Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Sinkut ovat julkaistu
Kommentit (9874)
Vierailija kirjoitti:
Minusta näillä kaikilla on mahdollisuudet joko onnistua tai epäonnistua.
Ei mulla muuta.
Hyvää yötä.
Joo, mahikset on fiftysixty, vähän kuin Nykäsmatilla.
Vierailija kirjoitti:
Markuksella ja Johannalla on molemmilla ammattikorkeakoulututkinto. Markus on sosionomi ja Johanna tradenomi.
Aivan. Ja mieheltä sosionomi-valinta on todennäköisemmin oma valinta. Tradenomiksi naiset päätyvät, kun ei paljon päässä liiku, vaan haluaa vain olla erottumatta joukosta. MInäpä luulen, että Markus on se, joka pettyy sovinnaiseen ja epäliikunnalliseen Johannaan. Markukselle olisi hyvä sporttinen mimmi joka haluaa olla myös kaveri, eikä mikään kotiruustinna.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tulis joku vastaava systeemi myös meille sinkuille, jotka ei halua telkkariin ja julkisuuteen. Voisin vaikka osallistua.
Komppaan. Mielelläni jopa maksaisin siitä, että joku muu asiantuntija valitsisi treffikumppaneita.
Johanna&Markus muistuttaa vähän sitä yhtä jenkkiparia! Morsian itki häissä katkerana kun sulhanen oli hänen mielestään ihan kamala. -Rakkaus vei voiton kuitenkin lopulta! 😊 Ovat vissiin edelleen naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, että kun lähdetään psykologin silmin etsimään tyyppien syvintä olemusta, kieltäydytään käyttämästä silmiä ollenkaan. Vai käytiinkö ihmisten kodeissa vasta valinnan jälkeen. Loistoidea.
Herra kirkkosoutajan isoin ongelma ei liene se, että haluaa elää jossain mäyränpesässä, vaan se, ettei ymmärrä eikä halua tehdä asialle mitään. Ei edes tulevan vaimonsa takia. Hieno alku matkalle, joka päättyy lyhyeen.
Ensi kerralla asiantuntijat voisivat valita hyviä tyyppejä, esitellä ne ihmisille ja katsojat valitsisivat parit.
Missä hän sanoi ettei halua tehdä asialle mitään? Minä kuulin hänen sanovan, että toivoo tyylitajuista vaimoa, jolla olisi häntä itseään minimalistisempi ote asumisessa, ja mielestäni hän tarkoitti sillä että haluaisi itsekin kämppäänsä muutosta mutta ei ole yksinään sitä ryhtynyt toteuttamaan. Ehkä koska ei luota itseensä siinä asiassa riittävästi.
Eli vähän sama kuin "toivoisin että puoliso olis siistimpi, kun mä en yhtään tiedä miten täällä sais siivottua".
No höpsis. Itselleni sopisi oikein hyvin mies, joka myöntää ettei ole haka sisustamaan, ja antaa minun tehdä isoimmat päätökset niissä asioissa.
Siisteys ja siivoaminen on sitten eri asia. En huomannut että Markuksen kotona olisi ollut erityisen likaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tulis joku vastaava systeemi myös meille sinkuille, jotka ei halua telkkariin ja julkisuuteen. Voisin vaikka osallistua.
Komppaan. Mielelläni jopa maksaisin siitä, että joku muu asiantuntija valitsisi treffikumppaneita.
Vahva kannatus tälle täältäkin. Miksi ei ole asiantuntijapalvelua sinkuille parinvalintaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun käy sääliksi Markus. Mies on ihan tosissaan, mutta tuo pullero taitaa olla liian koppava Markukselle.
Minä en ollut Markuksesta oikein mitään mieltä kuvan perusteella, mutta heti kun hän pamahti ruutuun, ihastuin! Pukeutumisella ja kämpän tyylillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa; Markus vaikuttaa oikeasti älykkäältä ja lämpimältä, ja siltä että ei kuitenkaan olisi mikään perässävedettävä. Mutta hänelle sopisi vähemmän pinnallinen ja tyylitajuisempi nainen kumppaniksi; sellainen saisi Markuksestakin ne parhaat puolet esille. En valitettavasti oikein usko että Johannan kanssa voi syntyä se vuosisadan rakkaustarina, johon Markus olisi ilmiselvästi sekä motivoitunut että kykenevä.
Minullekin tuli heti Markuksesta jotenkin lämmin fiilis. Toki hänessä on jotain vähän imelää, mutta silti noista miehistä paras. Tosin en minäkään usko, että hän ja Johanna sopisivat yhteen. Jotenkin vain liian erilaisia ihmistyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, ankeuttaja-Mikko paikalla 😱
Kiva, että Roni ja Tanja ovat samoissa pippaloissa eivätkä kanna kaunaa.
Onko tuo takarivin mies Roni? Ollin vieressä siis. En tunnistanut.
Vierailija kirjoitti:
Sinkut ovat julkaistu
Koska julkaistaan lp:t?
Vierailija kirjoitti:
Johanna&Markus muistuttaa vähän sitä yhtä jenkkiparia! Morsian itki häissä katkerana kun sulhanen oli hänen mielestään ihan kamala. -Rakkaus vei voiton kuitenkin lopulta! 😊 Ovat vissiin edelleen naimisissa.
Mulle tuli sama mieleen. Ja ovat tosiaan edelleen naimisissa, muistaakseni on jo lapsikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama määrä kummilapsia=tää pari niin kuuluu yhteen. Nooot. Johanna haluaa toimitusjohtajan, joka ajaa bemarilla. Ei kirkkoveneessä istuvaa sossua.
Ei oo sossu, vaan sosiomi.
Jo vain on sossu, jos kerran mukana ay-toiminnassa! Jossu & Sossu.
Kun mietitään näiden parien kemioita, niin kannattaa muistaa, että eihän viime vuoden Kimmoon ja Millaankaan kukaan uskonut, mutta yhdessä ovat vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markuksella ja Johannalla on molemmilla ammattikorkeakoulututkinto. Markus on sosionomi ja Johanna tradenomi.
Aivan. Ja mieheltä sosionomi-valinta on todennäköisemmin oma valinta. Tradenomiksi naiset päätyvät, kun ei paljon päässä liiku, vaan haluaa vain olla erottumatta joukosta. MInäpä luulen, että Markus on se, joka pettyy sovinnaiseen ja epäliikunnalliseen Johannaan. Markukselle olisi hyvä sporttinen mimmi joka haluaa olla myös kaveri, eikä mikään kotiruustinna.
Eikös se Johanna harrastanut liikuntaa? Jotain puhetta oli juoksusta tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää Esa fanitus on ? Menkää naiset savvooon sieltä noita esoja löytyy.
Jaa, enpä ole huomannut, vaikka ole Savossa asunut vuosia.
No hitto mä olin jo menossa katsomaan kartasta, että kuinkas pitkä matka sinne onkaan ajaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täsmälleen samaa mieltä tästä. Johanna ei vaikuta oikein löytäneen itseään. Mitä annettavaa hänellä olisi itsevarmalle ja omia polkujaan kulkevalle Markukselle? Luultavasti hän näkee Markuksen persoonalliset piirteet huonoina puolina, koska hänellä itsellään on suuri tarve sulautua massaan ja näin ollen myös miehessä olevat vähänkin poikkeavat piirteet ovat häpeän aiheita. Harmittaa kovasti Markuksen puolesta, koska oikeasti tuollainen itsevarmuus on suuri etu, niin elämässä kuin parisuhteissakin! Tuollaista miestä ei pitäisi "tuhlata" naiselle, joka ei häntä osaa arvostaa.
Toivon totta kai olevani väärässä ja että heistä tuleekin hyvä pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahva kannatus tälle täältäkin. Miksi ei ole asiantuntijapalvelua sinkuille parinvalintaan?
Tässäpä oiva liikeidea, jolla olisi varmasti menestystä kun sinkkuus vain lisääntyy. Omalla kohdallani on jo niin, että en jaksa enää edes etsiä kumppania koska liian monta epäsopivaa on tullut vastaan. Jos joku asiantuntija perehtyisi tilanteeseen ja valitsisin mulle matchin, olisin kuitenkin enemmän kuin valmis kokeilemaan. Ja toki myös maksamaan.
Sosiaalityöntekijänä saa työskennellä vain sosiaalityön yliopistotutkinnon suorittanut maisteri (VTM tai YTM).
Markuksella vaikuttaa olevan alemmuuskompleksi ammattinsa puolesta, ja kaupallisella alalla työskentelevä uranainen pahentaisi hänen itseluottamustaan lisää. Tervetuloa alapeukut mutta kyllä sen nyt vain huomasi. Enkä siis mitenkään tarkoita että hänen ammatti olisi millään tavalla huono tai vähemmän tärkeä kuin jokin muu. Oli vaan hirveän tärkeätä hänelle näköjään että samalla alalla olisivat..
Vierailija kirjoitti:
Apua, kuka Mikon on mennyt kutsumaan?
En ymmärrä tätä Esa-fanitusta :D Rennon, mukavan ja lupsakan oloinen hymyilevä mies, mutta ei kai sentään mikään unelmien täyttymys? Minusta ulkonäkö on ihan tavallinen. Vaikutti aika lyhyeltä? Tykkään myös, että miehellä on enemmän hiusta. Ja murre voi alkaa ärsyttää.. Lätsä-tyyli oli kyllä ihan kiva ja suurin plussa minulta tulee siitä, että teki huomenlahjaksi itse korun. Ja koirista plussaa myös :)
Mutta en silti ymmärrä hehkutusta. Toki tästä mieskolmikosta paras.