Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Argh tuore anoppi vei minut lastentarvikekauppaan...

Vierailija
30.08.2017 |

Ollaan hiljattain menty naimisiin, ja olen oikeastaan vasta nyt tutustunut miehen äitiin paremmin. Ihan ok tyyppi tuo on vaikuttanut olevan. Hän ehdotti, että viettäisimme kaksistaan päivän shoppaillen ja ulkona syöden jne, ja ajattelin, että mikäs siinä, kiva idea tehdä kaksisteen jotain kivaa. No käytiin jossain sisustuskaupassa ja kahvilla ja anoppihan se sai päähänsä viedä minut johonkin sellaiseen lastentarvikekauppaan. Ja rupesi hypistelemään vauvatarvikkeita ja vaunuja ja höpöttömään että miten ihania nämä ovat ja miten ihana olisi saada lapsenlapsi ja loi minuun merkitseviä silmäyksiä. What :0 ??? Olen 41-vuotias, ja mies on 45-vuotias, lapsettomia olemme siis molemmat, ja mies siis anopin ainoa lapsi. Ja anoppi on 65-vuotias, ja aivan skarppi, jäämässä vasta eläkkeelle kohta. En varmaan ole enää siinä ilmeisimmässä lastentekoiässä :D ... En tajua. Pitääkö tässä alkaa kestää tuon tason vittuilua anopin suunnalta..

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, ei se varmasti ole ilkeilyä, ainoastaan kova toive ja unelma saada lapsenlapsia. Sano hänelle suoraan, että ette aio hankkia lapsia. Mutta hiukan nyt myötätuntoa kehiin, asia voi olla hänelle aika kipeäkin. 

Tietenkään en tällä sano, että tuo oli fiksu veto anopilta, mutta miksi ihmeessä koet sen ILKEILYKSI? 

Siksi, että olen 41-vuotias. Ap.

Niin? Anoppi toivoo lastenlapsia ja tietää, että olet iässä jossa niitä ehkä voi vielä saada mutta nyt olisi jo kiire. En itsekään tajua mikä tuossa oli muka ilkeilyä. Tahdintonta käytöstä toki, mutta ei ilkeyttä, pikemminkin epätoivoa.

Samaa mieltä, ei minusta mitään ilkeilyä. Halusi näin osoittaa, että jos lapsia aiotte, alkaa olla kiire. Asia on vaikea ottaa puheeksi ja hän  toimi kyllä tökerösti, mutta virheitä sattuu ihmisten välillä.

Olen näin vanhempana ihmisenä kuullut eräässä kaupassa myyjän kehuvan minulle jostain tavaraa, että tämä sitten kestää loppuiän. Otanko sen (piilo)vittuiluna, en vaan typeryytenä. 

Koulutettuna aikuisena ihmisenä tiedän kyllä yhtä sun toista ihmisen biologiasta, kuten esimerkiksi sen yleisesti tunnetun tosiasian että naisen hedelmällisyys laskee iän myötä. En tarvitse anoppia kertomaan asiaa minulle kun olen 41-vuotias, enköhän ole jo ennestään tiedostanut tuon faktan. Ap.

Ei kai kukaan täällä ole sinun anoppiasi loogiseksi väittänytkään. Ainoastaan pidetty tuota ilkeilyväitettä vähän yliampuvana. Ilkeilyä se olisi silloin, jos lapsettomuus olisi tahatonta ja anoppi tietäisi sen.

Ja iällä tässä on vain vähäinen merkitys. Kyllä parikymppinenkin voi olla vela tai hedelmätön, ja toisaalta sinun ikäisesi voi vielä saada lapsia. Ihan yhtä tahditonta se on kummassakin tapauksessa. Ja samat bilsan tunnit se parikymppinenkin on istunut, hänellä ehkä vielä paremmassa muistissa.

Vierailija
42/137 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopille kannattaa ystävällisesti kertoa, että jälkikasvua ei ole tulossa, jos sitä mieltä olette. Vittuiluksi tuollaiset temput minusta muuttuvat vasta sen jälkeen. Anoppi ei ole ihan nuori enää, hän voi oikeasti ihan vilpittömästi ajatella, että vastikään avioituneina aiotte alkaa nyt lasta yrittämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en olisi ottanut ilkeilynä. Anoppi haluaisi lapsenlapsen ja on sitä mieltä, että pystyisit siihen. Paras kaverini sai ensimmäisen 43v, terve lapsi ja todella rakastettu.

