Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
9501/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä epävarmuudesta Aliisa puhui koko ajan? Eikö se ole vähän epärehellinen termi, ja olisi ollut syytä käyttää jotain muuta termiä? En näe, että Aliisa olisi mistään asiasta ollut epävarma.

"Esa kärsii tietenkin tästä mun epävarmuudesta. Olen mä Esalle puhunutkin tästä epävarmuudesta."

Yhtä hyvin olisi voinut sanoa näin: "Esa kärsii tietenkin tästä mun varmuudesta (siitä, ettei meistä koskaan tule mitään). Olen mä Esalle puhunutkin tästä mun varmuudesta (sen suhteen, ettei meistä koskaan tule mitään)."

Tai näin: "Esa kärsii tietenkin tästä mun vastenmielisyydestä (kokoa juttua ja häntä kohtaan). Olen mä Esalle puhunutkin tästä vastenmielisyyden tunteesta."

Vierailija
9502/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisessä jaksossa näytetty pätkä Aliisasta ja Esasta alttarilla oli lohdutonta katsottavaa. Aliisa näytti seisovan siinä itkuun purskahtamaisillaan, paniikissa ja ahdistuneena. Melkoista tunnemylläkkää on Aliisa siinä käynyt pään sisällään läpi.. :(

Aliisa käyttäytyi lapsellisesti hääpäivänä. Aikuisen ihmisen pitää pystyä valmentamaan itsensä siihen, että hänellä todellakin on ensitreffit alttarilla, mikä tarkoittaa sitä, että hänellä voi herätä vaikka minkälaisia tunteita, pakokauhuakin jne.

Näiden tunteiden näin estoton näyttäminen (mitä oletamme tapahtuneen) oli erittäin epäkunnioittavaa Esaa kohtaan. Todellinen rimanalitus.

Pitemmällä juoksulla, kun ihastuksen tunteita Esaa kohtaan ei syttynyt, asiaa ei tarvinnut peitellä. Aliisa ei ole nirso tms., Esa ei vain kolahtanut.

Tiuskiminen kuitenkin häiritsi. Monet naiset ovat tiuskijoita, kuten Aliisa, Johanna ja se Sari eka kaudelta. Sarin tiuskiminen oli pöyristyttävää; en voi ymmärtää, mitä niin ihania puolia Antti hänessä näki, että halusi hänet. 

Tiuskiminen tuntuu mallilta jota äidit siirtävät tyttärilleen. Kun oma lapset olivat pieniä monesti ihmetteli kuinka ihan älykkäät ja mukavat naiset sortuivat tähän omien lastensa suhteen. Kaikki hermostuu joskus, tämä normaalia, mutta kun sama tiuskiminen reaktiona kaikkeen ihan normaaliin. Kun tajuaisivat kuinka omaa elämänlaatua kehnontavat tällä, harvempi jaksaa hymyssä suin tuollaista ottaa vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9503/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esasta välittyy lämpö, Petri pitää välimatkaa.

Vierailija
9504/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijykkä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkääläispissis odottaa yhä prinssiään ja odottaa varmaan vielä 20 vuoden päästäkin.

Ei varmasti odota. Aliisa on niin varmaa kauppatieteilijän tai insinöörin tai diplomi-insinöörin vaimomatskua, että kauan ei ainakaan tarjokkaita tarvitse odotella. 

Pahoin pelkään, että Esassa tökkäsi maalaisuus. Aliisa tarvitsee sisäsiistin peruspekan.

Aliisa vaikuttaa juuri sellaiselta, jolle ei kelpaa mikään eikä kukaan. Arpoo asioita maailman tappiin saakka. 

Kauppatieteilijät sun muut saavat fiksumpia ja mukavampiakin naisia kuin tämä itsestään liikoja luuleva lähiöprinsessa.

Aliisasta jäi minullekin mieleen että tässä on potentiaalinen ikisinkku. Ensin kukaan ei kelpaa. Sitten tulee 30 vastaan, kaverit on pariutuneet, perustaneet perheen, hankkineet kodin, heillä alkaa ruuhkavuodet. Aliisa etsii prinssiä. Huomaa että yhä suurempi osuus oman ikäluokan  hyvistä miehistä on jo vakiintunut.

Sitten alkaa 40 vuotta lähestyä. Uskolliset ja hyvät miehet pysyvät parisuhteissaan, treffirintamalla eronneita ja karanneita. Ja 20 vuotta nuorempia naisia kilvoittelemassa miehistä. Näitä prinssistä haaveilevia naisia on jokunen omassa kaveripiirissä ja alkaa aika ryminällä se paluu todellisuuteen kun ikä lisääntyy.

