Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, joka et enään halua miestäsi. Miksi?

Vierailija
31.08.2017 |

Tässäpä mies, jota oma vaimo ei enään halua. Suhde on omasta ja vaimon mielestä kunnossa, mutta Sitä ei ole enään pariin vuoteen ollut, ainakaan minusta riittävästi. Tiedän, että erityisesti ovulaatio aikana vaimo on erittäin halukas, mutta juuri silloin seksiä on kaikkein vähiten (lue, ei lainkaan ja vaimo muutenkin todella etäinen). Yhdessä ollaan oltu 11 vuotta ja vaimo 29 v ja minä 30 v. Sanotaan vielä se, että pikkuvauva arjesta johtuva väsymys ei ole ongelma.

Olen raapinut pääni puhki, enkä keksi mikä mättää, eli kaipaan kaikkia mahdollisia vinkkejä. Erityisesti naisilta, jotka eivät seksuaalisessa mielessä syty miehestää, johon muuten ovat tyytyväisiä.

Kommentit (311)

Vierailija
161/311 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä silitä, vaan vedä hiuksista ja tee mitä sinä haluat. Eron huomaa, kun mies ottaa eikä yritä miellyttää.

Vierailija
162/311 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumia silloin kun kierto sitä edellyttää, muuten ilman mitään. Voidaan tehdä näin, koska lapsi on tervetullut, vaikkei sitä tosissaan yritetäkkään.... ja käytän myös ronskeja otteita, joskus hän saattaa niistä jopa vähän innostuakkin, mutta yleensä on yhtä passiivinen kuin muutenkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/311 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on se että mies on joka päivä niin inhottava minua kohtaan. En vain pysty koskemaan häneen. Usein ajattelen että tänään annan hänelle ja ihan oikeastikkin haluaisin sekaiä hänen kanssaan. Sitten hän taas näyttää todellisen minänsä ja kaikki mielenkiinto menee. Tänäänkin taas tällainen päivä. Olisin eronnut jo ajat sitten jos ei olisi pieniä lapsia.

Vierailija
164/311 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumia silloin kun kierto sitä edellyttää, muuten ilman mitään. Voidaan tehdä näin, koska lapsi on tervetullut, vaikkei sitä tosissaan yritetäkkään.... ja käytän myös ronskeja otteita, joskus hän saattaa niistä jopa vähän innostuakkin, mutta yleensä on yhtä passiivinen kuin muutenkin...

Lapsi on tervetullut vaikka sinä suunnittelet eroa parin vuoden sisällä jos tilanne ei seksirintamalla muutu? Luuletko että seksiä on enemmän sitten kun on vauva siinä niiden kahden muun lapsen lisäksi?

Vierailija
165/311 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi on niin huonoa ettei kiinnosta. Itsekäs mies joka ei esileikistä tykkää. Ja jos väkisin sitä vaadin niin huomaa ettei tee mielellään ja lisäksi ei oikein osaakaan, eikä opi vaikka asiasta on puhuttu..

Vierailija
166/311 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoholisoitui. Joka ilta meni 4-10 keskiolutta ja joka viikonloppu perseet olalle. Erosta tuli viime viikolla kuluneeksi 2 vuotta ja mä tajusin, etten ole kuuteen vuoteen kertaakaan saanut harrastaa seksiä miehen kanssa, joka on selvin päin. Ja kännisen miehen kanssa ei kertakaikkiaan sytytä. Haisee vaan pahalle. Tietysti haluja vähensi huomattavasti myös muut alkoholismin lieveilmiöt, kuten jatkuva valehtelu ja lupauksien pettäminen.

Vierailija
167/311 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on hieman masentavaa luettavaa miehelle, jonka vaimo ei halua seksiä. 

Muutama kysymys:Oletteko vihjanneet miehellenne syistä miksi seksi ei innosta? Entäs haittaako teitä jos mies harrastaa sitten seksiä muiden kanssa? Eihän sen pitäisi olla teiltä pois.

Vierailija
168/311 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jauhanut eksästään niin paljon, että kaikki romanttinen tunne häntä kohtaan on kuollut. Hän on särkenyt sydämeni ja en pysty enää harrastamaan seksiä hänen kanssaan. Ennen se oli lempipuuhaani.  :(

Vierailija
169/311 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan jäätävä määrä kirjoitus,- ja yhdyssanavirheitä. Jospa vaimolla on sivistyneen seuran puute.

