Muita jotka vihaa ajaa Jyväskylän keskustassa?
On niin tehty autoilijoille hankalaksi ja pyöräilijöitä ja kävelijöitä poukkoilee sinne tänne.
Kommentit (13)
Nyt varsinkin vaikeaa kun paljon tietöitä ja erilaisia rakennus kohteita. Kirkkopuiston uudistuksen takia liikenne on erittäin huonosti organisoitu, kun linja-auto liikeenne keskittyy ahtaalle asemakadulle (en ymmärrä miksi katua ei ole levennetty tän järjestelmän takia, tilaa kuitenkin ois ollut ottaa asema-aukion parkkitilasta tähän).
Ei tuo Keskusta houkuttele, parkimaksut on korkeat, marketeilla saa ilmaiseksi auton parkkiin ja palveluita varsinkin Sepässä on laajemmin.
Näille päihteiden käyttäjille on keskustassa oma päiväkeskus, hanska hannikaisenkadulla, mutta eivät he siellä näytä viihtyvän.
En vihaa. Vuodesta 1972 olen ajellut ja osaan kyllä.
Mihin minun sitten pitäisi kävelijänä mennä?
Jykylä on kyllä ihan perseestä koko kaupunki.
En tiedä ketään joka tykkäisi siellä ajaa..
Nykyään kun korvaushoidossa saa näkyä muutkin aineet kun korvaushoitolääke niin tilanne on vaan pahentunut ennestään, näitä häiriöitä on enemmän, eikä tää nykyinen käytäntö edistä kenenkään kuntoutumista.
Vierailija kirjoitti:
Mihin minun sitten pitäisi kävelijänä mennä?
Kävelykatu vois hyvin toimia yksisuuntaisena ajoratana ainakin osittain.
Noiden ostoskeskusten välille voisi rakentaa jotkut putkisilta systeemit myös jalankulkua ajatellen, mikä ois kiva varsinkin talvella kulkea lämpimissä tiloissa koko shoppailu reissun ajan.
Vierailija kirjoitti:
Jykylä on kyllä ihan perseestä koko kaupunki.
Kuka käyttää Jyväskylästä nimityksiä Jykylä tai Jyskä? Joku maakunnan opiskelija varmaan, mutta ei paljasjalkainen.
(Jyskä on muuten kaupunginosa Jyväskylässä)
Helsingin tautia. Estetään maksavien asiakkaiden pääsy keskustaan. Vaihdetaan ihmiset ulkomaalaisiin ja narkomaaneihin.
Jyväskylän keskusta on 40 vuoden ajan yritetty saada autottomaksi. Nyt siinä on melkein onnistuttu.
Tätä mainostetaan koko jyväskyläläisten olohuoneena. Minun olohuoneeseen ei kuulu pultsarit ja narkkarit möykkäämään.
Kauppoja siellä ei ole minne pääsisi autolla. Ainoastaan oluenjuontia terasseilla siinä on viihtyisää juopoilla juoda kusirännin vieressä.