Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Sinkut ovat julkaistu
Kommentit (9874)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hetki, kun kysellään töistä ja ammateista ja Markus ilmoittaa olevansa lähihoitajana nuorisotalolla
Johannan ilme... Tulee olemaan ikimuistoinen
Markus on sosiaaliohjaaja.
Eli lähihoitaja
Ymmärsin että olisi sosiaalityöntekijä? Tai ehkä sosionomi?
Ompa täällä negatiivista palautetta!
Minusta hyvät parivalinnat ja toivon, että kaikki jatkavat liittoaan. Kiva nähdä, että pareilla viimein jotain yhdennäköisyyttä. Parit kun usein muistuttavat toisiaan ja näissä kaikissa pareissa on.
Se että jollain täällä ärsytti kummilapsien suuri määrä kertoo vain ystävistä ja luotettavuudesta. Sitäpaitsi sosiaaliala on hieno ala. Arvostan, koska en siihen itse pysty. Ja Johanna ei ole ylipainoinen. Hän on ennemmin isokokoinen, mutta kaunis ja naisellinen kokonaisuus.
Aliisa ja Esa vaikutti aluksi epäsuhtaiselta, mutta nyt ohjelman jälkeen hyvin sopivilta. Koiraharrastus varmasti saa paljon keskustelua aikaiseksi.
Uraorientoituneet Mari ja Petri omaavat varmasti samat arvot. Ymmärtävät työn merkityksen, eivätkä varmaan häiriinny toisen poissaolosta.
Olen hyvin optimistinen kaikkien suhteen.
Missä sen Johannan ilmeen näkee?
Markuksessa suurin turn - off on se, että erottuaan edellisestä muijasta 1,5v sitten ei ole tehnyt tikkuakaan ristiin esim. asuntonsa viihtyvyyden suhteen ja kehtaa sanoa, edes näkemättä tulevaa morsiotaan että joo muuttaa sitten hänen luo.
Ihan selkeesti ettii jotai kodinhengetärtä. Mitä täl markuksella on annettavaa? Hikiset lenkkarit?
Markuksen ulkonäkö ei heti iskenyt (voisi olla siistimpi tukka ja erilaiset silmälasit niin olisi selkeästi komea), mutta heti kun markus alkoi puhua niin lämpenin. Tosi miellyttävä ihminen. Tarvii vain pientä naisen kosketusta että saa hiottua poikamies lookkia vähemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hetki, kun kysellään töistä ja ammateista ja Markus ilmoittaa olevansa lähihoitajana nuorisotalolla
Eli lähihoitaja
Ei ole lähihoitaja, on sosionomi
Sosionomi on sosionomi, sosiaaliohjaaja on lähihoitaja
Jdkslsk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli lähihoitaja
Ymmärsin että olisi sosiaalityöntekijä? Tai ehkä sosionomi?
Onko sulla ammatit ja tutkinnot vähän hakusessa? Sosionomi on tutkinto ja sosiaalityöntekijä ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin miettiä ketä Johanna muistuttaa ja sit välähti: aikapaljon samaa näköö sen blondin kanssa joka tuli Niklaksen kanssa vikana parina.
Tuli missä? Ja kenen Niklaksen?[/quote ohoh autocorrect otti tärkeimmän pois:D Muistuttaa vähän temppareiden Pauliinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli lähihoitaja
Ei ole lähihoitaja, on sosionomi
Sosionomi on sosionomi, sosiaaliohjaaja on lähihoitaja
Väärin.
Koulutus
Sosiaaliohjaajan ammattiin voi kouluttautua suorittamalla tehtävään soveltuvan sosiaalialalle suuntaavan sosiaali- ja terveysalan ammattikorkeakoulututkinnon, joita ovat sosionomin (AMK), geronomin (AMK) ja kuntoutuksen ohjaajan (AMK) tutkinnot
Olen käynyt Petrin kanssa nettitreffeillä monta vuotta sitten!! Liian urheilu-addikti mulle ja oltiin eri maailmoista kaikin puolin... Jännä seurata miten tyypin käy ;)
Vierailija kirjoitti:
Apua, ankeuttaja-Mikko paikalla 😱
Kiva, että Roni ja Tanja ovat samoissa pippaloissa eivätkä kanna kaunaa.
Minusta näillä kaikilla on mahdollisuudet joko onnistua tai epäonnistua.
Ei mulla muuta.
Hyvää yötä.
Jos nyt vaivautuisitte edes lukemaan näiden parien esittelyt, mutta tässä nyt Markuksen:
"Markus, 39v, Porvoo
Hillityn ja ujohkon kuoren alta paljastuu luova hassuttelija ja romantikko. Markus on kouluttautunut sosionomiksi ja hierojaksi, ja työskentelee sosiaaliohjaajana.
Vapaa-ajalla mies on mukana ay-toiminnassa ja soutaa kirkkovenettä. Myös kaverit, perhe ja kummilapset kuuluvat vahvasti Markuksen elämään."
Olisin itse kääntyny alttarilta kotiinpäin välittömästi, jos yksikään näistä miehistä olisi siellä ollut vastassa. Sori vaan, mutta ei kertakaikkiaan iske yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, että kun lähdetään psykologin silmin etsimään tyyppien syvintä olemusta, kieltäydytään käyttämästä silmiä ollenkaan. Vai käytiinkö ihmisten kodeissa vasta valinnan jälkeen. Loistoidea.
Herra kirkkosoutajan isoin ongelma ei liene se, että haluaa elää jossain mäyränpesässä, vaan se, ettei ymmärrä eikä halua tehdä asialle mitään. Ei edes tulevan vaimonsa takia. Hieno alku matkalle, joka päättyy lyhyeen.
Ensi kerralla asiantuntijat voisivat valita hyviä tyyppejä, esitellä ne ihmisille ja katsojat valitsisivat parit.
Missä hän sanoi ettei halua tehdä asialle mitään? Minä kuulin hänen sanovan, että toivoo tyylitajuista vaimoa, jolla olisi häntä itseään minimalistisempi ote asumisessa, ja mielestäni hän tarkoitti sillä että haluaisi itsekin kämppäänsä muutosta mutta ei ole yksinään sitä ryhtynyt toteuttamaan. Ehkä koska ei luota itseensä siinä asiassa riittävästi.
Eli vähän sama kuin "toivoisin että puoliso olis siistimpi, kun mä en yhtään tiedä miten täällä sais siivottua".
Vierailija kirjoitti:
Olisin itse kääntyny alttarilta kotiinpäin välittömästi, jos yksikään näistä miehistä olisi siellä ollut vastassa. Sori vaan, mutta ei kertakaikkiaan iske yhtään.
No eihän tässä kuukausien taustatyötä olekaan tehty sinun takiasi ..
Huokaus ..
Vierailija kirjoitti:
Aliisa muistuttaa Maikkarin meteorologi Liisaa.
Totta!! :D
Voi kun tulis joku vastaava systeemi myös meille sinkuille, jotka ei halua telkkariin ja julkisuuteen. Voisin vaikka osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Sama määrä kummilapsia=tää pari niin kuuluu yhteen. Nooot. Johanna haluaa toimitusjohtajan, joka ajaa bemarilla. Ei kirkkoveneessä istuvaa sossua.
Ei oo sossu, vaan sosiomi.
Markuksella ja Johannalla on molemmilla ammattikorkeakoulututkinto. Markus on sosionomi ja Johanna tradenomi.