Miksi on "säälittävää", jos kolmikymppinen käy baarissa tai yökerhossa lähes joka viikonloppu?
Voisiko joku selittää tällaista asennetta?
Ja miksi tämä aloitus on poistettu jo kaksi kertaa? Mitä sääntöä tämä rikkoo?
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
On se ainakin sitten säälittävää jos käyttää pelkkää alkoholia.
Mitä muita päihteitä pitäisi käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Huumeet ja alkoholi sen sijaan olisivat ihan jees?
En ymmärrä aloitusta. Erosin itse 29-vuotiaana ja muutaman seuraavan vuoden ajan "biletin" lähes kaikki lapsivapaat viikonloput, eikä sitä kukaan pitänyt ainakaan minun kuulteni säälittävänä tai paheksuttavana. js jos piti tietämättäni niin mitä väliä sillä on/oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita päihteitä pitäisi käyttää?
Essoja/mämmiä jos yökerhossa käyt.
Ei se ole säälittävää, kunhan ei juopottele. Jos siellä seurustelee ihmisten kanssa tai kuuntelee musiikkia, niin mikä ettei.
Pitäisikö mieluummin olla aina kotona yksin kyhjöttämässä? Yksin tosin saan olla siellä baarissakin..
Varmaan ajattelevat että silloin päihteet ja ehkä yhden illan jututkin ovat iso osa elämän sisältöä. Itse en jaksaisi jokaviikkoista biletystä, mutta ihan sama mitä muut tekevät kunhan mun ei tarvi :D
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ajattelevat että silloin päihteet ja ehkä yhden illan jututkin ovat iso osa elämän sisältöä. Itse en jaksaisi jokaviikkoista biletystä, mutta ihan sama mitä muut tekevät kunhan mun ei tarvi :D
Näin se on, että suurin osa siellä on päihteiden ja yhdenillan juttujen perässä. Kun joku suhteen jälkeen aloittaa biletysvaiheen, niin tuleehan siinä heti ajatus, että jaahas päihteiden käyttö ja irtosuhteet taas mielessä. En tiedä, onko se säälittävää, mutta usein holtitonta touhua.
Itselle tulee lähinnä mieleen se, että baareissa ja yökerhoissa on niin paljon nuorempaa porukkaa, että on jotenkin vaikeaa ymmärtää, miksi kukaan lähtee sinne teinien kanssa seurustelemaan. Nuorempana baariin mentiin tapaamaan ja tutustumaan ihmisiin ja riekkumaan kavereiden kanssa, mutta en ymmärrä, miten se vanhempana onnistuu, kun eihän siellä ole sellaista omanlaista porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Itselle tulee lähinnä mieleen se, että baareissa ja yökerhoissa on niin paljon nuorempaa porukkaa, että on jotenkin vaikeaa ymmärtää, miksi kukaan lähtee sinne teinien kanssa seurustelemaan. Nuorempana baariin mentiin tapaamaan ja tutustumaan ihmisiin ja riekkumaan kavereiden kanssa, mutta en ymmärrä, miten se vanhempana onnistuu, kun eihän siellä ole sellaista omanlaista porukkaa.
Ainakin sillä paikkakunnalla millä itse asun, baarit ovat räkälöitä täynnä viiskymppisiä juoppoja.
Kolmekymppinenhän on vielä tosi nuori. Miten niin muka säälittävää en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sillä paikkakunnalla millä itse asun, baarit ovat räkälöitä täynnä viiskymppisiä juoppoja.
Niin, se on sitten ihan yhtä olennainen kysymys, miksi kukaan niiden vanhojen juoppojen kanssa haluaa mennä seurustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi se baarielämä on jo niin nähty silloin parikypäsenä. Mä en vaan tajua kuka siellä jaksaa roikkua. Kerran kaks vuodessa erehtyy menemään ja tajuaa, että tää on just tätä samaa kuten aina. Itse näen lähinnä ajanhaaskauksena. Mutta kukin tavallaan.
Jos käyt vaan viikonloppuisin? Jotkut istuu keskaribaarissa joka päivä, joten sinulla on toivoa.
Ja yks juttu mitä juopot ei tajua: tanssia voi selvinpäinkin. Tanssia monta tuntia putkeen, tosin vaatii fyysistä kuntoa. Jos tuntien tanssin jälkeen löytyy kumppani, hän on todennäköisesti hyvässä kunnossa. Voittaa keskariplösön 6-0.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinenhän on vielä tosi nuori. Miten niin muka säälittävää en ymmärrä.
Niin, koska nuoruus venyy aina vaan pidemmälle. Kymmenen vuoden päästä sanotaan: "Nelikymppinenhän on vielä tosi nuori." Moni ajattelee jo nyt niin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika sussa on vai miten et pysty tekemään tuttavuutta eri-ikäisiin ihmisiin?
Jos yökerhoissa ja baareissa käy siksi, että siellä viihtyy, niin mikäs siinä. Mutta jos siellä nauttii alkoholia, niin silloin kyllä kysyn, että mitä tämä ihminen oikein pakenee? Ei juopottelun paikka tee juopottelusta yhtään vähemmän säälittävää.
Miksi pitää ajatella mitä muut ajattelee? Jos huvittaa käydä baarissa niin sitten menee eihän se iästä kiinni ole.
Vierailija kirjoitti:
Jos käyt vaan viikonloppuisin? Jotkut istuu keskaribaarissa joka päivä, joten sinulla on toivoa.
Ja yks juttu mitä juopot ei tajua: tanssia voi selvinpäinkin. Tanssia monta tuntia putkeen, tosin vaatii fyysistä kuntoa. Jos tuntien tanssin jälkeen löytyy kumppani, hän on todennäköisesti hyvässä kunnossa. Voittaa keskariplösön 6-0.
Jos minä haluan tanssia, laitan youtuben pyörimään tai lähden salsakurssille. Miksi ihmeessä menisin johonkin pimeään ahtaaseen meluisaan loukkoon, jossa tulee kyynärpäitä joka suunnasta?
Lultavasti ne säälii jotaka hommas lapset hyvissä ajoin eivätkä itse pääse menemään.... Happamia sanoi....