Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
3141/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nero46646 kirjoitti:

Petrin sukunimi on Tossavainen ja työpaikka on CGI

Jos kerran tunnet hänet, niin onko hän vielä naimisissa?

Vierailija
3142/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut sanoa kyllä itsekin, kuten Marikin, että täytyyköhän sun mennä nyt sen pyörän viereen nukkumaan? En pidä sitä yhtään "kauheana" sanon paljon kamalampiakin tarpeen tullen, no olenkin sitten sinkku. Mutta en vaan olisi voinut vastustaa ja pitää suutani kiinni. Oli niin herkullinen tilanne. :D

Pitkään itsekseni asuneena en jaksa kovin montaa kertaa jankata ja vehdata yhtä ja pientä asiaa, olen ehkä sitten itsekin pikkumainen, mutta pidän pikkumaisena myös ihmistä, joka jää kiinni johonkin pieneen asiaan ja sitä ei voi muuttaa, nyt siis Petri ja Petrin pyöräressu ulkona. Naisena en koe kovinkaan miehekkäänä tuollaista miestä, varsinkaan kun sitkeästi vielä olisi raahannut sen hitsin pyörän eteiseeni, alkutohinoissa. Pikkumainen, jänkkäävä mies on epämiehekäs, ei voi mitään. Myös kovin turvallisuudenhakuinen ja asioita varmisteleva samoin.

Ei mikään hälläväliä, mutta tietynlainen avarasti ja suurpiirteisesti suhtautuva, siis juuri pikkuasioihin nimenomaan, pidän miehen polkupyörää sillätavoin pikkuasiana, olkoon miten kallis ja rakas tahansa, että siitä riittäisi (minulle) puheenaihetta samalle päivälle kovin montaa tovia. Mies saisi kyllä puhella siitä yksikseen rauhassa, vaikapa siellä pihalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3143/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi muuten todella avartavaa kuulla Marin ja Petrin kuvailevan sitä täydellistä päivää, ideaalitreffejä ja parisuhdetta. Ja sen jälkeen pohtimaan, että miten voisivat yhdessä kokeilla kummankin toivomia juttuja yhdessä, avoimin mielin. Itse asiassa tämä olisi mielenkiintoista kaikkien parien kohdalla.

Kas kun Petri pyörämies ei heti ollut hakemassa Marin pyörää ja testaamaan yhteistä pyörälenkkiä. Kas kun Mari ei pyytänyt Petriä kurkistamaan, että mitä kaikkea hänen pyörälleen pitäisi tehdä, eikös se ollut huoltoa vailla?

Minä muuten sinkkuna ollessani kysyin aina nettideittiviestittelyssä mieheltä, että millainen olisi unelmiesi päivä / ideaali päivä tms. Aika moni mies kertoili sellaisen päivän kulun, että se olisi lähinnä rakastelua koko päivä. Ei siinä mitään, minä tykkään seksistä kyllä. Mutta nämä samaiset, joiden kanssa tapailu sitten eteni (jos eteni) eivät todellakaan kestäneet mitenkään pitkään sängyssä, koska esileikkiä eivät juuri harjoittaneet ja muutenkaan heillä ei ollut sellainen asenne seksiin, että se olisi sellaista hidasta rakastelua koko päivän. Joten huijaavat pahukset.

Vierailija
3144/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tänään näytetään joku pätkä, kun parit ovat jonkun "asiantuntijan" jututettavana.

Vierailija
3145/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Minä en ymmärrä, miksi tuo Petri tuntuu ivaavan kaikkea hauskaa. Purismi ja askeettisuus lienee kai sitten pop, kun taas hedonismi heikkojen hommaa. Lähtisiköhän hän koskaan edes elokuviin, teatteriin, synttäreille, viettämään vappua tai muuten pitämään hauskaa? Mikä hänestä edes on hauskaa? Fillaroida pitkiä lenkkejä ja sitäkin mielellään yksin? 

...

Olisi kiva tietää, että miten P haluaisi viettää yhteistä nautinnollista hauskaa aikaa parisuhteessa sen kumppanin kanssa. Mikä olisi hänen mielestään unelmien päivä yhdessä? Entä millaiset olisivat hänen mieleen olevat romanttiset treffit, mitä niillä tehtäisiin? Entä mihin ns. nautinnolliseen naisen ehdottamaan hän olisi valmis heittäytymään mukaan kokeilemaan? 

