Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Sinkut ovat julkaistu
Kommentit (9874)
Vierailija kirjoitti:
Markuksella vaikuttaa olevan alemmuuskompleksi ammattinsa puolesta, ja kaupallisella alalla työskentelevä uranainen pahentaisi hänen itseluottamustaan lisää. Tervetuloa alapeukut mutta kyllä sen nyt vain huomasi. Enkä siis mitenkään tarkoita että hänen ammatti olisi millään tavalla huono tai vähemmän tärkeä kuin jokin muu. Oli vaan hirveän tärkeätä hänelle näköjään että samalla alalla olisivat..
"Kaupallisella alalla työsketelevä uranainen" ... ööö tradenomi? Kahvinkeittäjä ja puhtaaksikirjoittaja siis.
Vierailija kirjoitti:
Muistuu tuosta Esan hehkutuksesta mieleen, kuinka täällä viime kaudella ekojen jaksojen jälkeen ylistettiin Mikkoa niiiiin ihanaksi - ja kuinkas sitten kävikään...
No eihän näitä kahta voi edes verrata!
Olen ikisinkku ja haluaisin hakea ohjelmaan, mutta asiantuntijat ja parinmuodostusprosessi eivät herätä minussa luottamusta. Ihmisen pariutumisesta on olemassa vaikka millä mitalla tieteellistä tietoa, mutta miksi sitä tietoa ei hyödynnetä ohjelmassa? Pareilla teetetään psykologisia kokeita ja asiantuntijat ovat terapeutteja ja joku aivan turhake rakkaustutkija. Oikeastihan asiantuntijoina kannattaisi olla vaikka evoluutiopsykologi tai biologi ja osallistujilla teettää feromonikokeita ja muita, jotka varmistavat fyysisen viehätysvoiman.
Mitä ihmeen hyötyä jostain teologin humanistisista teorioista voi olla ihmisten käytännön parinvalinnassa? Vähän vaikuttaa, että asiantuntijat menevät ajatukset ja ideat edellä. Ehkä he ajattelevat, että vaikka Johanna ja Markus voivat täydentää toisiaan, kun ovat aika erilaisia. Mutta kun rakastuminen on biologinen prosessi, ja sitä on hassua lähteä jäsentämään arvojen ja muiden henkisten ominaisuuksien pohjalta. Joo, ensihuuman jälkeen sellaiset ovat tärkeitä, mutta miksi rakastumisen biologisuus ja kehollisuus jää tässä kakkoseksi?
...Tuli myös mieleeni kuluneena kesänä ollut juttu, muistaakseni iltiksessä, jota täälläkin puitiin monin sanakääntein täälläkin. Juttu kertoi nelikymppisestä Antista, jonka suurimpana syntinä tai puutteena osa piti sitä, että miehenä hän oli vielä 40 vuotiaana neitsyt. - Näin pitäessään ohittivat sellaiset piirteet ja asiat jotka toisaalta alleviivasivatkin juuri sitä, minä meidän oletetaan haluavan nähdä nelikymppinen neitsyt mies joita olivat mm.: Vähävaraisuutensa, Se, että hän asuisyrjässä ja se, että hänellä oli jokin sairaus
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä Esa-fanitusta :D Rennon, mukavan ja lupsakan oloinen hymyilevä mies, mutta ei kai sentään mikään unelmien täyttymys? Minusta ulkonäkö on ihan tavallinen. Vaikutti aika lyhyeltä? Tykkään myös, että miehellä on enemmän hiusta. Ja murre voi alkaa ärsyttää.. Lätsä-tyyli oli kyllä ihan kiva ja suurin plussa minulta tulee siitä, että teki huomenlahjaksi itse korun. Ja koirista plussaa myös :)
Mutta en silti ymmärrä hehkutusta. Toki tästä mieskolmikosta paras.
No minulle Esa olisi täydellinen kaikkea sitä mitä haen. Eipä ole tullut vastaan.
Suurin myötähäpeä mulle tuli kun sen Johannan kaveri alkoi selittää jostain horoskooppimerkeistä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tulis joku vastaava systeemi myös meille sinkuille, jotka ei halua telkkariin ja julkisuuteen. Voisin vaikka osallistua.
Komppaan. Mielelläni jopa maksaisin siitä, että joku muu asiantuntija valitsisi treffikumppaneita.
Vahva kannatus tälle täältäkin. Miksi ei ole asiantuntijapalvelua sinkuille parinvalintaan?
Onhan :) Kyllä tällaista palvelua Suomessa tarjotaan. Googlesta löytyy Heila! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tulis joku vastaava systeemi myös meille sinkuille, jotka ei halua telkkariin ja julkisuuteen. Voisin vaikka osallistua.
Komppaan. Mielelläni jopa maksaisin siitä, että joku muu asiantuntija valitsisi treffikumppaneita.
