Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
2201/9874 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mua ärsyttää Jasonin mysteerimaalailut matkasta toisen sisimpään. Ja tää' että on on tärkeää, "ei vain katsoa toisiinsa vaan katsoa myös yhdessä eteenpäin"... hoh,hoh, mikä loppuun käytetty klisee.

Haloo mies, takas maan pinnalle rakkauden mystifioinnista!!!!

Pareista sen verran, että Markus yritti aluksi näyttää itsevarma ota, mutta on nyt vähän hukassa, kun esittäminen väistämättä alkaa näkyä eikä ole oikein mitään sanottavaa. Myötäilee Johanna ja oman mielipiteen sanominen ei oikein onnistu. Johanna tämä harmittaa ja hienotunteisesti viittasi siihen sanomalla Markuksen olevan kaikessa niin positiivinen toisin kun hän itse. Siis varmuuden vuoksi positiivinen, kun mielipiteen sanominen ei onnistu!

Esasta välittyy kuva oikeasti positiivisena ja lämminhenkisenä ihmisenä. Ei ole tyyppiä niin,mutta maanläheinen käsillä tekijä, joka on kunnioitettavaa!

Aliisa oli selvästi toivonut tyylitietoista,komeaa Sylvia eikä Esa mitenkään vastaa odotuksia. Voi silti olla mahdollisuuksia ESAn mukavan luonteen takia.

Mari on mielestäni kypsän oloinen,vähän tosikko. Petri liian yksi Iivarinen hänelle.4

Olen kommenttisi kanssa samaa mieltä, mutta noi kaikki auto correct -virheet on kyl hauskoja 😂 Markus yritti näyttää "itsevarma ota", Aliisa oli toivonut "komeaa Sylvia" ja Petri on liian "yksi livarinen"

Vierailija
2202/9874 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mua ärsyttää Jasonin mysteerimaalailut matkasta toisen sisimpään. Ja tää' että on on tärkeää, "ei vain katsoa toisiinsa vaan katsoa myös yhdessä eteenpäin"... hoh,hoh, mikä loppuun käytetty klisee.

Haloo mies, takas maan pinnalle rakkauden mystifioinnista!!!!

Pareista sen verran, että Markus yritti aluksi näyttää itsevarma ota, mutta on nyt vähän hukassa, kun esittäminen väistämättä alkaa näkyä eikä ole oikein mitään sanottavaa. Myötäilee Johanna ja oman mielipiteen sanominen ei oikein onnistu. Johanna tämä harmittaa ja hienotunteisesti viittasi siihen sanomalla Markuksen olevan kaikessa niin positiivinen toisin kun hän itse. Siis varmuuden vuoksi positiivinen, kun mielipiteen sanominen ei onnistu!

Esasta välittyy kuva oikeasti positiivisena ja lämminhenkisenä ihmisenä. Ei ole tyyppiä niin,mutta maanläheinen käsillä tekijä, joka on kunnioitettavaa!

Aliisa oli selvästi toivonut tyylitietoista,komeaa Sylvia eikä Esa mitenkään vastaa odotuksia. Voi silti olla mahdollisuuksia ESAn mukavan luonteen takia.

Mari on mielestäni kypsän oloinen,vähän tosikko. Petri liian yksi Iivarinen hänelle.4

Olen kommenttisi kanssa samaa mieltä, mutta noi kaikki auto correct -virheet on kyl hauskoja 😂 Markus yritti näyttää "itsevarma ota", Aliisa oli toivonut "komeaa Sylvia" ja Petri on liian "yksi livarinen"

:D . Olen eri, mutta ehdin jo luulla että "yksi-iivarinen" on jokin murretermi sellaiselle vähän yksituumaiselle juntille. Oliko se autocorrecti :D ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2203/9874 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jdkslsk kirjoitti:

Jotenkin Petristä tulee ajatus, että on odottanut itseään selvästi nuorempaa naista, noin 25-vuotiasta, joka harrastaa urheilua (on siis tikissä) ja miellyttää silmää. Sitten kun valinta olikin yli 30v nainen (oman ikäinen), ei osaakkaan suhtautua Mariin, koska Mari on/oli tosissaan mukana mutta Petri itse on tottunut "ei niin vakaviin" suhteusiin (jos siis on sarjadeittaaja). Sarjadeittaamisessa saattaa helposti "sokeutua", ettei mikään enää kelpaa vaan hakee vaan kokoajan parempaa.

Lisäksi Petri ehkä katselee keltaisten lehtien nuoria naisia kuola valuen ja yhdistää heidät "normaaliksi" naiseksi ja naisen käsitys on vääristynyt.

Ekat pohdinnat mitä miehestä tuli mieleen :D

Oon ollu Petrin kanssa treffeillä joskus vuosia sitten, netin kautta. Olen suunnilleen Petrin ikäinen, ja en mikään timmi salikissa, vaan normaalipainon ylärajalla enkä edes harrasta paljoa liikuntaa. Hän tiesi profiilistani nämä kaikki faktat minusta, ja silti pyysi minua treffeille. Eli väittäisin, että hän ainakin antaa mahdollisuuksia muillekin kuin kaksikymppisille salikissoille eli en olisi ihan noin ennakkoluuloinen kuin sinä hänestä. Minusta ja hänestä ei tosin tullut silloin mitään treffejä enempää.

Enemmänkin tuli ajatus, että jos ja kun Petri on sarjadeittaaja, eikä sitä sopivaa ole löytynyt yrityksistä huolimatta, niin ajatteli että nyt ne asiantuntijat löytävät sen hänen silmäänsä miellyttävän, urheilevan salikissan joka olisi vielä mukavakin.

Ja et ole ilmeisesti ainoa, joka Petrin kanssa on treffaillut, joten mukana voi olla kaiken ikäisiä, kokoisia ja näköisiä naisia :) Ei minulla hirveitä ennakkoluuloja tyyppiä kohtaan ole, enemmänkin ain pohdintaa kun se tähän palstaan kuuluu.

Vierailija
2204/9874 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko että se pillikohtaus alkoi kun näytettiin Marin v*****tunutta naamaa, siis että oli jo happamana ennen gay-kommenttia. Leppoisa tunnelma honemoonilla tällä parilla..

Vierailija
2205/9874 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jdkslsk kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jdkslsk kirjoitti:

Jotenkin Petristä tulee ajatus, että on odottanut itseään selvästi nuorempaa naista, noin 25-vuotiasta, joka harrastaa urheilua (on siis tikissä) ja miellyttää silmää. Sitten kun valinta olikin yli 30v nainen (oman ikäinen), ei osaakkaan suhtautua Mariin, koska Mari on/oli tosissaan mukana mutta Petri itse on tottunut "ei niin vakaviin" suhteusiin (jos siis on sarjadeittaaja). Sarjadeittaamisessa saattaa helposti "sokeutua", ettei mikään enää kelpaa vaan hakee vaan kokoajan parempaa.

Lisäksi Petri ehkä katselee keltaisten lehtien nuoria naisia kuola valuen ja yhdistää heidät "normaaliksi" naiseksi ja naisen käsitys on vääristynyt.

Ekat pohdinnat mitä miehestä tuli mieleen :D

Oon ollu Petrin kanssa treffeillä joskus vuosia sitten, netin kautta. Olen suunnilleen Petrin ikäinen, ja en mikään timmi salikissa, vaan normaalipainon ylärajalla enkä edes harrasta paljoa liikuntaa. Hän tiesi profiilistani nämä kaikki faktat minusta, ja silti pyysi minua treffeille. Eli väittäisin, että hän ainakin antaa mahdollisuuksia muillekin kuin kaksikymppisille salikissoille eli en olisi ihan noin ennakkoluuloinen kuin sinä hänestä. Minusta ja hänestä ei tosin tullut silloin mitään treffejä enempää.

Enemmänkin tuli ajatus, että jos ja kun Petri on sarjadeittaaja, eikä sitä sopivaa ole löytynyt yrityksistä huolimatta, niin ajatteli että nyt ne asiantuntijat löytävät sen hänen silmäänsä miellyttävän, urheilevan salikissan joka olisi vielä mukavakin.

Ja et ole ilmeisesti ainoa, joka Petrin kanssa on treffaillut, joten mukana voi olla kaiken ikäisiä, kokoisia ja näköisiä naisia :) Ei minulla hirveitä ennakkoluuloja tyyppiä kohtaan ole, enemmänkin ain pohdintaa kun se tähän palstaan kuuluu.

Ei oikeasti voi olla niin ulalla, että kuvittelee asiantuntijoiden löytävän juuri hänen silmää miellyttävän henkilön, jos silmää miellyttää vain tietyntyyppiset (harvassa olevat) naiset. Tai sitten pitää sanoa asiantuntijoille, että kuulkaa minulle sitten käy ja kelpaa vain timmi kaunis salikissa, ketään muuta en kelpuuta nyt enkä koskaan (en usko että on sanonut). Eihän kukaan toinen voi tietää, että kuka juuri sinun silmää miellyttää, ellet sitä hyvin suoraan ääneen sano ja ilmoita samalla että mikään muu ei missään nimessä kelpaa. Useimpia ihmisiä kuitenkin miellyttää monen eri näköiset ihmiset.

Vierailija
2206/9874 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi toisto, mutta kertoisiko joku valitsiko/tilasiko Petri itse sen drinkin?

Ei näytetty. Kuvattiin vasta, kun molemmilla oli samanlaiset drinkit kädessä.

Saattaako sitten olla myös mahdollista, että Petri oli jo lähtökohtaisesti tuohtunut, kun rouva "määräilee"/hakee hänelle juomia, joista ei yhtään pidä?? Mari alkaa määritellä hänen tekemisiään jo juomista lähtien???

No pitää olla kyllä mielenterveydessä jotain todella pahaa vikaa, jos toisen valitsema juoma koetaan uhkaavaksi, määräilyksi tai suuttumisen aiheeksi.

Kommenttihan alkoi, että taas tällainen pilli. Eli Mari oli päättänyt aiemmatkin juomat.

Heidän hotellihuoneessaanhan oli pöydälle valmiiksi aseteltuna jotain juomia ja juomalaseja ja myös pillejä. Petri kommentoi silloinkin niitä pillejä (tosin ilman mitään gay-lisäyksiä). "Taas" tuli siis varmaan tuosta.

Vierailija
2207/9874 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Johannan meininki oli todella outoa ottaen huomioon että ovat tunteneet vain muutaman päivän. Ehkä parin kuukauden kohdalla voisi juuri ja juuri odottaa tuollaista, jos tuntee etteivät keskustelut mene riittävän syvälliselle tasolle. Mutta tuossa vaiheessa vasta kepeästi tutustutaan, flirttaillaan ja ollaan korrekteja, niin naimisissa kuin ollaankin. Koska jos uusi ihminen alkaa kovasti draamailemaan tai hysterisoimaan vrt. treffikumppani kolmansilla deiteillä, niin normaali ja ymmärrettävä reaktio on pötkiä pakoon. Johanna ottaa tuon avioliiton nyt siinä mielessä liian "tosissaan". Että nyt me väännetään syvällisiä. Ei, ei ja ei.

Vierailija
2208/9874 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Marilla kuvausten aikana ollut joku flunssa päällä? Ihan kuin nenänsä olisi koko ajan punainen ja tukossa, sekä nainen niiskuttaisi jatkuvasti lauseiden väleissä?

Ajatuksia jaksosta:

- Jos valitsisin tilata meille baarissa Aperol Spritzit, sanoisi mieheni satavarmasti jotakin samankaltaista kuin Petri sanoi. Eli "aika gay-touhua juoda pillillä" tms. Eikä mieheni ole homovastainen, päinvastoin. Se vaan olisi sellainen rento läppä johon ehkä vain tuhahtaisin vastaukseksi.

Miksi Petri ei ottanut pilliä pois ja juonut lasin reunasta siemailemalla?

- Aliisa selvästi "häpeää" Esaa. Tai se tunne tuli vahvasti mieleen, kun katselin pariskunnan viimeistä lomaillallista ravintolassa. Aliisa vitsaili Suomen lumisateista ja Esa hohotti kuin viimeistä päivää. Aliisa kiemurteli tuolissaan ja selvästi toivoi, että Esa olisi lopettanut hohottamisensa.

- toivottavasti Markus ja Johanna pysyvät yhdessä ja heille kehittyy jotakin konkreettista ja pysyvää. Edelleenkään en itse syttyisi Markuksen kaltaisesta miehestä millään tasolla, mutta onneksi mun ei tarviikaan! :)

Vierailija
2209/9874 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus on kyllä kuuma ilman laseja!

Vierailija
2210/9874 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petristä ja Marista vielä, että uutisissa luki heille syntyneen erimielisyyksiä esim. lapsista. Tämä lapsiasia on kyllä niin elämän perustavaa laatua oleva kysymys, että ihmettelen suuresti, ovatko asiantuntijat menneet parittamaan lapsia haluavan ja ei haluavan yhteen. Olisi kyllä todella julmaa.

No mutta nämä "asiantuntijathan" nyt näyttävät muutenkin tekevän aika lailla mitä huvittaa (/mikä on tuotannon kannalta toivottavinta). Itseäni on häirinnyt jo aiemmilla kausilla se, että valinnat tehdään muka tieteeseen pohjaten, mutta sitten kuitenkin jätetään huomioimatta monet tilastolliset tosiseikat. Esim. tilastot (ja varmaan laadullista tutkimustakin aiheesta on) osoittavat että miehen ollessa naista heikommin koulutettu on liitolla verrattain huonot mahdollisuudet kestää. En ymmärrä, miksi ohjelmassa laitetaan yhteen pareja, joilla on jo tilastollisestikin huonot tai todella huonot mahdollisuudet saada liitto toimimaan. "Sen oikean" löytymisessä on joka tapauksessa niin monta muuttuvaa tekijää ja haastetta, että on todella epäeettistä jättää huomioimatta ne kaikkein ilmeisimmätkin tekijät. 

Vierailija
2211/9874 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markus on kyllä kuuma ilman laseja!

Totta! 

Vierailija
2212/9874 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Esa on mukava ja kunnollinen, mutta omasta mielestäni aivan liian maalainen jotta jutulla olisi tulevaisuutta. Miten on mahdollista että hän oli viimeeksi ollut lentokoneesa pikkulapsena vaikka on työssäkäyvä mies?

Kaikkia nyt ei vaan kiinnosta reissailla ympäri maailmaa. Ei matkustamattomuus tee ihmisestä toista huonompaa. Ihme oletus, että kaikkien pitäisi matkustella.

Aivan käsittämätön oletus tosiaan. Itse kyllä nauttisin matkustelusta ja voisin laittaa siihen vaikka viimeiset roponi, mutta en vaan voi hyvällä mielellä lentää kuin todella harkitusti. Vieläkö tosiaan löytyy ihmisiä, jotka pitävät jotenkin hienona sitä, että poltetaan kerosiinia taivaan täydeltä reissatessa?

Vierailija
2213/9874 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tuohon Petrin salikissateoriaan, koska eihän mies itsekään ole mikään hunks. Ehkä haluaisi käydä naisen kanssa yhdessä salilla tai sitten on niin jurpo, että tosiaan haluaa samanlaisen naisen, että voivat jakaa kaikki harrastukset ja mielenkiinnokohteet. 

Vierailija
2214/9874 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea katsoa tota Aliisaa kun  näyttää niin paljon siltä Meteorologi - Liisalta :D 

Vierailija
2215/9874 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko tuohon Petrin salikissateoriaan, koska eihän mies itsekään ole mikään hunks. Ehkä haluaisi käydä naisen kanssa yhdessä salilla tai sitten on niin jurpo, että tosiaan haluaa samanlaisen naisen, että voivat jakaa kaikki harrastukset ja mielenkiinnokohteet. 

En tiedä petristä mitään, mutta tiedän että osa sali-addikteista inhoaa itsessään kaikkea löllöä ja rasvaa, ja on osin siksi sali-addikteja. Ja koska he inhoavat itsessään kaikkea "löllöä" eli normaalia rasvaa, niin he eivät kestä sitä myöskään potentiaalisessa kumppanissa. Ja kyse ei ole siitä että onko itse hunksi tai olisiko "varaa" vaatia itselleen "huipputasoista salikissanaista, jota muutkin tavoittelee" vaan siitä että kokee löllyden vastenmielisenä. Ja en tarkoita löllöydellä ylipainoa, vaan sellaista tavallista mitä tavallisilla ihmisillä nyt usein on, vain 1 % väestöstä on matalan rasvaprosentin treenattuja vartaloita.

Vierailija
2216/9874 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi biisi mikä soi Marin ja Petrin kohdalla: Is it getting better, do you feel the same :D

No joo, en näe tota pariskuntana. Ihme paritus asiantuntijoilta! Ja mikä urpo toi Petri on: "olisin toivonut että Mari on enemmän samanlainen MINUN kanssani" tai jotain sinne päin. Petri siis haluaa itsensä naispuolisen kopion. Ei halua olla avoin tai tutustua toiseen jos se on erilainen.

Tyypillistä naisten kaksinaamaisuutta, ainakin peukutuksista päätellen. Nimittäin eikös Mari sanonut Petristä lähes täysin samalla tavalla, että häntä harmitti kun Petri ei reagoinut asioihin samalla tavalla kuin hän itse? Molemmat kaipaisi toisen olevan enemmän samankaltainen kuin itse, mutta vain Petri on urpo näin sanoessaan. Hienoa av.

Vierailija
2217/9874 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markuksen Adidaksen verkkaritakki ja Johanna viimeisen päälle tyylikäs vieressä 🙄

Todella onkin tyylikkäät nuo rikkinäiset farkut....

Kauheet teinifarkut, polvesta auki. Ei sovi hänen tyyliin ja ikää on liikaa käyttää risoja farkkuja. Haluaa kai enimmäkseen olla ladylike. Mutta haluaa myös olla kaikkea ja mitä vaan. Tuiskun Antilla on hyvännäköiset viilutetut farkut, mut Johanna. Nou, nou.

Revityt farkut ovat vuosien saatossa muuttuneet niin konservatiiviseksi vaatekappaleeksi, ettei niin vanhaa ihmistä elä edes Tiibetissä, etteikö voisi niitä käyttää.

Vierailija
2218/9874 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi biisi mikä soi Marin ja Petrin kohdalla: Is it getting better, do you feel the same :D

No joo, en näe tota pariskuntana. Ihme paritus asiantuntijoilta! Ja mikä urpo toi Petri on: "olisin toivonut että Mari on enemmän samanlainen MINUN kanssani" tai jotain sinne päin. Petri siis haluaa itsensä naispuolisen kopion. Ei halua olla avoin tai tutustua toiseen jos se on erilainen.

Tyypillistä naisten kaksinaamaisuutta, ainakin peukutuksista päätellen. Nimittäin eikös Mari sanonut Petristä lähes täysin samalla tavalla, että häntä harmitti kun Petri ei reagoinut asioihin samalla tavalla kuin hän itse? Molemmat kaipaisi toisen olevan enemmän samankaltainen kuin itse, mutta vain Petri on urpo näin sanoessaan. Hienoa av.

Ottamatta kantaa kuka sanoi ja mitä niin samanhenkinen kumppani olisi kyllä aika tärkeä edellytys. Samanlainen sen sijaan ei tarvitse olla. Arvojen taas olisi hyvä olla riittävän samanlaiset, jotta ei synny ristiriitoja. 

Vierailija
2219/9874 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari voisi kyllä vähän relata. Hirveää vääntöä saa jostain gay-kommentista, tarviiko kaikkea ottaa noin vakavasti :D

Vierailija
2220/9874 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko hetkeäkään, että Mari olisi jotenkin pakolla tilannut Petrille juoman, jota Petri ei ole halunnut. Veikkaan, että tilanne on ennemminkin mennyt niin, että baaritiskillä Mari on kysynyt Petriltä "mitä sä otat" ja Petri siihen tylsästi todennut, että "ihan sama, tilaa sä". Tai ehdottanut jotain peruskaljaa, johon Mari on todennut, että haluaa jotain parempaa, ja sitten Petri myöntynyt tähän koska ei hänellä ole ollut mitään ideaa itsellään. Jotenkin koko mies tuntuu sellaiselta tyhjältä, tosikolta. Mari on kieltämättä näyttänyt pintapuolisesti happamalta tai jotenkin kauhistuneelta, mutta hänestä näkee, että hän on oikeasti eloisa. Silmissä on loistetta. He eivät vain sovi lainkaan yhteen Petrin kanssa. 

Ketju on lukittu.