut

Vierailija
9554/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan.

Olen niin kateellinen sun kaltaisille ihmisille joille ulkonäkö ei merkitse mitään ja vetovoima tulee yksinomaan luonteesta. Muutenkin tämä ketju on todiste siitä, että useimmat naiset ei tosiaan välitä ulkonäöstä. Vaikka jotkut palstamiehet väittäis mitä.

Ulkonäkö merkkaa paljonkin, jos sillä pitää kompensoida joitain muita ominaisuuksia, mutta ulkonäkö ei ole este, jos henkiset ominaisuudet ovat kohdillaan. Näin.

Vierailija
9555/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan.

Mulla top 3 on Esa1, Antti ja Esa2 pelkästään ulkonäköä ajatellen.

Minun top3 ( ulkonäkö & luonne): 1. Antti 2. Markus 3. Kimmo

Vierailija
9556/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Esaa ja Petriä voi edes verrata samassa lauseessa toisiinsa. Esa on nuorekas ja avoin suhteessaan valittuun naiseen. Petri taas on jo nelikymppisenä täysin pappautunut, asenteitaan ja jokseenkin myös tyyliään myöten.

Mulle tuli loogisesti mieleen, että Petri on todennäköisesti iäkkäiden (ehkä 1930-luvulla syntyneiden) vanhempiensa nuorin lapsi? Olleet ehkä nelikymppisiä (yli tai hitusen alle) kun v. 1977 on poika syntynyt. Jo tästä syystä Petri edustaa eri sukupolvea kuin muut osallistujat.

Esim. saman ikäisen Markuksen vanhemmat näytti jaksoesiintymisensä perusteella 1950-luvulla syntyneiltä.

Mitä tämä hölynpöly Petristä eri sukupolven edustajana on? Onko ihme, jos Esa vaikuttaa nuoremmalta, kun on nuorempi toistakymmentä vuotta! Markuksen vanhemmat vaikuttivat noin 70-vuotiailta, eli 40-luvulla syntyneiltä.

No voi hyvänen aika! Ei se pelkkä ikä ratkaise mihin sukupolveen kuuluu... siihen vaikuttaa järjestys sukupolvien ketjussa.

Esim. mun mieheni 1940-luvulla syntyneet vanhemmat on samaa sukupolvea mun isovanhempieni kanssa.

Ts. kuulutaan mieheni kanssa eri sukupolveen vaikka itse ikäeroa onkin vain 5 vuotta. Kyllä tämä sukupolvien ero näkyy meillä monessa asiassa. Onneksi mies on nuorekas.

Siis kysymys kuului, että mistä tämä Petri -menneiden sukupolvien mies -fantasia on saanut alkunsa, kun Petristä ei tiedetä käytännössä mitään? Ollaan nähty Petri urheiluvaatteissa urheilemassa ja sanomassa yksi typerä kommentti. Sen perusteella sinä teet jotain syvällistä sukupolvianalyysia. Aivan täyttä p...aa.

Kaikki ohjelmaa seuranneet tietävät, että Petrin vanhemmat ovat olleet yhdessä yli 50 vuotta (kerrottiin hääkirjeessä). Tästähän voi vetää johtopäätöksen, että ovat siis reippaasti yli seitsemänkymppisiä.

Lisäksi puhelu äidille paljasti, minkä henkistä porukkaa vanhemmat mahdollisesti ovat. Itselleni ainakin piirtyi kuva maalla asuvista vanhoista ihmisistä, pahoittelen jos olen väärässä. Petri mm. kutsui isäänsä ”isännäksi”. Onko tällainen tapa kuinka yleinen? Itse en ole ikinä kuullut kenenkään kutsuvan omaa isäänsä isännäksi.

Vierailija
9557/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sanoivat tuon jo silloin, kun kertoivat aikovatko jatkaa (eli toisiksi viimeinen jakso). Että olivat häämatkalla päättäneet, että kuukausi on liian lyhyt aika tutustumiseen.

Vierailija
9558/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijykkä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkääläispissis odottaa yhä prinssiään ja odottaa varmaan vielä 20 vuoden päästäkin.

Ei varmasti odota. Aliisa on niin varmaa kauppatieteilijän tai insinöörin tai diplomi-insinöörin vaimomatskua, että kauan ei ainakaan tarjokkaita tarvitse odotella. 

Pahoin pelkään, että Esassa tökkäsi maalaisuus. Aliisa tarvitsee sisäsiistin peruspekan.

Aliisa vaikuttaa juuri sellaiselta, jolle ei kelpaa mikään eikä kukaan. Arpoo asioita maailman tappiin saakka. 

Kauppatieteilijät sun muut saavat fiksumpia ja mukavampiakin naisia kuin tämä itsestään liikoja luuleva lähiöprinsessa.