Onko ap joku anopin lastenlasten-tekokone vai?

No, voi hyvänen aika. Kuvitteleeko ap todellakin, että saisi anopin synnyttämän siittimen käyttöönsä ilmaiseksi, ihan tuosta vaan? Ainakin yksi vauva pitää toimittaa anopille maksuksi. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
44/137 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos mieti tarkkaan se, että haluatko lapsia. Muutama vuosi ja sitten sun ei enää tartte miettiä. Nyt voisi olla vielä pieni mahdollisuus.

Mun mielestä karmeinta on se, jos joskus 45 v tajuaa, että olisikin niitä halunnut.

Vierailija
45/137 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, ei se varmasti ole ilkeilyä, ainoastaan kova toive ja unelma saada lapsenlapsia. Sano hänelle suoraan, että ette aio hankkia lapsia. Mutta hiukan nyt myötätuntoa kehiin, asia voi olla hänelle aika kipeäkin. 

Tietenkään en tällä sano, että tuo oli fiksu veto anopilta, mutta miksi ihmeessä koet sen ILKEILYKSI? 

Siksi, että olen 41-vuotias. Ap.

Kärsitkö jostain ihme ikäkriisistä vai oletko muuten vaan vainoharhainen.

Vierailija
46/137 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apllä on täysi oikeus olla haluamatta lapsia, mutta on täysin kohtuutonta ja typerää nimittää mummoksi haluavan tyhmää käytöstä 'vittuiluksi'. Se kertoo paljon aloittajasta. Anopin suruun voisi suhtautua myös rakkaudella, ja kertoa suoraan, ettei lapsenlapsia tule. Ja aloittajakin on saattanut elämässään joskus tehdä jotain tökeröä. Ihmisiä voi yrittää ymmärtää.

Vierailija
47/137 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomat, tahattomat ja tahallaan olevat, kokevat aina kaiken lapsiin liittyvän puheen ja tekemisen vittuiluna. Eivät tajua että samaa höpinää kuulevat ihan kaikki. Jos teet yhden lapsen niin kysytään koska teet toisen. Jos teet toisen kysytään koska teet kolmannen. Jos teet kolmannen niin kysytään kauhistuineina että ettekai aio tehdä enempää?! Ihmiset on olleet uteliaita, tahdittomia ja urpoja aina, se ei lopu ikinä. Helpommalla pääsisi kun antaisi mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Mä en ole ajatellut, että lapsiluvusta kysyminen olisi jotenkin epäkohteliasta. Olen joskus kysynyt jotenkin näin että ootteko aatellu hankkia vielä yhden vai onko teillä nyt lapsiluku täynnä? Ei tullut mieleen että olisi jotenkin epäkohteliasta... Itse pitäisin epäkohteliaana jos kysyessä jo oletettaisiin, että kyllähän kaikilla pitää kaksi lasta olla että on toiselle leikkikaveri tjms.

Vierailija
48/137 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Anoppi ei vittuillut, anoppi toivoi, että saisi sen lapsenlapsen. Hän osoitti sinulle viemällä sinne vaunukaupoille, että ainakin hän tukee ja osallistuu rahallisestikin, jos vain vauva ilmoittaa tulostaan. Mikä sua oikein loukkaa tässä!"

Vierailija
49/137 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti se ei ollut vihjaus, että olisipa poika ottanut nuoremman vaimon.

Poika on 45-vuotias, joten hänellä on ollut vuosikymmeniä aikaa etsiä itselleen nuori vaimo. Olisi aloittanut teininä.

Ap:n on syytä olla tarkkana häiden jälkeen. Anoppi alkaa todennäköisesti kutsua poikaansa kylään milloin minkin tekosyyn varjolla ja järjestää paikalle kiimassa ja sopivassa siitosiässä olevia 18-vuotiaita keimailemaan ja keikuttelemaan.

Vierailija
50/137 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla tavatessanne anoppisi huumaa sinut ja varastaa sinulta munasolun.