Älkää jaksako. Aliisa on kaunis, reipas ja hoikka nainen. Miehet ovat hulluina juuri tuollaisiin. Esakin olisi hänet kaiken tuon jälkeen halunnut. Tämä on vain joku mammafantasia, että Aliisa jäisi vanhapiikana rannalle ruikuttamaan, kun nyt yksi savolaisukko ei iskenyt. Tiedätte totuuden silti itsekin.

Juuri näin, n. 90% miehistä haluaa Aliisan kaltaisen naisen.

Tiuskivan ja kitisevän tosikkoprinsessan? Enpä usko.

Minä uskon mutta minä olenkin mies, en ylipainoinen kateellinen av-mamma :-)

Aliisa on nuori, kaunis, älykäs ja hauska hänelle oikean miehen seurassa!

Mikä mies se sinä olet. Täällä vauva-palstalla ei oikeat miehet kirjoittele. Moni miehenä esiintyvä onkin nainen ja kahdessa merkityksessä.

Ottaapa jollekin naiselle? koville kun joku mies kehuu Aliisaa, säälittävää kateutta

Vierailija
9505/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaita mielikuvia, mutta Esa huomaavainen rakastaja ja Petri "jokainen vastaa omista orgasmeistaan - tyyppi. 

Vierailija
9506/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsematta jääneen (2. kausi) parin videoklippi löytyy nyt MTV:n sivuilta.

"Ensitreffit-kulisseissa tavannut pari kasvoi perheeksi – tällainen on Jarin ja Karoliinan tarina"

Oli mieltälämmittävää katsoa - hyvä, että heillä mätsäsi noin hyvin. Siinä olisi voinut olla myös toinen ensitreffit pari, jolle syntyi lapsi.

Vierailija
9507/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäänä ja korkeasti koulutettuna naisena en todellakaan syttyisi Petrille - sen sijaan Esasta huokunut inhimillisyys ja sydämen lämpö voisi iskeäkin. Itsekin olen tunneihmisiä, joten voisin tulla hyvin toimeen tuollaisen maanläheisen oloisen ja tunteita osoittavan tyypin kanssa (ja oon saman ikäinen kuin Aliisa, hmmm pitäskö tässä nyt ottaa Esaan yhteys).

Petrimäisiä tyyppejä on tullut jo elämässä vastaan: tietty emotionaalinen etäisyys, tiettyjen rutiinien jäykkyys ja "pelko" olla rennosti (mikä näkyi sekä Petrin puhuessa kavereilleen että Marille mumisemalla ja tunkemalla toisen puheen väliin pelkkää "kyllä kyllä, aivan, juu aivan, kyyllä kyllä, morjesmorjes) olisi kyllä totaalinen turn-off. Ja on joidenkin miesten suhteen ollutkin.

Mutta onneksi meitä on moneen junaan, ja jotakuta toista viehättää varmana ihan eri piirteet kuin itseäni.

Vierailija
9508/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ensitreffit-kulisseissa tavannut pari kasvoi perheeksi – tällainen on Jarin ja Karoliinan tarina"

Oli mieltälämmittävää katsoa - hyvä, että heillä mätsäsi noin hyvin. Siinä olisi voinut olla myös toinen ensitreffit pari, jolle syntyi lapsi.

Noi olisi pitänyt valita Tanjan ja Tissi-Ronin tilalle

Vierailija
9509/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse olisitte mukana tässä ohjelmassa, niin toivoisitteko mieluummin hyvännäköistä miestä vai sellaista rumempaa? Hirveät paineet, jos mies olisi tosi komea. Itse ottaisin kyllä alemmalta tasolta kuin itse olen.

Omaan silmään hyvännäköistä, ihan sama mitä muut ajattelevat. Olen katsonut sarjan kaikki kaudet ja lukenut kommentit täältä, ja huomaan ettei miesmakuni likikään aina käy yksiin muiden palstailijoiden kanssa. 

Vierailija
9510/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni unohtaa karun totuuden tässä kaikessa siitä, että ensisijaisesti ohjelmassa tehdään vain realitya. Vieläpä draamallista sellaista, jonka tulisi kerätä riittävä määrä katsojia, jotta se kiinnostaisi mainostajia. Parit, psykologit ja kaikki ihmissyhdesähellys ovat tässä valitettavasti vain työkaluja.

Asiaan liittyen olisikin mielenkiintoista tietää, minkälaisiin soppareihin sanktioineen parit sitoutuvat kaikissa jaksoissa esiintymisistä aina kauden loppuun asti ml. päälle tulevat monet uusinnat.

Kun jompikumpi yleensä jo 1-2 viikon yhdessäolon jälkeen pian huomaakin, ettei suhde tule koskaan toimimaan, niin produktion loppuaika onkin sitten sitä pakollista A:nkin mainitsemaa “esittämistä” hartaasti toivoen, että voi kunpa tämä kiirastuli pian jo päättyisi.

Tosi piinallista varmaan näytellä ja vatvoa kameroiden edessä viikkotolkulla omaa tehtyä päätöstään sellaisesta asiasta, joka ei jaksojen aikana enää muutu ja jonka sisimmässään tietää olevan itselle oikea. Asia jonka haluaisi unohtaa siirtymällä elämässä jo eteenpäin:

"Voi luoja, ota minut jo pois täältä tuotannosta!" ;P

Vierailija
9511/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisessä jaksossa näytetty pätkä Aliisasta ja Esasta alttarilla oli lohdutonta katsottavaa. Aliisa näytti seisovan siinä itkuun purskahtamaisillaan, paniikissa ja ahdistuneena. Melkoista tunnemylläkkää on Aliisa siinä käynyt pään sisällään läpi.. :(

Aliisa käyttäytyi lapsellisesti hääpäivänä. Aikuisen ihmisen pitää pystyä valmentamaan itsensä siihen, että hänellä todellakin on ensitreffit alttarilla, mikä tarkoittaa sitä, että hänellä voi herätä vaikka minkälaisia tunteita, pakokauhuakin jne.

Näiden tunteiden näin estoton näyttäminen (mitä oletamme tapahtuneen) oli erittäin epäkunnioittavaa Esaa kohtaan. Todellinen rimanalitus.

Pitemmällä juoksulla, kun ihastuksen tunteita Esaa kohtaan ei syttynyt, asiaa ei tarvinnut peitellä. Aliisa ei ole nirso tms., Esa ei vain kolahtanut.

Tiuskiminen kuitenkin häiritsi. Monet naiset ovat tiuskijoita, kuten Aliisa, Johanna ja se Sari eka kaudelta. Sarin tiuskiminen oli pöyristyttävää; en voi ymmärtää, mitä niin ihania puolia Antti hänessä näki, että halusi hänet. 

Tiuskiminen tuntuu mallilta jota äidit siirtävät tyttärilleen. Kun oma lapset olivat pieniä monesti ihmetteli kuinka ihan älykkäät ja mukavat naiset sortuivat tähän omien lastensa suhteen. Kaikki hermostuu joskus, tämä normaalia, mutta kun sama tiuskiminen reaktiona kaikkeen ihan normaaliin. Kun tajuaisivat kuinka omaa elämänlaatua kehnontavat tällä, harvempi jaksaa hymyssä suin tuollaista ottaa vastaan.

Tai pojilleen. Anoppini on tiuskija ja poikansa myös.

Vierailija
9512/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsi ihan hirveästi se tapa, jolla Petri kommentoi toisen puheita KOKO AJAN. Siis joo se on myös ärsyttävää, jos toinen ei millään tavalla reagoi ja osoita kuuntelevansa... Mutta Petri hokee jatkuvasti "Juu niin juu aivan kyllä kyllä niinhän se on juu" ennen kuin toinen saa hädin tuskin lausetta loppuun :D

Itselle tuli jo pelkästä katsomisesta sellainen olo, että vastapuolen pitäisi puhua aivan hirveän nopeasti että ehtii sanomaan asiansa. Tai että ehtiikö Petri edes sisäistämään kuulemaansa siltä jatkuvalta juujuttelulta.

Vierailija
9513/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin samaa mieltä!

Vierailija
9514/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsi ihan hirveästi se tapa, jolla Petri kommentoi toisen puheita KOKO AJAN. Siis joo se on myös ärsyttävää, jos toinen ei millään tavalla reagoi ja osoita kuuntelevansa... Mutta Petri hokee jatkuvasti "Juu niin juu aivan kyllä kyllä niinhän se on juu" ennen kuin toinen saa hädin tuskin lausetta loppuun :D

Itselle tuli jo pelkästä katsomisesta sellainen olo, että vastapuolen pitäisi puhua aivan hirveän nopeasti että ehtii sanomaan asiansa. Tai että ehtiikö Petri edes sisäistämään kuulemaansa siltä jatkuvalta juujuttelulta.

Sama olo tuli minullekin. Petrillä voi kyse  olla joko tavasta tai puhtaasti kameroiden jännittämisestä. Jos kyse on ensimmäisestä, niin ehkäpä Petri huomaa tapansa rasittavuusasteen ja pyrkii muuttamaan sitä. Olettaen siis, jos hän katsoo sarjaa tai klippejä itse.

Vierailija
9515/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain palstalla: sosiaaliohjaaja (sosionomi vai lähihoitajatausta?) on korkeasti koulutettu, joka tekee etäduunia junamatkoilla. Se, että koulun nimi on AMK ei tee työn sisällöstä yhtään hienompaa. Sos.ohjaajan työ on asiakaspalvelutyötä.

En jaksanut kommentoida aiemmin, mutta mietin aivan samaa, että mistä lähtien sosiaaliaseman duunia on voinut tehdä fiinisti etänä junassa. :D Aika kädet sontaan -duunia, jossa todellakin kökötetään se 8 h paikan päällä eikä lähdetä livohkaan. 

Ihan kuten sosiaalityöntekijällä. Siellähän ne sosiaalitoimistoissa kuten sosionomitkin, muun muassa.

No aivan, tai vaikka merkonomi, joka on Kelan etuuskäsittelijä. Terv. Ed. kirjoittaja.

Vierailija
9516/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi muutama asia kummiteleman mieleen Aliisan kommenteista. Jos mammat vääntäisitte rautalangasta meikäläiselle(mies). Mikä tunne puutui lattarilla? Jos oikein muistan oliko ensimmäisessä kaudessa Maaret joka sanoi että pareille on näytetty tulevan puolison kuva muiden ehdokaiden kanssa ja pyydetty mielipide. Joten ulkonäkö se ei ollut. Sitten sanoi ettei ole voinut antaa anteeksi Esan tiuskimsta. Eikö itse jo sanot tämä on sitten tässä. Ja lopussa kertoi että oli näyttelemistä. Tarkoittaako sitä että naku uinti,seikkailupuisto ja matonpesu oli vain näyttelemistä. Eli kusettiiko katsojia?

Ei Aliisa ketään kusettanut, me nähtiin koko ajan että suhde oli vain kaverillinen Esan puolelta. Ehkäpä Aliisa olisi ollut jossain muualla kuin tekemässä noita asioita Esan kanssa, vaikea sanoa.

Päätös suhteen lopettamisesta oli kuitenkin Jasonin tiedossa aarrekarttapäivänä. Aliisan kipakka kommentti koirien lukumäärästä oli vastine sille, että Jason vihjaili Esan koiriin. "Vainko yksi?", hän kysyi. Minusta Aliisa veti loppumetrit hyvin ottaen huomioon, että hän oli päätöksensä jo tehnyt.

Vierailija
9517/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin samaa mieltä!

Tanja ja tissi-Roni olivat perustaltaan yhtä kaukana toisistaan kuin M ja P. Heillä juttu loppui vaan ikävämmin kuin Marilla ja Petrillä, koska Ronissa ei ollut miestä puhua totta.

Vierailija
9518/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi muutama asia kummiteleman mieleen Aliisan kommenteista. Jos mammat vääntäisitte rautalangasta meikäläiselle(mies). Mikä tunne puutui lattarilla? Jos oikein muistan oliko ensimmäisessä kaudessa Maaret joka sanoi että pareille on näytetty tulevan puolison kuva muiden ehdokaiden kanssa ja pyydetty mielipide. Joten ulkonäkö se ei ollut. Sitten sanoi ettei ole voinut antaa anteeksi Esan tiuskimsta. Eikö itse jo sanot tämä on sitten tässä. Ja lopussa kertoi että oli näyttelemistä. Tarkoittaako sitä että naku uinti,seikkailupuisto ja matonpesu oli vain näyttelemistä. Eli kusettiiko katsojia?

Ei Aliisa ketään kusettanut, me nähtiin koko ajan että suhde oli vain kaverillinen Esan puolelta. Ehkäpä Aliisa olisi ollut jossain muualla kuin tekemässä noita asioita Esan kanssa, vaikea sanoa.

Päätös suhteen lopettamisesta oli kuitenkin Jasonin tiedossa aarrekarttapäivänä. Aliisan kipakka kommentti koirien lukumäärästä oli vastine sille, että Jason vihjaili Esan koiriin. "Vainko yksi?", hän kysyi. Minusta Aliisa veti loppumetrit hyvin ottaen huomioon, että hän oli päätöksensä jo tehnyt.

Korjaan: Siis kaverillinen tietty Aliisan puolelta

Vierailija
9519/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliisa ei tuntunut suhtautuvan kiinnostuksella edes Esan koiriin.

Vierailija
9520/9874 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

<3 Hieno tarina

http://www.msn.com/fi-fi/viihde/tv-ja-elokuvat/ensitreffit-kulisseissa-…

Minähän voin hakea sitten myös ohjelmaan, jos voikin saada vain yhteystiedot! :D En minä telkkariin halua, mutta mikäs siinä asiantuntijakortin katsomisessa. 

Ketju on lukittu.