Aliisasta jäi minullekin mieleen että tässä on potentiaalinen ikisinkku. Ensin kukaan ei kelpaa. Sitten tulee 30 vastaan, kaverit on pariutuneet, perustaneet perheen, hankkineet kodin, heillä alkaa ruuhkavuodet. Aliisa etsii prinssiä. Huomaa että yhä suurempi osuus oman ikäluokan  hyvistä miehistä on jo vakiintunut.

Sitten alkaa 40 vuotta lähestyä. Uskolliset ja hyvät miehet pysyvät parisuhteissaan, treffirintamalla eronneita ja karanneita. Ja 20 vuotta nuorempia naisia kilvoittelemassa miehistä. Näitä prinssistä haaveilevia naisia on jokunen omassa kaveripiirissä ja alkaa aika ryminällä se paluu todellisuuteen kun ikä lisääntyy.

Älkää jaksako. Aliisa on kaunis, reipas ja hoikka nainen. Miehet ovat hulluina juuri tuollaisiin. Esakin olisi hänet kaiken tuon jälkeen halunnut. Tämä on vain joku mammafantasia, että Aliisa jäisi vanhapiikana rannalle ruikuttamaan, kun nyt yksi savolaisukko ei iskenyt. Tiedätte totuuden silti itsekin.

Juuri näin, n. 90% miehistä haluaa Aliisan kaltaisen naisen.

Tiuskivan ja kitisevän tosikkoprinsessan? Enpä usko.

Minä uskon mutta minä olenkin mies, en ylipainoinen kateellinen av-mamma :-)

Aliisa on nuori, kaunis, älykäs ja hauska hänelle oikean miehen seurassa!

Surkeaa rajoittuneisuutta, jos älykkyys ja hauskuus riippuu seurasta.

No sinulta ei niitä löydy missään seurassa

Onneksi sinä osoitit tällä viestilläsi älykkyyttä ja hauskuutta :D Siinä suorastaan äly säkenöi!

Ei helmiä sialle

Vierailija
9559/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Esaa ja Petriä voi edes verrata samassa lauseessa toisiinsa. Esa on nuorekas ja avoin suhteessaan valittuun naiseen. Petri taas on jo nelikymppisenä täysin pappautunut, asenteitaan ja jokseenkin myös tyyliään myöten.

Mulle tuli loogisesti mieleen, että Petri on todennäköisesti iäkkäiden (ehkä 1930-luvulla syntyneiden) vanhempiensa nuorin lapsi? Olleet ehkä nelikymppisiä (yli tai hitusen alle) kun v. 1977 on poika syntynyt. Jo tästä syystä Petri edustaa eri sukupolvea kuin muut osallistujat.

Esim. saman ikäisen Markuksen vanhemmat näytti jaksoesiintymisensä perusteella 1950-luvulla syntyneiltä.

Petri on hottis ja Esa maalaistollo, olkoot sitten syntyneet missä tahansa, maassa tai kuussa! Petrin tapa vastailla "kuivasti" on vain tilanteen synnyttämää. Kuka normaali ihminen pystyy eläytymään kameroiden läsnäollessa?

Esa ei edellenkään asu maalla. Pieksämäki on kaupunki. Itse taidat olla tollo kirjoituksesta päätellen. Tai sitten olet itse maalta muuttanut tollo Helsinkiin.

"Maalaistollo" on käsite eikä suinkaan johdu asuinpaikasta. Liittyy ihmisen itsestään antamaan ulkoiseen kuvaan, pukeutumiseen, verbaaliin esiintymiseen yms. Olen itse asunut Pieksämäellä ja muuttanut sieltä "maalle", Helsingissä en viihtyisi missään nimessä.

Esa on landePaukku

Vierailija
9560/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petri on hottis ja Esa maalaistollo, olkoot sitten syntyneet missä tahansa, maassa tai kuussa! Petrin tapa vastailla "kuivasti" on vain tilanteen synnyttämää. Kuka normaali ihminen pystyy eläytymään kameroiden läsnäollessa?

Esa ei edellenkään asu maalla. Pieksämäki on kaupunki. Itse taidat olla tollo kirjoituksesta päätellen. Tai sitten olet itse maalta muuttanut tollo Helsinkiin.

"Maalaistollo" on käsite eikä suinkaan johdu asuinpaikasta. Liittyy ihmisen itsestään antamaan ulkoiseen kuvaan, pukeutumiseen, verbaaliin esiintymiseen yms. Olen itse asunut Pieksämäellä ja muuttanut sieltä "maalle", Helsingissä en viihtyisi missään nimessä.

Esa on landePaukku

Ite oot junttiPerse

Ketju on lukittu.