Tohtorismiäs laukasee naisen, kuin naisen.

Oliks tää keräke, vai jtn?

Vierailija
170/311 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä mies, jota oma vaimo ei enään halua. Suhde on omasta ja vaimon mielestä kunnossa, mutta Sitä ei ole enään pariin vuoteen ollut, ainakaan minusta riittävästi. Tiedän, että erityisesti ovulaatio aikana vaimo on erittäin halukas, mutta juuri silloin seksiä on kaikkein vähiten (lue, ei lainkaan ja vaimo muutenkin todella etäinen). Yhdessä ollaan oltu 11 vuotta ja vaimo 29 v ja minä 30 v. Sanotaan vielä se, että pikkuvauva arjesta johtuva väsymys ei ole ongelma.

Olen raapinut pääni puhki, enkä keksi mikä mättää, eli kaipaan kaikkia mahdollisia vinkkejä. Erityisesti naisilta, jotka eivät seksuaalisessa mielessä syty miehestää, johon muuten ovat tyytyväisiä.

Ensinnäkin haluaisin syttyä. Mutta:

Me molemmat vietämme paljon iltoja joko töissä tai omissa harrastuksissamme, ja kun tulemme kotiin, olemme niin väsyneitä, että kaadumme sänkyyn nukkumaan.

Jos olemme yhtä aikaa kotona, mieheni katsoo telkkaria tai tuijottaa padiaan, puhelintaan tai tietokonettaan.

Hän ei tarjoa minulle huomiota. Hän ei kysy minulta, miten minun päiväni meni, mitä minä haluaisin tehdä viikonloppuna tai mistä minä unelmoin.

Hän ei sano minua kauniiksi, hän ei kerro rakastavansa minua läheskään niin usein kuin toivoisin.

Hän antaa nopean pusun töihin lähtiessään ja kotiin tullessaan, mutta hän ei suutele. Hänellä ei ole aikaa halata ennen kuin pyykit on pesty, treenikassi purettu, iltapala syöty tai matkalaukku seuraavalle työmatkalle pakattu. 

Kun hän haluaa seksiä, hän ilmaisee sen hyvin suorasti joko sanoin tai teoin. Mutta sen hetken keskiössä on aina se, että HÄN haluaa seksiä. Hän pussailee 5-10 minuuttia ja sitten pitäisi minunkin haluta. 

Toivoisin, että hän osoittaisi hellyyttä ja mielenkiintoa minua kohtaan. Koko ajan ja pitkäjänteisesti. Esileikki puuttuu kokonaan. 

Jos minusta tuntuisi, että hän haluaa minua ja on valmis tekemään töitä myös minun nautintoni eteen, haluaisin varmasti useammin. 

Olen yrittänyt selittää tätä monta kertaa, mutta hän ei tajua. 

Olemme olleet yhdessä 7,5 vuotta. Molemmat hieman yli 30-vuotiaita, ei lapsia. 

Vierailija
171/311 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Enään " ?

Vierailija
172/311 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on hieman masentavaa luettavaa miehelle, jonka vaimo ei halua seksiä. 

Muutama kysymys:Oletteko vihjanneet miehellenne syistä miksi seksi ei innosta? Entäs haittaako teitä jos mies harrastaa sitten seksiä muiden kanssa? Eihän sen pitäisi olla teiltä pois.

Kyllä minä ainakin ihan suoraan puhuin miehelle siitä, miten hänen alkoholiongelmansa vaikutti minuun. Hänen mielestään hänellä ei ollut ongelmaa. Hänen mielestään kännissä sekstailu olisi ollut kivaa ja minulla oli ongelma, kun olisin halunnut selväpäistä seksiäkin.

Mutta onhan se mukava tietää, että tästä kaikesta paskasta kiitokseksi hän olisi sinun mielestäsi ansainnut vielä käydä vieraissakin. Mitenkäs se tosiaan minulta voisikaan olla pois, että mies joka itse valitsee tuhota parisuhteen, saa leikkiä puutteessa elävää uhria vielä lisäksi. Mitäpä sitä sen emotionaalisesti hylätyn ja tuhanteen kertaan sirpaleiksi hajotetun vaimon tunteista ja toiveista kannattaisikaan välittää. Eihän sillä mitään väliä ole, että puutteessa minäkin jouduin miehen valintojen takia elämään.