Uskon että hän nauttii suuresti niistä pyörälenkeistään, ehkä juoksulenkeistä metsässä, ja salilla treenaamisesta, ja saa tyydytystä siitä ruokavaliolla hifistelystä. Mutta nuo kaikki on yksin tekemistä. Jos ottaa vaimon mukaan salille, niin siellä molemmat treenaa itseensä keskittyen, se ei ole yhdessä tekemistä vaan on vierekkäin tekemistä. Samaten rankka hikilenkki metsässä, sekin on lähinnä siihen omaan juoksuun keskittymistä ei sitä että nauttii yhdessäolosta. 

Hyviä huomioita. Valitettavasti minulle tulee Petristä mieleen vähän se Sinkkuelämää-sarjassa vilahtanut mieshahmo, jolle seksikin oli "omaa tekemistä" yhteisen nautinnon sijaan. En muista enää oliko tuo mies Samanthan vai jonkun muun kanssa sängyssä, mutta koko aktin ajan hän ihaili itseään ja lihaksiaan peilistä. :D

Vierailija
3146/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi muuten todella avartavaa kuulla Marin ja Petrin kuvailevan sitä täydellistä päivää, ideaalitreffejä ja parisuhdetta. Ja sen jälkeen pohtimaan, että miten voisivat yhdessä kokeilla kummankin toivomia juttuja yhdessä, avoimin mielin. Itse asiassa tämä olisi mielenkiintoista kaikkien parien kohdalla.

Kas kun Petri pyörämies ei heti ollut hakemassa Marin pyörää ja testaamaan yhteistä pyörälenkkiä. Kas kun Mari ei pyytänyt Petriä kurkistamaan, että mitä kaikkea hänen pyörälleen pitäisi tehdä, eikös se ollut huoltoa vailla?

Minä muuten sinkkuna ollessani kysyin aina nettideittiviestittelyssä mieheltä, että millainen olisi unelmiesi päivä / ideaali päivä tms. Aika moni mies kertoili sellaisen päivän kulun, että se olisi lähinnä rakastelua koko päivä. Ei siinä mitään, minä tykkään seksistä kyllä. Mutta nämä samaiset, joiden kanssa tapailu sitten eteni (jos eteni) eivät todellakaan kestäneet mitenkään pitkään sängyssä, koska esileikkiä eivät juuri harjoittaneet ja muutenkaan heillä ei ollut sellainen asenne seksiin, että se olisi sellaista hidasta rakastelua koko päivän. Joten huijaavat pahukset.

Tuo on todella hyvä ja valaiseva kysymys, varsinkin kun sitten edetään tasolle, jossa näkee, kuinka hyvin miehen maalaama kuva pitää todellisuudessa paikkansa. Mutta jo ennenkin sitä: jos mies ei osaa muuta yhteistä tekemistä kuvitella kuin seksin, niin itse ainakin pysyn sellaisesta miehestä etäällä, vaikka olen todella seksuaalinen (seksipedoksikin kutsuttu) nainen. Siihen hyvään seksiin tarvitaan kunnollinen yhteys toiseen myös vuoteen ulkopuolisessa elämässä.

Vierailija
3147/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenteista jos nyt aletaan ekaksi puhua. Palstan asenne Petrin on aivan p*****. Yleensä en hauku maalaisjunteiksi ketään, mutta nyt tuntuu että palsta on niitä pullollaan.

Pyörä nimenomaan ON sisustuselementti, kun puhutaan urbaanista, urheilullisesta sisustustyylistä. Keneltä muulta tämä on voinut mennä ohi paitsi sellaiselta, joka asuu rintamamiestalossa eikä ole käynyt tyylikkäässä kaupunkiasunnossa urheilullisessa perheessä. Tai katsonut telkkarista ohjelmia New Yorkin asunnoista.

Sitä paitsi aiemmin tuli ilmi, että Marin taloyhtiössä ei ole pyörävarastoa ja siksi hänen pyöränsä ei ole hänellä vaan jossain sukulaisella (en muista oliko vanhemmilla tms).

Kuka muu kuin maalainen ajattelee, että tuhansien arvoisen pyörän voi jättää Hgissä ulos??!! Itse en ikinä jättäisi, enkä edes ole himopyöräilijä.

Pyörä ei ole sisustuselementti. Olen käynyt monessa trendikkäästi sisustetussa kodissa, eikä yhdessäkään pyörä ole sisällä kodissa. Pyörä ei kuulu sisustukseen.

Kyllä pyörä voi olla sisustuselementti. Tosin käsittääkseni silloin pyörä tosiaankin on vain osa sisustusta, eikä sitä käytetä mihinkään muuhun. Se ei siis myöskään likaannu ulkona.

Laita Googlen kuvahakuun "bicycle interior design". :)

Vierailija
3148/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen kyllä suuresti, että millä perusteella asiantuntijat on laittaneet Marin ja Petrin yhteen? Vai onko ne ajatellut että täysin erilaisista ihmisistä tulee match made in heaven?

Järkeviä aikuisia uraihmisiä. Sama koulutustaso. Marin koira on Petrille ok (Petrin polkupyörästä e huomattu kysyä Marilta). Mari väittänyt olevansa liikunnallinen, Petri oikeasti on sitä. 

Erona nähty ehkä vain se, että Petri on tiukan kurinalaisen fyysinen, Mari suuntautunut henkisemmin joogaan ja ehkä kulttuuriin. Eli juuri sopivasti eroa pitämään yllä jännitettä suhteessa (Dunderi-opin mukaan erilaisuutta pitää olla).

Jotain tuollaista kuvittelen asiantuntijoiden järkeilleen. Ovat kyllä varmaan nähneet, että molemmilla on aika piintyneitä tapoja, joista voi olla vaikea luopua.

Tai sitten selitys heidän parittamiselle on tylsän käytännönläheinen: Tuotannon onnistumisen takia piti saada aikaan kolme paria. Ohjelmaan haki melko pieni joukko ihmisiä, ja siitä joukosta oli lähes mahdoton saada tehtyä kolme paria, joissa ikä natsaisi ja natsaisi myös tietyt ehdottomat rajoitteet (esim. koirallinen ja allerginen ei ole mahdollinen yhdistelmä). Joten piti parittaa ne, jotka edes jotenkin "paperilla" kävi yksiin.

Totta tuokin. Inhimillisempi formaatti olisi sellainen, jossa paritettaisiin edes jotenkin todennäköisen tuntuisia tapauksia, riippumatta siitä kuinka monta paria saadaan muodostettua.

Vierailija
3149/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nyt ymmärrän miksi Petri on valittu ohjelmaan. Täytyyhän maailman saada tietää että tällainen unelmamies on olemassa :D : D : D Enpä olis ikinä uskonut että tuollaisia miehiä on

Vierailija
3150/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin alkoi tarina

josta ei puutu marina.

Yksi puhuu salista

toinen alkaa marista?

Mies kaipaa fillaria

nainen hokee Kon maria.

Tässä teille aviopari

ihanat Petri ja Mari.

Vierailija
3151/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenteista jos nyt aletaan ekaksi puhua. Palstan asenne Petrin on aivan p*****. Yleensä en hauku maalaisjunteiksi ketään, mutta nyt tuntuu että palsta on niitä pullollaan.

Pyörä nimenomaan ON sisustuselementti, kun puhutaan urbaanista, urheilullisesta sisustustyylistä. Keneltä muulta tämä on voinut mennä ohi paitsi sellaiselta, joka asuu rintamamiestalossa eikä ole käynyt tyylikkäässä kaupunkiasunnossa urheilullisessa perheessä. Tai katsonut telkkarista ohjelmia New Yorkin asunnoista.

Sitä paitsi aiemmin tuli ilmi, että Marin taloyhtiössä ei ole pyörävarastoa ja siksi hänen pyöränsä ei ole hänellä vaan jossain sukulaisella (en muista oliko vanhemmilla tms).

Kuka muu kuin maalainen ajattelee, että tuhansien arvoisen pyörän voi jättää Hgissä ulos??!! Itse en ikinä jättäisi, enkä edes ole himopyöräilijä.

Minä asun mieheni kanssa tilavassa loft-asunnossa ja toden totta, meillä on mieheni pyörä sisällä silloin kun sillä ei ajeta. Toimii kyllä sisustuselementtinä hienosti. MUTTA tämä vaatii pyörän ympärille paljon tyhjää tilaa, jotta oikeasti näyttää hyvältä. Eteisemme on parinkymmenen neliön tila, jossa on pyörän lisäksi vain yksi vaatetanko ulkovaatteille. Kaikki muu kama pidetään poissa näkyviltä. Meillä on myös mm. betonilattiat ja muutenkin aika alkeellisia, simppeleitä materiaaleja, joiden rosoisuus toimii sen pyörän kanssa hyvin yhteen.

Nuorempina kun tapasimme ja muutimme aluksi minun pikkuyksiööni, mieheni ei tosiaankaan yrittänyt sinne ahtaaseen eteiseen mitään pyörää tuoda, ja mm. hifi-laitteistakin suurin osa vietiin tilapäisesti varastoon, ettei koko yksiö olisi näyttänyt äänitysstudiolta. Parisuhteessa on hyvä olla suhteellisuudentajua ja joustoa puolin ja toisin.

Mitä v..n väliä sillä on, miltä joku tavara näyttää asunnossa, kun se on yhden yön säilytyksessä?

Varmasti se pyörä olisi paikan löytänyt yhdeksi yöksi sieltä eteisestä, jos Mari olisi muutoin hurmaantunut Petristä. Olisi kiva tietää onko Petri hemmotellut lainkaan Maria esim. tarjoamalla hänelle illallisen ravintolassa, vienyt Marin vaikkapa elokuviin, tuonut hänelle kukkia tai jotain muuta mukavaa. Petri on hyvätuloinen mies, jolla on kyllä varaa hemmotella kumppania, jos vain niin haluaa. Jotenkin Petristä saa sen kuvan, että kumpikin maksaa omat jutut ja tästä ei poiketa vaikka ollaan jo aviopari. Toivottavasti olen väärässä. Muistaakseni Mari totesi, että raha-asioissa ovat aivan eri linjoilla. Oliskohan tarkoittanut tällä Petrin piheyttä.

Vierailija
3152/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin vakiolause: "Tästä keskustellaan vielä".

Vierailija
3153/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

: D

Tämä syksy on mahtava Marin ja Petrin ansiosta : D . Tämän palstan & tämän ketjun ansiosta olen nauranut makeammin kuin pitkiin aikoihin.

Kohottakamme malja ja eläköön -huuto näille! 

Vierailija
3154/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyörä ei ole sisustuselementti. Olen käynyt monessa trendikkäästi sisustetussa kodissa, eikä yhdessäkään pyörä ole sisällä kodissa. Pyörä ei kuulu sisustukseen.

Kyllä pyörä voi olla sisustuselementti. Tosin käsittääkseni silloin pyörä tosiaankin on vain osa sisustusta, eikä sitä käytetä mihinkään muuhun. Se ei siis myöskään likaannu ulkona.

Laita Googlen kuvahakuun "bicycle interior design". :)

Ei pidä paikkaansa, ettei käytettäisi!! Nimenomaan maailman suurkaupungeissa kun pyörää ei voi säilyttää ulkona tai edes varastossa (jos varastoja esim. New Yorkin kerrostaloissa paljon onkaan), on urheilulliset tyyligurut kehittäneet trendin sisällyttää ihan käyttöpyörä puhdistuksen jälkeen kämpän sisustukseen. Kuinka pihalla olevaa junttiporukkaa täällä onkaan!!! Ottaisitte selvän asioista ennen kuin jauhatte peetä!!

Tämä siis niille yksinkertaisille, jotka jankkaamalla jankkaa miten pyörä muka ei voi olla sisustuselementti. Tarkoitus ei ole pakottaa Maria tai muitakaan pitämään tuosta sisustustrendistä.

Vierailija
3155/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakojulla Petrin äänensävy on sovitteleva, Marin ei. Senkin jälkeen kun Mari sanoo "heippa" ja ottaa hatkat, Petri sanoo käyvänsä "nyt siellä vessassa". Eli hän jatkoi kommunikointia vielä senkin jälkeen, kun toinen oli kaatanut sangollinen jäitä niskaan. 

Kiinnittäkääpä huomiota Marin ja Petrin äänensävyihin tänä iltana. Niilläkin on merkitystä. 

Vierailija
3156/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet kaupungeissa tuovat ne kalliit pyörät sisälle eteiseen. Tuollaisella Petrin ajamalla pyörällä voi olla hintaa hyvin paljon. Pyöräily on hänelle tärkeä harrastus. Mari ei sitä halua nähdä. Kyllä tuo Mari on vähintään yhtä jäykkä ihmisenä kuin Petri, mitä se pyörä eteisessä olisi haitannut? Sääli ettei kumpikaan osaa joustaa, kannattaa lopettaa haaveet parisuhteesta jossa yhdessä asuttaisiin, etäsuhde voi olla paljon toimivampi näin kaavoihinsa kangistuneille.

Olen samaa mieltä. Lisäksi minulta on varastettu pyörä juuri tuollaiselta lukitulta sisäpihalta, ja pyöräkin oli vielä todella hyvällä kettinkilukolla telineessä kiinni. Ja silti vietiin. En ymmärrä mitä se haittaisi, jos pyörä olisi eteisessä, sille voisi laittaa vaikka jonkun hyvän muovialustan jos lattian vahingoittumista pelkää. Kyllä parisuhteessa todellakin pitää joustaa puolin ja toisin ja kunnioittaa toiselle tärkeitä asioita! N48

Vierailija
3157/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleeni, että keskustelivatkohan ennen muutoa tuosta pyörästä? Miksi Petri edes otti pyörän mukaansa Marille, jos tiesi, että sisään se ei mahdu? Vai toiko itsestäänselvänä asiana?

Petrin polkupyörä olisi pitänyt ottaa esille jo parienmuodostusta edeltävissä keskusteluissa asiantuntijoiden kanssa, ihan yhtä lailla kuin Marin koira. Siis kaikki tuollaiset erityishuomiota vaativat perheenjäsenet pitää tietää.

Ei muutne näkynyt vilaustakaan koirasta siinä kirjeenkirjoittamisepisodissa. Oltiinko sittenkin Petrillä?

Vierailija
3158/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleeni, että keskustelivatkohan ennen muutoa tuosta pyörästä? Miksi Petri edes otti pyörän mukaansa Marille, jos tiesi, että sisään se ei mahdu? Vai toiko itsestäänselvänä asiana?

Petrin polkupyörä olisi pitänyt ottaa esille jo parienmuodostusta edeltävissä keskusteluissa asiantuntijoiden kanssa, ihan yhtä lailla kuin Marin koira. Siis kaikki tuollaiset erityishuomiota vaativat perheenjäsenet pitää tietää.

Kyllä, tai jos vaikka ikääntyvä äiti asuu poikamiespoikansa luona jossain sivuhuoneessa, niin kyllä sekin pitää mainita! Myös mahdolliset kissa tai minipossu! Ja tietyissä olosuhteissa pleikkari, jos sen kanssa vietetään joka päivä pari tuntia.

Entä av-palsta?

Vierailija
3159/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marina tekisin tämän pelleilyn jälkeen reklamaation tuotannolle ja vaatisin kivusta ja särystä hyvityksiä tai kulisseista uuden miehen, jonka suhteen olisi tehty tarkka taustatyö. ;) 

Vierailija
3160/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo kerran pyörä on Petrille noin rakas ja arvokas, niin fiksua olisi ETUKÄTEEN häneltä selvittää A: ottaako koko pyörää edes mukaansa, B: onko Marille Ok säilyttää pyörää sisällä.

Ja jos on keskusteltu, niin Marilta kommentit A: Ehdottomasti en halua että pyörä on sisällä B: jos otat pyörän mukaan, niin se säilytetään pihalla, joka on aidattu ja pihaan pääsee vain omilla avaimilla.

Sitten toimittu keskustelun pohjalta.

Tämä nyt vähintä tässä tilanteessa.

Mä kans ihmettelen, että miten joku voi etukäteen kysymättä olettaa, että pyörä majailee toisen kämpässä useamman päivän/viikon. Etenkin kun häämatkalla tuli selväksi, että Mari säilyttää pyöräänsä muualla sukulaisensa luona pyöräkellarin puuttumisen takia. Luulisi, että vähintään juolahtais mieleen kysyä, mahtuuko se ylipäätään eteiseen tai muualle, jos ei kerta tajua ettei kaikki välttämättä ole innostuneita pyörästä sisällä. Mutta ei! Pelmahdetaan vaan toisen oven taakse uuden hallitsevan "sisustuselementin" tai "perheenlisäyksen" (miksi sitä nyt tällä palstalla halutaankaan kutsuta) kanssa. Aikamoista toisen ylitse kävelemistä: 'joo tiedän, että sä et täällä voi pyörääs säilyttää, mutta minäpä aattelin säilyttää’. Tosin tuskin Petri tässä mitenkään ilkeä tai pahantahtoinen tarkoitti alunperin olla, mutta kyvyttömyys ottaa toisia huomioon tai ottaa asioita puheeksi paistaa nyt läpi.

Ketju on lukittu.