Vierailija
51/137 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan hiljattain menty naimisiin, ja olen oikeastaan vasta nyt tutustunut miehen äitiin paremmin. Ihan ok tyyppi tuo on vaikuttanut olevan. Hän ehdotti, että viettäisimme kaksistaan päivän shoppaillen ja ulkona syöden jne, ja ajattelin, että mikäs siinä, kiva idea tehdä kaksisteen jotain kivaa. No käytiin jossain sisustuskaupassa ja kahvilla ja anoppihan se sai päähänsä viedä minut johonkin sellaiseen lastentarvikekauppaan. Ja rupesi hypistelemään vauvatarvikkeita ja vaunuja ja höpöttömään että miten ihania nämä ovat ja miten ihana olisi saada lapsenlapsi ja loi minuun merkitseviä silmäyksiä. What :0 ??? Olen 41-vuotias, ja mies on 45-vuotias, lapsettomia olemme siis molemmat, ja mies siis anopin ainoa lapsi. Ja anoppi on 65-vuotias, ja aivan skarppi, jäämässä vasta eläkkeelle kohta. En varmaan ole enää siinä ilmeisimmässä lastentekoiässä :D ... En tajua. Pitääkö tässä alkaa kestää tuon tason vittuilua anopin suunnalta..

Soita välittömästi anoppisi ja miehesi työnantajille ja kerro avoimesti tapahtuneesta. Voit myös mainita, että he ovat yhdessä suunnitelleet munasolusi varastamista keinohedelmöitettäväksi paholaiselta saadulla siemennesteellä.

Vierailija
52/137 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apllä on täysi oikeus olla haluamatta lapsia, mutta on täysin kohtuutonta ja typerää nimittää mummoksi haluavan tyhmää käytöstä 'vittuiluksi'. Se kertoo paljon aloittajasta. Anopin suruun voisi suhtautua myös rakkaudella, ja kertoa suoraan, ettei lapsenlapsia tule. Ja aloittajakin on saattanut elämässään joskus tehdä jotain tökeröä. Ihmisiä voi yrittää ymmärtää.

En ole koskaan ennen puhunut anopin kanssa sanaakaan lapsen lapsista tai lasten saamisesta eli hän ei ole koskaan ennen vihjannut että on haaveillut lastenlapsista. Tuli täysin puuntakaa tuo vaunukaupoille vieminen. Kyllä minusta se oli aika tökeröä, etenkin kun oikeasti olen aika vanha. Tiedän, että minun ikäiset voi vielä saada lapsia, mutta harva enää ensimmäistä lasta tässä iässä, yleensä ne lapset on tehty jos niitä haluaa ennen kuin täyttää 41. Tai jos onkin niin, että kärsii lapsettomuudesta, ja on yrittänyt jo aika pitkään, niin silloinkin on törkeää viedä ihan varoittamatta vaunukauppaan. Jos anoppi suree, niin hänhän voisi puhua ihan normaalisti siitä että haluaisi lastenlapsia, ja silloin suruun voi suhtautua ihan rakkaudella ja ymmärryksellä. Mutta kun ei ole puhunut! Ja itse asiassa minun mielestä sillä ei ole merkitystä, että haluaisinko vielä lapsen vai ei.. Vaan ainoastaan sillä että lapsetonta "iäkästä" miniää ei vain viedä vaunukaupoille. Ap. 

Vierailija
53/137 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti se ei ollut vihjaus, että olisipa poika ottanut nuoremman vaimon.

Poika on 45-vuotias, joten hänellä on ollut vuosikymmeniä aikaa etsiä itselleen nuori vaimo. Olisi aloittanut teininä.

Ap:n on syytä olla tarkkana häiden jälkeen. Anoppi alkaa todennäköisesti kutsua poikaansa kylään milloin minkin tekosyyn varjolla ja järjestää paikalle kiimassa ja sopivassa siitosiässä olevia 18-vuotiaita keimailemaan ja keikuttelemaan.

Minulla on ollut miehiä ja suhteita ennen nykyistä aviomiestäni, samaten miehelläni on ollut naisia ja suhteita ennen minua, myös niihin nuorempiin naisiin. Silti me valitsimme juuri toisemme, vaikka molemmilla olisi ollut muutakin valinnanvaraa. En jaksa pelätä jotain "keimailevia siitostyttöjä".. eiköhän niiden aika ole ollut jos mies niitä olisi halunnut, olisi nimittäin kyllä halutessaan saanut mutta ei ottanut. Ap.

Vierailija
54/137 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa 41-vuotiaista voi tulla ihan hyvin raskaaksi. Ennen ehkäisyn keksimistä nelikymppisille syntyi vielä ihan tavallisesti lapsia.

Vierailija
55/137 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ennen puhunut anopin kanssa sanaakaan lapsen lapsista tai lasten saamisesta eli hän ei ole koskaan ennen vihjannut että on haaveillut lastenlapsista. Tuli täysin puuntakaa tuo vaunukaupoille vieminen. Kyllä minusta se oli aika tökeröä, etenkin kun oikeasti olen aika vanha. Tiedän, että minun ikäiset voi vielä saada lapsia, mutta harva enää ensimmäistä lasta tässä iässä, yleensä ne lapset on tehty jos niitä haluaa ennen kuin täyttää 41. Tai jos onkin niin, että kärsii lapsettomuudesta, ja on yrittänyt jo aika pitkään, niin silloinkin on törkeää viedä ihan varoittamatta vaunukauppaan. Jos anoppi suree, niin hänhän voisi puhua ihan normaalisti siitä että haluaisi lastenlapsia, ja silloin suruun voi suhtautua ihan rakkaudella ja ymmärryksellä. Mutta kun ei ole puhunut! Ja itse asiassa minun mielestä sillä ei ole merkitystä, että haluaisinko vielä lapsen vai ei.. Vaan ainoastaan sillä että lapsetonta "iäkästä" miniää ei vain viedä vaunukaupoille. Ap. 

Ikäsi ei tähän liity. Minkään ikäistä lapsetonta miniää ei pidä viedä yllättäen vaunukaupoille. Mutta ei se silti ole vittuilua, vaikka tökeröä olikin.

Vierailija
56/137 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä raskaana olevan miniän voisi anoppi hyvinkin viedä vaunuja katselemaan. Mutta ei tässä tapauksessa. Tahditonta, mutta en sanoisi ilkeilyksi. Ennemminkin tyhmyyttä ja toisen rajojen ylittämistä.

Mäkin sain kuopukseni 40+ ikäisenä ja ekalla vierailulla mummo laskeskeli, montako ehtisin vielä saada. Enpä ollut tätä ehtinyt pariviikkoisen vauvan kanssa pohtia.

Vierailija
57/137 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä hankalan oloinen kanttura. Jos lapset on no no, kerro se anopille. Ei tarvi turhaan toivoa.

Vierailija
58/137 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Anoppi ei vittuillut, anoppi toivoi, että saisi sen lapsenlapsen. Hän osoitti sinulle viemällä sinne vaunukaupoille, että ainakin hän tukee ja osallistuu rahallisestikin, jos vain vauva ilmoittaa tulostaan. Mikä sua oikein loukkaa tässä!"

Ei se minua loukannut, ihmetytti vain todella paljon ja tuntui tökeröltä, koska emme tunne hirveän hyvin ja lasten saaminen / lapsettomuus on kuitenkin aika henkilökohtainen asia ihmisille. Mutta yhä oudommalta tuntuisi, jos anopin tarkoitus oli vihjata, että tukee sitten rahallisesti jos lapsen saisimme. Hän tietää oikein hyvin, että minulla on erittäin hyvä palkka, huomattavasti parempi kuin hänellä, toimin päällikkötehtävissä, ja tähän ikään mennessä myös kertynyttä varallisuutta. Tietenkin on hyväntahtoista antaa vähästäänkin, mutta en tiedä osaisinko ottaa edes vastaan, koska omat rahat riittää oikein hyvin. Ap.

Vierailija
59/137 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä hankalan oloinen kanttura. Jos lapset on no no, kerro se anopille. Ei tarvi turhaan toivoa.

Millä tavalla olen hankalan oloinen...? Siksikö että lasten saaminen ei ikäni puolesta enää olisi ehkä kovin helppoa? Ap.

Vierailija
60/137 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta eikö se nyt ole päivän selvää ja ap itsekin sen täällä julkituonut.

Hän on 41 vuotias ! Ei enää lapsenteko iässä ,jos suoraan sanotaan.Okei jollain megahormoonikuureilla voisi onnistua,mutta he eivät halua!

Ihmiset menevät tai jättävät menemättä naimisiin eri syistä,ei aina ole pulla uunissa.Typerä anoppi.