Vierailija
173/311 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin ihan suoraan puhuin miehelle siitä, miten hänen alkoholiongelmansa vaikutti minuun. Hänen mielestään hänellä ei ollut ongelmaa. Hänen mielestään kännissä sekstailu olisi ollut kivaa ja minulla oli ongelma, kun olisin halunnut selväpäistä seksiäkin.

Mutta onhan se mukava tietää, että tästä kaikesta paskasta kiitokseksi hän olisi sinun mielestäsi ansainnut vielä käydä vieraissakin. Mitenkäs se tosiaan minulta voisikaan olla pois, että mies joka itse valitsee tuhota parisuhteen, saa leikkiä puutteessa elävää uhria vielä lisäksi. Mitäpä sitä sen emotionaalisesti hylätyn ja tuhanteen kertaan sirpaleiksi hajotetun vaimon tunteista ja toiveista kannattaisikaan välittää. Eihän sillä mitään väliä ole, että puutteessa minäkin jouduin miehen valintojen takia elämään.

Alkuperäisenä kysymyksen asettajana olen vahvasti samaa mieltä kanssasi, eli miehesi pettäminen olisi ollut tuomittavaa. Monen muun perusteluita lukiessa taas tulee toisenlainen käsitys

Vierailija
174/311 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies uhkasi piiskalla, kun valitin. Toteutti sen, ja alkoi ihan uusi aikakausi makkarissa.

Vierailija
175/311 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt vähän asian vierestä. Haluan kyllä häntä oikeastaan aina ja vaikka heti. Mutta miehet alkaa nelikymppisenä hiipumaan jo. Lisäksi tuntuu ettei ikinä elämässä oo asiat tarpeeksi hyvin, pessimistinen luonne ottaa pattiin.

Vierailija
176/311 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä todella masentava ketju.

Vierailija
177/311 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin pihtarimammat, vastatkaahan tähän kysymykseen. Oletteko rehellisesti kertoneet miehellenne mistä kiikastaa vai oletteko olettaneet että mies osaa lkea ajatuksenne?

Vierailija
178/311 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on tervetullut vaikka sinä suunnittelet eroa parin vuoden sisällä jos tilanne ei seksirintamalla muutu? Luuletko että seksiä on enemmän sitten kun on vauva siinä niiden kahden muun lapsen lisäksi?

Niin kun tämä käytäntö aloitettiin, niin kumpikin oli sitämieltä, että lapsi on tervettullut... Eli tavallaan tämä on vain jäänyt päälle asiaa enempää ajattelematta... tosin pikkuvauva aikana seksielämämme kukoisti... En tiedä mitä tapahtuisi tämän suhteen jos vaimo tulisi raskaaksi, mutta oli miten oli en minä häntä vauvan kanssa jättäisi... ap

Vierailija
179/311 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä todella masentava ketju.

Sanoppa muuta... Jotenkin tulee sellainen ajatus, että jos tästä suhteesta lähden, niin tuskin tulen olemaan kenenkään kanssa yli 5 vuotta kauempaa yhdessä. Yhden lapsen voin vielä tehdä, mutta vain nykyisen kanssa. Ja jos olen valmis rikkomaan nykyisen perheen tämän asian takia, niin todennäköisesti tulen sanomaan tuleville naisilleni hei hei heti ensimmäisen "pihtaus" kerran jälkeen... (no joo vähän kärjistetty) ap

Vierailija
180/311 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen syy on se että nainen on pettynyt mieheensä, toistuvien pettymysten jälkeen ei enää arvosta miestä eikä silloin halua myöskään seksiä. Miehen pitää huomioida nainen jatkuvasti arjessa, arvostaa ja kunnioittaa. Jos pitää vaimoa pelkkänä seksiobjektina, niin ei ihme että lakkaa saamasta.

Yhdessä leffassa sanottiin hyvin kun vanhalta mieheltä kysyttiin miten se on onnistunut pitämään vaimon tyytyväisenä. Hän vastasi että korjaan lasioven. Eli kun vaimo pyytää että korjaa lasiovi, niin mies korjaa sen. Jos vaimo joutuu toistuvasti pyytämään samaa asiaa eikä se välttämättä toteudu ollenkaan, vaimo pettyy. Ja kun pettymyksiä tulee jatkuvasti, kunnioitus ja halu miestä kohtaan häviää. Sama pätee molempiin sukupuoliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi