Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Sinkut ovat julkaistu
Kommentit (9874)
Instagramin peeusteella Esan elämä on aika treenipainotteista.
Onneksi Esa ei allekirjoittanut Aliisan kirjettä sukunimen kera.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tulis joku vastaava systeemi myös meille sinkuille, jotka ei halua telkkariin ja julkisuuteen. Voisin vaikka osallistua.
Eihän tuo ole vaikeaa. Tarkista että miehellä on koulutus ja työpaikka. Sitten et ota sitä joka ulkonäöltään vastaa mieltymystäsi vaan annat mahdollisuuden sille naapurin vähän onnettoman tuntuiselle miehelle. Siitä sitten hiljalleen kuorit ja oijot mieleisen.
Vierailija kirjoitti:
Jdkslsk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hetki, kun kysellään töistä ja ammateista ja Markus ilmoittaa olevansa lähihoitajana nuorisotalolla
Johannan ilme... Tulee olemaan ikimuistoinen
Markus on sosiaaliohjaaja.
Eli lähihoitaja
Ymmärsin että olisi sosiaalityöntekijä? Tai ehkä sosionomi?
Onko sulla ammatit ja tutkinnot vähän hakusessa? Sosionomi on tutkinto ja sosiaalityöntekijä ammatti.
Ei ole mutta sinulla taitaa olla pätemisen tarpeen kanssa jokin ongelma :) Oisko aika vähän höllätä ja nauttia elämästä, hymyä huuleen!
Terveisin Sosionomi ja sosiaalityöntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Esan insta on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Esan insta on?
Edellissivulla mainittu Esan koko nimi. Sillä löytää.
Vierailija kirjoitti:
Suurin myötähäpeä mulle tuli kun sen Johannan kaveri alkoi selittää jostain horoskooppimerkeistä..
Tämä! Olin juuri tulossa yön haudottuani tulossa kommentoimaan, mutta ehdit ensin.
Johanna oli sinä aika hiljaa, että toivotaan että sitä itseäänkin hävetti nolo kaveri. Tai ehkä oli jotain insideläppää, mutta ei kyllä siltä vaikuttanut.
Aika jännä että kaikki täällä pitävät Aliisaa ja Esaa hyvänä parina. Itsellä tuli heti semmoinen olo (näin Aliisan ikäisenä naisena),
että en ikinä ihastuisi Esaan. Liian maalaisen, amiksen oloinen. Aliisa on niin kaunis ja pirtsakka että olisin odottanut hänelle vaikkapa jotain komeahkoa itsevarmaa miestä. Mutta myöhemmin näkee kuinka heillä synkkaa :)
Pauliinana mun painajainen olis ottaa sukunimeks Paukku. Mua ärsytti lapsena jo se lempinimenä. :D
Jdkslsk kirjoitti:
Aika jännä että kaikki täällä pitävät Aliisaa ja Esaa hyvänä parina. Itsellä tuli heti semmoinen olo (näin Aliisan ikäisenä naisena),
että en ikinä ihastuisi Esaan. Liian maalaisen, amiksen oloinen. Aliisa on niin kaunis ja pirtsakka että olisin odottanut hänelle vaikkapa jotain komeahkoa itsevarmaa miestä. Mutta myöhemmin näkee kuinka heillä synkkaa :)
Mulla tuli vähän samat vibat, mutta ajattelin, että ehkä tuomitsen murteen perusteella, kun omaan tottumattomaan korvaani se kuulostaa juntilta. "Harrastan rossfittiä".. Esa on ihan lupsakan, rennon, mukavan, osaavan ja toimeliaan oloinen kaveri, mutta vähän jäi sellainen lapsekas vaikutelma ja että on ehkä enemmän tekijä kuin ajattelija. Mutta katsotaan, miten ensivaikutelma tästä lähtee muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Esan insta on?
Edellissivulla mainittu Esan koko nimi. Sillä löytää.
Kiitos. On se vaan ihana :3
Harrastuksissa mainitaan, että "Johanna lenkkeilee". Ohjelmassa sanoi, että aloitti juuri juoksukoulun. Se on pikkaisen eri asia :D Joo, aloitin itsekin Turussa juoksukoulun kun töissä siitä sovittiin ja kävin vain ensimmäisen LUENNON ja se jäi siihen.
Johanna myös toivoi miestä joka tekee vastuullista työtä. Hänen maailmassaan se tarkoittaa pankinjohtajaa tai vastaavaa. Joo, Markus tekee vastuullista työtä mutta ihan eri tavalla kuin mitä Johanna ajattelee. Voin kertoa että pankki- ja vakuutusalalla humanistien arvostus on nolla.
Okei, toinen vaihtoehto on että Johanna on kyllästynyt pankkimaailmassa oleviin sosiaalisesti kyvyttömiin narsisteihin ja on sanonut että haluaa kokeilla muunlaista miestä. Mutta se, että Markus on "köyhä" tulee olemaan Johannalle ongelma.
Olen itse ihan kuin Johanna. t. Johanna Turusta, töissä pankissa. (Ikää mulla on tosin 34 ja mulla on jo perhe.)
Kiva, Markus haluaa itselleen siivoojan. Lojuttaa tavaroitaan ympäri kämppää, kengät ja paperit tippuvat satavarmasti siihen mihin sattuvat ja voin kertoa että Johannalla, jolla on jokaiselle paperille ja esineelle oma paikkansa menee hermo! Jos ei heti aluksi niin sitten kun suhde vakiintuu ja Markus lakkaa yrittämästä niin se tulee olemaan ongelma. t. kokemusta on.
Johanna taisi olla se, joka oli ollut jo 8-9 vuotta sinkkuna? Mietin vain, että eikö sekin jo kerro, että on liian suuret odotukset mieheltä? Tai ehkä hän ei ole laskenut tuohon aikaan mitään parin kuukauden seurusteluja.
Mitenköhän nämä parit olisi toimineet toisten kanssa? Esim. Mari ja Markus, Petri ja Johanna? Mari ja Esa? Aliisa ja Petri?
Esa ja Alisa on varmasti ihana pari. Hyvä että Esa on valmis muuttamaan, sillä tuntemani hyvinkääläiset eivät ole. Hyvinkäällä ollaan ja pysytään läpi elämän.
Tuntuu siltä, että Esa on laittanut elämänsä näytille instaan. Että tällainen kova reenaaja mä olen. ROSFITTIÄ! Mutta ei se mitään, söpö ja ihanahan se on.
Esan kirje oli suttuineen kuin jonkun kolmasluokkalaisen kirjoittama. :D
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siltä, että Esa on laittanut elämänsä näytille instaan. Että tällainen kova reenaaja mä olen. ROSFITTIÄ!
No eikös kaikki, joilla on instassa julkinen proliili, ole? Esan profiilissa on kuitenkin melko vähän kuvia ja suurin osa käsittelee vain treenaamista. Eli näyttää vain yhden osan elämästään. En ehkä itse sanoisi tuon profiilin perusteella, että "on laittanut elämänsä näytille". Valtaosalla instan käyttijistä on kuitenkin paljon paljastavampi profiili ja enemmän kuvia.
Ilmeemi :D