Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
321/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markuksella ja Johannalla on molemmilla ammattikorkeakoulututkinto. Markus on sosionomi ja Johanna tradenomi. 

Aivan. Ja mieheltä sosionomi-valinta on todennäköisemmin oma valinta. Tradenomiksi naiset päätyvät, kun ei paljon päässä liiku, vaan haluaa vain olla erottumatta joukosta. MInäpä luulen, että Markus on se, joka pettyy sovinnaiseen ja epäliikunnalliseen Johannaan. Markukselle olisi hyvä sporttinen mimmi joka haluaa olla myös kaveri, eikä mikään kotiruustinna.

Eikös se Johanna harrastanut liikuntaa? Jotain puhetta oli juoksusta tms?

Juoksukoulusta (?) mielestäni puhuttiin. Mutta miehille liikunnallinen nainen tarkoittaa hyvin hoikkaa tai laihaa naista. Ei se Markuskaan mitenkään erityisen sporttiselta näyttänyt?

Vierailija
322/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markuksella ja Johannalla on molemmilla ammattikorkeakoulututkinto. Markus on sosionomi ja Johanna tradenomi. 

Aivan. Ja mieheltä sosionomi-valinta on todennäköisemmin oma valinta. Tradenomiksi naiset päätyvät, kun ei paljon päässä liiku, vaan haluaa vain olla erottumatta joukosta. MInäpä luulen, että Markus on se, joka pettyy sovinnaiseen ja epäliikunnalliseen Johannaan. Markukselle olisi hyvä sporttinen mimmi joka haluaa olla myös kaveri, eikä mikään kotiruustinna.

Juoksukoulusta, jonka oli juuri aloittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi miehistä edes yks timantti, joka naisen unelma. 

Vierailija
324/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Esa koskaan sinkkuuntuu, otan hänet mielellään miehekseni!

Otappa vuoronumero. 

Mikä numero sulla on?

Minä ehdotan jonotuksessa pituusjärjestystä! (Aina tätä yritän ja ikinä ei mene läpi)

T. 159 cm

Vierailija
325/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus AV. Kysyn mieheltä.

Vierailija
326/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markuksella vaikuttaa olevan alemmuuskompleksi ammattinsa puolesta, ja kaupallisella alalla työskentelevä uranainen pahentaisi hänen itseluottamustaan lisää. Tervetuloa alapeukut mutta kyllä sen nyt vain huomasi. Enkä siis mitenkään tarkoita että hänen ammatti olisi millään tavalla huono tai vähemmän tärkeä kuin jokin muu. Oli vaan hirveän tärkeätä hänelle näköjään että samalla alalla olisivat..

Minun mielestäni Markus pettyi Johannan alaan kyllä muista syistä. Ehkä siksi, että hän mieltää kaupallisen alan naiset pinnallisisi, itsekeskeisiksi, ei erityisen lämpimiksi. Olisi toivonut lämmintä, tunteellista ja syvällisen sielunmaiseman omaavaa kumppania.

Markushan arvasi Johannan alan oikein sen perusteella, mitä Johanna oli kirjoittanut kirjeeseen.

Vierailija
327/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun tulis joku vastaava systeemi myös meille sinkuille, jotka ei halua telkkariin ja julkisuuteen. Voisin vaikka osallistua.

Komppaan. Mielelläni jopa maksaisin siitä, että joku muu asiantuntija valitsisi treffikumppaneita.

Vahva kannatus tälle täältäkin. Miksi ei ole asiantuntijapalvelua sinkuille parinvalintaan?

On ainakin yksi melko hyvä. Heila Matchmaking. Loin heidän tietokantaan profiilin viime keväänä, mutta jätin viimeistelemättä. Siellä oli hyvin kattavasti kysymyksiä ja sai täydentää itse monissa kohdissa. Jos oikein muistan, siellä oikeat ihmiset (työntekijät) tekevät matchit kuten Ensitreffit alttarissakin. Minua ei kiinnostanut maksaa matcheista ja deiteistä, joten siksi jätin vähän puolitiehen. Mutta kannattaa tsekata, jos kiinnostaa.

Vierailija
328/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otappa vuoronumero. 

Mikä numero sulla on?

Minä ehdotan jonotuksessa pituusjärjestystä! (Aina tätä yritän ja ikinä ei mene läpi)

T. 159 cm

Hyvä idea. Pituusjärjestys eli pisin ensin.

t. 178 cm

Vierailija
329/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintavalle naiselle huono harrastus.

Vierailija
330/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoksuliivit on keksitty ja itse tuen vielä samalla käsivarsilla rintoja sivuilta. 

Vierailija
331/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markuksella vaikuttaa olevan alemmuuskompleksi ammattinsa puolesta, ja kaupallisella alalla työskentelevä uranainen pahentaisi hänen itseluottamustaan lisää. Tervetuloa alapeukut mutta kyllä sen nyt vain huomasi. Enkä siis mitenkään tarkoita että hänen ammatti olisi millään tavalla huono tai vähemmän tärkeä kuin jokin muu. Oli vaan hirveän tärkeätä hänelle näköjään että samalla alalla olisivat..

Samaa mietin. Ei tarvitse kuin lukea tätä palstaa, niin huomaa, että julkisella sektorilla työskenteleviä ei juurikaan arvosteta. Lääkäreitä lukuunottamatta. Olen itse ollut aiemmin sairaanhoitaja, nykyisin it-alalla ja huomannut, että nykyisen ammattini arvostus on arvoiltaan koventuneessa yhteiskunnassa paljon suurempi kuin mitä sairaanhoitajan ammatti. Valitettavasti. 

Vierailija
332/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakson alussa näytettiin lyhyesti niitä muita hakijoita. Minusta se mustaan poolopaitaan pukeutunut mustahiuksinen mies vaikutti aika mielenkiintoiselta, erikoiselta ja taiteelliselta. Harmi, ettei valittu :D Myös pari naista jäi mieleen, olivat tosi nättejä.

Vierailija
333/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuu tuosta Esan hehkutuksesta mieleen, kuinka täällä viime kaudella ekojen jaksojen jälkeen ylistettiin Mikkoa niiiiin ihanaksi - ja kuinkas sitten kävikään...

Vierailija
334/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannalla huono häästailaus, näytti vanhemmalta kuin on.

Vierailija
335/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johanna&Markus muistuttaa vähän sitä yhtä jenkkiparia! Morsian itki häissä katkerana kun sulhanen oli hänen mielestään ihan kamala. -Rakkaus vei voiton kuitenkin lopulta! 😊 Ovat vissiin edelleen naimisissa.

Mulle tuli sama mieleen. Ja ovat tosiaan edelleen naimisissa, muistaakseni on jo lapsikin. 

Oli pakko googlettaa: Kyllä. Jenkkiparille (Jamie ja Doug) on syntynyt lapsi elokuussa!

Vierailija
336/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni Markus pettyi Johannan alaan kyllä muista syistä. Ehkä siksi, että hän mieltää kaupallisen alan naiset pinnallisisi, itsekeskeisiksi, ei erityisen lämpimiksi. Olisi toivonut lämmintä, tunteellista ja syvällisen sielunmaiseman omaavaa kumppania.

Markushan arvasi Johannan alan oikein sen perusteella, mitä Johanna oli kirjoittanut kirjeeseen.

Nyt on mielenkiintoista nähdä miten avoimesti nää kohtaavat ja pystyvät miettimään todennäköisiä ennakkokäsityksiään. Ala ei aina kerro kaikkea ihmisestä. Vaikka eivät jäisi liittoon, voivat rikastuttaa toistensa näkemyksiä. Se voi olla niin arvokasta, että seuraavassa parisuhteessa todella sen tajuaa.

Vierailija
337/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö tuollainen asenne jo kerro jostakin kompleksista tai epävarmuudesta? Jos luulee pystyvänsä päättelemään jonkun luonteen ja empaattisuuden pelkästä ammatista niin jotain on kyllä pielessä omassa suhtautumisessa...

Vierailija
338/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aliisa pettyi Esan nimeen

Onneksi, yllätys on sitten paras mahdollinen :) Jos ei tuollaiselle miehelle lämpene niin kenelle sitten.

Mutta pakkohan sillä jokin pimeä puoli olla, ei tollanen voi muuten olla sinkku. En käsitä. 

Vaikka olisi kuinka täydellinen, ei välttämättä tapaa sopivaa kumppania tai edes ehdokasta ihan nuorena. Esan kohdalla hän ei ole vielä tavannut minua, siksi hän on sinkku.

Vähän ohi, mutta jäin aattelehtimaan kun ei Esa vaan joku toinen herroista on ehtinyt olla sinkkuna kokonaista puolivuotta. Voin vain kuvitella, että miltä ex-kumppanista tuntua Tuskin tuo Esakaan nyt koko ikäänsä ollut sinkkuna. Tai mistä sitä tietää.

Media tai yleisemmin vallallla oleva kulttuurimme vain on luonut monin paikoin sellaisen kuvan, että menestyneen tai ylipäätään tavallisen fiksun itsestään ja läheisitäänkin välittävän ja omilla toimeentulevan komean miehen olisi tullut elää tai olla parisuhteessakin. Ja ellei häntä on alettava epäilemään ja arvelmaan, että kyllä hänessä jottain häikkää ja arveluttavaa täytyy olla. (Usein liitetyt viat ovat mm. kiihko uskovaisuus tai homous; niin homothan eivät kai  rakkautta kaipaakaan)

Tuli myös mieleeni kuluneena kesänä ollut juttu, muistaakseni iltiksessä, jota täälläkin puitiin monin sanakääntein täälläkin. Juttu kertoi nelikymppisestä Antista, jonka suurimpana syntinä tai puutteena osa piti sitä, että nainen oli vielä 40 vuotiaana neitsyt. - Näin pitäessään ohittivat sellaiset piirteet ja asiat jotka toisaalta alleviivasivatkin juuri sitä, minä meidän oletetaan haluavan nähdä nelikymppinen neitsyt mies joita olivat mm.: Vähävaraisuutensa, Se, että hän asuisyrjässä ja se, että hänellä oli  jokin sairaus     

Vierailija
339/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pöh! napakat urheiluliivit päälle niin hyvin kestää tärinät! t:juokseva isotissi

Vierailija
340/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otappa vuoronumero. 

Mikä numero sulla on?

T. 159 cm

Sopii!

t. 156

Ketju on lukittu.