Vahva kannatus tälle täältäkin. Miksi ei ole asiantuntijapalvelua sinkuille parinvalintaan?
Onhan :) Kyllä tällaista palvelua Suomessa tarjotaan. Googlesta löytyy Heila! ;)
Sääli että toimii vaan pääkaupunkiseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Suurin myötähäpeä mulle tuli kun sen Johannan kaveri alkoi selittää jostain horoskooppimerkeistä..
Jep. En käsitä näitä, jotka ottaa horoskooppimerkit vähän liian vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. En käsitä näitä, jotka ottaa horoskooppimerkit vähän liian vakavasti.
Mun mielestä kommenttinsa oli lähinnä söpö ja hauska. Vaikka omasta mielestäni horoskoopit hölynpölyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannan ilme.... oli kyllä synkän tuntuinen
Samaa katsoin. Voi olla myös liikuttunut ja yrittää pitää itseään "koossa". Tähänhän oli leikattu vain sekunnin pätkä.
En yllättyis vaikka olis ihan tietoisesti leikattu noin, saadaan viikoksi pöhinää nettiin kun kauhistellaan miten Johanna järkyttyi ja sitten totuus onkin ihan toinen. Loppujen lopuksi ohjelman koostamisessa tärkein pointti on kuitenkin katsojien koukuttaminen ja mainoseurojen takaaminen, ei totuudenmukainen kuvaus tai parien paras. Mutta katsellaan.. Omasta mielestä Markus oli ihan jees, perus poikamies mutta tiedosti sen itsekin ja oli muutoshalukas. Ei huonon näköinenkään, semmonen perus :D
Esa Paukku, löytyy fb:sta, ig:sta ja tinderistä. Eiku metsästämään.
Onko ensi jakso häämatkajakso vai jatkuuko hääjuhlat koko jakson ajan? En malttaisi odottaa viikkoa, tahdon jo kuulla reaktioista :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, että kun lähdetään psykologin silmin etsimään tyyppien syvintä olemusta, kieltäydytään käyttämästä silmiä ollenkaan. Vai käytiinkö ihmisten kodeissa vasta valinnan jälkeen. Loistoidea.
Herra kirkkosoutajan isoin ongelma ei liene se, että haluaa elää jossain mäyränpesässä, vaan se, ettei ymmärrä eikä halua tehdä asialle mitään. Ei edes tulevan vaimonsa takia. Hieno alku matkalle, joka päättyy lyhyeen.
Ensi kerralla asiantuntijat voisivat valita hyviä tyyppejä, esitellä ne ihmisille ja katsojat valitsisivat parit.
Missä hän sanoi ettei halua tehdä asialle mitään? Minä kuulin hänen sanovan, että toivoo tyylitajuista vaimoa, jolla olisi häntä itseään minimalistisempi ote asumisessa, ja mielestäni hän tarkoitti sillä että haluaisi itsekin kämppäänsä muutosta mutta ei ole yksinään sitä ryhtynyt toteuttamaan. Ehkä koska ei luota itseensä siinä asiassa riittävästi.
Eli vähän sama kuin "toivoisin että puoliso olis siistimpi, kun mä en yhtään tiedä miten täällä sais siivottua".
No höpsis. Itselleni sopisi oikein hyvin mies, joka myöntää ettei ole haka sisustamaan, ja antaa minun tehdä isoimmat päätökset niissä asioissa.
Siisteys ja siivoaminen on sitten eri asia. En huomannut että Markuksen kotona olisi ollut erityisen likaista.
Sillähän oli vaan hirveä määrä tavaraa jonka kyllä tiedosti itsekin, sotkua ei ollut.
Aliisan morsiuspuku (pitsihihoineen) oli minusta tosi kaunis ja klassinen valinta.
Johannan hääkampaus ei tuonot kasvojen parhaimpia puolia esiin ja häämekkokin oli aika tanttamainen.
Marin häälookia en ehtinyt vielä tässä jaksossa rekisteröidä.
Vierailija kirjoitti:
Esa Paukku, löytyy fb:sta, ig:sta ja tinderistä. Eiku metsästämään.
Hauska sukunimi.
Toivottavasti ketään ei bongata vielä Tinderistä, ettei mene jännitys pilalle. Eikös viime kaudella Mikko mokannut, kun etsi netistä naisseuraa ohjelman esityskauden aikana.
Voi ei, Paukku :D vaihtuuko muuten naisien sukunimi?
ja joka kaudella on pari jolle leikataan ohjelmaan ne negatiivisest jutut, ei paljoaa niitä missä kehutaan. sama oli viime vuotiselle "yllätysparille".
Johannan kirje oli asiallinen ja riskitön. Ehkä liian jäykkä. Vaikutti kuitenkin herkältä. Pelkään enemmän Johannan reaktiota, vaikka symppiksen oloinen mies.