Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iski joku kriisi kun mies täyttää 60, olen itse 44.

Vierailija
01.09.2017 |

Siis ikäero ei ole koskaan ollut mikään ongelma, mutta miksi nyt kun mies täyttää 60 se tuntuu niin suurelta luvulta.
Tunnen itseni vielä nuoreksi, ja kuuskymppinen tuntuu lukuna vanhalta. Tiedän että sitten kun olen itse 60 ja mies 76 niin se ei ole taas mitään.

Mutta miten pääsen tästä tunteesta ja tajuan että homma on ihan ok, niinkuin on aina ollut?
Kokemuksia?

Kommentit (284)

Vierailija
281/284 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisooko ukolla vielä?

Vierailija
282/284 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tule kysymään täältä palstalta. Tulee vain ilkeitä ja pahaa mieltä haluavien ihmisten vastauksia. Ryhdyt joko suhteeseen nuorena saman ikäisen kanssa, niin tulee ero ja olet yh koska se on hyvin todennäköistä.

Vaihdat nuorempaan ja se hoitaa vanhaa kääpää. Oli miten oli päin persettä suhdeasioissa mennään.

Hankkikaa siis vain hyviä ystäviä. Tämä on vain voittoa. Älkää antako suhteelle liikaa painoarvoa tai menee koko homma iha vituiks. Ja älkää olko liikaa tällä palstalla, köyhdyttää mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/284 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siis joko onnistuttava pitämään silloin nuorena päälle parikymppisinä suunnilleen pidettävä suhteesta kiinni kunnes kuolo korjaa, ettei mies lähde nuoremman matkaan. Tai vasta 35 löytää juuri samanikäinen kumppani ja yrittää sitten suuremmalla todennäköisyydellä viemään suhde hautaan saakka. Muuten meitä kohtaa onneton kohtalo. Ollaan yksinhuoltajia ja yritetään löytää uusi merkityksellinen suhde ja välttää vanhat sedät tai tädit. Kamalat paineet. Että nyt vaan niissä ruuhkavuosissa elävät, koettakaa pitää se parisuhde kasassa kaikin keinoin tai loppu tulee! Älkääkä tutustuko kuin saman ikäiseen, muuten joudutte omaishoitajiksi tai miehenne kun on lähtenyt lätkimään niin ajaa jonkun nuoren typyn kamalaan omaishoitaja kohtaloon.

Vierailija
284/284 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5. Kerrankin on löytynyt ikäerohullun vakioprovoon uusi tulokulma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän