Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintaiset naiset (DD/E-kupista ylöspäin) - mistä hankitte rintaliivit?

riotta
28.08.2017 |

Ja nyt puhutaan todella raskaasta, suuresta povesta (75F), joten en halua kuulla mitään "Lindexit ja HM:t on ihan hyviä". Olisi kiva tietää, mistä suuripoviset naiset löytävät HYVIÄ, LAADUKKAITA ja TUKEVIA liivejä, joissa on oikeasti mukava olla. Kauneus on tietty plussaa, mutta ei pakko. Lumingerielta olen tilannut jotain - kaari tuli heti läpi. Triumphin liivit alkavat heti nitistä käytössä, mitä inhoan.

Vinkkejä!!

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pelkkiä urheiluliivejä. Muut on perseestä eivätkä tue tarpeeksi. Urheiluliiveistä käytän vielä malleja, joilla tämän rintavarustuksen saa litistettyä edes vähän. 75F on oma kokoni.

Vierailija
62/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jotka pystytte juoksemaan yksien urheiluliivien varassa ette voi olla oikeasti todella isorintaisia. Itse nimittäin tarvitsen kahdet urheiluliivit päällekkäin. Ensin on alla Triumphin liivit ja päällä Championin toiset kaarituelliset liivit. Nämäkään ei pidä rintoja liikkumattomina, ja ei kireämmälle voi säätääkään koska ei pystyisi hengittämään. Mutta näin voi vähän juosta ehkä käsillä tukien rintoja (juoksen pimeällä ja paikoissa joissa ei ole vastaantuklijoita). Jos käytätte vain yksiä, varautukaa rintakudoksen repeämiseen, joka on jo tapahtunut minulle, rintojen yläosasta. Millään sitä ei saa korjattua (no en ole kysynyt mutta en usko).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changesta oon saanut hyvin kestäviä. Tosin yritän mennä aleaikaan sillä kivoimmat liivit ovat jo melko hintavia. Marks & Spenceriltä saa hyviä arkiliivejä edullisesti mutta ne eivät ole yhtä laadukkaita kuin Changen (tai lähinnä itselläni hakasien kiinnitystä on joskus joutunut ompeleilla vahvistamaan kun kovassa käytössä hakaset yrittävät tulla ulos). Sokokselta myös Freya ja Fantasie mutta sielläkin käyn lähinnä aleaikaan sillä hinnat ovat paljon kovemmat kuin brittiläisissä nettikaupoissa. Aiemmin tilasinkin aina brittiläisistä nettikaupoista (brastop, figleaves) mutta pienennysleikkauksen jälkeen olen löytänyt paremmin liivejä Suomesta niin mieluummin kokeilen ennen ostamista.

T: 70G (juu, tämä on pienennysleikkauksen jälkeen :D)

Vierailija
64/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ne jotka pystytte juoksemaan yksien urheiluliivien varassa ette voi olla oikeasti todella isorintaisia. Itse nimittäin tarvitsen kahdet urheiluliivit päällekkäin. Ensin on alla Triumphin liivit ja päällä Championin toiset kaarituelliset liivit. Nämäkään ei pidä rintoja liikkumattomina, ja ei kireämmälle voi säätääkään koska ei pystyisi hengittämään. Mutta näin voi vähän juosta ehkä käsillä tukien rintoja (juoksen pimeällä ja paikoissa joissa ei ole vastaantuklijoita). Jos käytätte vain yksiä, varautukaa rintakudoksen repeämiseen, joka on jo tapahtunut minulle, rintojen yläosasta. Millään sitä ei saa korjattua (no en ole kysynyt mutta en usko).

Enell High Impact Sports Bra. Ruma, mutta hyvä.

Vierailija
65/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkista kokosi https://www.abrathatfits.org/calculator.php

Vierailija
66/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siniulla on vääränlaiset liivit. Isorintainenkin pystyy liikkumaan ja juoksemaan ihan normaalisti eikä siihen tarvita useita liivejä päällekkäin. Kokeile noiden iänikuisten Triumphien (jotka vötvähtävät nopeasti) sijasta jotain kunnon liivejä. Täälläkin on jo ehdotettu useampia hyviä.

Vierailija
67/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisesta alusvaatteiden kivijalkamyymälästä. Kaarituelliset liivit (Primadonna)n. 100 e ja kaarituettomat sporttisemmat liivit n. 60 e. En muista merkkiä.

En ole löytänyt liivejä tavallista kaupoista yläasteen jälkeen.

Vierailija
68/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittiläisistä nettikaupoista ja lumingeriesta. En viitsi edes liiviliikkeisiin mennä kun lähistöllä olevissa ei ole saatavilla Panachen liivejä, ja yleensä ei kuppikoossani ole 65 ja 70 ympäryksisiä tarjolla muuta kuin tilaamalla ja sen voin tehdä itsekin, halvempaan hintaan vieläpä.

Vierailija
69/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat on parhautta 👍

Ville 17

Vierailija
70/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Pakko tulla hehkuttamaan, kun löysin Cittarista helkkarin hyvät liivit.

Mallin nimi on MyWear Fancy Curves ja kyseessä on sileät t-paitaliivit. Kuppikokoja löytyy G:hen asti. Olin todella positiivisesti yllättynyt, ja hintakaan ei huimaa.

Tähän asti olen käyttänyt Lindexin Diva t-paitaliivejä, mutta niissä mulla tippuu jostain syystä olkaimet koko ajan, mitä vihaan. Näissä cittarin liiveissä ei sitä ongelmaa ole!

Mä en pysty käyttämään tuollaisia topattuja liivejä. Ne ei ikinä istu kunnolla, vaan yläosa törröttää rumasti.

Vierailija
71/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä menee ison raja?

t.85H

Vierailija
72/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokos tai Funky Lady. Menen liikkeeseen hiljaisena aikana, etsin myyjän kanssa mieleisiä malleja ja sen jälkeen menen sovituskoppiin odottamaan, että myyjä tuo liivejä sovitettavaksi. Pyydän häntä aina laittamaan liivit kiinni ja säätämään olkaimet, itse patsastelen palveltavana :)

Liivit ostettuani pidän niitä viikon, pari ja jos ovat hyvät, käyn ostamassa toiset samanlaiset. Ostan n. 3 liivit vuodessa. Koko mallista riippuen 80-85GH. Tässä asiassa maksan mielelläni sekä palvelusta että laadusta.

Vierailija
73/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohkä vähän ot, mutta tässä ketjussa on kirjoittanut ainakin pari sellaista, jolle on tehty rintojen pienennysleikkaus, ja silti kuppikoot heillä ovat olleet minusta tosi suuren kuuloisia. Siis oletteko itse toivoneet, että ”pienennetään ihan vähän vaan” vai miksi näin? Meinaan olen itse menossa julkiselle puolelle pienennysleikkaukseen ja aion kyllä toivoa että ”kaikki pois”, jos nyt vähän liioittelen, mutta siis etten missään.

nimessä haluaisi, että näitä roikkuvia jättihinkkejä pienennettäisiin vain ihan vähän.

Vierailija
74/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohkä vähän ot, mutta tässä ketjussa on kirjoittanut ainakin pari sellaista, jolle on tehty rintojen pienennysleikkaus, ja silti kuppikoot heillä ovat olleet minusta tosi suuren kuuloisia. Siis oletteko itse toivoneet, että ”pienennetään ihan vähän vaan” vai miksi näin? Meinaan olen itse menossa julkiselle puolelle pienennysleikkaukseen ja aion kyllä toivoa että ”kaikki pois”, jos nyt vähän liioittelen, mutta siis etten missään.

nimessä haluaisi, että näitä roikkuvia jättihinkkejä pienennettäisiin vain ihan vähän.

Todennäköisempää on että käyttävät oikean kokoisia liivejä. Pienessä ympärysmitassa ne isonkaan kuuloiset koot eivät ole isoja vaan ihan keskivertoja. Esim tässä on lajitelma G-kuppeja

http://i.imgur.com/dmOnJjj.jpg

Vierailija
75/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän pelkkiä urheiluliivejä. Muut on perseestä eivätkä tue tarpeeksi. Urheiluliiveistä käytän vielä malleja, joilla tämän rintavarustuksen saa litistettyä edes vähän. 75F on oma kokoni.

Ei saa litistää tisuja! 😕

Vierailija
76/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tulee niskat kipeäksi urheiluliiveillä, kun ne tukee tosiaan niin hyvin. Nostavat koko rintojen painon niskaan.

Vierailija
77/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Wonderbrat on push-upit eli eivät todellakaan sovi isorintaisille...

En tiedä mikä tässä oli se raja että saa sanoa että on isot. Itselläni on 75E ja löysin uudelleen push upit. Joskus teininä viimeksi käyttänyt kun rinnat oli vielä pienemmät. Olen myös ajatellut että ei kai niitä voi käyttää ja että rinta ei pysy siellä kupissa, mutta ilmeisesti tämä luuloni on siltä ajalta kun en vielä raskinut ostaa kunnollisia liivejä. Gossardilla ja Wonderbralla on isojakin kokoja ja ne oikeasti tukee aika ällistyttävän hyvin. En noita yleensä arkena käytä, mutta jossain iltamenoissa ne on kivat.

Vierailija
78/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tulee niskat kipeäksi urheiluliiveillä, kun ne tukee tosiaan niin hyvin. Nostavat koko rintojen painon niskaan.

Hmmm. Jotain on vialla liiveissäsi. Hyvin istuvat ja oikean kokoiset liivit kyllä tukevat rintoja alhaalta päin, eli tuki tulee siitä ympärysnauhasta.

Vierailija
79/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaisin ajan rintojen pienennykseen.

Vierailija
80/152 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisempää on että käyttävät oikean kokoisia liivejä. Pienessä ympärysmitassa ne isonkaan kuuloiset koot eivät ole isoja vaan ihan keskivertoja. Esim tässä on lajitelma G-kuppeja

http://i.imgur.com/dmOnJjj.jpg

Ylipäänsä isot kirjainkoot eivät ole niin suuria mitä yleensä luullaan oli ne mitä ympärysmittaa vain, silloin kun liivit ovat istuvat niin kuin on tarkoitettu ja ovat käyttäjän mittojen mukaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän